Ik ga toch geen meet verplaatsen alleen omdat ik niet kan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker ruk dan
Kun je dat niet een weekje verplaatsen dan ofzo?
Dat zou pas een knaller zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Open dat topic in R&P nou
Ok, dan ga ik dat eens zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je zou iig van je jaar af zijn
Vast wel, maar dan moet ik ff zoeken.
Of haal het boek: Bushido
Veel beter dan dat kun je het niet krijgen.
En wat voor inhoud zou het krijgen dan ookquote:
Ik bedoelde dus eigenlijk je werkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik ga toch geen meet verplaatsen alleen omdat ik niet kan?
Zo geweldig ben ik nu ook weer niet om te meeten hoor
Een goede tattoo hoeft niet duur te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik dat eens zoeken.Ik zag het laatst weer en ik blijf het prachtig vinden
Als ik ooit genoeg euro's bij elkaar kan krijgen...
de een heeft al standby gedraaid achtereen toen ik in Dortmund zat en de ander heeft security shiftquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus eigenlijk je werk
Heej jij post in twee topics tegelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Mukie het volgende:
OMG
Eerst maar eens een ontwerp zoeken/maken en daar een paar maanden naar staren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een goede tattoo hoeft niet duur te zijn.
Mijn hele rug: 700DM = zeg maar 350 Euro
Leuke cadeauxquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Mukie het volgende:
http://economictimes.indiatimes.com/quickies/msid-1234791.cms
OMG
Je vriendin zal ze maar perse willenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:36 schreef Mukie het volgende:
http://economictimes.indiatimes.com/quickies/msid-1234791.cms
OMG
Dat suckt best wel dan jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
de een heeft al standby gedraaid achtereen toen ik in Dortmund zat en de ander heeft security shiftDus nope
2 computers hè, dan heb je datquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Heej jij post in twee topics tegelijk![]()
Ze krijgt je zaad toch alquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je vriendin zal ze maar perse willen
of gewoon 2 vensters/tabs open hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 computers hè, dan heb je dat
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fucking hell nee gek meen je datquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
of gewoon 2 vensters/tabs open hebben![]()
Ik heb nu echt een heel zielig tafereel hierquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]ik heb alleen maar twee beedschermen
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fucking hell nee gek meen je dat![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik die 2e nu verkopen dan en gewoon op ctrl-t rammen?![]()
![]()
![]()
BEDANKT UKKIE![]()
![]()
![]()
![]()
neeeheee....quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Fucking hell nee gek meen je dat![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik die 2e nu verkopen dan en gewoon op ctrl-t rammen?![]()
![]()
![]()
BEDANKT UKKIE![]()
![]()
![]()
![]()
Wel in meerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:37 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Heej jij post in twee topics tegelijk![]()
4 toetsenbordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Wojworshebn het volgende:
Jamaar je kunt toch maar een zin tegelijk typen![]()
linkjes gaat zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Eerst maar eens een ontwerp zoeken/maken en daar een paar maanden naar staren.
Nu weet ik waarom ik nooit smufr geworden ben, ik ben niet snel genoeg met topics bijhoudenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neeeheee....
kun je 4 topic tegelijk doen![]()
Bij mij ook zoiets jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik niet ik denk dat 90% van mn posts in het PTA zit en daar weer 85% van in de SC's
Euj, 1 pc en 1 laptop hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Cool!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
linkjes gaat zoeken.
ps je kunt ook naar een artist gaan en hem vragen iets te ontwerpen
bij mij voornamelijk SC'squote:
Ik heb vanavond gekookt, tv gekeken en op FOK! gezeten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik heb vanavond een front van een starlet P8 (niet van mij) gedemonteerd en vervangen in 2 uur tijd..nu jullie weer
De GC SC gaat mij echt te snelquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
bij mij voornamelijk SC'sUS, PTA, GC
de rest alleen als het me aanspreekt.
Ik heb een boterham met kaas gegeten, nu jij weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik heb vanavond een front van een starlet P8 (niet van mij) gedemonteerd en vervangen in 2 uur tijd..nu jullie weer
http://www.tattoos.com/ grote portal naar vanalles.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Cool!
Ja heb ik aan een vriendin van me gevraagd, die heeft al meerdere ontwerpen getekend voor anderen.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
ow en SJoewe als dat niet lukt -> http://spacemonkeys.co.uk/sleeves/mens/men_home.htm
Okay dat slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Whehehehe dat had die spike van Di-rectquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:59 schreef Mukie het volgende:
ow en SJoewe als dat niet lukt -> http://spacemonkeys.co.uk/sleeves/mens/men_home.htm
WTF gekquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vanavond geen front van een starlet P8 (niet van mij) gedemonteerd en vervangen in 2 uur tijd..nu jullie weer
Ik heb nu echt NIET een heel zielig tafereel hier vanavond:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |