wiet is op elke leeftijd lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weed? Dat is iets uit mijn pubertijd.![]()
Juist. Weed en sex daarentegen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
wiet is op elke leeftijd lekker
Dat is gewoon ultiemquote:
Dat ken ik nou weer niet uit m'n puberteit.quote:
Jong van geest. En af en toe moet ik mijn geniale brein wat rust gunnen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weed? Dat is iets uit mijn pubertijd.![]()
beetje moe nog maar voor de restquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weer honderd procent hersteld?![]()
Nee, want het heet niet voor niets slowchat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:16 schreef purplerose het volgende:
had er nu niet al een slotje moeten komen ofzo? paar pagina's trug
Het dus eigenlijk de bedoeling dat het nergens over gaat. Wat tevens het enige verschil tussen slowchat en de rest van Fok is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:20 schreef purplerose het volgende:
MOOI!
Ach waar maak je je in godsnaam druk om.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje moe nog maar voor de rest
@twist lees singles maar dan weet je genoeg
Kan iemand me een korte samenvatting van het gebeuren in singles geven. Ik moet er namelijk zo van door, maar ben wel uiterst nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ach waar maak je je in godsnaam druk om.
Tranc: whine, whinequote:Op dinsdag 20 september 2005 18:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan iemand me een korte samenvatting van het gebeuren in singles geven. Ik moet er namelijk zo van door, maar ben wel uiterst nieuwsgierig.![]()
Oh, een gewone Tranceptorrel dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tranc: whine, whine
rest: whine, whine back at ya
Dat was het wel.
Veel plezier met whatever je gaat doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh, een gewone Tranceptorrel dus.![]()
Goed, ik ben weg, wie weet tot later vanavond, wie weet ook niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |