Eindelijk iemand die me warm komt houdenquote:Op zondag 18 september 2005 23:31 schreef Viper_74 het volgende:
[me]gaat lkkr ook maffen zo[/me]
kruip lekker tegen Twist aan
Ik jouwquote:Op zondag 18 september 2005 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me warm komt houden
Oeh, een programma over wraakzuchtige vrouwen. Kijk je ook even Melis, rtl 4
Hahahahaquote:Op zondag 18 september 2005 23:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me warm komt houden
Oeh, een programma over wraakzuchtige vrouwen. Kijk je ook even Melis, rtl 4
Omdat ik het ook koud heb. Bijvoorbeeld. Jij moet lief voor mij zijn, anders blijf je maar weg.quote:Op zondag 18 september 2005 23:42 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik jouw
Ik heb het koud waarom denk je dat ik tegen je aan kruip
Verzin eens wat leuks dan!quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
verander die "oppo" toch eens...
Ik ga me eens concentreren op dat programma, als er nog wat nuttigs voorbij komt hoor je dat welquote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef melismay het volgende:
[..]
HahahahaWij kijken nog steeds Harry
O! Mijn moeder heeft het ook aangezet... Maar zij is ook wel lelijk hoorquote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga me eens concentreren op dat programma, als er nog wat nuttigs voorbij komt hoor je dat wel
Iemand een vette worst voor gehangen, maar die heeft degene opgegeten en de droomwereld viel in duigen. * kabloempletter! *quote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
Wat dan?
Doe eens even een samenvatting waarin je wat duidelijk bent?quote:Op zondag 18 september 2005 23:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Iemand een vette worst voor gehangen, maar die heeft degene opgegeten en de droomwereld viel in duigen. * kabloempletter! *
Een vriendin iets anders beweren dan de vriendin in werkelijkheid dacht, die kwam daarachter, en dat! vond mijn maag niet leuk.quote:Op zondag 18 september 2005 23:57 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe eens even een samenvatting waarin je wat duidelijk bent?
quote:Op zondag 18 september 2005 23:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Omdat ik het ook koud heb. Bijvoorbeeld. Jij moet lief voor mij zijn, anders blijf je maar weg.![]()
Nee, het was een relatie, mijn rol was de virtuele droomwereld in stand houden voor haar. Maar ze krabbelde er door heen en zag dat ik vrij weinig van de relatie meende, alleen sja, dat gaf ik wat te laat aan.quote:Op maandag 19 september 2005 00:01 schreef melismay het volgende:
Maar ik snap jouw rol niet zo goed in dit verhaal, jij hebt iets tegen haar gezegd wat niet klopte en nu hebben jullie ruzie? Of heeft zij t gedaan? En wat dan?
Hmm, das niet zo heel vriendelijk van jou inderdaad... Is het nu over?quote:Op maandag 19 september 2005 00:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, het was een relatie, mijn rol was de virtuele droomwereld in stand houden voor haar. Maar ze krabbelde er door heen en zag dat ik vrij weinig van de relatie meende, alleen sja, dat gaf ik wat te laat aan.
Dat is dan wel lief jaquote:Op maandag 19 september 2005 00:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Kwil je wel warm wrijven hoor
is dat niet liev dan
Jep, over, helemaal, en zeg gerust dat het helemaal niet vriendelijk was, eerder gezegd gewoon klootzakkerig. Maar zoiets gebeurt ook niet weer, ik leer van fouten. Gelukkig wel, ik pas de nieuwe levenswijze zelfs al toe. Maarja, herrineringen blijven soms 'rondhangen' ..quote:Op maandag 19 september 2005 00:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Hmm, das niet zo heel vriendelijk van jou inderdaad... Is het nu over?
Heb je dat vanaf het begin zo gevoeld? Dat het eigenlijk niks was?quote:Op maandag 19 september 2005 00:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jep, over, helemaal, en zeg gerust dat het helemaal niet vriendelijk was, eerder gezegd gewoon klootzakkerig. Maar zoiets gebeurt ook niet weer, ik leer van fouten. Gelukkig wel, ik pas de nieuwe levenswijze zelfs al toe. Maarja, herrineringen blijven soms 'rondhangen' ..
Weetnie, onzekerheid hae, altijd een slechte raadgever. Maar idd, achteraf had ik het nooit moeten beginnenquote:Op maandag 19 september 2005 00:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je dat vanaf het begin zo gevoeld? Dat het eigenlijk niks was?
Mijn oplettende heldquote:Op maandag 19 september 2005 00:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
ach, een lange relatie kan 't nooit geweest zijn, aangezien je je vorige relatie amper 2 maand geleden beeindigd hebt...
Vriendin wil niet aan de pil..
Je moet ook eens alleen kunnen zijnquote:Op maandag 19 september 2005 00:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Weetnie, onzekerheid hae, altijd een slechte raadgever. Maar idd, achteraf had ik het nooit moeten beginnenIk spring tevaak over van persoon naar persoon, en eigenlijk weet ik in de beginne dat het niet goed voelt, maar hoop ik toch altijd dat het goed gaat en het loopt altijd slecht af..
truste trouwens, moet morge vroeg uit
Slaap lekker babequote:Op maandag 19 september 2005 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook weltrusten van mijn kant, morgen weer naar school![]()
![]()
Ik heb nooit zin om die dingen te lezen, hoewel je er best leuke dingen tegen kunt komen volgens mijquote:Op maandag 19 september 2005 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
post-geschiedenis, gotta love it!
Trusten liefjequote:Op maandag 19 september 2005 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ook weltrusten van mijn kant, morgen weer naar school![]()
![]()
awww lief tochquote:Op maandag 19 september 2005 07:54 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ja ik denk het, en ik ga ook weer weg, in de file staan omdat ik ineens op een vage "normale" tijd op mn werk moet zijn![]()
dan zorg maar voor veel pitalemientjes en doe rustigaanquote:Op maandag 19 september 2005 09:08 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen...
Nou ja.. goede..ughe ughe..kuch..kuch.. bah ik ben ziek..
![]()
Ja doe ik...ik kan trouwens in het weekend niet ziek in bed liggen, want ik moet vrijdag voor het werk naar A"dam.. Dus moet echt snel opknappen..quote:Op maandag 19 september 2005 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zorg maar voor veel pitalemientjes en doe rustigaan
anders lig je t weekend net als ik ziek in bed
t gaatquote:Op maandag 19 september 2005 09:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja doe ik...ik kan trouwens in het weekend niet ziek in bed liggen, want ik moet vrijdag voor het werk naar A"dam.. Dus moet echt snel opknappen..
Hoe is het nu dan met jou?
Nou klinkt idd nog niet echt top...Toch ook nog maar ff rustig aan doen jij!quote:Op maandag 19 september 2005 09:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat
last van mijn neus en keel en mijn rug
de rest is gelukkig over
niet meer duizelig en misselijk en zo'n enorme hoofdpijn (maar wat niet is, kan nog terugkomen)
genoeg fruit, pitalemientjes-pillen, drinken, en zakdoekjes in de aanslagquote:Op maandag 19 september 2005 09:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou klinkt idd nog niet echt top...Toch ook nog maar ff rustig aan doen jij!
Komt allemaal wel goed hoor...ik moet gewoon snel beter worden.. ik heb hier echt geen tijd voor..quote:Op maandag 19 september 2005 09:27 schreef marcb1974 het volgende:
Hoop dat jullie beide snel beter worden hoor, ziek zijn is echt nooit leuk
quote:Op maandag 19 september 2005 08:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
awww lief toch
ik ga ook naar me werk (file)
Dan maak je maar tijd, eerst gezond en dan de rest hequote:Op maandag 19 september 2005 09:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed hoor...ik moet gewoon snel beter worden.. ik heb hier echt geen tijd voor..![]()
Ja pa...quote:Op maandag 19 september 2005 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maak je maar tijd, eerst gezond en dan de rest he![]()
Wat zij zegt *snotter*quote:Op maandag 19 september 2005 09:29 schreef _Cara_ het volgende:
Komt allemaal wel goed hoor...ik moet gewoon snel beter worden.. ik heb hier echt geen tijd voor..![]()
heeey nixxxquote:Op maandag 19 september 2005 10:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat zij zegt *snotter*
goedemorgen ook trouwens
quote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey nixxx
heb ik jou nu ook al aangestoken![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 11:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik hoef maar anderhalf uur vandaag
Je hoeft je ook niet helemaal gek te werken als je ziek thuis zit he.quote:Op maandag 19 september 2005 11:57 schreef _Cara_ het volgende:
Ik hoop dat je het eruit gezweet krijgt nixxx.. het zou wel erg jammer zijn als je morgen niet fit zou zijn..
Ik gun mezelf nu ff een pauze...báh.. het schiet niet echt op zo...
Eerst maar ff een kop thee maken..
Nee ik weet het..maar jah.. ik kan het niet laten..quote:Op maandag 19 september 2005 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoeft je ook niet helemaal gek te werken als je ziek thuis zit he.
En daar moet je helemaal mee oppassen. Dus nu gewoon een pauze inlassen en even je gemak nemen.quote:Op maandag 19 september 2005 12:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik weet het..maar jah.. ik kan het niet laten..
.Ik zal m toch een versnelling lager moeten zetten..
Ik heb het ook een beetje benauwd..DAMNED!
Ik weet het.. ik ga ff buiten in de zon zitten..want daar is de temperatuur aangenamer dan hier binnen lijkt wel. Ik heb het koud!quote:Op maandag 19 september 2005 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar moet je helemaal mee oppassen. Dus nu gewoon een pauze inlassen en even je gemak nemen.
Das wel weer heel lekker hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 12:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik weet het.. ik ga ff buiten in de zon zitten..want daar is de temperatuur aangenamer dan hier binnen lijkt wel. Ik heb het koud!
Oeh, dat zou ik ook wel willen even buiten gaan zitten hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Pheno.. of is het dag Pheno?
Het is wel erg lekker buiten. Geen idee hoe het in de rest van het land is, maar ik ben weer ff opgewarmd. Niet echt kuddelig warmmaar het gaat wel weer
![]()
Nu ga ik toch nog even aan de slag.. misschien een uurtje of 2..
Ik hoop straks ook nog even te gaan. Als ik hier niet meer alleen zit.quote:Op maandag 19 september 2005 12:40 schreef Breetai het volgende:
Zo,
Even lekker buiten gewandeld. Heerlijk weertje idd. Nou weer lekker binnen verder klussen.
wat denk jequote:Op maandag 19 september 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
en dan lekker te........?
je collegas weer?quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 13:46 schreef melismay het volgende:
Mij wakker gemaakt en daarna ruzie met me gemaakt
Mijn mamma doet dat nietquote:
Ja, dat zou hier wellicht ook een oplossing zijnquote:Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn mamma doet dat nietmaar ik ben er dan ook alleen in de weekenden
Ja dat wilde je toch.. op jezelf.. hele stap, maar wel de moeite waardquote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, dat zou hier wellicht ook een oplossing zijn
Wil ik ook, maar ik heb dus geen geld en dat wil wel eens een probleem wordenquote:Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja dat wilde je toch.. op jezelf.. hele stap, maar wel de moeite waard
Dat probleem begin ik ook een beetje te gaan krijgen jaquote:Op maandag 19 september 2005 13:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar ik heb dus geen geld en dat wil wel eens een probleem worden
Ik heb op internet al gegevens ingevuld, nu moet ik er nog een keer in persoon langsquote:Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef melismay het volgende:
Ik ga woensdag echt naar de uitzendbureaus om werk te zoeken. Bij deze moeten jullie me dus ook allemaal wegsturen als ik na 15.00 uur nog hier ben woensdag!
dat is mjammiequote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef nixxx het volgende:
ik heb brood een tosti apparaat en smeerkaas..ik zie een combo
quote:Op maandag 19 september 2005 14:12 schreef Ynske het volgende:
dat is mjammie
Ik ga je woensdagavond schoppen als je het niet hebt gedaan, dus ik zou het maar doen als ik jou wasquote:Op maandag 19 september 2005 14:02 schreef melismay het volgende:
Ik heb ook wel geld als ik een baan heb, maar die ontbreekt juist nog dus
Twist!quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga je woensdagavond schoppen als je het niet hebt gedaan, dus ik zou het maar doen als ik jou was
iddquote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
moet je gewoon een boterham smeerkaas maken en dan in t tostiapparaat
echt
Op school moet je werken, niet fok!ken!quote:
Ja! en op je werk moet je ook werken mel!quote:Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Op school moet je werken, niet fok!ken!
Maar dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja! en op je werk moet je ook werken mel!
Welles, das allemaal jouw schuldquote:Op maandag 19 september 2005 14:25 schreef melismay het volgende:
Maar dat doe ik ook altijdIk kan er toch niks aan doen dat we t nooit zo druk hebben?
Dus niet he!?quote:
Ik wil altijd met de trein... maar geen ov meer he... dan word het wat prijzigquote:Op maandag 19 september 2005 14:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Dus niet he!?Die mensen willen gewoon niet de hele dag met de trein, maar pas op bepaalde momenten..
Ik ben ook aan het werk, echt waar. Ik ga nu bijvoorbeeld delegeren want dan kan ik zo naar huis.quote:Op maandag 19 september 2005 14:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook altijdIk kan er toch niks aan doen dat we t nooit zo druk hebben?
in engeland is het nog ergerquote:Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef melismay het volgende:
Klopt, met de trein reizen is echt fokking duur!
Je bent goed jij! En nu naar huis jij!quote:Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk, echt waar. Ik ga nu bijvoorbeeld delegeren want dan kan ik zo naar huis.![]()
![]()
tot latersquote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef melismay het volgende:
En groot gelijk heb je!
Veel plezier!
hehe ben de hele tijd al thuis.. op het sporten naquote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hallo, is het al weer bijna tijd om naar huis te gaan?
Niet gezellig bij oma? Ze gaat nog wel eten voor je makenquote:Op maandag 19 september 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
Voor mij is het in ieder geval tijd om richting mijn oma te gaan, maar ik heb nog minder zin dan normaal...
Oma zeurt een beetje de laatste tijd over mijn vader enzo en daar heb ik zo weinig zin in....quote:Op maandag 19 september 2005 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet gezellig bij oma? Ze gaat nog wel eten voor je maken
Wat gezellig dat je vandaag je "ik wil maar 5 posts per dag halen" hebt opgegevenquote:Op maandag 19 september 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had hier net gepost ::(
Zeker weer mislukt!
Ik zei: Melis!!!!!
11 waren hetquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat gezellig dat je vandaag je "ik wil maar 5 posts per dag halen" hebt opgegeven
Zegge! Zou jij niet eens wat doen!?quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef sitting_elfling het volgende:
argh O_o, geef eens een subtiele hint om een menselijk persoon tot arbeid te verrichten! bitte
Das altijd iets om jaloers op te zijn ja.quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
mijn moeders nieuwe laptop
Ik ga voor jou een interne verwarming regelen ofzo, altijd koud hequote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
Jáááá ... CSI kijken natuurlijk.Opgerold op de bank... koud !! brrrrr
quote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga voor jou een interne verwarming regelen ofzo, altijd koud he
Tuurlijk is dat te regelen, het duurt even maar dan heb je ook watquote:Op maandag 19 september 2005 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
kun je dat regelen....
Tja ik ben gewoon een beetje ziekjes...én ik ben een tropische vis.. dussss, de temperatuur moet naar venant zijn..lekker kuddelig warm dus
![]()
Klinkt goed..quote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat te regelen, het duurt even maar dan heb je ook wat
Gaat het al wel wat beter?
Ah bah, ik kan daar dus niet meer tegen, benauwd zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Klinkt goed..![]()
Ik ben vanmiddag tegen een uur of 4 toch maar ff gaan liggen. Het leek wel alsof er iemand op mn borstkas zat te duwen...
Daarbij een afschuwelijke hoofdpijn...
Maar het gaat wel hoor. Duurt gewoon een paar dagen.. en dan moet het over zijn!
Ik heb niet meegedaan afgelopen weekend dus was weer helemaal de oude.quote:Op maandag 19 september 2005 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
Tuurlijk gaat het over...het gaat altijd weer over![]()
Hoe gaat het met dat sporten van jou nu? Ben je al weer bijna de "oude"?
Barely, de kleerscheuren zitten nog in m'n kleding . . .quote:
Soort van wel ja, alleen mijn tijdsplanning nietquote:Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef ThunderChild het volgende:
N'avond mensen . . .
De maandag allemaal weer overleefd ??
Och het gaat wel....benauwd en zo...komt wel weer goed.quote:Op maandag 19 september 2005 20:56 schreef melismay het volgende:
Voel je je al wel iets beter Cara?
Afvallen! aaarrggh, dat is al zowat.quote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegedaan afgelopen weekend dus was weer helemaal de oude.
Maar goed, ik moet ongeveer 3 jaar in gaan halen aan conditie en eens goed afvallen, dan kan ik weer echt lekker gaan spelen. Is een plan voor een jaar zo ongeveer![]()
Uh, hoe inspannend was hetquote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Barely, de kleerscheuren zitten nog in m'n kleding . . .![]()
Ja hoor,quote:
En das niet helemaal goed hoor, maar zolang je iig maar gezond blijft eten en binnen krijgt wat je hebben moet scheelt dat al een stuk hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Afvallen! aaarrggh, dat is al zowat.
Normaal gesproken moet ik daar moeite voor doen.. maar de laatste weken..doe ik echt nix.. en alle broeken worden me te groot..![]()
Om de paar dagen is er weer wat af....ik moet nu een beetje oppassen geloof ik. Stomme stress!
ICTquote:Op maandag 19 september 2005 21:03 schreef melismay het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor een werk Cara?
Nou eerlijk gezegd eet ik niet zo heel veel. gewoon geen zin.quote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
En das niet helemaal goed hoor, maar zolang je iig maar gezond blijft eten en binnen krijgt wat je hebben moet scheelt dat al een stuk hoor.
Die ken ik, door wat stress ben ik in een maand of 2 bijna 20 kilo afgevallen. Helaas was het er ook zo weer bij. En nu moet ik mijn best ervoor doen.
Ik ben nu met en presentatie voor vrijdag bezig...(voor het ABP)quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef melismay het volgende:
ICT is een lekker wijd begripMaar jij schrijft systemen ofzo, dat je thuis kwan werken??
Oeh, zorg je wel dat je iets binnenkrijgt?quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd eet ik niet zo heel veel. gewoon geen zin.
En jij kunt dat best.. gewoon doen.Je sport toch ook veel?
Afvallenquote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef _Cara_ het volgende:
Afvallen! aaarrggh, dat is al zowat.
ABP?quote:Op maandag 19 september 2005 21:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben nu met en presentatie voor vrijdag bezig...(voor het ABP)
Ohhhhh my ticky ticker . . .quote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef _Cara_ het volgende:
ICT
jaquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Algemeen burgelijk pensioenfonds?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd eet ik niet zo heel veel. gewoon geen zin.
En jij kunt dat best.. gewoon doen.Je sport toch ook veel?
Denk het ook. En ga ik zo ook doen, dus tot laters.quote:
ik denk het ook...quote:
Ach zieltjequote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef nixxx het volgende:
morgen om 7 uur in den haag zijn...dat betekent om 6 uur hier op de trein ofzo....:'(
You lucky bastardquote:Op maandag 19 september 2005 21:45 schreef Viper_74 het volgende:
woensdag afspraak met melis en twist right
Geloof dat ik liever jou heb nixxxquote:Op maandag 19 september 2005 21:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
You lucky bastard!
dat overleef je nooit, ze scheuren je aan stukken![]()
Ik ben ook wel heel leukquote:
Ja, beetje jammerquote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben ook wel heel leukdus dat is zeker te begrijpen.... maar toch he..
7 bier en zo gaar als een kanarie... eehm.. ben je 12 of weeg je maar 30 kilo?quote:Op maandag 19 september 2005 21:56 schreef Viper_74 het volgende:lekker dan
gvd joh, 7 bier op ofzo, zo gaar als een knarie
quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef nixxx het volgende:beetje jammer... beetje heel erg ja..
Ach pleur op ventquote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
7 bier en zo gaar als een kanarie... eehm.. ben je 12 of weeg je maar 30 kilo?
Ach pleur op ventquote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
7 bier en zo gaar als een kanarie... eehm.. ben je 12 of weeg je maar 30 kilo?
Anders ga jij lekker ergens anders heen met je rothumeurquote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ach pleur op vent
Grote bek maar na 7 flesjes praat je wel anders.
waarom moeten altijd alle homo's zo stoer doen dat ze 50 bier op kunnnen zonder iets te voelen
sterf toch bruut ofzo met je gezeik, who gives a fuck
laat me toch lekker
Ja nee, nou vind ik je niet meer lief. Je mag woensdag niet meer mee.quote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ach pleur op vent
waarom moeten altijd alle homo's zo stoer doen dat ze 50 bier op kunnnen zonder iets te voelen
sterf toch bruut ofzo met je gezeik, who gives a fuck
laat me toch lekker
7 flesjes leffe tripel, of duvelquote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef Viper_74 het volgende:
ja!quote:Op maandag 19 september 2005 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
McDonalds is vies. En koud.
Staat er ook een uitleg bij dan!?quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef nixxx het volgende:
websudoku.com er zijn er een paar miljard om te doen![]()
en ik ga er op bed eentje doen![]()
welterusten en tot later
Je gaat niet echt ziek worden he... want anders...quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik lag nog niet op de bank, ik rende naar de keuken....tosti en kop soep kwamen terug..bah!![]()
Ik ga nu naar bed
Trusten iedereen![]()
@nixxx veel plezier morgen.. ik hoop dat je enigszins fit bent nu..
Ja, principe is heel simpel.. en je kan ze of op de site doen of uitprinten.. dan kan je em later op de site checken met het nummer dat ie heeftquote:Op maandag 19 september 2005 22:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Staat er ook een uitleg bij dan!?
Ah ok, nou ik ben nu niet in zo'n nadenk moodquote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, principe is heel simpel.. en je kan ze of op de site doen of uitprinten.. dan kan je em later op de site checken met het nummer dat ie heeft
quote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah ok, nou ik ben nu niet in zo'n nadenk moodMaar ik ga t onthouden
Jij gaat nu heeeeeel vaak bij je oma langs zekerquote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn oma had bezoek van een hele lekkere verpleegster.
Mijn klein pinsertje ja... alleen komt ie al zo vroegquote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Je niet menselijke petekind van 9 maanden toch? Dat kan idd leuk zijn ja
En welke film?
Die vindt het vast niet erg om nog even door te slapen, tochquote:Op maandag 19 september 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn klein pinsertje ja... alleen komt ie al zo vroeg
Het Schnitzelparadijs
Zie je, kan zomaar goed komen hoor, en anders ga je maar eens lekker spelen met je petekindjequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:03 schreef melismay het volgende:
Normaal slaapt ie bij mijn beste vriendin ook nog wel veel geloof ik, dus dan mag ie mooi bij mij op de bank slapen![]()
Met Tygo Gernand, nieuwe nederlandse film
Schijnt? zegt wie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:43 schreef Pheno het volgende:
hallo. ik ben er niet. schijnt
zeggen eerdere ervaringenquote:
och gut...quote:
Ow... nu ben ik beledigd.hoor...en ik ben al niet in topvorm...quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:53 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat rotzooien met java, omdat een &$%*&%#@*&$ejb het niet wilt doen. Sterf honden!
iets van een verwarming maken toch hopenlijk...quote:
Waarom zeg je toch elke keer dat je genegeerd wordt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:43 schreef Pheno het volgende:
hallo. ik ben er niet. schijnt
-2 dood verwensing!quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:53 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat rotzooien met java, omdat een &$%*&%#@*&$ejb het niet wilt doen. Sterf honden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |