wat denk jequote:Op maandag 19 september 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
en dan lekker te........?
je collegas weer?quote:
quote:Op maandag 19 september 2005 13:46 schreef melismay het volgende:
Mij wakker gemaakt en daarna ruzie met me gemaakt
Mijn mamma doet dat nietquote:
Ja, dat zou hier wellicht ook een oplossing zijnquote:Op maandag 19 september 2005 13:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mijn mamma doet dat nietmaar ik ben er dan ook alleen in de weekenden
Ja dat wilde je toch.. op jezelf.. hele stap, maar wel de moeite waardquote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, dat zou hier wellicht ook een oplossing zijn
Wil ik ook, maar ik heb dus geen geld en dat wil wel eens een probleem wordenquote:Op maandag 19 september 2005 13:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja dat wilde je toch.. op jezelf.. hele stap, maar wel de moeite waard
Dat probleem begin ik ook een beetje te gaan krijgen jaquote:Op maandag 19 september 2005 13:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar ik heb dus geen geld en dat wil wel eens een probleem worden
Ik heb op internet al gegevens ingevuld, nu moet ik er nog een keer in persoon langsquote:Op maandag 19 september 2005 13:57 schreef melismay het volgende:
Ik ga woensdag echt naar de uitzendbureaus om werk te zoeken. Bij deze moeten jullie me dus ook allemaal wegsturen als ik na 15.00 uur nog hier ben woensdag!
dat is mjammiequote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef nixxx het volgende:
ik heb brood een tosti apparaat en smeerkaas..ik zie een combo
quote:Op maandag 19 september 2005 14:12 schreef Ynske het volgende:
dat is mjammie
Ik ga je woensdagavond schoppen als je het niet hebt gedaan, dus ik zou het maar doen als ik jou wasquote:Op maandag 19 september 2005 14:02 schreef melismay het volgende:
Ik heb ook wel geld als ik een baan heb, maar die ontbreekt juist nog dus
Twist!quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga je woensdagavond schoppen als je het niet hebt gedaan, dus ik zou het maar doen als ik jou was
iddquote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
moet je gewoon een boterham smeerkaas maken en dan in t tostiapparaat
echt
Op school moet je werken, niet fok!ken!quote:
Ja! en op je werk moet je ook werken mel!quote:Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Op school moet je werken, niet fok!ken!
Maar dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja! en op je werk moet je ook werken mel!
Welles, das allemaal jouw schuldquote:Op maandag 19 september 2005 14:25 schreef melismay het volgende:
Maar dat doe ik ook altijdIk kan er toch niks aan doen dat we t nooit zo druk hebben?
Dus niet he!?quote:
Ik wil altijd met de trein... maar geen ov meer he... dan word het wat prijzigquote:Op maandag 19 september 2005 14:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Dus niet he!?Die mensen willen gewoon niet de hele dag met de trein, maar pas op bepaalde momenten..
Ik ben ook aan het werk, echt waar. Ik ga nu bijvoorbeeld delegeren want dan kan ik zo naar huis.quote:Op maandag 19 september 2005 14:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook altijdIk kan er toch niks aan doen dat we t nooit zo druk hebben?
in engeland is het nog ergerquote:Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef melismay het volgende:
Klopt, met de trein reizen is echt fokking duur!
Je bent goed jij! En nu naar huis jij!quote:Op maandag 19 september 2005 14:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het werk, echt waar. Ik ga nu bijvoorbeeld delegeren want dan kan ik zo naar huis.![]()
![]()
tot latersquote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef melismay het volgende:
En groot gelijk heb je!
Veel plezier!
hehe ben de hele tijd al thuis.. op het sporten naquote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hallo, is het al weer bijna tijd om naar huis te gaan?
Niet gezellig bij oma? Ze gaat nog wel eten voor je makenquote:Op maandag 19 september 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
Voor mij is het in ieder geval tijd om richting mijn oma te gaan, maar ik heb nog minder zin dan normaal...
Oma zeurt een beetje de laatste tijd over mijn vader enzo en daar heb ik zo weinig zin in....quote:Op maandag 19 september 2005 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet gezellig bij oma? Ze gaat nog wel eten voor je maken
Wat gezellig dat je vandaag je "ik wil maar 5 posts per dag halen" hebt opgegevenquote:Op maandag 19 september 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had hier net gepost ::(
Zeker weer mislukt!
Ik zei: Melis!!!!!
11 waren hetquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat gezellig dat je vandaag je "ik wil maar 5 posts per dag halen" hebt opgegeven
Zegge! Zou jij niet eens wat doen!?quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef sitting_elfling het volgende:
argh O_o, geef eens een subtiele hint om een menselijk persoon tot arbeid te verrichten! bitte
Das altijd iets om jaloers op te zijn ja.quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
mijn moeders nieuwe laptop
Ik ga voor jou een interne verwarming regelen ofzo, altijd koud hequote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
Jáááá ... CSI kijken natuurlijk.Opgerold op de bank... koud !! brrrrr
quote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga voor jou een interne verwarming regelen ofzo, altijd koud he
Tuurlijk is dat te regelen, het duurt even maar dan heb je ook watquote:Op maandag 19 september 2005 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
kun je dat regelen....
Tja ik ben gewoon een beetje ziekjes...én ik ben een tropische vis.. dussss, de temperatuur moet naar venant zijn..lekker kuddelig warm dus
![]()
Klinkt goed..quote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat te regelen, het duurt even maar dan heb je ook wat
Gaat het al wel wat beter?
Ah bah, ik kan daar dus niet meer tegen, benauwd zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Klinkt goed..![]()
Ik ben vanmiddag tegen een uur of 4 toch maar ff gaan liggen. Het leek wel alsof er iemand op mn borstkas zat te duwen...
Daarbij een afschuwelijke hoofdpijn...
Maar het gaat wel hoor. Duurt gewoon een paar dagen.. en dan moet het over zijn!
Ik heb niet meegedaan afgelopen weekend dus was weer helemaal de oude.quote:Op maandag 19 september 2005 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
Tuurlijk gaat het over...het gaat altijd weer over![]()
Hoe gaat het met dat sporten van jou nu? Ben je al weer bijna de "oude"?
Barely, de kleerscheuren zitten nog in m'n kleding . . .quote:
Soort van wel ja, alleen mijn tijdsplanning nietquote:Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef ThunderChild het volgende:
N'avond mensen . . .
De maandag allemaal weer overleefd ??
Och het gaat wel....benauwd en zo...komt wel weer goed.quote:Op maandag 19 september 2005 20:56 schreef melismay het volgende:
Voel je je al wel iets beter Cara?
Afvallen! aaarrggh, dat is al zowat.quote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegedaan afgelopen weekend dus was weer helemaal de oude.
Maar goed, ik moet ongeveer 3 jaar in gaan halen aan conditie en eens goed afvallen, dan kan ik weer echt lekker gaan spelen. Is een plan voor een jaar zo ongeveer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |