quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fuck nu moet ik ook weer Sick of it All enLife of Agony gaan queuen
tuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan me opvegen daarna![]()
Heb je Dillinger Escape Plan wel eens gezien, die gast is zo ontzettend breed(en klein trouwens
)
quote:
quote:
Stagedivenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En de zanger is bovenop me gestagedived![]()
![]()
[..]
Absoluut een zielig ventje jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef Mukie het volgende:
brace kan heulemaal niet rappen mên
Heb me kapot gelachen op Booch in Heerlen
Wat een zielig ventje zeg..
Bolle wijven die stage divenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stagediven
Die goede oude tijd
En dan op je andere schouder een blikje heinekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker blijven hypen met z'n allen
Ik heb alleen nog maar girlies van de bands die ik heb gezien en mooie shirts haddenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En de zanger is bovenop me gestagedived![]()
![]()
[..]
Ik heb er idd 1x 1tje op me gehad jaquote:
dat wordt nog iets lichter en de rode kleur trekt wegquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind hem eigenlijk best lelijk.
Die schaduw enzo.
Heb je 2x rotzooi op je lichaam staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan op je andere schouder een blikje heineken
Ga ze halen dan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar girlies van de bands die ik heb gezien en mooie shirts hadden
Al mn t-shirts, cd's en sweaters heb ik bij mn ex achtergelaten
Mên wat ben ik stom geweest, sommige waren zelfs beperkte oplage
Weer een CRX foto?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens, ik heb ook iets koels !
*gaat even een foto maken* En o wee als iemand nu een opmerking maakt!
aaah je kleren moeten nog uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
*gaat even een foto maken*
Staat er echt megagroot in de bovenhoek RTL5, roept stronzo RTL4quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef ThaFreak het volgende:
rtl4, beetje laag truitje![]()
[afbeelding]
Mannen die spikes dragen en minersquote:
En een dillinger capuchon vestquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:41 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb bijna alleen maar bandshirts geloof ik
Doet me denken aan het eerste concert waar ik ben heengeweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mannen die spikes dragen en miners![]()
Moshen
SOAD: BYOB![]()
Na 3j gaat dat niet meer denk ik zoquote:
sorry was half aan het rukkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Staat er echt megagroot in de bovenhoek RTL5, roept stronzo RTL4
Born From Pain Capuchon met MOC jas droverquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een dillinger capuchon vest
Dat is idd een beeeetje te laat denk ik iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Na 3j gaat dat niet meer denk ik zo
Zal zn verloofde leuk vinden; "Ja je hebt nog spullen van me die ik terug wil"![]()
damn wat was mijn 1e grote concert eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doet me denken aan het eerste concert waar ik ben heengeweest
SOAD in de HMH
En een shirtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een dillinger capuchon vest
Hij draagt ze wel nog steeds als ik hem op concerten tegenkomquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is idd een beeeetje te laat denk ik idd
Ik heb daarna echt zo'n periode gehad dat ik naar ieder concert ging wat ik maar een beetje leuk vondquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
damn wat was mijn 1e grote concert eigenlijk?
Ohja No Doubt in Den Haag en ik mocht backstage mee
Enig idee waar ik die van boy sets fire kan krijgen?quote:
Ben je dit jaar ook op Dour geweest?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hij draagt ze wel nog steeds als ik hem op concerten tegenkom
Kan niet wachten tot volgend jaar weer alle concerten/fests af te gaan
Dour, FOR, Pressure, EHC, etc
Ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb daarna echt zo'n periode gehad dat ik naar ieder concert ging wat ik maar een beetje leuk vond
Maar dat was toen SOAD nog toen het niet zo bekend was....
Stone Sour en Ill Niño waren ook super btw
ook foto gaat maken om te pimpenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Tadaaa:
[afbeelding]
Wel duur dat stukje stof hoor!
Dat is toch geen muziekquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
Tadaaa:
[afbeelding]
Wel duur dat stukje stof hoor!
* hermandeperman zet Trapt weer opquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is toch geen muziek
Ga dan naar Mystery Land oid.
* Sjoewe zet Ritchie Hawtin maar weer op
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is toch geen muziek
Ga dan naar Mystery Land oid.
* Sjoewe zet Ritchie Hawtin maar weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |