die ligt te krikken met fembolquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
Is er een bouwvakker in de zaal?
Is er een muur ingestort bij je?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef QyRoZ het volgende:
Is er een bouwvakker in de zaal?
Knuffelen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
die ligt te krikken met fembol![]()
ownee, dat mocht nu nog niet
kan ik wel gebruikenquote:
OK ik kom wel weer terug naar PUBquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef Jaguarized het volgende:
Hey DT, toch maar eerder hier op bezoek gekomen?
Ik hoopte al dat je dat zou zeggen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
OK ik kom wel weer terug naar PUB
Wat was het goede nieuws?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
Da's toch wel positief dan nogquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:09 schreef Mukie het volgende:
oe was goed nieuws
Ik begon al te denken dat ik wat verkeerd had gedaan, maar wat blijkt
Ik heb de liefste baas die je kunt hebben
Als det hoofdkantoor in Dortmund na de migratie met het vingertje wilt gaan wijzen, dan zijn ze aant verkeerde adres bij ons.quote:
Met zo'n postingsgedrag als jij hebt zul je dat nog wel even blijvenquote:
Kun je de duitsers die op mijn project zitten ook even meepakken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je wel zeggen ja
Mag ik nu Duitsers afschieten?
Pls?
*met puppyoogjes kijkt*
Neuk met mods en jij mag dat ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van Moonah bleef halve avond open![]()
En dankje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zo'n postingsgedrag als jij hebt zul je dat nog wel even blijven
Da's altijd goed om te horen natuurlijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als det hoofdkantoor in Dortmund na de migratie met het vingertje wilt gaan wijzen, dan zijn ze aant verkeerde adres bij ons.Aangezien we alles zo hebben gedaan als gevraagd en zelfs meer dan dit. HIj vond dat we desondanks alle stress en zooi excellent werk hadden verricht
![]()
Jij hebt ook een vriendin toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zo'n postingsgedrag als jij hebt zul je dat nog wel even blijven
Ik heb geen 400+ posts per dagquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt ook een vriendin toch?
Een vrouw zelfs.
Wat op zich een prestatie is, in 1x een vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt ook een vriendin toch?
Een vrouw zelfs.
Jouw eerste slachtoffer?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat op zich een prestatie is, in 1x een vrouw
jazekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:17 schreef Light het volgende:
[..]
Da's altijd goed om te horen natuurlijkZeker als het van je baas komt
Ik ook niet altijd.quote:
Even serieus: ik denk dat de leeftijd meespeelt ja. Ik had het gevoel iets te missen om jongere leeftijd, maar ik zou het nu weer op deze manier doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jouw eerste slachtoffer?![]()
Dat doe je dan beter dan ik,..
Ik heb lang geklooid met meisjes die nog te jong en onvolwassen waren voor een serieuze relatie. Misschien had ik ook tot een leeftijd moeten wachten en dan... hmmm
Ik ben maar 2x over de 400 gegaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook niet altijd.Maar daar gaat het in dit topic dus om? Of je onder een bepaald postaantal per dag zit? Ik kan me ook dagen herinneren dat jij er-ik-weet-niet-hoeveel had.
![]()
Dat is niet eng. Ervan uitgaande dat je het al vaker gedaan hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
Woei, ik ga iets heel engs doen: solliciteren...
Ik ook.quote:
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ook.En dat is een probleem?
![]()
Heb ik ook, maar ik ben heel erg serieus aan het overwegen om een heel andere richting op te gaan... tot nu toe heb ik me vooral op de overheid gericht, maar ik zit nu richting MKB/Detailhandel te denken... vind het allemaal wel een beetje eng hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet eng. Ervan uitgaande dat je het al vaker gedaan hebt
Waar????quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
Hey meis, nu pas thuis?quote:
Dat vond mijn vriendin ook, maar na de 20ste sollictatie ging het haar meer om het gebrek aan werk dan om het solliciteren zelfquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik ben heel erg serieus aan het overwegen om een heel andere richting op te gaan... tot nu toe heb ik me vooral op de overheid gericht, maar ik zit nu richting MKB/Detailhandel te denken... vind het allemaal wel een beetje eng hoor
Mooi!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:13 schreef Mukie het volgende:
HIj vond dat we desondanks alle stress en zooi excellent werk hadden verricht![]()
Dan ga je allemaal vreemde mensen tegenkomen, da's wel eng hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
voor?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Christine het volgende:
Op zich heeft het natuurlijk zo wel zijn voordelen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even serieus: ik denk dat de leeftijd meespeelt ja. Ik had het gevoel iets te missen om jongere leeftijd, maar ik zou het nu weer op deze manier doen.
En? Genoten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:27 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Dat was het vrouwenavondje weer.
Nee, lekker ff Desperate Housewives en Gilmore Girls gekeken met vriendinnetje...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey meis, nu pas thuis?
We moeten nog samen lunchen, volgens mij weet ik nu (ongeveer) waar jij zit...
Jumbo supermarkten. Ze bieden een opleiding + stageplaats aan voor mensen die filliaalmanager willen worden van nieuw op te richten fillialen... maar ik vind het een beetje eng! Help! Kan ik dat wel?quote:
Misschien ook wel nadelen, maar ik die zie ik tot op heden nog nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Op zich heeft het natuurlijk zo wel zijn voordelen.![]()
Tuurlijk! Beetje vertrouwen in jezelf!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jumbo supermarkten. Ze bieden een opleiding + stageplaats aan voor mensen die filliaalmanager willen worden van nieuw op te richten fillialen... maar ik vind het een beetje eng! Help! Kan ik dat wel?
Zijn we uitgenodigd voor je feest?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mooi!
Christine, wat voor baan is het?
Ik ben bijna jarig![]()
Joh, dat duurt vast nog wel ffquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Mokster het volgende:
Dat moeten we zeker!!! Voordat we strax geen collega's meer zijn![]()
Je hebt de ambitie, anders kijk je er niet naar. het is een opleiding + stageplaats, dus je kan je nog fouten permiteren. Doen dus. Als ik bij elk dingetje dat ik op mijn werk ga doen moet denken of ik het wel kan was ik nu vuilnismanquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Jumbo supermarkten. Ze bieden een opleiding + stageplaats aan voor mensen die filliaalmanager willen worden van nieuw op te richten fillialen... maar ik vind het een beetje eng! Help! Kan ik dat wel?
Lijkt me dus een beetje crappy niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |