Sinds die hindifucker het congres heeft toegesproken?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is India een kolonie van Amerika?![]()
Oh ik heb blijkbaar iets gemist.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
Sinds die hindifucker het congres heeft toegesproken?
Sinds alle race-spellen kut zijn, zijn alle race-films ook kut.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
Heb eindelijk The Fast and the Furious gezien. Wat een kutfilm. Vooral die Ja Rule is de opperkneus der opperkneuzen.
Ezel van de Eeuwquote:Op woensdag 21 september 2005 20:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
May God protect the king! Because nobody else will!
All for one! And each man for himself!
Elke film met Vin Diesel in de hoofdrol valt onder de noemer kutfilm.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
Heb eindelijk The Fast and the Furious gezien. Wat een kutfilm. Vooral die Ja Rule is de opperkneus der opperkneuzen.
omgquote:Op woensdag 21 september 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Boyzone - Love Me For A Reason
Ik heb nooit begrepen waar die gast altijd schreeuwt. Als hij dat bij mij zou doen dan had ik 'm met alle liefde de oortjes gewassen. Maar goed, snelle auto's en lekkere wijven hoeft niet per definitie een succesformule te zijn natuurlijk..quote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef pberends het volgende:
Aftreden, laat 'm maar bij Vlemminckx oid in de leer gaan oid!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef pberends het volgende:
'Kokhalzende' minister biedt excuses aan
'Keer het Tij' omsingelt zaterdag Binnenhofquote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Aftreden, laat 'm maar bij Vlemminckx oid in de leer gaan oid!
Echt zwak inderdaad. Je mag iemand toch wel om te kotsen vinden. Hij's alleen maar eerlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef MrX1982 het volgende:
Jammer dat hij zijn excuses maakt.
Eerste is toppie verbetert, nog maar 9000 asielzoekers. Generaal pardon voor fokking de helft van die 26k komt er ook, wat echt gigantisch is vergeleken met de eerdere plannen. Kernenergie heeft het kabinet weinig aan veranderd, we gebruiken nauwelijks meer dan we eerst deden. Die topsalarissen kan ik nog inkomenquote:Vooral zaken als het vluchtelingenbeleid, het gebruik van kernenergie en de topsalarissen in het bedrijfsleven worden als reden genoemd voor het protest.
Ja idd maar eerlijkheid mag niet. Politiek correct moeten we zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef pberends het volgende:
Echt zwak inderdaad. Je mag iemand toch wel om te kotsen vinden. Hij's alleen maar eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |