Dat welquote:Op woensdag 21 september 2005 01:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nouja, als je het positief bekijkt, dit is wel dé push om ander werk te vinden. Misschien vind je nu wel iets veel leukers
Ook MyAT heb ik open staanquote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
MyAT is okay... de normale AT is waardeloos
Doe toch maar SESquote:
Ik 1 op ONZ, 2 in topics waarin in reageer, 1 op de index en 1 op m'n history.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een venster wat altijd AT bevat
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een venster wat altijd AT bevat
Does nietquote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb honger, maar ff pizza in de oven zetten![]()
De MyAT van de meeste modjes bevatten grotendeels slotjes dus daar heb je niet veel aanquote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef JDude het volgende:
[..]
MyAT is okay... de normale AT is waardeloos
Jep, maar op dit moment kun je er niet meer dan het beste van maken.quote:
Ik ga zo hotdogs in de magnetron gooienquote:Op woensdag 21 september 2005 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb honger, maar ff pizza in de oven zetten![]()
quote:
Is dat pure nieuwsgierigheid?quote:
Ik heb een zak wokkelsquote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Does niet
Hier is niets lekkerders in huis dan paprikachips
Watte?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Kijk, quoten verneuken is leuk.
maar doe dat dan wel in dezelfde stijl.. met de zelfde.. je ne sais quoi..
De mijne niet hoor....quote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
De MyAT van de meeste modjes bevatten grotendeels slotjes dus daar heb je niet veel aan
Ook niet in de zon , of in vochtige omgeving bewaren.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef cerror het volgende:
Tip: Begin nooit een discussie over geloof met een gothic.
Begin überhaupt nooit over geloofquote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef cerror het volgende:
Tip: Begin nooit een discussie over geloof met een gothic.
Ik 1 op AT, 1 op MyAT, 2 op TTK, en dan nog 3 op essel.quote:Op woensdag 21 september 2005 01:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik 1 op ONZ, 2 in topics waarin in reageer, 1 op de index en 1 op m'n history.
Om te kijken of er nog topics zijn waar ik op kan reagerenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Is dat pure nieuwsgierigheid?
Zo, na een paar minuutjes heb ik wel wat te etenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Does niet
Hier is niets lekkerders in huis dan paprikachips
Soms kan een snufje TRU net dát beetje extra gevenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:28 schreef JDude het volgende:
[..]
De mijne niet hoor....
Naast SES ook een shitload aan ONZ, wat KLB, een snufje GC en nog wat andere subfora.
Dook net de koelkast in en zag nog een pot zure haringmootjesquote:
Andere fora tellen niet mee he!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik 1 op AT, 1 op MyAT, 2 op TTK, en dan nog 3 op essel.
Zitten die in zo'n klein rond blikje?quote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dook net de koelkast in en zag nog een pot zure haringmootjes
Die is dus zeker voor de helft van mij.
Same herequote:Op woensdag 21 september 2005 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om te kijken of er nog topics zijn waar ik op kan reageren
Owja meestal heb ik ook een tab open met PUB
Haringquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dook net de koelkast in en zag nog een pot zure haringmootjes
Die is dus zeker voor de helft van mij.
Voor mij welquote:
J'tje heeft nog een fles ouwe cassis als 't goed is!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef cerror het volgende:
Ik ga zo eens aan de wijn denk ik.
Nope, in een glazen potquote:Op woensdag 21 september 2005 01:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zitten die in zo'n klein rond blikje?
Vooruit dan maar weer.quote:
Ik haat cassis!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef JDude het volgende:
[..]
J'tje heeft nog een fles ouwe cassis als 't goed is!
Jij de olijven, ik de haring.quote:
You're to kind.quote:
Terwijl het wel de zelfde opbouw heeft als je nick.quote:
pub is vetquote:Op woensdag 21 september 2005 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here
Daardoor kwam ik dus in PUB
Kunnen ze nog wat zienquote:
Ja precies, hebben ze nog een beetje licht overdagquote:
Geen idee, ik ben er hardlopend met Aventura weggerendquote:
BS!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:33 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Terwijl het wel de zelfde opbouw heeft als je nick.
Pak eens een frans woordenboek!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Kijk, quoten verneuken is leuk.
maar doe dat dan wel in dezelfde stijl.. met de zelfde.. je ne sais quoi..
Maar ze staan in de koelkastquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja precies, hebben ze nog een beetje licht overdag
Ik hoef er ook dood nog niet gevonden te wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
Geen idee, ik ben er hardlopend met Aventura weggerend
Dat moet toch ook, in koeler water zit meer zuurstofquote:Op woensdag 21 september 2005 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar ze staan in de koelkast
Ik dacht dat jij je nog jong voeltquote:Op woensdag 21 september 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er hardlopend met Aventura weggerend
Voor zover ik weet is "je ne sais quoi" vrij aardig gespeld!quote:Op woensdag 21 september 2005 01:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Pak eens een frans woordenboek!
(en dan de spelling een beetje ruim nemen)
Het is er keigezellig hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 01:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik hoef er ook dood nog niet gevonden te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |