Staat er ook een uitleg bij dan!?quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef nixxx het volgende:
websudoku.com er zijn er een paar miljard om te doen![]()
en ik ga er op bed eentje doen![]()
welterusten en tot later
Je gaat niet echt ziek worden he... want anders...quote:Op maandag 19 september 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik lag nog niet op de bank, ik rende naar de keuken....tosti en kop soep kwamen terug..bah!![]()
Ik ga nu naar bed
Trusten iedereen![]()
@nixxx veel plezier morgen.. ik hoop dat je enigszins fit bent nu..
Ja, principe is heel simpel.. en je kan ze of op de site doen of uitprinten.. dan kan je em later op de site checken met het nummer dat ie heeftquote:Op maandag 19 september 2005 22:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Staat er ook een uitleg bij dan!?
Ah ok, nou ik ben nu niet in zo'n nadenk moodquote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, principe is heel simpel.. en je kan ze of op de site doen of uitprinten.. dan kan je em later op de site checken met het nummer dat ie heeft
quote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah ok, nou ik ben nu niet in zo'n nadenk moodMaar ik ga t onthouden
Jij gaat nu heeeeeel vaak bij je oma langs zekerquote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn oma had bezoek van een hele lekkere verpleegster.
Mijn klein pinsertje ja... alleen komt ie al zo vroegquote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
Je niet menselijke petekind van 9 maanden toch? Dat kan idd leuk zijn ja
En welke film?
Die vindt het vast niet erg om nog even door te slapen, tochquote:Op maandag 19 september 2005 23:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn klein pinsertje ja... alleen komt ie al zo vroeg
Het Schnitzelparadijs
Zie je, kan zomaar goed komen hoor, en anders ga je maar eens lekker spelen met je petekindjequote:Op dinsdag 20 september 2005 00:03 schreef melismay het volgende:
Normaal slaapt ie bij mijn beste vriendin ook nog wel veel geloof ik, dus dan mag ie mooi bij mij op de bank slapen![]()
Met Tygo Gernand, nieuwe nederlandse film
Schijnt? zegt wie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:43 schreef Pheno het volgende:
hallo. ik ben er niet. schijnt
zeggen eerdere ervaringenquote:
och gut...quote:
Ow... nu ben ik beledigd.hoor...en ik ben al niet in topvorm...quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:53 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat rotzooien met java, omdat een &$%*&%#@*&$ejb het niet wilt doen. Sterf honden!
iets van een verwarming maken toch hopenlijk...quote:
Waarom zeg je toch elke keer dat je genegeerd wordt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:43 schreef Pheno het volgende:
hallo. ik ben er niet. schijnt
-2 dood verwensing!quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:53 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat rotzooien met java, omdat een &$%*&%#@*&$ejb het niet wilt doen. Sterf honden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |