ik zie er genoeg op mijn werk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat heb ik met die negertjes te maken
Het was de fucking grap om van R&P afscheid te nemen met een dramatische 'eerste relatie verbroken'-post maar niemand snapt hem weer. Ik had toch iets beter mijn best erop moeten doen, al dacht ik er toch genoeg clichés in te hebben. ' De koek is op' , kom op nou...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
Wat boeit het eigenlijk allemaal. Ik zie trouwens sowieso geen enkel nut in je vertrek aankondigen als user op een dergelijk groot internetforum als FOK! Ik bedoel, niemand ligt er wakker van, geen haan die er naar kraait. Als ik nu in R&P een topic open en mijn vertrek aankondig dan kan ik ongetwijfeld rekenen op reacties als: "Whatever", "So what' ?" en "Hee, tot ziens he?"
Maar nogmaals. Als iemand dan maanden later weer besluit te gaan posten, wat maakt het uit?
Maak je ergens anders druk om zou ik zeggen.
Stuur ze dan terugquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
ik zie er genoeg op mijn werk.
Tranceptor wil niet mee de kast in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Hup, terug je kast in... het kan geen feest blijven he.
Inderdaad, weet er ook nog wel meer. Meervoud.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen namen noemen he, da's gemeen.
hehe, je doet nog wat nuttigs naast oude maagden hun pleziertje gunnenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Jaja, wat dacht je dat ik aan het doen was?
Als jij niet snel Amersfoort onveilig gaat maken en mensen gaat aanspreken en vrienden maken, zit je strax alleen in die kast en lig je drie maanden te rotten voor iemand je vind omdat het stinkt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tranceptor wil niet mee de kast in.
Typisch dat je de negertjes ertussenuit pikt. Je voelt je dus wel verwant met die zeehondjes?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat heb ik met die negertjes te maken
Dat ga ik niet doen, ik ga verhuizen naar Utrecht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als jij niet snel Amersfoort onveilig gaat maken en mensen gaat aanspreken en vrienden maken, zit je strax alleen in die kast en lig je drie maanden te rotten voor iemand je vind omdat het stinkt.![]()
yep, negertjes het land uit schoppen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
hehe, je doet nog wat nuttigs naast oude maagden hun pleziertje gunnen
Ze wijst maagden juist af.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
hehe, je doet nog wat nuttigs naast oude maagden hun pleziertje gunnen
Die zeehondjes kunnen er niets aan doen, die negers welquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Typisch dat je de negertjes ertussenuit pikt. Je voelt je dus wel verwant met die zeehondjes?![]()
Da's natuurlijk altijd makkelijk lullen achteraf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het was de fucking grap om van R&P afscheid te nemen met een dramatische 'eerste relatie verbroken'-post maar niemand snapt hem weer. Ik had toch iets beter mijn best erop moeten doen, al dacht ik er toch genoeg clichés in te hebben. ' De koek is op' , kom op nou...
Je laat ze toch wel de ticket betalen he?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef Christine het volgende:
[..]
yep, negertjes het land uit schoppen. Heerlijk.
Ow dan ga je daar binnen zitten en geen nieuwe kennissen/vrienden maken, ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, ik ga verhuizen naar Utrecht.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als jij niet snel Amersfoort onveilig gaat maken en mensen gaat aanspreken en vrienden maken, zit je strax alleen in die kast en lig je drie maanden te rotten voor iemand je vind omdat het stinkt.![]()
en legesquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je laat ze toch wel de ticket betalen he?
Juist!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow dan ga je daar binnen zitten en geen nieuwe kennissen/vrienden maken, ...![]()
![]()
Hij is goed bezig he? Trots op 'm... die Q.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ow dan ga je daar binnen zitten en geen nieuwe kennissen/vrienden maken, ...![]()
![]()
Een zeer politiek incorrecte uitspraak beste Pheno.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zeehondjes kunnen er niets aan doen, die negers wel
wowquote:
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Een zeer politiek incorrecte uitspraak beste Pheno.![]()
Moeten ze maar geen maagden neuken als ze aids hebben. Dan vraag je erom. Domme lui.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Een zeer politiek incorrecte uitspraak beste Pheno.![]()
De Wijchense gemeenteraad schreeuwt om een ultra-rechtse zetel voor het nodige tegenwicht.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben deze week vrijwillig naar aan marokaan gegaan
En je leeft nog?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben deze week vrijwillig naar aan marokaan gegaan
Voor deze korte periode? nee, laat al die teringlijers maar in Wijchen wonen, dan heb ik het elders rustigerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef nozem het volgende:
[..]
De Wijchense gemeenteraad schreeuwt om een ultra-rechtse zetel voor het nodige tegenwicht.
Of woon je niet meer in Wijchen?
Negers die wel mochten blijven keuren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik moest eigenlijk ook maar weer eens wat anders gaan doen.
Neuken met een willekeurige mannelijke fokker?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik moest eigenlijk ook maar weer eens wat anders gaan doen.
Dat, of eten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neuken met een willekeurige mannelijke fokker?
Altijd dat ge-of. Soms is er geen keuze, maar moet je het beide doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat, of eten.
Ik gok het laatste. Doei!
Zal je net zien dat je Fembol lootje trektquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Neuken met een willekeurige mannelijke fokker?
Eet ze!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:23 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga eten, later!
Ach, misschien dat die bouwvakker Christine wel mag.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal je net zien dat je Fembol lootje trekt![]()
Halloquote:
Ik dacht dat Fembol het mannetje wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, misschien dat die bouwvakker Christine wel mag.
Op de eerste date meteen home run
Dan weet fembol ook meteen hoe het zit
Dat is snelquote:
kun je wel zeggen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |