Allright!! Heb je er al een beetje zin in ?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef pberends het volgende:
[..]
'Keer het Tij' gaat Binnenhof omsingelen
Def Rhymz.
Def Rhymz. Neemt links zichzelf wel serieus? Als iemand niet links is, is het Def Rhymz wel, die vrouwen als kankerhoeren behandelt en een kapitalist eerste klas is.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Allright!! Heb je er al een beetje zin in ?
nee hoor, in zijn liedje "wat zou je doen met 10 miljoen" verexcuseert hij zich tegenover Ali B dat hij alle jongens van de straat zou halen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Def Rhymz. Neemt links zichzelf wel serieus? Als iemand niet links is, is het Def Rhymz wel, die vrouwen als kankerhoeren behandelt en een kapitalist eerste klas is.
En die vent met dat haar dan, hij legt ons uit hoe het zit met windquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
Demonstreren slaat nergens op. Als ik die linkse partijen was zou ik dit kabinet alles laten verneuken om vervolgens een 2/3 meerderheid te krijgen. Mooi toch (voor links)!
Ze willen zich natuurlijk laten horen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
Demonstreren slaat nergens op. Als ik die linkse partijen was zou ik dit kabinet alles laten verneuken om vervolgens een 2/3 meerderheid te krijgen. Mooi toch (voor links)!
Het kabinet wat minder corrigeren zou ook helpen. Zo werken ze zichzelf nog meer de nesten in. Weer meer linkse stemmersquote:
Hoezo dapper?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef MrX1982 het volgende:
Die Michiel Smit toch, wel dapper dat hij post op Fok
En Carrie is idd een vreselijk mens wat dan wel weer past bij een stad als Rotterdam
Oh nooit gewetenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef Bluesdude het volgende:
Hoezo dapper?
Hij heeft veel sympathisanten op de FP.
Que?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:21 schreef zakjapannertje het volgende:
nou, die Miljoenennota kan de prullenbak nu wel in, als je nu Rita ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |