quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Trusten JDquote:
Trusten liefquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten JD![]()
* * PrintScreen is ook slapen
Trusten voor straks en tot later.
Dazzled is m'n beste vriend.quote:
trusten meiskequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten JD![]()
* * PrintScreen is ook slapen
Trusten voor straks en tot later.
klinkt opzich wel als een quote van jou jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Dazzled is m'n beste vriend.
Ik postte onder zijn account.
Ik kom ook niet verder dan 1.quote:
Duhuhquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
klinkt opzich wel als een quote van jou ja
nachtwinkel nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
Supermarkt is overigens wel gesloten..
Ik ga geen uur fietsen naar smeermaasquote:
ow shit ja, je kunt daar nu niet meer gezelig midden in de nacht langs hequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga geen uur fietsen naar smeermaas
Jij hebt ook niks voor bier overquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga geen uur fietsen naar smeermaas
ze zorgt maar dat ze genoeg in huis heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks voor bier over
Hoe moet dat nu de zevende! Ik maak me zorgen!
Ik niet echt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eensch is. Anders gaan we ook de dansvloer niet opquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze zorgt maar dat ze genoeg in huis heeft
2 treetjes hollandia?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Het kan ook gewoon een lokkertje zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
2 treetjes hollandia?
1 flesje tequilla?
2 flesjes vodka of een flesje absinth?
Mwah.. moet wel lukken toch?
Zou kunnen.. maar ik betwijfel het op een of andere manier..quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Het kan ook gewoon een lokkertje zijn!
dat doe ik uit mezelf wel dus daar kan ik niet mee dreigenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eensch is. Anders gaan we ook de dansvloer niet op
als je dat ook echt in huis hebt, geen probleemquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
2 treetjes hollandia?
1 flesje tequilla?
2 flesjes vodka of een flesje absinth?
Mwah.. moet wel lukken toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:52 schreef cerror het volgende:
Trusten.
Iets wat dicht is, is er om opengemaakt te worden.. dat geldt voor een biertje en dat geldt voor een dichte supermarkt..quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:38 schreef remlof het volgende:
volgens mij is het bier hier op en de supermarkt dicht![]()
Lekker..quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:41 schreef remlof het volgende:
* remlof opent dan nog een biertje
ook een?
Hier is het meenstens Jupiler wat den klok slaat.. of ander, Limburgs bierquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:46 schreef remlof het volgende:
hey, hier in 't oosten drinken we grolsch!
ok, of duits bier
eensch of HJquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:46 schreef remlof het volgende:
hey, hier in 't oosten drinken we grolsch!
ok, of duits bier
Nee ok.. doe mij dan maar HertogJan als ik toch mag kiezen he..quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:52 schreef remlof het volgende:
jupiler is ook best ok, maar dat ik er nou liters per maand van achteroversla... nou nee
waar kom ie weg dan?
leuke stad! zeker een goeie bierstad!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee ok.. doe mij dan maar HertogJan als ik toch mag kiezen he..Ik hang studenterig rond in Maastricht..
Ik heb er ook geen klachten overquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
leuke stad! zeker een goeie bierstad!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef Janetje het volgende:
Kalm..
Sereen...
Rustig..
*rookt
*drinkt
*Kumbaya
Ik drink ook.. cassis..quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef The_Terminator het volgende:
Eindelijk ook tijd voor een biertje, net 2 uur bij een klant geweest spyware en virussen van zijn pc halen... Pfff, saai werk![]()
Spyware..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef The_Terminator het volgende:
Eindelijk ook tijd voor een biertje, net 2 uur bij een klant geweest spyware en virussen van zijn pc halen... Pfff, saai werk![]()
Beetje raar om dat bij een klant te gaan doen hé, en dat scannen van spyware nam alle resources wegquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]och arme, kon je ondertussen niet ff fokken dan?
Voor mij is 's avonds en 's nachts zonder bier komen te zitten geen probleem. Zit hier een cafe in de buurt waar je zo kratjes bier kunt kopenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef cerror het volgende:
Die supermarkten zijn niet tot zolaat open hier, hodverdehodver.
Arme bierloze jongen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef cerror het volgende:
Wil je wat cassis?quote:
bij de lokale benzine pomp kan je toch wel bier halen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef cerror het volgende:
kuch, nachtbarquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef Janetje het volgende:
Het is veel te stil overal!
Zowaar, nog een ziel!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef rompompom het volgende:
Och...
Same here... ik pak 's middags ergens een keer een trein...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, hier nog één. Ben morgen toch vrij van school. Lekker van bier genieten vanavond
[stem van boven]quote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet meteen overdrijven hoor! Die ziel ben ik allang kwijt volgens mij
Cassis is wijn die niet genoeg tijd heeft gehadquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Ik zit heerlijk aan de cassis..de godendrank...
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Cassis is wijn die niet genoeg tijd heeft gehad
Zo diep kan ik denk niet gravenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef JDude het volgende:
[..]
[stem van boven]
Zoekt, en gij zult vinden
[/stem van boven]
Wel even wat gist in proppenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
*fles cassis nog 3 weken laat staan, open..
Jaquote:
Een openbaar kliekje.quote:
Dit is een.. gezellig-kom-erbij kliekje..quote:
Ik heb hier nog een soort van oldbie statusquote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
JaMaar ik post hier ook altijd gewoon dus je moet je er niets van aantrekken
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Een openbaar kliekje.
10 leuke posts als bewijs van goed gedrag, en je bent binnen.
Wat DaMook Zegt ?quote:
Die discussie's over niet openstaande reeksen ken ik na 5 gesloten reeksen maar al te goedquote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een soort van oldbie status
http://forum.fok.nl/user/history/114051/7
Alleen zijn er nu overal minirelletjes dat BeF niet open zou staan voor bepaalde users en er een nieuwe reeks moet komen en blabladiblabla
Grolsch hierquote:Op woensdag 21 september 2005 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die discussie's over niet openstaande reeksen ken ik na 5 gesloten reeksen maar al te goed, maar er komen wel elke keer nieuwe
Ik zit trouwens aan de Dommelsch
Pff, niet zo negatiefquote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:wil je voor mij een uitzondering maken dan? De 10 haal ik nooit
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een soort van oldbie status
http://forum.fok.nl/user/history/114051/7
Alleen zijn er nu overal minirelletjes dat BeF niet open zou staan voor bepaalde users en er een nieuwe reeks moet komen en blabladiblabla
* Meldtquote:
quote:
Je staat nu alvast op éénquote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
wil je voor mij een uitzondering maken dan? De 10 haal ik nooit
Nee ik ook niet, iedereen is hier tot nu toe welkom ontvangen en werd gewoon gequote, dus niet genergeerd ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als er een reeks in [ONZ] is die openstaat voor anderen is het [BeF] wel. Ik heb nog nooit "ga es weg" ofzo gezien hier!
Volgens mij was er in het begin al niet eens tijd om te bashenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, iedereen is hier tot nu toe welkom ontvangen en werd gewoon gequote, dus niet genegeerd ofzo.
Mits _moder8or_ hier binnenvaltquote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als er een reeks in [ONZ] is die openstaat voor anderen is het [BeF] wel. Ik heb nog nooit "ga es weg" ofzo gezien hier!
Zo rond topic nummer 20 begon het vrij rap te gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij was er in het begin al niet eens tijd om te bashen
Pff... een newbie die zich Moderator noemtquote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mits _moder8or_ hier binnenvalt
Wiequote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mits _moder8or_ hier binnenvalt
Die nOOb is AMDquote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff... een newbie die zich Moderator noemt
Op dit soort momenten ben je vast wel een beetje trots op dat blauwe kleurtjequote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff... een newbie die zich Moderator noemt
AMD dusquote:
WIE? AMD? WAAR?quote:
quote:
Trustenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Tiemie het volgende:
Anyway, morgen weer stage. Slapen dus. Nu.
Moder8orquote:
Trusten Tiemiequote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Tiemie het volgende:
Hij is hier in feite nog best oldbie.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, maar die weet denk wel dat-ie hier beter niet kan komen
Slaap lekker enzoquote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Tiemie het volgende:
Ook hoiquote:
Mits ie denkt dat we niet weten dat hij AMD isquote:Op woensdag 21 september 2005 00:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, maar die weet denk wel dat-ie hier beter niet kan komen
Nee, die neem ik wel serieus zekerquote:
En ongewenstquote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij is hier in feite nog best oldbie.
Jij, AMD en serieus nemen in 1 zinquote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, die neem ik wel serieus zeker
Ook een oldbie kan een raskneus zijn. Maar we hebben nu alweer genoeg letters verspild aan dat onwezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die mag in automatisch in de daarvoor bestemde map geplaatst wordenquote:
http://forum.fok.nl/user/history/110810/3quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik wilde 'm nog editen....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij, AMD en serieus nemen in 1 zin
AMD is verre van oldbie.. toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het gevoel was niet goed hé?quote:
Ik ben zelfs geen oldbie dus hij zeker nietquote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
AMD is verre van oldbie.. toch?
DaMookquote:
Ik heb het over BeF-oldbie.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben zelfs geen oldbie dus hij zeker niet
Ah.. ik zie net z'n usernummer..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben zelfs geen oldbie dus hij zeker niet
Ja, die heb je vast wel eens gezien, toch?quote:
Hij liegt over de meest uiteenlopende zaken.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef Zebbie het volgende:
Wat is dat eigenlijk met dat niet vertrouwen enzo, ik heb wel eens op mijn minimeet met m-m wat er over gehoord, maar niet veel,
tell me
Zelfs dat issie niet.quote:
Ik hoorde iets over een hartoperatie en over dat z'n oom en tante ofzo omgekomen waren door die tsunami toen?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij liegt over de meest uiteenlopende zaken.
WJDZquote:Op woensdag 21 september 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
Zeg, ander onderwerp
Sorryquote:Op woensdag 21 september 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs dat issie niet.
Hoor je?
En bedankt, kan ik mooi met de pup gaan lopenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
Zeg, ander onderwerp
Bier, Grolschquote:Op woensdag 21 september 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
Zeg, ander onderwerp
Wel netjes in de berm schijten he!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
En bedankt, kan ik mooi met de pup gaan lopen
Tot zo
Heeeeey PSquote:Op woensdag 21 september 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En bedankt, kan ik mooi met de pup gaan lopen
Tot zo
Toch een goede zaak hoor... wat meer blauw in deze reeks.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel netjes in de berm schijten he!
Je pup dan
Val jij niet meer zo op héquote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch een goede zaak hoor... wat meer blauw in deze reeks.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ontslag krijgquote:Op woensdag 21 september 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DaMook![]()
Weer druk aan het werk?
Pff, ik gooi 'm toch wel weer openquote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
Hoe meer blauw vóór deze reeks... minder kans dat ze 'm dichtgooien..
Hup, de straat op jullie!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
En anders ik welquote:Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, ik gooi 'm toch wel weer open
Ik ruim het zelfs opquote:Op woensdag 21 september 2005 00:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel netjes in de berm schijten he!
Je pup dan
Heej T_Tquote:
Mijn subforum is een winkelstraat... lekker rustig na sluitingstijd.quote:
Yo listen upquote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, ik gooi 'm toch wel weer open
Ook als de onz-modjes besluiten dat ie niet meer mag?quote:
Balenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ontslag krijg(midden in mijn vakantie nog wel
) , dus nee niet aan het werk en ik ga ook niet meer werken voor deze baas ook niet
.
vraag niets ik ga dat verhaal niet helemaal vertellen, maar een deel ken je al geloof ik.
Tof nummer is dat!!quote:
Valt vast wel wat te regelenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ook als de onz-modjes besluiten dat ie niet meer mag?
Dan gaan we toch in hun subfora doorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ook als de onz-modjes besluiten dat ie niet meer mag?
Waarom niet? Ik reageer toch niet anders ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
kan niet echt wennen aan jou als blauwe
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan gaan we toch in hun subfora door
Hij belde gisteren op of ik vandaag tijd had en dat had ik wel. Dus ik ga er vandaag heen en toen heeft ie dat verteldquote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Balen
Kan dat zomaar midden in je vakantie
Ken een een deel en zal niet verder vragen
Op dit moment downloadendequote:
Truequote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik reageer toch niet anders ofzo?Kan dat blauwe nou schelen, gaat om de persoon
![]()
Ah, al het andere blauw kan het zonder jou aan?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn subforum is een winkelstraat... lekker rustig na sluitingstijd.
Veel contrast met ava ookquote:Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
True
Het is dat opvallende blauw denk ik
Vaagquote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij belde gisteren op of ik vandaag tijd had en dat had ik wel. Dus ik ga er vandaag heen en toen heeft ie dat verteld.
Bij deze verhuist BeF naar SES als het dicht moet.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef DaMook het volgende:
Dan gaan we toch in hun subfora door
Durfde ik (heel) vroeger ook nietquote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]Maar ik durf bijna niet buiten onz..
ben ik ten onzinnig voor
Oeh.. lekker.. zeep..quote:Op woensdag 21 september 2005 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep ofzo!
Jij gaat waar [BeF] gaat. Echt wel!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik durf bijna niet buiten onz..
ben ik ten onzinnig voor
Veilig onder de bescherming van JDudequote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij deze verhuist BeF naar SES als het dicht moet.
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar..........quote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar geleden een keer met m'n dronken kop een stukje zeep in m'n keel gehad, kon een week niet meer normaal slikkenquote:
Mjah.. voor een goeie [BeF] ga ik ver hoor..quote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij gaat waar [BeF] gaat. Echt wel!
Dude! Je sig!!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Durfde ik (heel) vroeger ook nietNu kom ik hier nog maar weinig
Ik houd je handje wel vastquote:Op woensdag 21 september 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar..........
Daar ben ik nog nooit geweest
Durf ik dat?
KLB is zo lullig héquote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
[BeF] Beklag en Frivoliteitquote:
Dat weet ik. Of nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. voor een goeie [BeF] ga ik ver hoor..![]()
Ik vind het niet echt prettig neequote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vaag
Ben je er echt rouwig om?
Samen durf ik vast welquote:
En dan met z'n allen zeiken over lauw bier en oud frituurvet.quote:
Ik check regelmatig de posthistory van users en dan kom ik er ook wel eensquote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Samen durf ik vast wel
Denk ik.
Ik heb zelfs al in PUB gepost, per ongeluk dan![]()
quote:
Succes met het verweer en het zoekenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt prettig nee, maar ik vecht het aan en probeer er nog wat aan over te houden en ga op zoek naar ander werk
.
Maarja, ontslagen worden is nooit leuk, ookal wilde ik al ander werk.
Zou kunnen, alle BeF'ers met klachten over frituur en bier naar KLBquote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En dan met z'n allen zeiken over lauw bier en oud frituurvet.
Toch wel die groene he?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, ik weet wat ik meeneem in oktober![]()
Ik belande daar door de ATquote:Op woensdag 21 september 2005 01:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik check regelmatig de posthistory van users en dan kom ik er ook wel eens
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat weet ik. Of nee, eigenlijk niet.
Nouja, als je het positief bekijkt, dit is wel dé push om ander werk te vinden. Misschien vind je nu wel iets veel leukersquote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt prettig nee, maar ik vecht het aan en probeer er nog wat aan over te houden en ga op zoek naar ander werk
.
Maarja, ontslagen worden is nooit leuk, ookal wilde ik al ander werk.
Ik heb in m'n hele carriere maar iets van 3 keer op de AT gekliktquote:
[KLB] Bij die en die frituur was mijn kroket koud!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
BeF is dan natuurlijk niet de afkorting die gaat veranderen. [KLB] = Kroketten & Lekker Bier
Ik heb een venster wat altijd AT bevatquote:Op woensdag 21 september 2005 01:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele carriere maar iets van 3 keer op de AT geklikt
Daarom zit er zo ontzettend veel ONZ in m'n AT.
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
[KLB] Bij die en die frituur was mijn kroket koud!
- Er zat een oog in mijn frikandel
- Frituurprobleem, geen vet, water ook goed?
-Frikandellen, gefrituurde paardelul?
MyAT is okay... de normale AT is waardeloosquote:Op woensdag 21 september 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een venster wat altijd AT bevat
Dat welquote:Op woensdag 21 september 2005 01:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nouja, als je het positief bekijkt, dit is wel dé push om ander werk te vinden. Misschien vind je nu wel iets veel leukers
Ook MyAT heb ik open staanquote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
MyAT is okay... de normale AT is waardeloos
Doe toch maar SESquote:
Ik 1 op ONZ, 2 in topics waarin in reageer, 1 op de index en 1 op m'n history.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Does nietquote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb honger, maar ff pizza in de oven zetten![]()
De MyAT van de meeste modjes bevatten grotendeels slotjes dus daar heb je niet veel aanquote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
MyAT is okay... de normale AT is waardeloos
Jep, maar op dit moment kun je er niet meer dan het beste van maken.quote:
Ik ga zo hotdogs in de magnetron gooienquote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb honger, maar ff pizza in de oven zetten![]()
quote:
Is dat pure nieuwsgierigheid?quote:
Ik heb een zak wokkelsquote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Does niet
Hier is niets lekkerders in huis dan paprikachips
Watte?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Kijk, quoten verneuken is leuk.
maar doe dat dan wel in dezelfde stijl.. met de zelfde.. je ne sais quoi..
De mijne niet hoor....quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
De MyAT van de meeste modjes bevatten grotendeels slotjes dus daar heb je niet veel aan
Ook niet in de zon , of in vochtige omgeving bewaren.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef cerror het volgende:
Tip: Begin nooit een discussie over geloof met een gothic.
Begin überhaupt nooit over geloofquote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef cerror het volgende:
Tip: Begin nooit een discussie over geloof met een gothic.
Ik 1 op AT, 1 op MyAT, 2 op TTK, en dan nog 3 op essel.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik 1 op ONZ, 2 in topics waarin in reageer, 1 op de index en 1 op m'n history.
Om te kijken of er nog topics zijn waar ik op kan reagerenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is dat pure nieuwsgierigheid?
Zo, na een paar minuutjes heb ik wel wat te etenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Does niet
Hier is niets lekkerders in huis dan paprikachips
Soms kan een snufje TRU net dát beetje extra gevenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef JDude het volgende:
[..]
De mijne niet hoor....
Naast SES ook een shitload aan ONZ, wat KLB, een snufje GC en nog wat andere subfora.
Dook net de koelkast in en zag nog een pot zure haringmootjesquote:
Andere fora tellen niet mee he!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik 1 op AT, 1 op MyAT, 2 op TTK, en dan nog 3 op essel.
Zitten die in zo'n klein rond blikje?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dook net de koelkast in en zag nog een pot zure haringmootjes
Die is dus zeker voor de helft van mij.
Same herequote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om te kijken of er nog topics zijn waar ik op kan reageren
Owja meestal heb ik ook een tab open met PUB
Haringquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dook net de koelkast in en zag nog een pot zure haringmootjes
Die is dus zeker voor de helft van mij.
Voor mij welquote:
J'tje heeft nog een fles ouwe cassis als 't goed is!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
Ik ga zo eens aan de wijn denk ik.
Nope, in een glazen potquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zitten die in zo'n klein rond blikje?
Vooruit dan maar weer.quote:
Ik haat cassis!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef JDude het volgende:
[..]
J'tje heeft nog een fles ouwe cassis als 't goed is!
Jij de olijven, ik de haring.quote:
You're to kind.quote:
Terwijl het wel de zelfde opbouw heeft als je nick.quote:
pub is vetquote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here
Daardoor kwam ik dus in PUB
Kunnen ze nog wat zienquote:
Ja precies, hebben ze nog een beetje licht overdagquote:
Geen idee, ik ben er hardlopend met Aventura weggerendquote:
BS!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Terwijl het wel de zelfde opbouw heeft als je nick.
Pak eens een frans woordenboek!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Kijk, quoten verneuken is leuk.
maar doe dat dan wel in dezelfde stijl.. met de zelfde.. je ne sais quoi..
Maar ze staan in de koelkastquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja precies, hebben ze nog een beetje licht overdag
Ik hoef er ook dood nog niet gevonden te wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
Geen idee, ik ben er hardlopend met Aventura weggerend
Dat moet toch ook, in koeler water zit meer zuurstofquote:Op woensdag 21 september 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar ze staan in de koelkast
Ik dacht dat jij je nog jong voeltquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er hardlopend met Aventura weggerend
Voor zover ik weet is "je ne sais quoi" vrij aardig gespeld!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pak eens een frans woordenboek!
(en dan de spelling een beetje ruim nemen)
Het is er keigezellig hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoef er ook dood nog niet gevonden te worden
Een hele pagina in 5 minuten halen we niet hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
Me pizza zal onderhand wel klaar zijn, ben er zo weer
Hopen dat het topic dan nog niet vol is
Pff... wat een plaat is datquote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef Zebbie het volgende:
Luisterd Bleu nu voor de 10e keer, als ie afgelopen is ga ik slapen
En anders kan ie toch doorpostenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Een hele pagina in 5 minuten halen we niet hoor
(Verkapte ik ga, weltrusten post)quote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef Zebbie het volgende:
Oeh, m'n nummer is afgelopen en ik word net lief genoemd ()
[Paint] Fok Rebus
Ik kan lekker slapen vannacht
Ja je bent zo zoetquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
BS!
Teveel prik en te zoet...
Wacht, dat ben ik ook.
Topics worden écht leuk na 300 postsquote:Op woensdag 21 september 2005 01:40 schreef DaMook het volgende:
En anders kan ie toch doorposten
HIJ WEL
Truste!!quote:
Wat moet ik meenemen om op jouw matras te komen?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Toch wel die groene he?![]()
Dan mag je zelfs op de grond slapen ipv de kast!
Dat wordt niet zoenenquote:
Ik heb nog een plaatjequote:Op woensdag 21 september 2005 01:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Topics worden écht leuk na 300 posts
Ehmm.. een hartaanvalquote:Op woensdag 21 september 2005 01:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat moet ik meenemen om op jouw matras te komen?
[..]
Dat wordt niet zoenen
Daar was ik dus bang voorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoef er ook dood nog niet gevonden te worden
PUB is PUB, Onz is Onz, zoek de verschillenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je nog jong voeltOf is pub weer net te jong
Ach naast pub zijn er wel meer leuke subfora(al is ses iig niets en vallen klb en onz me ook tegen
![]()
)
Ik zal een hart meenemen in zo'n ingewandentransportkoffer. Dat aanvallen doe ik dan bij jou welquote:Op woensdag 21 september 2005 01:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. een hartaanval
Niet? Goh.. daar dacht ik toch heel anders over..
Donderdag in Breda...quote:Op woensdag 21 september 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ya gotta do it right now!
Goed nummer!
Wijn is, bij absentie van bier of in het gezelschap van een mooie vrouw, best te consumeren.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
Lol, ik ga witte wijn consumeren!
Whehe!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
Ik heb zelfs een topic in OUD in MyAT staanquote:Op woensdag 21 september 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar was ik dus bang voor
[..]
PUB is PUB, Onz is Onz, zoek de verschillen
Verder zie ik soms leuke topics voorbijkomen in de subfora waar ik dan voor kies om wel of niet te reageren.
Ik heb ook pas vandaag een CD gedownload... kende maar 2 nummers geloof ikquote:Op woensdag 21 september 2005 01:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof op zich om eens te zien; ik ken voor de rest helemaal niks van ze
Lol, ik nietquote:Op woensdag 21 september 2005 01:47 schreef cerror het volgende:
Goed.. en.. er is vast wel iemand die me wil helpen dan.. Toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zal een hart meenemen in zo'n ingewandentransportkoffer. Dat aanvallen doe ik dan bij jou wel
Nou ja, als je eerst je tanden poetst.
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een topic in OUD in MyAT staankun je nagaan
![]()
Ik alleen dat ene topicquote:Op woensdag 21 september 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
OUD is een gezellig subforum,ik lees er veel en post er weinig.
Dat subforum is dan ook voor seniele sufkutten.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
OUD is een gezellig subforum,ik lees er veel en post er weinig.
Waar ik dan ook bij hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat subforum is dan ook voor seniele sufkutten.
Ga je daar donderdag met je date heen trouwens?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb ook pas vandaag een CD gedownload... kende maar 2 nummers geloof ik![]()
Goed bezig , J, goed bezig.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Goed.. en.. er is vast wel iemand die me wil helpen dan.. Toch?In Ordnung Herr RPP!
Humal niequote:
Er heeft er eentje opgelet.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:56 schreef rompompom het volgende:
Ga je daar donderdag met je date heen trouwens?
Ik heb de 'handige' gewoonte om dat soort (voor mij) nutteloze informatie op te slaanquote:
Die topics heb ik dus nooit doorgelezenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:57 schreef DaMook het volgende:
Kinderpraatjes [5]
die dus, maar volgens mij heb ik in het vorige topic voor het laatst gepost
Das lievquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:58 schreef rompompom het volgende:
Fietsvakantie zoals fietsvakantie bedoeld is!
[afbeelding]
Welke soort pizza, is dan de eerstvolgende logische vraag.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef The_Terminator het volgende:
Hé, topic is nog niet volPizza was in ieder geval lekker
![]()
Ja, wrijf het er maar inquote:Op woensdag 21 september 2005 02:09 schreef The_Terminator het volgende:
Hé, topic is nog niet volPizza was in ieder geval lekker
![]()
Bolognese, extra pittigquote:Op woensdag 21 september 2005 02:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Welke soort pizza, is dan de eerstvolgende logische vraag.
Hoezo ? Ik weet dat er meer topics zijn, maar die is gewoon leuk. De uitspraken in dat topic, de leeftijd waar die vandaan komen lijkt me ook het leukstequote:Op woensdag 21 september 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die topics heb ik dus nooit doorgelezen
Verwarring alom voor je nu?
quote:[..]
Das liev
Heb er net gelezen en het is iddquote:Op woensdag 21 september 2005 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik weet dat er meer topics zijn, maar die is gewoon leuk. De uitspraken in dat topic, de leeftijd waar die vandaan komen lijkt me ook het leukste.
[..]
Cassisje?quote:Op woensdag 21 september 2005 02:19 schreef Diana_Piper het volgende:
Slome duikelaars!
Ja, ook goeienavond!quote:Op woensdag 21 september 2005 02:19 schreef Diana_Piper het volgende:
Slome duikelaars!
Ja lekker..quote:
Ik wil ook een kindje van die leeftijdquote:Op woensdag 21 september 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb er net gelezen en het is idden lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |