Wordt aan gewerkt. Alleen wil de nasa eerst naar de maan, dus kan het iets langer duren. Maar hou hoop hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
iets van een verwarming maken toch hopenlijk...![]()
Hope is al I've got my friend!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Alleen wil de nasa eerst naar de maan, dus kan het iets langer duren. Maar hou hoop hoor![]()
Dat weet ik, daarom vroeg ik het me ook af... Ik ben me eigenlijk ook van niets bewust.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:00 schreef melismay het volgende:
Hij zei gisteren ook al dat ie genegeerd werd, maar daar ben ik me niet echt van bewust eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zo, en het komt er vast wel
niet echtquote:
Meer oefenen dan hequote:Op dinsdag 20 september 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet echt
@zeeuwse, andere baan zoeken sowwy
maar t is kiezen om geaccepteerd te worden, en je fijn te voelen op t werk, en t zo te laten
of er wat van te zeggen, met t risico dat jij de lul word
of ander werk zoeken
Ben de afgelopen dagen ook niet echt druk aan het posten geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:37 schreef Ynske het volgende:
pssst melis
ik heb je ingehaald
689. (700) Ynske 9887 ( + 190 )
690. (693) melismay 9878 ( + 85 )
Heb je een leven ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben de afgelopen dagen ook niet echt druk aan het posten geweest
Nee hoor, een fucked up slaap patroon en topics waar 's nachts niet zo veel te doen isquote:
Je moet ook eens echt leren spammen, want je hebt gelegenheid genoeg om nerd-records te vestigenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoor, een fucked up slaap patroon en topics waar 's nachts niet zo veel te doen is
Ja, jij ging mij daar toch de fijne kneepjes van bij brengen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moet ook eens echt leren spammen, want je hebt gelegenheid genoeg om nerd-records te vestigen
Oh, is dat zo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, jij ging mij daar toch de fijne kneepjes van bij brengen?
rom? lukt t niet?quote:
the island...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:29 schreef Twisted_fok het volgende:
We gaan naar The Island goed?
Gisteravond was je helemaal niet nuchter en ook niet lief.
Nou als je dat de hele dag moet doen is het wel vermoeiend, maar hij slaapt ook graag, dus dat kunnen we straks mooi even samen doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
En dat vindt jij echt erg he, moet je er weer mee spelen
Ik heb er nu op het werk 3 bij me staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet doen, niet doen, dan kun je hier niet meer posten?
Oh wacht, je hebt vast meerdere pc's
Niet bepaald.quote:
das balenquote:
Ik heb nu ook nog maar 2 werkende pcs op het werk, de ander ben ik iets te woest op geweestquote:
warm houdtquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ik krijg die verdomde cv- ketel niet aan![]()
aaarrggh!! koud!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |