Tof nummer is dat!!quote:
Valt vast wel wat te regelenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ook als de onz-modjes besluiten dat ie niet meer mag?
Dan gaan we toch in hun subfora doorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ook als de onz-modjes besluiten dat ie niet meer mag?
Waarom niet? Ik reageer toch niet anders ofzo?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
kan niet echt wennen aan jou als blauwe
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan gaan we toch in hun subfora door
Hij belde gisteren op of ik vandaag tijd had en dat had ik wel. Dus ik ga er vandaag heen en toen heeft ie dat verteldquote:Op woensdag 21 september 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Balen
Kan dat zomaar midden in je vakantie
Ken een een deel en zal niet verder vragen
Op dit moment downloadendequote:
Truequote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik reageer toch niet anders ofzo?Kan dat blauwe nou schelen, gaat om de persoon
![]()
Ah, al het andere blauw kan het zonder jou aan?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn subforum is een winkelstraat... lekker rustig na sluitingstijd.
Veel contrast met ava ookquote:Op woensdag 21 september 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
True
Het is dat opvallende blauw denk ik
Vaagquote:Op woensdag 21 september 2005 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij belde gisteren op of ik vandaag tijd had en dat had ik wel. Dus ik ga er vandaag heen en toen heeft ie dat verteld.
Bij deze verhuist BeF naar SES als het dicht moet.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:07 schreef DaMook het volgende:
Dan gaan we toch in hun subfora door
Durfde ik (heel) vroeger ook nietquote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]Maar ik durf bijna niet buiten onz..
ben ik ten onzinnig voor
Oeh.. lekker.. zeep..quote:Op woensdag 21 september 2005 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep ofzo!
Jij gaat waar [BeF] gaat. Echt wel!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar ik durf bijna niet buiten onz..
ben ik ten onzinnig voor
Veilig onder de bescherming van JDudequote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Bij deze verhuist BeF naar SES als het dicht moet.
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar..........quote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar geleden een keer met m'n dronken kop een stukje zeep in m'n keel gehad, kon een week niet meer normaal slikkenquote:
Mjah.. voor een goeie [BeF] ga ik ver hoor..quote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij gaat waar [BeF] gaat. Echt wel!
Dude! Je sig!!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Durfde ik (heel) vroeger ook nietNu kom ik hier nog maar weinig
Ik houd je handje wel vastquote:Op woensdag 21 september 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar..........
Daar ben ik nog nooit geweest
Durf ik dat?
KLB is zo lullig héquote:Op woensdag 21 september 2005 01:14 schreef JDude het volgende:
[..]
[BeF] Beklag en Frivoliteitquote:
Dat weet ik. Of nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. voor een goeie [BeF] ga ik ver hoor..![]()
Ik vind het niet echt prettig neequote:Op woensdag 21 september 2005 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vaag
Ben je er echt rouwig om?
Samen durf ik vast welquote:
En dan met z'n allen zeiken over lauw bier en oud frituurvet.quote:
Ik check regelmatig de posthistory van users en dan kom ik er ook wel eensquote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Samen durf ik vast wel
Denk ik.
Ik heb zelfs al in PUB gepost, per ongeluk dan![]()
quote:
Succes met het verweer en het zoekenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt prettig nee, maar ik vecht het aan en probeer er nog wat aan over te houden en ga op zoek naar ander werk
.
Maarja, ontslagen worden is nooit leuk, ookal wilde ik al ander werk.
Zou kunnen, alle BeF'ers met klachten over frituur en bier naar KLBquote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En dan met z'n allen zeiken over lauw bier en oud frituurvet.
Toch wel die groene he?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, ik weet wat ik meeneem in oktober![]()
Ik belande daar door de ATquote:Op woensdag 21 september 2005 01:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik check regelmatig de posthistory van users en dan kom ik er ook wel eens
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat weet ik. Of nee, eigenlijk niet.
Nouja, als je het positief bekijkt, dit is wel dé push om ander werk te vinden. Misschien vind je nu wel iets veel leukersquote:Op woensdag 21 september 2005 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt prettig nee, maar ik vecht het aan en probeer er nog wat aan over te houden en ga op zoek naar ander werk
.
Maarja, ontslagen worden is nooit leuk, ookal wilde ik al ander werk.
Ik heb in m'n hele carriere maar iets van 3 keer op de AT gekliktquote:
[KLB] Bij die en die frituur was mijn kroket koud!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
BeF is dan natuurlijk niet de afkorting die gaat veranderen. [KLB] = Kroketten & Lekker Bier
Ik heb een venster wat altijd AT bevatquote:Op woensdag 21 september 2005 01:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb in m'n hele carriere maar iets van 3 keer op de AT geklikt
Daarom zit er zo ontzettend veel ONZ in m'n AT.
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
[KLB] Bij die en die frituur was mijn kroket koud!
- Er zat een oog in mijn frikandel
- Frituurprobleem, geen vet, water ook goed?
-Frikandellen, gefrituurde paardelul?
MyAT is okay... de normale AT is waardeloosquote:Op woensdag 21 september 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een venster wat altijd AT bevat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |