Voor mij is 's avonds en 's nachts zonder bier komen te zitten geen probleem. Zit hier een cafe in de buurt waar je zo kratjes bier kunt kopenquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef cerror het volgende:
Die supermarkten zijn niet tot zolaat open hier, hodverdehodver.
Arme bierloze jongen..quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef cerror het volgende:
Wil je wat cassis?quote:
bij de lokale benzine pomp kan je toch wel bier halen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:21 schreef cerror het volgende:
kuch, nachtbarquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef Janetje het volgende:
Het is veel te stil overal!
Zowaar, nog een ziel!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:14 schreef rompompom het volgende:
Och...
Same here... ik pak 's middags ergens een keer een trein...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, hier nog één. Ben morgen toch vrij van school. Lekker van bier genieten vanavond
[stem van boven]quote:Op woensdag 21 september 2005 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet meteen overdrijven hoor! Die ziel ben ik allang kwijt volgens mij
Cassis is wijn die niet genoeg tijd heeft gehadquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
Ik zit heerlijk aan de cassis..de godendrank...
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Cassis is wijn die niet genoeg tijd heeft gehad
Zo diep kan ik denk niet gravenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:21 schreef JDude het volgende:
[..]
[stem van boven]
Zoekt, en gij zult vinden
[/stem van boven]
Wel even wat gist in proppenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
*fles cassis nog 3 weken laat staan, open..
Jaquote:
Dit is een.. gezellig-kom-erbij kliekje..quote:
Ik heb hier nog een soort van oldbie statusquote:Op woensdag 21 september 2005 00:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
JaMaar ik post hier ook altijd gewoon dus je moet je er niets van aantrekken
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Een openbaar kliekje.
10 leuke posts als bewijs van goed gedrag, en je bent binnen.
Wat DaMook Zegt ?quote:
Die discussie's over niet openstaande reeksen ken ik na 5 gesloten reeksen maar al te goedquote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een soort van oldbie status
http://forum.fok.nl/user/history/114051/7
Alleen zijn er nu overal minirelletjes dat BeF niet open zou staan voor bepaalde users en er een nieuwe reeks moet komen en blabladiblabla
Grolsch hierquote:Op woensdag 21 september 2005 00:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die discussie's over niet openstaande reeksen ken ik na 5 gesloten reeksen maar al te goed, maar er komen wel elke keer nieuwe
Ik zit trouwens aan de Dommelsch
Pff, niet zo negatiefquote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:wil je voor mij een uitzondering maken dan? De 10 haal ik nooit
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een soort van oldbie status
http://forum.fok.nl/user/history/114051/7
Alleen zijn er nu overal minirelletjes dat BeF niet open zou staan voor bepaalde users en er een nieuwe reeks moet komen en blabladiblabla
quote:
Je staat nu alvast op éénquote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
wil je voor mij een uitzondering maken dan? De 10 haal ik nooit
Nee ik ook niet, iedereen is hier tot nu toe welkom ontvangen en werd gewoon gequote, dus niet genergeerd ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als er een reeks in [ONZ] is die openstaat voor anderen is het [BeF] wel. Ik heb nog nooit "ga es weg" ofzo gezien hier!
Volgens mij was er in het begin al niet eens tijd om te bashenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, iedereen is hier tot nu toe welkom ontvangen en werd gewoon gequote, dus niet genegeerd ofzo.
Mits _moder8or_ hier binnenvaltquote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als er een reeks in [ONZ] is die openstaat voor anderen is het [BeF] wel. Ik heb nog nooit "ga es weg" ofzo gezien hier!
Zo rond topic nummer 20 begon het vrij rap te gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij was er in het begin al niet eens tijd om te bashen
Pff... een newbie die zich Moderator noemtquote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mits _moder8or_ hier binnenvalt
Wiequote:Op woensdag 21 september 2005 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mits _moder8or_ hier binnenvalt
Die nOOb is AMDquote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff... een newbie die zich Moderator noemt
Op dit soort momenten ben je vast wel een beetje trots op dat blauwe kleurtjequote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Pff... een newbie die zich Moderator noemt
AMD dusquote:
WIE? AMD? WAAR?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |