bij mij welquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat spul waar het lichaam grotendeels uit bestaat... Nee, niet bier..![]()

Je bent er al meer dan ik er benquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wat minder 'elders' juist.
Reagerend op wat je daar hebt geschreven: Het gaat prima met me, heb net een zwaar kermisweekend achter de rug

Nog 69 joh?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:06 schreef JDude het volgende:
Alleen thuiszitten is saai
Nog 69 uur tot eh... donderdagavond

gewoon veel gif gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar die wortels zijn zo taai
Thanks

Ik zit hier ook alleen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:06 schreef JDude het volgende:
Alleen thuiszitten is saai
Nog 69 uur tot eh... donderdagavond

Minifokmeetquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
en wat is er donderdag avond
en je zit niet alleen aangezien je hier gezelig samen met ons zit

Ik wil geen vrolijk onkruidquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon veel gif gebruikenalcohol ofzo
np

minimeet met wie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Minifokmeet
Enneh.. goed punt. Jullie slepen me er nog wel even doorheen

En waarom ik niet?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
minimeet met wie?
enne waarom ben ik niet uitgenodigt

niet zo hebberig jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wil geen vrolijk onkruid
En MIJN alcohol verspil ik er echt niet aan

quote:

Niet zo mekkeren, het gaat om het principe!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
was je gekomen als je uitgenodigt was?
nee dus
waarom vraag je het dan

met tieten een vrouw zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef JDude het volgende:
Ja eh, ik bedoel dus een 2-persoons meet. Zeg maar.

Je zegt nu dat jullie het onkruid van Fok! zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet zo hebberig ja
je kunt best wat van die lekkere alcohol met ons delen

Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent er al meer dan ik er ben
Kermis als in zuipen?

mja principieel gezien duik ik ook niet met zomaar iedere vrouw in bed maarjaquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet zo mekkeren, het gaat om het principe!

jij toch ook?quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je zegt nu dat jullie het onkruid van Fok! zijn?

Nogmaals het glas heftquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik geloof het wel jaIk heb weleens betere wedstrijden gevoetbald op zaondag in ieder geval, hehe!

Ergo.. een schip is geen onkruid..quote:

Klopt, steeds als je denkt er vanaf te zijn komt het weer terug.quote:

Nah!quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja principieel gezien duik ik ook niet met zomaar iedere vrouw in bed maarja

+2 Scherp ende Oplettendquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ergo.. een schip is geen onkruid..

zie de huidige bef postersquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt, steeds als je denkt er vanaf te zijn komt het weer terug.

LuL, janetje had geen keus.quote:

quote:

Deze zag ik echt aankomenquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat ging over mezelf man niet over jou

OK ok, wel een keus.quote:

Ik wou al zeggen..quote:

quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
en ik had het al de hele tijd over mezelf maargoed

Ik geloof dat ik de enige was die dat wel doorhadquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
en ik had het al de hele tijd over mezelf maargoed

Ik zag hem ook al =Dquote:

ging niet over onze gezamelijke kennis hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 01:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik de enige was die dat wel doorhad

Momenteel zit ik te bibberen van de kou..quote:

Tsssssst!quote:

Nu dus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 01:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Tevens ga ik zo mijn bureaustoel verruilen voor een fijn warm bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |