wat goedquote:
ik wilde het al niet zeggenquote:
Mysteryland was vetquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is toch geen muziek
Ga dan naar Mystery Land oid.
* Sjoewe zet Ritchie Hawtin maar weer op
Okay, nu ik weer!quote:
ze was de hort op duhquote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
En Sjoewe, vraag haar eens even waarom ze niet gebeld heeft
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat goed
FELIFEEST
![]()
Issie nog helemaal in orde?![]()
hij was veeeeel groterquote:Op woensdag 21 september 2005 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
Mooie collectie Mukie!
liefquote:
ben benieuwdquote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, nu ik weer!
Ik heb een t-shirt die niemand heeft!
En ik vertel dadelijk wel hoe ik eraan kom. Eerst een foto maken.
die zijn ruigquote:Op woensdag 21 september 2005 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb een super limited Aphex Twin shirt
Dat mag ook welquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Damn, ik ga nog een biertje opentrekken![]()
Weer een Heinie?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Damn, ik ga nog een biertje opentrekken![]()
Dat kan ik nog toppenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
Niet lachen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar goed, er was dus een gast en die verkocht deze 'zelfgemaakte' t-shirts op marktplaats.
En ik herkende het logo wat op de voorkant staat, die heeft een 'vriend' van mij namelijk gemaakt.
Dus wij beide een klachtemail verstuurd iets in de trant van "jij haalt nu die advertentie offline en jij geeft ons 4 t-shirts."
En dat deed ie!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach herm, je hebt geluk. Die shit begint nu al los te laten!
Ik heb geen idee. Ik heb wel gemerkt dat die meneer niet bijster slim is, dus het zou kunnenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Met pritt erop geplakt ofzo?
Je noemt me Herm
ff een opmerking, hoe de Fok! kun jij nog vrijgezel zijn?quote:
Mijn moeder is ook zoquote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef ijsmeis het volgende:!
Ik dacht dat mijn vader wakker was. Hij ligt rechtop tegen de muur, met een tijdschrift in zijn hand, zijn bril op en het lampje aan.
Maar hij slaapt toch echt!
Nouuuu !!quote:
Die gast komt volgens mij nooit buitenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff een opmerking, hoe de Fok! kun jij nog vrijgezel zijn?
Mete xtra opzet ofzo
Ik heb ze in 2004 gehaald in Essen, kindermaatje, maar past perfectquote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouuuu !!
Ik wilde in Essen ook een 'shirt' halen, maar ze hebben het gofdomme nooit in mijn maat!
Wel heb ik van iemand een honda-tas gekregen! Zijn zoon heeft er een half uur voor in de rij moeten staan anders mocht ie niet meer mee naar huis.
!!
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2004 gehaald in Essen, kindermaatje, maar past perfect
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff een opmerking, hoe de Fok! kun jij nog vrijgezel zijn?
Mete xtra opzet ofzo
Eerlijk weten? Ik val altijd op de verkeerdequote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die gast komt volgens mij nooit buiten.
!
Geintje Sjoewe!
En jij kijkt altijd sjaggie waardoor de meiden niet op jou af stappen ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk weten? Ik val altijd op de verkeerde
Plus dat ik echt een kluns ben als het om versieren/contact leggen gaat
wie zoekt die vindtquote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?!
Bij de stand van Honda ja.
Ik dacht alleen maar 'volwassen-maten' gezien te hebben.
WOETERDETOETERquote:Op woensdag 21 september 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb ook nog wel een shitload aan belachelijke shirts
1 met heel groot FOK OF....! erop
1 met 100x FUCK FUCK FUCK erop
En nog een partij van die krengenLiggen allemaal bij mijn ouders
En Alexxxxx, nu ik toch weet dat je de SC's naleest, je mag dit shirt van me kopen![]()
[afbeelding]
Nou, ik neem.. Ehh.. ik weet niet eens meer wanneer het is. Hoe zieligquote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
wie zoekt die vindt
volgend jaar weer wat nieuws zoeken
Vallen op de verkeerde, wat klinkt dat bekendquote:Op woensdag 21 september 2005 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
Eerlijk weten? Ik val altijd op de verkeerde
Plus dat ik echt een kluns ben als het om versieren/contact leggen gaat
Ik hou je wel op de hoogte, gaan we samen shoppen voor Honda stuffquote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik neem.. Ehh.. ik weet niet eens meer wanneer het is. Hoe zielig!
Ik neem de volgende keer ook maar eens een flink duit geld mee.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik hou je wel op de hoogte, gaan we samen shoppen voor Honda stuff
For the girl AND the car
Okay dan snap ik je opmerking:quote:
quote:Plus dat ik echt een kluns ben als het om versieren/contact leggen gaat
ZO ken ik er nog een paarquote:Op woensdag 21 september 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb ook nog wel een shitload aan belachelijke shirts
1 met heel groot FOK OF....! erop
1 met 100x FUCK FUCK FUCK erop
En nog een partij van die krengenLiggen allemaal bij mijn ouders
En Alexxxxx, nu ik toch weet dat je de SC's naleest, je mag dit shirt van me kopen![]()
[afbeelding]
Komt voorquote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij kijkt altijd sjaggie waardoor de meiden niet op jou af stappen ofzo?.
Ik rij wel terug danquote:Op woensdag 21 september 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
Als het goed is mag ik dan zelf rijden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |