tot latersquote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef melismay het volgende:
En groot gelijk heb je!
Veel plezier!
hehe ben de hele tijd al thuis.. op het sporten naquote:Op maandag 19 september 2005 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hallo, is het al weer bijna tijd om naar huis te gaan?
Niet gezellig bij oma? Ze gaat nog wel eten voor je makenquote:Op maandag 19 september 2005 16:40 schreef melismay het volgende:
Voor mij is het in ieder geval tijd om richting mijn oma te gaan, maar ik heb nog minder zin dan normaal...
Oma zeurt een beetje de laatste tijd over mijn vader enzo en daar heb ik zo weinig zin in....quote:Op maandag 19 september 2005 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet gezellig bij oma? Ze gaat nog wel eten voor je maken
Wat gezellig dat je vandaag je "ik wil maar 5 posts per dag halen" hebt opgegevenquote:Op maandag 19 september 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had hier net gepost ::(
Zeker weer mislukt!
Ik zei: Melis!!!!!
11 waren hetquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat gezellig dat je vandaag je "ik wil maar 5 posts per dag halen" hebt opgegeven
Zegge! Zou jij niet eens wat doen!?quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef sitting_elfling het volgende:
argh O_o, geef eens een subtiele hint om een menselijk persoon tot arbeid te verrichten! bitte
Das altijd iets om jaloers op te zijn ja.quote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
mijn moeders nieuwe laptop
Ik ga voor jou een interne verwarming regelen ofzo, altijd koud hequote:Op maandag 19 september 2005 20:23 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
Jáááá ... CSI kijken natuurlijk.Opgerold op de bank... koud !! brrrrr
quote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga voor jou een interne verwarming regelen ofzo, altijd koud he
Tuurlijk is dat te regelen, het duurt even maar dan heb je ook watquote:Op maandag 19 september 2005 20:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
kun je dat regelen....
Tja ik ben gewoon een beetje ziekjes...én ik ben een tropische vis.. dussss, de temperatuur moet naar venant zijn..lekker kuddelig warm dus
![]()
Klinkt goed..quote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat te regelen, het duurt even maar dan heb je ook wat
Gaat het al wel wat beter?
Ah bah, ik kan daar dus niet meer tegen, benauwd zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Klinkt goed..![]()
Ik ben vanmiddag tegen een uur of 4 toch maar ff gaan liggen. Het leek wel alsof er iemand op mn borstkas zat te duwen...
Daarbij een afschuwelijke hoofdpijn...
Maar het gaat wel hoor. Duurt gewoon een paar dagen.. en dan moet het over zijn!
Ik heb niet meegedaan afgelopen weekend dus was weer helemaal de oude.quote:Op maandag 19 september 2005 20:49 schreef _Cara_ het volgende:
Tuurlijk gaat het over...het gaat altijd weer over![]()
Hoe gaat het met dat sporten van jou nu? Ben je al weer bijna de "oude"?
Barely, de kleerscheuren zitten nog in m'n kleding . . .quote:
Soort van wel ja, alleen mijn tijdsplanning nietquote:Op maandag 19 september 2005 20:51 schreef ThunderChild het volgende:
N'avond mensen . . .
De maandag allemaal weer overleefd ??
Och het gaat wel....benauwd en zo...komt wel weer goed.quote:Op maandag 19 september 2005 20:56 schreef melismay het volgende:
Voel je je al wel iets beter Cara?
Afvallen! aaarrggh, dat is al zowat.quote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb niet meegedaan afgelopen weekend dus was weer helemaal de oude.
Maar goed, ik moet ongeveer 3 jaar in gaan halen aan conditie en eens goed afvallen, dan kan ik weer echt lekker gaan spelen. Is een plan voor een jaar zo ongeveer![]()
Uh, hoe inspannend was hetquote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Barely, de kleerscheuren zitten nog in m'n kleding . . .![]()
Ja hoor,quote:
En das niet helemaal goed hoor, maar zolang je iig maar gezond blijft eten en binnen krijgt wat je hebben moet scheelt dat al een stuk hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Afvallen! aaarrggh, dat is al zowat.
Normaal gesproken moet ik daar moeite voor doen.. maar de laatste weken..doe ik echt nix.. en alle broeken worden me te groot..![]()
Om de paar dagen is er weer wat af....ik moet nu een beetje oppassen geloof ik. Stomme stress!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |