quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar zal ik het 'kan ik veilig een gele Koni als dildo gebruiken?' topic openen? ONZ of SEX?
Dat scheeltquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
Kwam hij je dat even melden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
En ik maar denken dat ik speciaal benquote:
"Ik ben de liefste baas die je kan hebben, dat je het ff weetquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwam hij je dat even melden?
Als det hoofdkantoor in Dortmund na de migratie met het vingertje wilt gaan wijzen, dan zijn ze aant verkeerde adres bij ons.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kwam hij je dat even melden?
**Slikt een paar inkoppers in**quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal ben
Op een dag komen we er allemaal achter dat we slechts één van de velen zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal ben
Hehehe hij mag dat best zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Ik ben de liefste baas die je kan hebben, dat je het ff weet"
Ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op een dag komen we er allemaal achter dat we slechts één van de velen zijn
Ik ben uniek, net als iedereenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Op een dag komen we er allemaal achter dat we slechts één van de velen zijn
Hoe kun je nu hogerop dan baas?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hehehe hij mag dat best zeggen
Voorheen alleen maar assholes als baas of bazin gehad, die je een mes in de rug steken of met je werk gaan pronken, zodat zij promotie kunnen maken
Gaat de goeie kant op dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef hermandeperman het volgende:Koffie met een sigaret
M'n 3e sigaret van vandaag
Erm je hebt verschillende onderdelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe kun je nu hogerop dan baas?
Checkt PIquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm je hebt verschillende onderdelen
Andere sites?
Van een Teamleader van een operationsteam door naar Business Unit Manager van een cluster bvb. Van een baas van 1 onderdeel van een site, naar sitemanager bvb.
Etc etc
Heb je je jubileum al gevierd?quote:
Check haarkleurquote:
Whehe idd iddquote:
Ik heb op mezelf geproost net met een biertjequote:
Kanon zit eronder hoor, had in een vorig topic een linkje geplaatst naar foto's, en een geluid zeg, volgensmij overstem ik nu dat ding van jou welquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jofoenoe-koen!
Is je Honda al getjoend?![]()
Uitlaatje enzo?
Singles meetquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb op mezelf geproost net met een biertje
Dat er maar spoedig verandering in mag komen![]()
Open dat topic in R&P nouquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb op mezelf geproost net met een biertje
Dat er maar spoedig verandering in mag komen![]()
Ben je niet op de meet die je zelf hebt georganiseerd?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Singles meet
ow sjit ik vergeet het ff, ik ben er niet
Beter 's avonds dan 's morgens om half 7 al iemand over sex horen ouwehoeren..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Cheil wordt
"Nee niet weer over sex ouwehoeren Herman![]()
"
Whehehe, ik weet niet hoe gemakkelijk ik me daarbij zou voelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Singles meet
ow sjit ik vergeet het ff, ik ben er niet
Wees blij dat tenminste iemand je OP's nog leestquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
opvallend.. deel 614 was een nog veel lelijker bestelbus, maar daar hoorde je niemand over
Oooooooooh wacht. Herman is er weer
Ochtendsexquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter 's avonds dan 's morgens om half 7 al iemand over sex horen ouwehoeren..
Ja, erg hequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je niet op de meet die je zelf hebt georganiseerd?
Of heb je hem niet georganiseerd?
Ik ben er vlug overheen gescrollt omdat ik uit ervaring weet dat het grafdingen zijn..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wees blij dat tenminste iemand je OP's nog leest
je hebt je kat en middendemper nog? en origineel filter?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kanon zit eronder hoor, had in een vorig topic een linkje geplaatst naar foto's, en een geluid zeg, volgensmij overstem ik nu dat ding van jou wel
Alleen zitten er 2 of meer kleine gaatjes bij montagepunt, dus moet ff iemand zien te strikken met een lasapparaat..
quote:
Lekker ruk danquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ja, erg he
Ik heb standby-dienst dan en moet binnen 1u op mn werk kunnen zijn.
Dus ook niet drinken dit weekend
Kom, laten we het spelletje "Ik heb een kleine pik dus laten we pimpen met de hoeveelheid herrie die mijn auto maakt" spelenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je hebt je kat en middendemper nog? en origineel filter?
dan denk ik zomaar dat je er niet bovenuit komt
Je zou iig van je jaar af zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehehe, ik weet niet hoe gemakkelijk ik me daarbij zou voelen
En even iets anders, weet jij een site op internet waar foto's staan van tattoo sleeves in japanse stijl?
Dat is tot nu toe allemaal nog standaard ja (wil kijken voor Cold Air Intake)quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je hebt je kat en middendemper nog? en origineel filter?
dan denk ik zomaar dat je er niet bovenuit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |