Wordt aan gewerkt. Alleen wil de nasa eerst naar de maan, dus kan het iets langer duren. Maar hou hoop hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
iets van een verwarming maken toch hopenlijk...![]()
Hope is al I've got my friend!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Alleen wil de nasa eerst naar de maan, dus kan het iets langer duren. Maar hou hoop hoor![]()
Dat weet ik, daarom vroeg ik het me ook af... Ik ben me eigenlijk ook van niets bewust.quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:00 schreef melismay het volgende:
Hij zei gisteren ook al dat ie genegeerd werd, maar daar ben ik me niet echt van bewust eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zo, en het komt er vast wel
niet echtquote:
Meer oefenen dan hequote:Op dinsdag 20 september 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet echt
@zeeuwse, andere baan zoeken sowwy
maar t is kiezen om geaccepteerd te worden, en je fijn te voelen op t werk, en t zo te laten
of er wat van te zeggen, met t risico dat jij de lul word
of ander werk zoeken
Ben de afgelopen dagen ook niet echt druk aan het posten geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:37 schreef Ynske het volgende:
pssst melis
ik heb je ingehaald
689. (700) Ynske 9887 ( + 190 )
690. (693) melismay 9878 ( + 85 )
Heb je een leven ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ben de afgelopen dagen ook niet echt druk aan het posten geweest
Nee hoor, een fucked up slaap patroon en topics waar 's nachts niet zo veel te doen isquote:
Je moet ook eens echt leren spammen, want je hebt gelegenheid genoeg om nerd-records te vestigenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee hoor, een fucked up slaap patroon en topics waar 's nachts niet zo veel te doen is
Ja, jij ging mij daar toch de fijne kneepjes van bij brengen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moet ook eens echt leren spammen, want je hebt gelegenheid genoeg om nerd-records te vestigen
Oh, is dat zo?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, jij ging mij daar toch de fijne kneepjes van bij brengen?
rom? lukt t niet?quote:
the island...quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:29 schreef Twisted_fok het volgende:
We gaan naar The Island goed?
Gisteravond was je helemaal niet nuchter en ook niet lief.
Nou als je dat de hele dag moet doen is het wel vermoeiend, maar hij slaapt ook graag, dus dat kunnen we straks mooi even samen doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
En dat vindt jij echt erg he, moet je er weer mee spelen
Ik heb er nu op het werk 3 bij me staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet doen, niet doen, dan kun je hier niet meer posten?
Oh wacht, je hebt vast meerdere pc's
Niet bepaald.quote:
das balenquote:
Ik heb nu ook nog maar 2 werkende pcs op het werk, de ander ben ik iets te woest op geweestquote:
warm houdtquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:35 schreef _Cara_ het volgende:
Ik krijg die verdomde cv- ketel niet aan![]()
aaarrggh!! koud!![]()
Connvince me, waarom voel jij je zo super?quote:
Godfried Bomansquote:
Nog steeds? of heb je het al op?quote:
Ben bezig met de restjesquote:
Smakelijk dan!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben bezig met de restjes
En jij al gegeten?
- Omdat mijn ontzettend gierige rotoma zojuist 850 euro op mijn rekening gestort heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Connvince me, waarom voel jij je zo super?
Trouwens, mooie sig!
Thx, jij ook smakelijk he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Smakelijk dan!
Ik heb me net een cup-a-soup gemaakt..![]()
Rotoma...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef innepin het volgende:
- Omdat mijn ontzettend gierige rotoma zojuist 850 euro op mijn rekening gestort heeft
Gaat wel...lijkt wel alsof de medicijnen niet echt genoeg doen...Dus ik blijf lekker kalmpjes zitten lezen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx, jij ook smakelijk he.
Voel je je al wel weer wat beter?
wat zij zegtquote:
Als je daar beter van wordt moet je dat zeker doen he. En gewoon alles lekker rustig aan. Straks een middag dutje, komt het allemaal weer goed.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat wel...lijkt wel alsof de medicijnen niet echt genoeg doen...Dus ik blijf lekker kalmpjes zitten lezen..
Doe ik...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je daar beter van wordt moet je dat zeker doen he. En gewoon alles lekker rustig aan. Straks een middag dutje, komt het allemaal weer goed.
Jij liever dan ik, zeker die hoedenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Doe ik...
Ik ga ff naar prinsjesdag kijken.. (kleding van de dames...)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft eindelijk de boel werkend
Goed zo Pheno...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft eindelijk de boel werkend
Ja jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Doe ik...
Ik ga ff naar prinsjesdag kijken.. (kleding van de dames...)
* Pheno heeft nog nooit huiswerk gemaaktquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:07 schreef DaCybrSrfr het volgende:
* DaCybrSrfr verveeld zich nu een beetje en heeft nog geen zin om huiswerk te gaan maken
Durf je het aan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef CleeJee het volgende:
> gooit zich er ook even in.....
Ik deed dat altijd op school tijdens lestijd. Thuis voerde ik geen *&%*&% uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Ik moet wel...
Cases maken... en aangezien op die krengen de helft van de punten voor dit moduul te behalen zijn moet ik ze wel doen.
Pauze?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef CleeJee het volgende:
Nou ja, geen idee, dat zal het komende half uur wel uitwijzen, haha!
Ah, dat is kutquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef CleeJee het volgende:
Nee, maar geef het een half uur om uit te proberen....
Nee hoor, ben beetje flauw na paar heftige dagen (relatie verbroken na 8 jaar ruim....)
Geen moglijkheid meer dat het goed komt?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef CleeJee het volgende:
...jammer is heeeeeeeeeeeel licht uitgedrukt...
dat suckt dudequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:18 schreef CleeJee het volgende:
Nee, maar geef het een half uur om uit te proberen....
Nee hoor, ben beetje flauw na paar heftige dagen (relatie verbroken na 8 jaar ruim....)
hebbie me hier nu ook al gevondenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:28 schreef webspider het volgende:
* ook hier meldt
(Over komen waaien uit GC ... yay, hier ook een SC!)
Inbussleutel op losgelaten ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu ook nog maar 2 werkende pcs op het werk, de ander ben ik iets te woest op geweest
Jeetje... Sterkte hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef CleeJee het volgende:
@ Melis: nee, en zijn er ook wel beiden van overtuigd dat dit het beste is voor ons twee...
maar dan nog....elkaar nu willens en wetens pijn doen om eventuele pijn in de toekomst te voorkomen geeft een heel raar, naar en pijnlijk gevoel.....
Het is vief's schuld .. ik ben al een jaar niet meer in R&P geweest ofzoquote:
aaaahquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is vief's schuld .. ik ben al een jaar niet meer in R&P geweest ofzo
Dat blijkt wel ja...quote:
Kan het niet op een andere manier dan elkaar willens en wetens pijn doen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef CleeJee het volgende:
@ Melis: nee, en zijn er ook wel beiden van overtuigd dat dit het beste is voor ons twee...
maar dan nog....elkaar nu willens en wetens pijn doen om eventuele pijn in de toekomst te voorkomen geeft een heel raar, naar en pijnlijk gevoel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |