Lees je inquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Met zo'n begroeting zou ik bijna vrijwillig weggaan.
Welke fucking linkjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe het eens zelf... ik kwam met die linkjes hoor
Jij zeikt over gammasletten, dus jij hoort je in te lezenquote:
Ik heb ook nog een leven hoor, in tegenstelling tot jouquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij zeikt over gammasletten, dus jij hoort je in te lezen
Het lijkt vooral op een getrouwd stel...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:29 schreef Christine het volgende:
Pheno, dit lijkt niet eens op een rel... laat staan een neprel...
Zucht, lets face it, we kunnen het nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:29 schreef Christine het volgende:
Pheno, dit lijkt niet eens op een rel... laat staan een neprel...
Define "life"quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een leven hoor, in tegenstelling tot jou
Nee, JIJ kan het nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, lets face it, we kunnen het niet
Tss, het enige wat jij kan is fokkers neukenquote:
En niet eens de goeie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, het enige wat jij kan is fokkers neuken
En Qyroz is goed!quote:
Alsof jij ooit wat een niet-fokker geneukt hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, het enige wat jij kan is fokkers neuken
Wat hij zegtquote:
Ja, tijdlijntechnisch gezien welquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Alsof jij ooit wat een niet-fokker geneukt hebt.
Nope, dat deduceer ik helemaal zelf uit z'n 'ik ben maagd' quotes en deze opmerking...quote:
Heeft ze jou nog steeds niet geneukt?quote:
Ik durf niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft ze jou nog steeds niet geneukt?
En je iets te levendige fantasie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dat deduceer ik helemaal zelf uit z'n 'ik ben maagd' quotes en deze opmerking...![]()
You lucky bastard. Mij wil ze niet...quote:
Vind je het gekquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
You lucky bastard. Mij wil ze niet...![]()
JoeyT had nog kledingstips die hij met je wilde besprekenquote:
Je bent QyRoZ niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wees blij dat ik met je durf te lunchen. Ik ben bang voor vrouwen
Wederom een mislukte poging tot een rel!quote:
Hap dan ook lulquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wederom een mislukte poging tot een rel!
Ik las het ja... Maar Daniel weet niet dat ik op die foto geen bestaande outfit aan had... ik weet ook best dat dat rokje en dat truitje niet bij elkaar staan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
JoeyT had nog kledingstips die hij met je wilde bespreken
In je moeders gaatjequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef melismay het volgende:
Wie heeft de popcorn!?
Je krijgt van mij een 10 voor de moeite. Volhardend ben je wel!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh god, iemand is pissig omdattie geen rel van de grond krijgt.
Nepreller
Ik doe maar wat, eigenlijk ben ik te aardig om te rellenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een 10 voor de moeite. Volhardend ben je wel!
Aardig?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe maar wat, eigenlijk ben ik te aardig om te rellen
Neem dan Christine, die is pas aardig!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Aardig?
Dat hoor je zeker vaker... het betekent meestal dat je te lelijk bent, maar dat durft niemand te zeggen
Ik ben dus te lelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Aardig?
Dat hoor je zeker vaker... het betekent meestal dat je te lelijk bent, maar dat durft niemand te zeggen
En wat zeggen we dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem dan Christine, die is pas aardig!
Weet je dat ook meteenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef Christine het volgende:
[..]
En wat zeggen we dan?
"Christine, bedankt voor het inkoppertje."
Graag gedaan, schat.
Dat hoor ik niet, dat noemen ze zelfkennisquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Aardig?
oh, je weet dat je lelijk bent?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet, dat noemen ze zelfkennis
Je lijkt die bouwvakker van fembol wel!quote:
Nee, aardig, wipdoosquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:44 schreef Christine het volgende:
[..]
oh, je weet dat je lelijk bent?
En dan sterf je een vroege dood.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:45 schreef QyRoZ het volgende:
Nice guys finish last.
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:45 schreef QyRoZ het volgende:
Nice guys finish last.
Was het maar kut, dan had je dat tenminstequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
Zoals het hoort. Hoe eerder dood hoe beter. Het leven is toch kut.
Pssst, Q is eigenlijk homo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je dat tenminste
Wijs!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je dat tenminste
Ach bedenk wel dat volgens een bepaalde theorie er een ander universum is, in een andere dimensie, waar jij iedereen platneukt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:46 schreef QyRoZ het volgende:
Zoals het hoort. Hoe eerder dood hoe beter. Het leven is toch kut.
Zo'n goedkope ikea zijn?quote:
Andere dimensies bestaan niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach bedenk wel dat volgens een bepaalde theorie er een ander universum is, in een andere dimensie, waar jij iedereen platneukt.
Of anders tellen ze iig niet mee voor Boe's lijstje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Andere dimensies bestaan niet.
Er zijn er 4 bewezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Andere dimensies bestaan niet.
Daar heeft hij hier weinig aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach bedenk wel dat volgens een bepaalde theorie er een ander universum is, in een andere dimensie, waar jij iedereen platneukt.
Eigenlijk ook niet voor welk ander lijstje dan ook.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Of anders tellen ze iig niet mee voor Boe's lijstje.
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom op, iedereen weet het toch allang?
Kortom: dat telt gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet voor welk ander lijstje dan ook.
dat scheelt jou een topscorequote:Op dinsdag 20 september 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
In een ander universum bestaat Boe's lijstje alleen maar uit homo's.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar hun eigen Boe's lijstje!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lijstjes, neuken en andere universums. Oh. En aan andere dingen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet voor welk ander lijstje dan ook.
Dus dit soort dingen maken ze die kansloze nerds wijs...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het gaat om het geheel. Je weet gewoon dat je *ergens* succesvol bent.
Ander onderwerp!quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ze geloven het nog ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Dus dit soort dingen maken ze die kansloze nerds wijs...
*stilquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou niks met andere universums hebben als je de OP uit dit topic heb gelezen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lijstjes, neuken en andere universums. Oh. En aan andere dingen.
Zonder vrouwen blijf jij eeuwig maagd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrouwen belemmeren de vooruitgang
Als je het over de laatste rel hebt: ja zo'n 2 jaarquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef nozem het volgende:
Goedenavond, schrale hengsten.
Ik ben zeker te laat voor de rel?
Laat ons ook eens denken dat we iets nuttigs kunnen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Dus dit soort dingen maken ze die kansloze nerds wijs...
Ik las anaal onderwerp...quote:
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Zonder vrouwen blijf jij eeuwig maagd.
Pinguins zijn emotioneel ja. En trouw!quote:
Wat was er twee jaar geleden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het over de laatste rel hebt: ja zo'n 2 jaar
Tegen die tijd dat je het kan rekenen onder 'eeuwig maagd' lig ik wrs toch allang onder de grond.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Zonder vrouwen blijf jij eeuwig maagd.
Hij had snel geeditquote:
E. doet daar niets mee. Zn vader deed dat wel, maar dies al 23 jaar dood.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou niks met andere universums hebben als je de OP uit dit topic heb gelezen...
en dan blijken die andere dimensies niet te bestaan... ben je nooit succesvol geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat je het kan rekenen onder 'eeuwig maagd' lig ik wrs toch allang onder de grond.
Dan heb je echt een dubbele rotdagquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
en dan blijken die andere dimensies niet te bestaan... ben je nooit succesvol geweest
Story of my life.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
ben je nooit succesvol geweest
Jawel. Succesvol in falen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
en dan blijken die andere dimensies niet te bestaan... ben je nooit succesvol geweest
Dus iedereen is ergens succesvol in. Wowquote:
halloquote:
Och, het zijn slechts virtuele nerds. Die kun jij wel aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Christine het volgende:AirwiN (of iemand anders maar niet Pheno) kom mij eens redden van dit stelletje nerds?
Wat is er mis met m'n OP? Breng ik mensen onbewust op ideeën over parallelle werelden en andere universums?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef AirwiN het volgende:
Hoe kun jij nou niks met andere universums hebben als je de OP uit dit topic heb gelezen...
heerlijk, je mag me nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Christine het volgende:AirwiN (of iemand anders maar niet Pheno) kom mij eens redden van dit stelletje nerds?
Eén druk op de knop en ze zijn weg...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, het zijn slechts virtuele nerds. Die kun jij wel aan.![]()
Domme domme koe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergeet dit stukkie niet
[..]
ga voor de lol nu eens een kijkje nemen hier
Zolang jij maar van mijn private parts afblijft mag jij mijn friend functie blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef QyRoZ het volgende:
Zullen we over programmeren gaan praten, Annie?
Ik besta niet echt. En zo wel dan durf ik toch niet buiten te komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef nozem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent er weer.
Zie je...
[afbeelding]
Schatje, kijk eens hier??quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Domme domme koe.
Ik heb in een paar posts na dat topic aangegeven slechts nog HVJJN, de slowchat (die toen redelijk nieuw was) en af en toe een topic te bezoeken. Voorheen was ik in de meeste topics van R&P. Daar ben ik mee gestopt en nog steeds. Helemaal afscheid nemen blijft moeilijk, het blijft toch je kindje.
Het is te merken ook, ook R&P is na mijn vertrek (en van nog wat heren/dames) ook al een gezapige zeikboel net als hier.
Bedankt voor de TT, hij is stoer
* AirwiN trekt op zijn stalen ros ten strijde...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Weliswaar een beetje erg veel eer, dat topic...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Schatje, kijk eens hier??
Wens hier Tranceptor sterkte!
Kijk je uit voor die dichte ophaalbrug?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN trekt op zijn stalen ros ten strijde...
Dek haar, hengst!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN trekt op zijn stalen ros ten strijde...
Ik heb PL vervloekt met haar afscheid. Jullie missen 1 ding in mijn Einde der Tranceptor, de ironie, het taalgebruik. Jullie vatten hem niet. Hij is opgezet als een relatie met zinnen als 'de koek is op'...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Treurig TC heel teurig!
volgens mij heb je PL ooit vervloekt en de grond in proberen te trappen omdat ze haar eigen afscheid had aangekondigd
Het gebaar was lief na de verbroken 'relatie' met R&P. Beetje overdone natuurlijk, dat wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Weliswaar een beetje erg veel eer, dat topic...
Ze wil je terug.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het gebaar was lief na de verbroken 'relatie' met R&P. Beetje overdone natuurlijk, dat wel.![]()
Kijk nou gewoon in dat topic, lulquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb PL vervloekt met haar afscheid. Jullie missen 1 ding in mijn Einde der Tranceptor, de ironie, het taalgebruik. Jullie vatten hem niet. Hij is opgezet als een relatie met zinnen als 'de koek is op'...
+1 vriendelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon in dat topic, lul
Om de wereldvrede bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
Maak je ergens anders druk om zou ik zeggen.
Je vergeet de reactie:quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
Wat boeit het eigenlijk allemaal. Ik zie trouwens sowieso geen enkel nut in je vertrek aankondigen als user op een dergelijk groot internetforum als FOK! Ik bedoel, niemand ligt er wakker van, geen haan die er naar kraait. Als ik nu in R&P een topic open en mijn vertrek aankondig dan kan ik ongetwijfeld rekenen op reacties als: "Whatever", "So what' ?" en "Hee, tot ziens he?"
Maar nogmaals. Als iemand dan maanden later weer besluit te gaan posten, wat maakt het uit?
quote:Wie?
Zielige negertjes, neergeknuppelde zeehondjes, het broeikaseffect, de terreurdreiging. Allemaal zaken van een veel grotere waarde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Om de wereldvrede bijvoorbeeld.
Logisch, het is nu een dooie slijmboel. Ik weet nog wel een user die zich er thuis zou voelen.quote:
wat heb ik met die negertjes te makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Zielige negertjes, neergeknuppelde zeehondjes, het broeikaseffect, de terreurdreiging. Allemaal zaken van een veel grotere waarde.
Het is allemaal overrated op die zeehonden na.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Zielige negertjes, neergeknuppelde zeehondjes, het broeikaseffect, de terreurdreiging. Allemaal zaken van een veel grotere waarde.
Geen namen noemen he, da's gemeen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Logisch, het is nu een dooie slijmboel. Ik weet nog wel een user die zich er thuis zou voelen.![]()
Nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht al, wanneer rot je nou eindelijk op...
ik zie er genoeg op mijn werk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat heb ik met die negertjes te maken
Het was de fucking grap om van R&P afscheid te nemen met een dramatische 'eerste relatie verbroken'-post maar niemand snapt hem weer. Ik had toch iets beter mijn best erop moeten doen, al dacht ik er toch genoeg clichés in te hebben. ' De koek is op' , kom op nou...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
Wat boeit het eigenlijk allemaal. Ik zie trouwens sowieso geen enkel nut in je vertrek aankondigen als user op een dergelijk groot internetforum als FOK! Ik bedoel, niemand ligt er wakker van, geen haan die er naar kraait. Als ik nu in R&P een topic open en mijn vertrek aankondig dan kan ik ongetwijfeld rekenen op reacties als: "Whatever", "So what' ?" en "Hee, tot ziens he?"
Maar nogmaals. Als iemand dan maanden later weer besluit te gaan posten, wat maakt het uit?
Stuur ze dan terugquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
ik zie er genoeg op mijn werk.
Tranceptor wil niet mee de kast in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Hup, terug je kast in... het kan geen feest blijven he.
Inderdaad, weet er ook nog wel meer. Meervoud.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen namen noemen he, da's gemeen.
hehe, je doet nog wat nuttigs naast oude maagden hun pleziertje gunnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaja, wat dacht je dat ik aan het doen was?
Als jij niet snel Amersfoort onveilig gaat maken en mensen gaat aanspreken en vrienden maken, zit je strax alleen in die kast en lig je drie maanden te rotten voor iemand je vind omdat het stinkt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tranceptor wil niet mee de kast in.
Typisch dat je de negertjes ertussenuit pikt. Je voelt je dus wel verwant met die zeehondjes?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat heb ik met die negertjes te maken
Dat ga ik niet doen, ik ga verhuizen naar Utrecht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als jij niet snel Amersfoort onveilig gaat maken en mensen gaat aanspreken en vrienden maken, zit je strax alleen in die kast en lig je drie maanden te rotten voor iemand je vind omdat het stinkt.![]()
yep, negertjes het land uit schoppen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
hehe, je doet nog wat nuttigs naast oude maagden hun pleziertje gunnen
Ze wijst maagden juist af.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
hehe, je doet nog wat nuttigs naast oude maagden hun pleziertje gunnen
Die zeehondjes kunnen er niets aan doen, die negers welquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Typisch dat je de negertjes ertussenuit pikt. Je voelt je dus wel verwant met die zeehondjes?![]()
Da's natuurlijk altijd makkelijk lullen achteraf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het was de fucking grap om van R&P afscheid te nemen met een dramatische 'eerste relatie verbroken'-post maar niemand snapt hem weer. Ik had toch iets beter mijn best erop moeten doen, al dacht ik er toch genoeg clichés in te hebben. ' De koek is op' , kom op nou...
Je laat ze toch wel de ticket betalen he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
yep, negertjes het land uit schoppen. Heerlijk.
Ow dan ga je daar binnen zitten en geen nieuwe kennissen/vrienden maken, ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, ik ga verhuizen naar Utrecht.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als jij niet snel Amersfoort onveilig gaat maken en mensen gaat aanspreken en vrienden maken, zit je strax alleen in die kast en lig je drie maanden te rotten voor iemand je vind omdat het stinkt.![]()
en legesquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je laat ze toch wel de ticket betalen he?
Juist!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow dan ga je daar binnen zitten en geen nieuwe kennissen/vrienden maken, ...![]()
![]()
Hij is goed bezig he? Trots op 'm... die Q.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow dan ga je daar binnen zitten en geen nieuwe kennissen/vrienden maken, ...![]()
![]()
Een zeer politiek incorrecte uitspraak beste Pheno.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zeehondjes kunnen er niets aan doen, die negers wel
wowquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Een zeer politiek incorrecte uitspraak beste Pheno.![]()
Moeten ze maar geen maagden neuken als ze aids hebben. Dan vraag je erom. Domme lui.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Een zeer politiek incorrecte uitspraak beste Pheno.![]()
De Wijchense gemeenteraad schreeuwt om een ultra-rechtse zetel voor het nodige tegenwicht.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben deze week vrijwillig naar aan marokaan gegaan
En je leeft nog?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben deze week vrijwillig naar aan marokaan gegaan
Voor deze korte periode? nee, laat al die teringlijers maar in Wijchen wonen, dan heb ik het elders rustigerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef nozem het volgende:
[..]
De Wijchense gemeenteraad schreeuwt om een ultra-rechtse zetel voor het nodige tegenwicht.
Of woon je niet meer in Wijchen?
Negers die wel mochten blijven keuren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik moest eigenlijk ook maar weer eens wat anders gaan doen.
Neuken met een willekeurige mannelijke fokker?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik moest eigenlijk ook maar weer eens wat anders gaan doen.
Dat, of eten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neuken met een willekeurige mannelijke fokker?
Altijd dat ge-of. Soms is er geen keuze, maar moet je het beide doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat, of eten.
Ik gok het laatste. Doei!
Zal je net zien dat je Fembol lootje trektquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neuken met een willekeurige mannelijke fokker?
Eet ze!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:23 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga eten, later!
Ach, misschien dat die bouwvakker Christine wel mag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal je net zien dat je Fembol lootje trekt![]()
Halloquote:
Ik dacht dat Fembol het mannetje wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, misschien dat die bouwvakker Christine wel mag.
Op de eerste date meteen home run
Dan weet fembol ook meteen hoe het zit
Dat is snelquote:
kun je wel zeggen jaquote:
Moet je dat vragen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja
Mag ik nu Duitsers afschieten?
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*
Vroeger vroegen de duitsers dat ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*
De NS ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeger vroegen de duitsers dat ook niet
Alleen op de fiets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat eens omkleden, straks even op de fiets uitsloven.
nee, daarna nog even op de bongo'squote:
quote:
Dan wel allemaal hequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*
Ik begin in Dortmund iigquote:
Ik had nog wel een hele nette Vivi-titel en alles. Ach ja, fok! heeft een nogal stroperige bureaucratie, tenzij het vriendjes betreft.quote:
Die van Moonah bleef halve avond openquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had nog wel een hele nette Vivi-titel en alles. Ach ja, fok! heeft een nogal stroperige bureaucratie, tenzij het vriendjes betreft.
Dat is Moonah en dat is Fok! En dan halen ze oude topics uit mei naar voren, terwijl ze beter gewoon toe kunnen geven dat ze vuistdiep in elkaars reet zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van Moonah bleef halve avond open![]()
NEE !!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
kun je wel zeggen ja
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*
Ja, ik wil ook wel eens een dag rust op m'n werk hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
NEE !!!![]()
![]()
![]()
![]()
De dag dat jij Duitsers afschiet is de dag dat ik je wat ergs aan doe . . .![]()
![]()
deze zou jij zelfs afschieten, dat geef ik je op een blaadjequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
NEE !!!![]()
![]()
![]()
![]()
De dag dat jij Duitsers afschiet is de dag dat ik je wat ergs aan doe . . .![]()
![]()
Hoe erg waren ze eigenlijk, die Duitsers?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
deze zou jij zelfs afschieten, dat geef ik je op een blaadje
Joden vergassen is niet lief.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe erg waren ze eigenlijk, die Duitsers?
Ach, je bent gewoon niks gewend . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
deze zou jij zelfs afschieten, dat geef ik je op een blaadje![]()
Iets wat zij maanden konden voorbereiden, proberen ze nu ff snel snel tussendoor te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe erg waren ze eigenlijk, die Duitsers?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach, je bent gewoon niks gewend . . .![]()
![]()
Hun probleem toch . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Mukie het volgende:
Iets wat zij maanden konden voorbereiden, proberen ze nu ff snel snel tussendoor te doen.
Dat heet dus:
Veel overwerken.
Hun zooi opruimen.
Mijn nieuwe functie wordt op een lager pitje gezet.
onnodige stress, die makkelijk had kunnen worden vermeden.
etc etc etc
Humorquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:14 schreef Mukie het volgende:
dat vivi topic
Dat je daar je tijd aan verspilt
Klinkt niet eens zo heel onbekendquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Iets wat zij maanden konden voorbereiden, proberen ze nu ff snel snel tussendoor te doen.
Dat heet dus:
Veel overwerken.
Hun zooi opruimen.
Mijn nieuwe functie wordt op een lager pitje gezet.
onnodige stress, die makkelijk had kunnen worden vermeden.
etc etc etc
Dus niet, dat is juist het probleem.quote:
die ligt te krikken met fembolquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
Is er een bouwvakker in de zaal?
Is er een muur ingestort bij je?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
Is er een bouwvakker in de zaal?
Knuffelen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
die ligt te krikken met fembol![]()
ownee, dat mocht nu nog niet
kan ik wel gebruikenquote:
OK ik kom wel weer terug naar PUBquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
Hey DT, toch maar eerder hier op bezoek gekomen?
Ik hoopte al dat je dat zou zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
OK ik kom wel weer terug naar PUB
Wat was het goede nieuws?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
Da's toch wel positief dan nogquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
Als det hoofdkantoor in Dortmund na de migratie met het vingertje wilt gaan wijzen, dan zijn ze aant verkeerde adres bij ons.quote:
Met zo'n postingsgedrag als jij hebt zul je dat nog wel even blijvenquote:
Kun je de duitsers die op mijn project zitten ook even meepakken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*
Neuk met mods en jij mag dat ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van Moonah bleef halve avond open![]()
En dankje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zo'n postingsgedrag als jij hebt zul je dat nog wel even blijven
Da's altijd goed om te horen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als det hoofdkantoor in Dortmund na de migratie met het vingertje wilt gaan wijzen, dan zijn ze aant verkeerde adres bij ons.Aangezien we alles zo hebben gedaan als gevraagd en zelfs meer dan dit. HIj vond dat we desondanks alle stress en zooi excellent werk hadden verricht
![]()
Jij hebt ook een vriendin toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zo'n postingsgedrag als jij hebt zul je dat nog wel even blijven
Ik heb geen 400+ posts per dagquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt ook een vriendin toch?
Een vrouw zelfs.
Wat op zich een prestatie is, in 1x een vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt ook een vriendin toch?
Een vrouw zelfs.
Jouw eerste slachtoffer?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat op zich een prestatie is, in 1x een vrouw
jazekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef Light het volgende:
[..]
Da's altijd goed om te horen natuurlijkZeker als het van je baas komt
Ik ook niet altijd.quote:
Even serieus: ik denk dat de leeftijd meespeelt ja. Ik had het gevoel iets te missen om jongere leeftijd, maar ik zou het nu weer op deze manier doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jouw eerste slachtoffer?![]()
Dat doe je dan beter dan ik,..
Ik heb lang geklooid met meisjes die nog te jong en onvolwassen waren voor een serieuze relatie. Misschien had ik ook tot een leeftijd moeten wachten en dan... hmmm
Ik ben maar 2x over de 400 gegaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd.Maar daar gaat het in dit topic dus om? Of je onder een bepaald postaantal per dag zit? Ik kan me ook dagen herinneren dat jij er-ik-weet-niet-hoeveel had.
![]()
Dat is niet eng. Ervan uitgaande dat je het al vaker gedaan hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
Woei, ik ga iets heel engs doen: solliciteren...
Ik ook.quote:
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook.En dat is een probleem?
![]()
Heb ik ook, maar ik ben heel erg serieus aan het overwegen om een heel andere richting op te gaan... tot nu toe heb ik me vooral op de overheid gericht, maar ik zit nu richting MKB/Detailhandel te denken... vind het allemaal wel een beetje eng hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet eng. Ervan uitgaande dat je het al vaker gedaan hebt
Waar????quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
Hey meis, nu pas thuis?quote:
Dat vond mijn vriendin ook, maar na de 20ste sollictatie ging het haar meer om het gebrek aan werk dan om het solliciteren zelfquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik ben heel erg serieus aan het overwegen om een heel andere richting op te gaan... tot nu toe heb ik me vooral op de overheid gericht, maar ik zit nu richting MKB/Detailhandel te denken... vind het allemaal wel een beetje eng hoor
Mooi!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
HIj vond dat we desondanks alle stress en zooi excellent werk hadden verricht![]()
Dan ga je allemaal vreemde mensen tegenkomen, da's wel eng hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
voor?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
Op zich heeft het natuurlijk zo wel zijn voordelen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even serieus: ik denk dat de leeftijd meespeelt ja. Ik had het gevoel iets te missen om jongere leeftijd, maar ik zou het nu weer op deze manier doen.
En? Genoten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Dat was het vrouwenavondje weer.
Nee, lekker ff Desperate Housewives en Gilmore Girls gekeken met vriendinnetje...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey meis, nu pas thuis?
We moeten nog samen lunchen, volgens mij weet ik nu (ongeveer) waar jij zit...
Jumbo supermarkten. Ze bieden een opleiding + stageplaats aan voor mensen die filliaalmanager willen worden van nieuw op te richten fillialen... maar ik vind het een beetje eng! Help! Kan ik dat wel?quote:
Misschien ook wel nadelen, maar ik die zie ik tot op heden nog nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Op zich heeft het natuurlijk zo wel zijn voordelen.![]()
Tuurlijk! Beetje vertrouwen in jezelf!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jumbo supermarkten. Ze bieden een opleiding + stageplaats aan voor mensen die filliaalmanager willen worden van nieuw op te richten fillialen... maar ik vind het een beetje eng! Help! Kan ik dat wel?
Zijn we uitgenodigd voor je feest?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mooi!
Christine, wat voor baan is het?
Ik ben bijna jarig![]()
Joh, dat duurt vast nog wel ffquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Mokster het volgende:
Dat moeten we zeker!!! Voordat we strax geen collega's meer zijn![]()
Je hebt de ambitie, anders kijk je er niet naar. het is een opleiding + stageplaats, dus je kan je nog fouten permiteren. Doen dus. Als ik bij elk dingetje dat ik op mijn werk ga doen moet denken of ik het wel kan was ik nu vuilnismanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jumbo supermarkten. Ze bieden een opleiding + stageplaats aan voor mensen die filliaalmanager willen worden van nieuw op te richten fillialen... maar ik vind het een beetje eng! Help! Kan ik dat wel?
Lijkt me dus een beetje crappy niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |