Ik las anaal onderwerp...quote:
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Zonder vrouwen blijf jij eeuwig maagd.
Pinguins zijn emotioneel ja. En trouw!quote:
Wat was er twee jaar geleden dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het over de laatste rel hebt: ja zo'n 2 jaar
Tegen die tijd dat je het kan rekenen onder 'eeuwig maagd' lig ik wrs toch allang onder de grond.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Zonder vrouwen blijf jij eeuwig maagd.
Hij had snel geeditquote:
E. doet daar niets mee. Zn vader deed dat wel, maar dies al 23 jaar dood.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou niks met andere universums hebben als je de OP uit dit topic heb gelezen...
en dan blijken die andere dimensies niet te bestaan... ben je nooit succesvol geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat je het kan rekenen onder 'eeuwig maagd' lig ik wrs toch allang onder de grond.
Dan heb je echt een dubbele rotdagquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
en dan blijken die andere dimensies niet te bestaan... ben je nooit succesvol geweest
Story of my life.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
ben je nooit succesvol geweest
Jawel. Succesvol in falen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
en dan blijken die andere dimensies niet te bestaan... ben je nooit succesvol geweest
Dus iedereen is ergens succesvol in. Wowquote:
halloquote:
Och, het zijn slechts virtuele nerds. Die kun jij wel aan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Christine het volgende:AirwiN (of iemand anders maar niet Pheno) kom mij eens redden van dit stelletje nerds?
Wat is er mis met m'n OP? Breng ik mensen onbewust op ideeën over parallelle werelden en andere universums?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:52 schreef AirwiN het volgende:
Hoe kun jij nou niks met andere universums hebben als je de OP uit dit topic heb gelezen...
heerlijk, je mag me nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:57 schreef Christine het volgende:AirwiN (of iemand anders maar niet Pheno) kom mij eens redden van dit stelletje nerds?
Eén druk op de knop en ze zijn weg...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, het zijn slechts virtuele nerds. Die kun jij wel aan.![]()
Domme domme koe.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergeet dit stukkie niet
[..]
ga voor de lol nu eens een kijkje nemen hier
Zolang jij maar van mijn private parts afblijft mag jij mijn friend functie blijvenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef QyRoZ het volgende:
Zullen we over programmeren gaan praten, Annie?
Ik besta niet echt. En zo wel dan durf ik toch niet buiten te komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef nozem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent er weer.
Zie je...
[afbeelding]
Schatje, kijk eens hier??quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Domme domme koe.
Ik heb in een paar posts na dat topic aangegeven slechts nog HVJJN, de slowchat (die toen redelijk nieuw was) en af en toe een topic te bezoeken. Voorheen was ik in de meeste topics van R&P. Daar ben ik mee gestopt en nog steeds. Helemaal afscheid nemen blijft moeilijk, het blijft toch je kindje.
Het is te merken ook, ook R&P is na mijn vertrek (en van nog wat heren/dames) ook al een gezapige zeikboel net als hier.
Bedankt voor de TT, hij is stoer
* AirwiN trekt op zijn stalen ros ten strijde...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef nozem het volgende:
[..]
Weliswaar een beetje erg veel eer, dat topic...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Schatje, kijk eens hier??
Wens hier Tranceptor sterkte!
Kijk je uit voor die dichte ophaalbrug?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN trekt op zijn stalen ros ten strijde...
Dek haar, hengst!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN trekt op zijn stalen ros ten strijde...
Ik heb PL vervloekt met haar afscheid. Jullie missen 1 ding in mijn Einde der Tranceptor, de ironie, het taalgebruik. Jullie vatten hem niet. Hij is opgezet als een relatie met zinnen als 'de koek is op'...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Treurig TC heel teurig!
volgens mij heb je PL ooit vervloekt en de grond in proberen te trappen omdat ze haar eigen afscheid had aangekondigd
Het gebaar was lief na de verbroken 'relatie' met R&P. Beetje overdone natuurlijk, dat wel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Weliswaar een beetje erg veel eer, dat topic...
Ze wil je terug.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het gebaar was lief na de verbroken 'relatie' met R&P. Beetje overdone natuurlijk, dat wel.![]()
Kijk nou gewoon in dat topic, lulquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb PL vervloekt met haar afscheid. Jullie missen 1 ding in mijn Einde der Tranceptor, de ironie, het taalgebruik. Jullie vatten hem niet. Hij is opgezet als een relatie met zinnen als 'de koek is op'...
+1 vriendelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Kijk nou gewoon in dat topic, lul
Om de wereldvrede bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
Maak je ergens anders druk om zou ik zeggen.
Je vergeet de reactie:quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
Wat boeit het eigenlijk allemaal. Ik zie trouwens sowieso geen enkel nut in je vertrek aankondigen als user op een dergelijk groot internetforum als FOK! Ik bedoel, niemand ligt er wakker van, geen haan die er naar kraait. Als ik nu in R&P een topic open en mijn vertrek aankondig dan kan ik ongetwijfeld rekenen op reacties als: "Whatever", "So what' ?" en "Hee, tot ziens he?"
Maar nogmaals. Als iemand dan maanden later weer besluit te gaan posten, wat maakt het uit?
Maak je ergens anders druk om zou ik zeggen.
quote:Wie?
Zielige negertjes, neergeknuppelde zeehondjes, het broeikaseffect, de terreurdreiging. Allemaal zaken van een veel grotere waarde.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Om de wereldvrede bijvoorbeeld.
Logisch, het is nu een dooie slijmboel. Ik weet nog wel een user die zich er thuis zou voelen.quote:
wat heb ik met die negertjes te makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Zielige negertjes, neergeknuppelde zeehondjes, het broeikaseffect, de terreurdreiging. Allemaal zaken van een veel grotere waarde.
Het is allemaal overrated op die zeehonden na.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Zielige negertjes, neergeknuppelde zeehondjes, het broeikaseffect, de terreurdreiging. Allemaal zaken van een veel grotere waarde.
Geen namen noemen he, da's gemeen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Logisch, het is nu een dooie slijmboel. Ik weet nog wel een user die zich er thuis zou voelen.![]()
Nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik dacht al, wanneer rot je nou eindelijk op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |