Nouja, normen en waarden weet je welquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Principes, wat zijn dat? Gewoon gaan met die banaan, doe je ding!
brand de waakvlam?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef _Cara_ het volgende:
Heeft iemand toevallig een handleiding "hoe maak ik mn cv-ketel aan" bij de hand?![]()
zo niet stationaire gedeelte aanpassenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
brand de waakvlam?
anders vraag eens in t klus forum
Een optie kan zijn met heel veel bezine en vuur, dan brand ie best wel een tijdje, alleen is dat dan niet het enige dat brand waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef _Cara_ het volgende:
Heeft iemand toevallig een handleiding "hoe maak ik mn cv-ketel aan" bij de hand?![]()
stationaire wablief?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
zo niet stationaire gedeelte aanpassen
Als dat jou manier voor mn interne verwarming is, dan moet ik toch nog eens hard nadenken hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een optie kan zijn met heel veel bezine en vuur, dan brand ie best wel een tijdje, alleen is dat dan niet het enige dat brand waarschijnlijk.
pil of nuvaringquote:
Ben je bang dat die pil niet gaat lukken ? Slechte ervaringen mee gehad ?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Als dat jou manier voor mn interne verwarming is, dan moet ik toch nog eens hard nadenken hoor..![]()
Ik ga nog eens kijken... wat ik kan doen, en anders schakel ik hulptroepen in..![]()
De laatste keer dat ik iets soortgelijks aan de hand had, moest er een loodgieter bijkomen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:01 schreef _Cara_ het volgende:
deze versie van pil nog niet gehad, andere leverden meer aanleiding tot hoofdpijn en migraine opquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Ben je bang dat die pil niet gaat lukken ? Slechte ervaringen mee gehad ?
If so -> Ringetje lijkt me een goed plan
If not -> Probeer hem even, je kunt altijd nog overstappen
Denk je ook wel eens NIET aan seks?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]sorry
ik ken alleen manieren om jouw interne verwarming te verhogen
ow...nou ja dat is al een hoopquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]sorry
ik ken alleen manieren om jouw interne verwarming te verhogen
Pffff wat een opluchting zeg.....quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
@cara, nee dit is voor je cv hoor
En ik bracht uhm nog wel zo onopvallendquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk je ook wel eens NIET aan seks?
Toch nog opvallend genoegquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:15 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
En ik bracht uhm nog wel zo onopvallend
Gewoon de hele baarmoeder eruit slingerenquote:
Geef zo'n zootje en problemen bij de voortplantingquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de hele baarmoeder eruit slingeren
jah en wil nog wel zo graag kiddies van jequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Geef zo'n zootje en problemen bij de voortplanting
zekersquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:14 schreef CleeJee het volgende:
@ cara: heb je ook een interne waakvlam dan?
webspider en ynskequote:Op dinsdag 20 september 2005 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah en wil nog wel zo graag kiddies van je
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah en wil nog wel zo graag kiddies van je
goh nog even en ik heb aan iedere vinger een kerelquote:
10 mannen en niet 1 die je cv ketel kan fixenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh nog even en ik heb aan iedere vinger een kerelals ik jou moet geloven Pheno
? Ik tel er maar 1?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh nog even en ik heb aan iedere vinger een kerelals ik jou moet geloven Pheno
Das Cara's ketel, niet die van Ynsquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
10 mannen en niet 1 die je cv ketel kan fixen
Dat zou idd wel eens kunnen helpen jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Pffff wat een opluchting zeg.....![]()
Nu ga ik echt nog eens proberen..volgens mij moet ik ontluchten of zoiets![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Das Cara's ketel, niet die van Yns
CV Ketels fixen doe ik alleen voor een select gezelschapquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:27 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
10 mannen en niet 1 die je cv ketel kan fixen
quote:
Sja eh-- jij kent mijn oma niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zou iets over "principes " kunnen breuzelen..Maar ik heb niet zoveel energie op het moment...
![]()
"rotoma ''. vind ik gewoon niet kunnen.
Als het een lelijk ding is nog steeds nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef melismay het volgende:
Hondjes die slapen zijn zo schattig
* Pheno gaat naar huis, cuquote:
Hij is niet lelijk!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het een lelijk ding is nog steeds niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |