Dat is snelquote:

kun je wel zeggen jaquote:

Moet je dat vragen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja
Mag ik nu Duitsers afschieten?
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*

Vroeger vroegen de duitsers dat ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*

De NS ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroeger vroegen de duitsers dat ook niet

Alleen op de fiets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat eens omkleden, straks even op de fiets uitsloven.

nee, daarna nog even op de bongo'squote:

quote:

Dan wel allemaal hequote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*

Ik begin in Dortmund iigquote:

Ik had nog wel een hele nette Vivi-titel en alles. Ach ja, fok! heeft een nogal stroperige bureaucratie, tenzij het vriendjes betreft.quote:

Die van Moonah bleef halve avond openquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had nog wel een hele nette Vivi-titel en alles. Ach ja, fok! heeft een nogal stroperige bureaucratie, tenzij het vriendjes betreft.

Dat is Moonah en dat is Fok! En dan halen ze oude topics uit mei naar voren, terwijl ze beter gewoon toe kunnen geven dat ze vuistdiep in elkaars reet zitten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van Moonah bleef halve avond open![]()

NEE !!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
kun je wel zeggen ja
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*

Ja, ik wil ook wel eens een dag rust op m'n werk hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
NEE !!!![]()
![]()
![]()
![]()
De dag dat jij Duitsers afschiet is de dag dat ik je wat ergs aan doe . . .![]()
![]()

deze zou jij zelfs afschieten, dat geef ik je op een blaadjequote:Op dinsdag 20 september 2005 21:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
NEE !!!![]()
![]()
![]()
![]()
De dag dat jij Duitsers afschiet is de dag dat ik je wat ergs aan doe . . .![]()
![]()

Hoe erg waren ze eigenlijk, die Duitsers?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
deze zou jij zelfs afschieten, dat geef ik je op een blaadje

Joden vergassen is niet lief.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe erg waren ze eigenlijk, die Duitsers?

Ach, je bent gewoon niks gewend . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
deze zou jij zelfs afschieten, dat geef ik je op een blaadje![]()

Iets wat zij maanden konden voorbereiden, proberen ze nu ff snel snel tussendoor te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:27 schreef Light het volgende:
[..]
Hoe erg waren ze eigenlijk, die Duitsers?

quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach, je bent gewoon niks gewend . . .![]()
![]()

Hun probleem toch . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Mukie het volgende:
Iets wat zij maanden konden voorbereiden, proberen ze nu ff snel snel tussendoor te doen.
Dat heet dus:
Veel overwerken.
Hun zooi opruimen.
Mijn nieuwe functie wordt op een lager pitje gezet.
onnodige stress, die makkelijk had kunnen worden vermeden.
etc etc etc

Humorquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:14 schreef Mukie het volgende:
dat vivi topic
Dat je daar je tijd aan verspilt

Klinkt niet eens zo heel onbekendquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Iets wat zij maanden konden voorbereiden, proberen ze nu ff snel snel tussendoor te doen.
Dat heet dus:
Veel overwerken.
Hun zooi opruimen.
Mijn nieuwe functie wordt op een lager pitje gezet.
onnodige stress, die makkelijk had kunnen worden vermeden.
etc etc etc

Dus niet, dat is juist het probleem.quote:

die ligt te krikken met fembolquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
Is er een bouwvakker in de zaal?

Is er een muur ingestort bij je?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
Is er een bouwvakker in de zaal?

Knuffelen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
die ligt te krikken met fembol![]()
ownee, dat mocht nu nog niet

kan ik wel gebruikenquote:

OK ik kom wel weer terug naar PUBquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
Hey DT, toch maar eerder hier op bezoek gekomen?

Ik hoopte al dat je dat zou zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
OK ik kom wel weer terug naar PUB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |