DOH! F5-en voor je reageert nixxxquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:40 schreef _Cara_ het volgende:
Geloof het of niet... hahaha hier ook... lekker kuddelig warm heb ik het nu...![]()
F5 is the button you needquote:
Heb je nog foto's van hoe prachtig je er uit zag?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:56 schreef nixxx het volgende:
Best vermoeiend en wat suffe regeltjes vanuit het kader, maar we hebben ons er weer doorheen geslagen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je nog foto's van hoe prachtig je er uit zag?
quote:
waar danquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:15 schreef melismay het volgende:
Ha! Volgens mij heb ik je gevonden!
Ja dat durf ik dus niet te zeggen he!?quote:
Hopen stront wegwerken . . .quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:18 schreef melismay het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen dan!?
TMIquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hopen stront wegwerken . . .![]()
Figuurlijk dan, echte stront laat ik wel door de gemeente weghalen![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
doh!... je hebt vast een verkeerde.. tenzij ie een kussentje vast heeft
Wattan?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hopen stront wegwerken . . .![]()
Figuurlijk dan, echte stront laat ik wel door de gemeente weghalen![]()
dan had je de goede ja.. alleen jammer dat die medailles op het kussentje niet van mij zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef melismay het volgende:
[..]Dan had ik wel de goede, mits je daarmee dus zegt dat jij dat bent
![]()
Hahaha, je ziet er wel mooi uitquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan had je de goede ja.. alleen jammer dat die medailles op het kussentje niet van mij zijn
Ligt er aan of het een videoclip isquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
als je zelfs met slayer op je ogen moeilijk open kan houden is het wel erg he...
Het valt al stilquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat zo eens sporten, maar wilt het vivi sc topic niet missen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er aan of het een videoclip is![]()
Mja, volbaggeren dan maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |