Wordt aan gewerkt. Alleen wil de nasa eerst naar de maan, dus kan het iets langer duren. Maar hou hoop hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
iets van een verwarming maken toch hopenlijk...![]()
Hope is al I've got my friend!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Alleen wil de nasa eerst naar de maan, dus kan het iets langer duren. Maar hou hoop hoor![]()
Dat weet ik, daarom vroeg ik het me ook af... Ik ben me eigenlijk ook van niets bewust.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:00 schreef melismay het volgende:
Hij zei gisteren ook al dat ie genegeerd werd, maar daar ben ik me niet echt van bewust eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zo, en het komt er vast wel
niet echtquote:
Meer oefenen dan hequote:Op dinsdag 20 september 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet echt
@zeeuwse, andere baan zoeken sowwy
maar t is kiezen om geaccepteerd te worden, en je fijn te voelen op t werk, en t zo te laten
of er wat van te zeggen, met t risico dat jij de lul word
of ander werk zoeken
Ben de afgelopen dagen ook niet echt druk aan het posten geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:37 schreef Ynske het volgende:
pssst melis
ik heb je ingehaald
689. (700) Ynske 9887 ( + 190 )
690. (693) melismay 9878 ( + 85 )
Heb je een leven ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben de afgelopen dagen ook niet echt druk aan het posten geweest
Nee hoor, een fucked up slaap patroon en topics waar 's nachts niet zo veel te doen isquote:
Je moet ook eens echt leren spammen, want je hebt gelegenheid genoeg om nerd-records te vestigenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoor, een fucked up slaap patroon en topics waar 's nachts niet zo veel te doen is
Ja, jij ging mij daar toch de fijne kneepjes van bij brengen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moet ook eens echt leren spammen, want je hebt gelegenheid genoeg om nerd-records te vestigen
Oh, is dat zo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, jij ging mij daar toch de fijne kneepjes van bij brengen?
rom? lukt t niet?quote:
the island...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:29 schreef Twisted_fok het volgende:
We gaan naar The Island goed?
Gisteravond was je helemaal niet nuchter en ook niet lief.
Nou als je dat de hele dag moet doen is het wel vermoeiend, maar hij slaapt ook graag, dus dat kunnen we straks mooi even samen doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
En dat vindt jij echt erg he, moet je er weer mee spelen
Ik heb er nu op het werk 3 bij me staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet doen, niet doen, dan kun je hier niet meer posten?
Oh wacht, je hebt vast meerdere pc's
Niet bepaald.quote:
das balenquote:
Ik heb nu ook nog maar 2 werkende pcs op het werk, de ander ben ik iets te woest op geweestquote:
warm houdtquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ik krijg die verdomde cv- ketel niet aan![]()
aaarrggh!! koud!![]()
Connvince me, waarom voel jij je zo super?quote:
Godfried Bomansquote:
Nog steeds? of heb je het al op?quote:
Ben bezig met de restjesquote:
Smakelijk dan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben bezig met de restjes
En jij al gegeten?
- Omdat mijn ontzettend gierige rotoma zojuist 850 euro op mijn rekening gestort heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Connvince me, waarom voel jij je zo super?
Trouwens, mooie sig!
Thx, jij ook smakelijk he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Smakelijk dan!
Ik heb me net een cup-a-soup gemaakt..![]()
Rotoma...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef innepin het volgende:
- Omdat mijn ontzettend gierige rotoma zojuist 850 euro op mijn rekening gestort heeft
Gaat wel...lijkt wel alsof de medicijnen niet echt genoeg doen...Dus ik blijf lekker kalmpjes zitten lezen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx, jij ook smakelijk he.
Voel je je al wel weer wat beter?
wat zij zegtquote:
Als je daar beter van wordt moet je dat zeker doen he. En gewoon alles lekker rustig aan. Straks een middag dutje, komt het allemaal weer goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat wel...lijkt wel alsof de medicijnen niet echt genoeg doen...Dus ik blijf lekker kalmpjes zitten lezen..
Doe ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je daar beter van wordt moet je dat zeker doen he. En gewoon alles lekker rustig aan. Straks een middag dutje, komt het allemaal weer goed.
Jij liever dan ik, zeker die hoedenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Doe ik...
Ik ga ff naar prinsjesdag kijken.. (kleding van de dames...)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft eindelijk de boel werkend
Goed zo Pheno...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft eindelijk de boel werkend
Ja jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Doe ik...
Ik ga ff naar prinsjesdag kijken.. (kleding van de dames...)
* Pheno heeft nog nooit huiswerk gemaaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:07 schreef DaCybrSrfr het volgende:
* DaCybrSrfr verveeld zich nu een beetje en heeft nog geen zin om huiswerk te gaan maken
Durf je het aan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef CleeJee het volgende:
> gooit zich er ook even in.....
Ik deed dat altijd op school tijdens lestijd. Thuis voerde ik geen *&%*&% uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik moet wel...
Cases maken... en aangezien op die krengen de helft van de punten voor dit moduul te behalen zijn moet ik ze wel doen.
Pauze?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef CleeJee het volgende:
Nou ja, geen idee, dat zal het komende half uur wel uitwijzen, haha!
Ah, dat is kutquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef CleeJee het volgende:
Nee, maar geef het een half uur om uit te proberen....
Nee hoor, ben beetje flauw na paar heftige dagen (relatie verbroken na 8 jaar ruim....)
Geen moglijkheid meer dat het goed komt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef CleeJee het volgende:
...jammer is heeeeeeeeeeeel licht uitgedrukt...
dat suckt dudequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef CleeJee het volgende:
Nee, maar geef het een half uur om uit te proberen....
Nee hoor, ben beetje flauw na paar heftige dagen (relatie verbroken na 8 jaar ruim....)
hebbie me hier nu ook al gevondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:28 schreef webspider het volgende:
* ook hier meldt
(Over komen waaien uit GC ... yay, hier ook een SC!)
Inbussleutel op losgelaten ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu ook nog maar 2 werkende pcs op het werk, de ander ben ik iets te woest op geweest
Jeetje... Sterkte hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef CleeJee het volgende:
@ Melis: nee, en zijn er ook wel beiden van overtuigd dat dit het beste is voor ons twee...
maar dan nog....elkaar nu willens en wetens pijn doen om eventuele pijn in de toekomst te voorkomen geeft een heel raar, naar en pijnlijk gevoel.....
Het is vief's schuld .. ik ben al een jaar niet meer in R&P geweest ofzoquote:
aaaahquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is vief's schuld .. ik ben al een jaar niet meer in R&P geweest ofzo
Dat blijkt wel ja...quote:
Kan het niet op een andere manier dan elkaar willens en wetens pijn doen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef CleeJee het volgende:
@ Melis: nee, en zijn er ook wel beiden van overtuigd dat dit het beste is voor ons twee...
maar dan nog....elkaar nu willens en wetens pijn doen om eventuele pijn in de toekomst te voorkomen geeft een heel raar, naar en pijnlijk gevoel.....
jewel maar heb veel last van hoofdpijn/migraine klachten en dat kan een mede oorzaak zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Mocht je dat eerder niet dan?
Gooi eens wat in de groep danquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:45 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Alleen er mist nu nog ff een aardig onderwerp
En toch weer aan de pilquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel maar heb veel last van hoofdpijn/migraine klachten en dat kan een mede oorzaak zijn
Stelling: na een lange relatie kun je elkaar beter een tijd niet zien!quote:
Hangt van de situatie af.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:50 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Stelling: na een lange relatie kun je elkaar beter een tijd niet zien!
hormoontjes uit lichaam laten gaan, dan over op een andere samenstellingquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:49 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
En toch weer aan de pil![]()
Of is er nu duidelijkheid?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:50 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af .. Ik heb een ex die is vreemd gegaan en die kan optieftenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:50 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Heb je met nuvaring dan geen problemen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
hormoontjes uit lichaam laten gaan, dan over op een andere samenstelling
en werkt t dan nog niet maar over op nuvaring
EJB listeners doen het weerquote:
Sorry melis, men wou iets in de groep gooien...quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:55 schreef melismay het volgende:
Ah nee, geen stelingenDaar is het geen SC voor hoor!
Maar heb je die andere ex achteraf de eerste tijd nog regelmatig gezien of juist wat minder?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:57 schreef webspider het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af .. Ik heb een ex die is vreemd gegaan en die kan optieften![]()
Andere ex van me vonden we beiden gewoon niet echt meer passen, dus zijn we ermee gekapt. Als ik die morgen op een feestje tegenkom, praten we even bij, kijken mekaar nog even aan, schudden allebei nee met ons hoofd (zo van, zullen we maar niet doen heh) en gaan weer verder met andere vrienden kleppen
Ja hoor. En nu?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:49 schreef DaCybrSrfr het volgende:
eeeuh... goh... iederéén nog blij met z'n vriend(in)?
zoiets?
heb ik nog niet gehadquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:58 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Heb je met nuvaring dan geen problemen?
Daar zitten toch ook nog hormonen in?
Ik doe ff met je mee . . .quote:
goed hequote:
Dat wil jou zien doen . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef Pheno het volgende:
Snel, dit topic volmaken om ThunderChild te pesten![]()
Heel goed. Ook heel origineel . . .quote:
Om even wat afstand te nemen wel wat minder. Je moet toch je werelden scheiden, en allebei verder werken aan je eigen wereld. Dat kost tijd, waardoor je mekaar automatisch minder ziet. Het is alleen geen bewuste keuze geweest, maar meer een kwestie van oorzaak-gevolg.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Maar heb je die andere ex achteraf de eerste tijd nog regelmatig gezien of juist wat minder?
Sterkte er alvast mee!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
it's bad to know that there is a bad day coming. More bad days to come as well. Bad days in the autumn.
Tja, als ze het zeggen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb ik nog niet gehad
maar dat slik je niet,
die breng je in, laat je zitten
en vervang je
en de pil gaat echt je lichaam in, etc waardoor er meer kans is op alergische reacties zeggen ze
Bier, waar? Ik eerst.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:17 schreef Pheno het volgende:
Verkapt biertopic!
Bij Dromenvanger iigquote:
Nee, dat worden wij wel . . .quote:
Dan zeg jij nog meer dan ik . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zeg altijd maar ja op zijn posts, meestal zweven ze weg...
Daar moeten we eigenlijk een halt aan toeroepen . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef melismay het volgende:
Ah leuk, heel singles komt hier nu posten![]()
Wie ben jij? Stel je eens netjes voor.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef melismay het volgende:
Ah leuk, heel singles komt hier nu posten
Juist op reageren is leukquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar ja op zijn posts, meestal zweven ze weg...
daar ben ik nu ook over aan t denkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Tja, als ze het zeggen...
waarom niet direct over op de ring?
Asjeblieft niet zeg, komt 'ie met nog meer troep aanquote:
Altijd lastig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:12 schreef CleeJee het volgende:
Ja, zo snel mogelijk uit elkaar gaan...maar helaas werkt het zo nog niet.
Hebben 4 maanden geleden woning gekocht die nog verkocht moet worden, ik ga terug naar het westen des lands en zij heeft nog geen woning, dus zijn nog beetje op elkaar aangewezen om wat zaken goed af te handelen....
Ik heb er geen last vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Asjeblieft niet zeg, komt 'ie met nog meer troep aan
Wat is erger ?? De troep die 'ie inneemt of de troep die eruit komt ??
Kun je het in ieder geval wel minder vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben ik nu ook over aan t denken
maarjah daar moet je dan weer 1x per maand aan denken
pil is consequenter
maar kan als nog overstappen als ik me bedacht heb
Outlookquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
maarjah daar moet je dan weer 1x per maand aan denken
Preciesquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Firefox is de bomb...![]()
Dromenvanger --> Drollenvanger
we 'wonen' nu ook nog samen, maar zorg wel dat ik zoveel mogelijk weg ben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:31 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Altijd lastig.
Een vriendin van mij had ook nog een gezamelijk gekochte woning. Ze waren er zelfs nog even gezamelijk in gebleven. Was toch een vreemde situatie. Na een paar weken had ze een nieuwe huurwoning, maar hij is er nog niet over uit of hij de woning wil houden of verkopen. Dus daar komt ook nog wel eea aan rompslomp bij kijken....
Ik zou iets over "principes " kunnen breuzelen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou normaal gesproken dus welMaar nu niet. Vandaar dat het juist zo fijn is
![]()
Nouja, normen en waarden weet je welquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Principes, wat zijn dat? Gewoon gaan met die banaan, doe je ding!
brand de waakvlam?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef _Cara_ het volgende:
Heeft iemand toevallig een handleiding "hoe maak ik mn cv-ketel aan" bij de hand?![]()
zo niet stationaire gedeelte aanpassenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
brand de waakvlam?
anders vraag eens in t klus forum
Een optie kan zijn met heel veel bezine en vuur, dan brand ie best wel een tijdje, alleen is dat dan niet het enige dat brand waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef _Cara_ het volgende:
Heeft iemand toevallig een handleiding "hoe maak ik mn cv-ketel aan" bij de hand?![]()
stationaire wablief?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
zo niet stationaire gedeelte aanpassen
Als dat jou manier voor mn interne verwarming is, dan moet ik toch nog eens hard nadenken hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een optie kan zijn met heel veel bezine en vuur, dan brand ie best wel een tijdje, alleen is dat dan niet het enige dat brand waarschijnlijk.
pil of nuvaringquote:
Ben je bang dat die pil niet gaat lukken ? Slechte ervaringen mee gehad ?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Als dat jou manier voor mn interne verwarming is, dan moet ik toch nog eens hard nadenken hoor..![]()
Ik ga nog eens kijken... wat ik kan doen, en anders schakel ik hulptroepen in..![]()
De laatste keer dat ik iets soortgelijks aan de hand had, moest er een loodgieter bijkomen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef _Cara_ het volgende:
deze versie van pil nog niet gehad, andere leverden meer aanleiding tot hoofdpijn en migraine opquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben je bang dat die pil niet gaat lukken ? Slechte ervaringen mee gehad ?
If so -> Ringetje lijkt me een goed plan
If not -> Probeer hem even, je kunt altijd nog overstappen
Denk je ook wel eens NIET aan seks?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]sorry
ik ken alleen manieren om jouw interne verwarming te verhogen
ow...nou ja dat is al een hoopquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]sorry
ik ken alleen manieren om jouw interne verwarming te verhogen
Pffff wat een opluchting zeg.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
@cara, nee dit is voor je cv hoor
En ik bracht uhm nog wel zo onopvallendquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk je ook wel eens NIET aan seks?
Toch nog opvallend genoegquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
En ik bracht uhm nog wel zo onopvallend
Gewoon de hele baarmoeder eruit slingerenquote:
Geef zo'n zootje en problemen bij de voortplantingquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de hele baarmoeder eruit slingeren
jah en wil nog wel zo graag kiddies van jequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Geef zo'n zootje en problemen bij de voortplanting
zekersquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef CleeJee het volgende:
@ cara: heb je ook een interne waakvlam dan?
webspider en ynskequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah en wil nog wel zo graag kiddies van je
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah en wil nog wel zo graag kiddies van je
goh nog even en ik heb aan iedere vinger een kerelquote:
10 mannen en niet 1 die je cv ketel kan fixenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh nog even en ik heb aan iedere vinger een kerelals ik jou moet geloven Pheno
? Ik tel er maar 1?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh nog even en ik heb aan iedere vinger een kerelals ik jou moet geloven Pheno
Das Cara's ketel, niet die van Ynsquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
10 mannen en niet 1 die je cv ketel kan fixen
Dat zou idd wel eens kunnen helpen jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pffff wat een opluchting zeg.....![]()
Nu ga ik echt nog eens proberen..volgens mij moet ik ontluchten of zoiets![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Das Cara's ketel, niet die van Yns
CV Ketels fixen doe ik alleen voor een select gezelschapquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
10 mannen en niet 1 die je cv ketel kan fixen
quote:
Sja eh-- jij kent mijn oma niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zou iets over "principes " kunnen breuzelen..Maar ik heb niet zoveel energie op het moment...
![]()
"rotoma ''. vind ik gewoon niet kunnen.
Als het een lelijk ding is nog steeds nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef melismay het volgende:
Hondjes die slapen zijn zo schattig
* Pheno gaat naar huis, cuquote:
Hij is niet lelijk!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een lelijk ding is nog steeds niet
Ik heb nog niemand ontmoet die de mening had dat ie lelijk was!quote:
Dat is ook geen mening die je snel uit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand ontmoet die de mening had dat ie lelijk was!
gekwijl?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:36 schreef Ynske het volgende:
is het hier nu ook al niet meer mogelijk om rustig te posten zonder gekwijl aan te horen
jah van sommige mensenquote:
eey lieverdquote:
Over een paar uur pas.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:06 schreef QyRoZ het volgende:
Bier.
TROETELBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTJE!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:10 schreef purplerose het volgende:
blahblah, ik ben er ook maar weer es
Weed? Dat is iets uit mijn pubertijd.quote:
dawggieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
TROETELBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERTJE!
wiet is op elke leeftijd lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weed? Dat is iets uit mijn pubertijd.![]()
Juist. Weed en sex daarentegen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
wiet is op elke leeftijd lekker
Dat is gewoon ultiemquote:
Dat ken ik nou weer niet uit m'n puberteit.quote:
Jong van geest. En af en toe moet ik mijn geniale brein wat rust gunnen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weed? Dat is iets uit mijn pubertijd.![]()
beetje moe nog maar voor de restquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weer honderd procent hersteld?![]()
Nee, want het heet niet voor niets slowchat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef purplerose het volgende:
had er nu niet al een slotje moeten komen ofzo? paar pagina's trug
Het dus eigenlijk de bedoeling dat het nergens over gaat. Wat tevens het enige verschil tussen slowchat en de rest van Fok is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:20 schreef purplerose het volgende:
MOOI!
Ach waar maak je je in godsnaam druk om.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje moe nog maar voor de rest
@twist lees singles maar dan weet je genoeg
Kan iemand me een korte samenvatting van het gebeuren in singles geven. Ik moet er namelijk zo van door, maar ben wel uiterst nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ach waar maak je je in godsnaam druk om.
Tranc: whine, whinequote:Op dinsdag 20 september 2005 18:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan iemand me een korte samenvatting van het gebeuren in singles geven. Ik moet er namelijk zo van door, maar ben wel uiterst nieuwsgierig.![]()
Oh, een gewone Tranceptorrel dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tranc: whine, whine
rest: whine, whine back at ya
Dat was het wel.
Veel plezier met whatever je gaat doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh, een gewone Tranceptorrel dus.![]()
Goed, ik ben weg, wie weet tot later vanavond, wie weet ook niet.![]()
DOH! F5-en voor je reageert nixxxquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef _Cara_ het volgende:
Geloof het of niet... hahaha hier ook... lekker kuddelig warm heb ik het nu...![]()
F5 is the button you needquote:
Heb je nog foto's van hoe prachtig je er uit zag?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef nixxx het volgende:
Best vermoeiend en wat suffe regeltjes vanuit het kader, maar we hebben ons er weer doorheen geslagen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je nog foto's van hoe prachtig je er uit zag?
quote:
waar danquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef melismay het volgende:
Ha! Volgens mij heb ik je gevonden!
Ja dat durf ik dus niet te zeggen he!?quote:
Hopen stront wegwerken . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef melismay het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen dan!?
TMIquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hopen stront wegwerken . . .![]()
Figuurlijk dan, echte stront laat ik wel door de gemeente weghalen![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
doh!... je hebt vast een verkeerde.. tenzij ie een kussentje vast heeft
Wattan?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hopen stront wegwerken . . .![]()
Figuurlijk dan, echte stront laat ik wel door de gemeente weghalen![]()
dan had je de goede ja.. alleen jammer dat die medailles op het kussentje niet van mij zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef melismay het volgende:
[..]Dan had ik wel de goede, mits je daarmee dus zegt dat jij dat bent
![]()
Hahaha, je ziet er wel mooi uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan had je de goede ja.. alleen jammer dat die medailles op het kussentje niet van mij zijn
Ligt er aan of het een videoclip isquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
als je zelfs met slayer op je ogen moeilijk open kan houden is het wel erg he...
Het valt al stilquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat zo eens sporten, maar wilt het vivi sc topic niet missen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er aan of het een videoclip is![]()
Mja, volbaggeren dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |