quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Trusten JDquote:
Trusten liefquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten JD![]()
* * PrintScreen is ook slapen
Trusten voor straks en tot later.
Dazzled is m'n beste vriend.quote:
trusten meiskequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten JD![]()
* * PrintScreen is ook slapen
Trusten voor straks en tot later.
klinkt opzich wel als een quote van jou jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Dazzled is m'n beste vriend.
Ik postte onder zijn account.
Ik kom ook niet verder dan 1.quote:
Duhuhquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:36 schreef killswitch het volgende:
[..]
klinkt opzich wel als een quote van jou ja
nachtwinkel nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
Supermarkt is overigens wel gesloten..
Ik ga geen uur fietsen naar smeermaasquote:
ow shit ja, je kunt daar nu niet meer gezelig midden in de nacht langs hequote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga geen uur fietsen naar smeermaas
Jij hebt ook niks voor bier overquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga geen uur fietsen naar smeermaas
ze zorgt maar dat ze genoeg in huis heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij hebt ook niks voor bier over
Hoe moet dat nu de zevende! Ik maak me zorgen!
Ik niet echt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eensch is. Anders gaan we ook de dansvloer niet opquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze zorgt maar dat ze genoeg in huis heeft
2 treetjes hollandia?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Het kan ook gewoon een lokkertje zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
2 treetjes hollandia?
1 flesje tequilla?
2 flesjes vodka of een flesje absinth?
Mwah.. moet wel lukken toch?
Zou kunnen.. maar ik betwijfel het op een of andere manier..quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Het kan ook gewoon een lokkertje zijn!
dat doe ik uit mezelf wel dus daar kan ik niet mee dreigenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eensch is. Anders gaan we ook de dansvloer niet op
als je dat ook echt in huis hebt, geen probleemquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
2 treetjes hollandia?
1 flesje tequilla?
2 flesjes vodka of een flesje absinth?
Mwah.. moet wel lukken toch?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:52 schreef cerror het volgende:
Trusten.
Iets wat dicht is, is er om opengemaakt te worden.. dat geldt voor een biertje en dat geldt voor een dichte supermarkt..quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:38 schreef remlof het volgende:
volgens mij is het bier hier op en de supermarkt dicht![]()
Lekker..quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:41 schreef remlof het volgende:
* remlof opent dan nog een biertje
ook een?
Hier is het meenstens Jupiler wat den klok slaat.. of ander, Limburgs bierquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:46 schreef remlof het volgende:
hey, hier in 't oosten drinken we grolsch!
ok, of duits bier
eensch of HJquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:46 schreef remlof het volgende:
hey, hier in 't oosten drinken we grolsch!
ok, of duits bier
Nee ok.. doe mij dan maar HertogJan als ik toch mag kiezen he..quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:52 schreef remlof het volgende:
jupiler is ook best ok, maar dat ik er nou liters per maand van achteroversla... nou nee
waar kom ie weg dan?
leuke stad! zeker een goeie bierstad!quote:Op dinsdag 20 september 2005 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee ok.. doe mij dan maar HertogJan als ik toch mag kiezen he..Ik hang studenterig rond in Maastricht..
Ik heb er ook geen klachten overquote:Op dinsdag 20 september 2005 02:56 schreef remlof het volgende:
[..]
leuke stad! zeker een goeie bierstad!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:41 schreef Janetje het volgende:
Kalm..
Sereen...
Rustig..
*rookt
*drinkt
*Kumbaya
Ik drink ook.. cassis..quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef The_Terminator het volgende:
Eindelijk ook tijd voor een biertje, net 2 uur bij een klant geweest spyware en virussen van zijn pc halen... Pfff, saai werk![]()
Spyware..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:06 schreef The_Terminator het volgende:
Eindelijk ook tijd voor een biertje, net 2 uur bij een klant geweest spyware en virussen van zijn pc halen... Pfff, saai werk![]()
Beetje raar om dat bij een klant te gaan doen hé, en dat scannen van spyware nam alle resources wegquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:08 schreef DeLeider het volgende:
[..]och arme, kon je ondertussen niet ff fokken dan?
Voor mij is 's avonds en 's nachts zonder bier komen te zitten geen probleem. Zit hier een cafe in de buurt waar je zo kratjes bier kunt kopenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef cerror het volgende:
Die supermarkten zijn niet tot zolaat open hier, hodverdehodver.
Arme bierloze jongen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef cerror het volgende:
Wil je wat cassis?quote:
bij de lokale benzine pomp kan je toch wel bier halen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef cerror het volgende:
kuch, nachtbarquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef Janetje het volgende:
Het is veel te stil overal!
Zowaar, nog een ziel!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef rompompom het volgende:
Och...
Same here... ik pak 's middags ergens een keer een trein...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, hier nog één. Ben morgen toch vrij van school. Lekker van bier genieten vanavond
[stem van boven]quote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet meteen overdrijven hoor! Die ziel ben ik allang kwijt volgens mij
Cassis is wijn die niet genoeg tijd heeft gehadquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Ik zit heerlijk aan de cassis..de godendrank...
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Cassis is wijn die niet genoeg tijd heeft gehad
Zo diep kan ik denk niet gravenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef JDude het volgende:
[..]
[stem van boven]
Zoekt, en gij zult vinden
[/stem van boven]
Wel even wat gist in proppenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
*fles cassis nog 3 weken laat staan, open..
Jaquote:
Een openbaar kliekje.quote:
Dit is een.. gezellig-kom-erbij kliekje..quote:
Ik heb hier nog een soort van oldbie statusquote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
JaMaar ik post hier ook altijd gewoon dus je moet je er niets van aantrekken
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Een openbaar kliekje.
10 leuke posts als bewijs van goed gedrag, en je bent binnen.
Wat DaMook Zegt ?quote:
Die discussie's over niet openstaande reeksen ken ik na 5 gesloten reeksen maar al te goedquote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een soort van oldbie status
http://forum.fok.nl/user/history/114051/7
Alleen zijn er nu overal minirelletjes dat BeF niet open zou staan voor bepaalde users en er een nieuwe reeks moet komen en blabladiblabla
Grolsch hierquote:Op woensdag 21 september 2005 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die discussie's over niet openstaande reeksen ken ik na 5 gesloten reeksen maar al te goed, maar er komen wel elke keer nieuwe
Ik zit trouwens aan de Dommelsch
Pff, niet zo negatiefquote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:wil je voor mij een uitzondering maken dan? De 10 haal ik nooit
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een soort van oldbie status
http://forum.fok.nl/user/history/114051/7
Alleen zijn er nu overal minirelletjes dat BeF niet open zou staan voor bepaalde users en er een nieuwe reeks moet komen en blabladiblabla
* Meldtquote:
quote:
Je staat nu alvast op éénquote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
wil je voor mij een uitzondering maken dan? De 10 haal ik nooit
Nee ik ook niet, iedereen is hier tot nu toe welkom ontvangen en werd gewoon gequote, dus niet genergeerd ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als er een reeks in [ONZ] is die openstaat voor anderen is het [BeF] wel. Ik heb nog nooit "ga es weg" ofzo gezien hier!
Volgens mij was er in het begin al niet eens tijd om te bashenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, iedereen is hier tot nu toe welkom ontvangen en werd gewoon gequote, dus niet genegeerd ofzo.
Mits _moder8or_ hier binnenvaltquote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als er een reeks in [ONZ] is die openstaat voor anderen is het [BeF] wel. Ik heb nog nooit "ga es weg" ofzo gezien hier!
Zo rond topic nummer 20 begon het vrij rap te gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij was er in het begin al niet eens tijd om te bashen
Pff... een newbie die zich Moderator noemtquote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mits _moder8or_ hier binnenvalt
Wiequote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mits _moder8or_ hier binnenvalt
Die nOOb is AMDquote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff... een newbie die zich Moderator noemt
Op dit soort momenten ben je vast wel een beetje trots op dat blauwe kleurtjequote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff... een newbie die zich Moderator noemt
AMD dusquote:
WIE? AMD? WAAR?quote:
quote:
Trustenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Tiemie het volgende:
Anyway, morgen weer stage. Slapen dus. Nu.
Moder8orquote:
Trusten Tiemiequote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Tiemie het volgende:
Hij is hier in feite nog best oldbie.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, maar die weet denk wel dat-ie hier beter niet kan komen
Slaap lekker enzoquote:Op woensdag 21 september 2005 00:46 schreef Tiemie het volgende:
Ook hoiquote:
Mits ie denkt dat we niet weten dat hij AMD isquote:Op woensdag 21 september 2005 00:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, maar die weet denk wel dat-ie hier beter niet kan komen
Nee, die neem ik wel serieus zekerquote:
En ongewenstquote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij is hier in feite nog best oldbie.
Jij, AMD en serieus nemen in 1 zinquote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, die neem ik wel serieus zeker
Ook een oldbie kan een raskneus zijn. Maar we hebben nu alweer genoeg letters verspild aan dat onwezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die mag in automatisch in de daarvoor bestemde map geplaatst wordenquote:
http://forum.fok.nl/user/history/110810/3quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik wilde 'm nog editen....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij, AMD en serieus nemen in 1 zin
AMD is verre van oldbie.. toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het gevoel was niet goed hé?quote:
Ik ben zelfs geen oldbie dus hij zeker nietquote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
AMD is verre van oldbie.. toch?
DaMookquote:
Ik heb het over BeF-oldbie.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben zelfs geen oldbie dus hij zeker niet
Ah.. ik zie net z'n usernummer..quote:Op woensdag 21 september 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben zelfs geen oldbie dus hij zeker niet
Ja, die heb je vast wel eens gezien, toch?quote:
Hij liegt over de meest uiteenlopende zaken.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:52 schreef Zebbie het volgende:
Wat is dat eigenlijk met dat niet vertrouwen enzo, ik heb wel eens op mijn minimeet met m-m wat er over gehoord, maar niet veel,
tell me
Zelfs dat issie niet.quote:
Ik hoorde iets over een hartoperatie en over dat z'n oom en tante ofzo omgekomen waren door die tsunami toen?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hij liegt over de meest uiteenlopende zaken.
WJDZquote:Op woensdag 21 september 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
Zeg, ander onderwerp
Sorryquote:Op woensdag 21 september 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zelfs dat issie niet.
Hoor je?
En bedankt, kan ik mooi met de pup gaan lopenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
Zeg, ander onderwerp
Bier, Grolschquote:Op woensdag 21 september 2005 00:55 schreef JDude het volgende:
Zeg, ander onderwerp
Wel netjes in de berm schijten he!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
En bedankt, kan ik mooi met de pup gaan lopen
Tot zo
Heeeeey PSquote:Op woensdag 21 september 2005 00:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En bedankt, kan ik mooi met de pup gaan lopen
Tot zo
Toch een goede zaak hoor... wat meer blauw in deze reeks.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel netjes in de berm schijten he!
Je pup dan
Val jij niet meer zo op héquote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Toch een goede zaak hoor... wat meer blauw in deze reeks.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ontslag krijgquote:Op woensdag 21 september 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
DaMook![]()
Weer druk aan het werk?
Pff, ik gooi 'm toch wel weer openquote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
Hoe meer blauw vóór deze reeks... minder kans dat ze 'm dichtgooien..
Hup, de straat op jullie!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
En anders ik welquote:Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, ik gooi 'm toch wel weer open
Ik ruim het zelfs opquote:Op woensdag 21 september 2005 00:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel netjes in de berm schijten he!
Je pup dan
Heej T_Tquote:
Mijn subforum is een winkelstraat... lekker rustig na sluitingstijd.quote:
Yo listen upquote:Op woensdag 21 september 2005 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2005 01:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff, ik gooi 'm toch wel weer open
Ook als de onz-modjes besluiten dat ie niet meer mag?quote:
Balenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ontslag krijg(midden in mijn vakantie nog wel
) , dus nee niet aan het werk en ik ga ook niet meer werken voor deze baas ook niet
.
vraag niets ik ga dat verhaal niet helemaal vertellen, maar een deel ken je al geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |