Ook geen lekker zwaffeltje?quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Godlike02 het volgende:
[Singles] singles als een zwerver weer naar huis
Oh ja en zwervers krijgen NIKS van me
dus je wou zeggen dat jij er t liefst nu meteen overheen gaatquote:Op maandag 19 september 2005 20:08 schreef fembol het volgende:
[..]
Heej, dat ligt niet aan mij hoor!
![]()
Hij speelt de heilige onschuld!
quote:Op maandag 19 september 2005 20:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik deed het niet uit naieviteit, ik wist ook wel dat hij het niet aan zou nemen. Ik dacht ik neem de proef op de som, misschien zijn er echt mensen...
naief![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Stiekum je posts veranderen, jij schandaal,.
Ik wilde mijn eigen ongelijk aan proberen te tonen, wat is daar naief aan?quote:
Ik niet.quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen, ownee ik neuk altijd al vrij snel.![]()
ben een beetje aant downenquote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef Litpho het volgende:
En Mukie post weer door het slotje heen, het is goed om te zien dat sommige dingen nooit veranderen.
Ben je weleens gezwaffeld?quote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar als het aan mij lag zou er nu toch al lang een poging gedaan zijn....
wacht ffquote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik niet.
quote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde mijn eigen ongelijk aan proberen te tonen, wat is daar naief aan?
Enige wat naief irritant is dat ik denk dat ik uberhaupt ongelijk kan hebben.![]()
Klinkt als een manquote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht ff
voor zoenen ben je zo onzeker als de pest maar over neuken ben je veel gemakkelijker ?
owkeey
Neen, ben niet onzeker qua zoenen, was onzeker qua meneer. Wist niet of ie daar van gediend was, meneren zoenen over het algemeen mij ipv ik hun....quote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht ff
voor zoenen ben je zo onzeker als de pest maar over neuken ben je veel gemakkelijker ?
owkeey
Of als een hoer dame van lichte zeden...quote:
Wat houd je tegenquote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik niet.
Neuken ok, maar zoenen is wel heel persoonlijk hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht ff
owkeey
Gewoon neertrekken die broek en open je mond ... is het meteen duidelijkquote:
sjit dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neuken ok, maar zoenen is wel heel persoonlijk hoor.![]()
quote:
Vandaar dat jij beter neukt dan zoent.quote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neuken ok, maar zoenen is wel heel persoonlijk hoor.![]()
ik noem jou irritant en jij noemt mij liefquote:
Vandaar dat je nooit neukt.quote:Op maandag 19 september 2005 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
sjit dat ik daar niet aan gedacht heb
het aloude trek hem aan de grond principe, dat hier in de achterhoek al jaren een beproefde techniek is!quote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon neertrekken die broek en open je mond ... is het meteen duidelijk
Krijg je weer een "waarom hebben we dat niet eerder gedaan"
Precies.quote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Vandaar dat jij beter neukt dan zoent.
Ik vind het schattig dat je tegen me in probeert te gaan, dat heeft iets naiefs aandoenlijks.quote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik noem jou irritant en jij noemt mij lief![]()
my kinda guy..![]()
nope eerste 3 datesquote:Op maandag 19 september 2005 20:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
, jij schreef toch eerst maanden?
quote:Op maandag 19 september 2005 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat je tegen me in probeert te gaan, dat heeft iets naiefs aandoenlijks.
-5 arrogantquote:Op maandag 19 september 2005 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
dat heeft iets naiefs aandoenlijks.
quote:
Het laatste berichtje is anders voorlopig van jouw handquote:
ssst moet je m niet op wijzenquote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het laatste berichtje is anders voorlopig van jouw hand.
zeg dat ben ikquote:
Ja, wij tochquote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef Tranceptor het volgende:
En? Nog iemand geneukt?
quote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef Tranceptor het volgende:
En? Nog iemand geneukt?
Stelde het zo weinig voor ja?quote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren anders.![]()
quote:
Ik drink geen bierquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Christine het volgende:
Biertje, iemand?
Ooooooh... herken de user...quote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[Herken de user] - spelletje
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[Herken de user] - spelletje
![]()
Die post hier niet meerquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Tranceptor het volgende:
En ik kan zo zijn, maar soms ben ik gewoonen dan kan ik toch ook wel
zijn dan ik dan niet
ben, snappen jullie wel? Maar nu moet ik echt weg
Stom he die katten enzo, hoeze ook kunnen zijn en ook weer niet.
![]()
Nou ja ik ga neuken zo met mn mannetjeDagboeken?
Ik niet.
![]()
Dag Kitty.![]()
en als ik nuquote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
ow ben jij ook een vrouw...![]()
Vrouwenexclusief alle toffe meiden
Ik wilde het daarbij laten eigenlijk, mag dat ook?quote:Op maandag 19 september 2005 20:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en als ik nuthanks zou zeggen zou jij weer zeggen ik heb niet gezegd dat JIJ een toffe meid bent blabla
zo nu heb ik t al voor je gedaan
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde het daarbij laten eigenlijk, mag dat ook?![]()
Jij hebt een zwak voor alles met een gleuf,quote:Op maandag 19 september 2005 20:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
SG is ook zo'n aandoenlijk type, ik heb er een zwak voor.![]()
ook voor de brievenbus?quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met een gleuf,.
Ik sla ff overquote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
in één keer goed... nu mag jij.9
jezus godt, houd jij al TC's exen bij ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je in!![]()
Straks ken je missbliss en Saaw ook al niet![]()
Nee hoor, er zijn zat dames waar ik geen zwak voor heb.quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
behalve voor mijquote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he, ik wist missbliss al niet meer te herinneren.quote:Op maandag 19 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
jezus godt, houd jij al TC's exen bij ofzo?
Je stond er toch niet bijquote:Op maandag 19 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
jezus godt, houd jij al TC's exen bij ofzo?
Precies, daar heb je een harde voor.quote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn zat dames waar ik geen zwak voor heb.![]()
quote:
Ah, dus de brievenbus wel.quote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn zat dames waar ik geen zwak voor heb.![]()
Kwam zelfs voorbij in de beste rellen van fok allertijden topicquote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he, ik wist missbliss al niet meer te herinneren.![]()
Nee dat ook niet, ik knuffel enkel. Ik heb seks afgezworen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies, daar heb je een harde voor.
Oh, in dat geval...quote:
linkje?quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kwam zelfs voorbij in de beste rellen van fok allertijden topic![]()
Wie had het gepost?quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik voel me bekekenquote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef zwartedoos het volgende:
candygirl zit je toevallig mee te lurken? kan niet reageren..kstuur je wel een meel ofzo![]()
Omaquote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef zwartedoos het volgende:
candygirl zit je toevallig mee te lurken? kan niet reageren..kstuur je wel een meel ofzo![]()
je naam is niet genoemd.quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef Una_Piedra het volgende:
Nog (interessante) dingen hier gebeurd vandaag?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oma
Lees je toevallig mee? (lurken kent ze niet).
Weet je wat? Leg wel bloementje op je graf![]()
Leuk berichtjes naar mensen die misschien alleen lezen
Wat had je?quote:Op maandag 19 september 2005 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb weer een gezonde McDonalds maaltijd verorberd.
Dat is niets unieks...quote:
Hoorde andere verhalenquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oa PitaMac Chicken. Die dingen zijn nog aardig te eten.
ze was pissig op msn omdat ik niet reageerde ze zag nl dat ik wel op fok aant posten was vandaar...maar ach wat boeit t ook wat jij ervan denkt...doe de groeten aan je omaquote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oma
Lees je toevallig mee? (lurken kent ze niet).
Weet je wat? Leg wel bloementje op je graf![]()
Leuk berichtjes naar mensen die misschien alleen lezen
Je gaat het uitleggenquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ze was pissig op msn omdat ik niet reageerde ze zag nl dat ik wel op fok aant posten was vandaar...maar ach wat boeit t ook wat jij ervan denkt...doe de groeten aan je oma![]()
ja die neiging heb ik wel vaker bij arrogantemensen zoals jou tegen beter weten inquote:
Ik heb een heel topic doorgevlooid, maar ik zie het niet.quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Naieviteit is schattig.quote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja die neiging heb ik wel vaker bij arrogantemensen zoals jou tegen beter weten in![]()
Kan je beter iemand bellen die het wel wil horenquote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja die neiging heb ik wel vaker bij arrogantemensen zoals jou tegen beter weten in![]()
waarom jou irriteren is leuker je kan t toch niet laten om er weer op te reagerenquote:Op maandag 19 september 2005 21:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je beter iemand bellen die het wel wil horen
quote:
Irriteren?quote:Op maandag 19 september 2005 21:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
waarom jou irriteren is leuker je kan t toch niet laten om er weer op te reageren
quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Irriteren?
Dan moet je iets beter je best doen![]()
Al iets te veel kut newbies gezien om me om kut post gedrag druk te maken
daarom krijg jij ook dezequote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hey, geen slecht woord over mij. Ik ben zwaar ok.
Ik erger me aan mensen die zeggen dat andere mensen fok te serieus nemen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Godlike02 het volgende:
Sommige mensen nemen fok echt te serieus![]()
Irriteren online![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
daarom krijg jij ook dezeerachter
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Godlike02 het volgende:
Sommige mensen nemen fok echt te serieus![]()
Irriteren online![]()
Aangesproken?quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die zeggen dat andere mensen fok te serieus nemen.![]()
Ik erger me aan mensen die vragen of ik me aangesproken voel als ik zeg dat ik me erger aan mensen die zeggen dat andere mensen fok! te serieus nemen.quote:
quote:
Ik citeer dan ook uit je eigen werkquote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die vragen of ik me aangesproken voel als ik zeg dat ik me erger aan mensen die zeggen dat andere mensen fok! te serieus nemen.![]()
Dan een pr?quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Tranceptor het volgende:
Fuck nog 11 posts...
Het beste werk al mag ik het zelf zeggen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik citeer dan ook uit je eigen werk![]()
Magquote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het beste werk al mag ik het zelf zeggen.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je dat al grappig vind, dan staat je heel wat te wachten als je mij leert kennen.![]()
![]()
Knuffelenquote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
maar wel een lieve(slijmslijm)quote:Op maandag 19 september 2005 21:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben pas echt een lachertje.
Tuurlijk! Nog steeds!quote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand single af?
Moet je me nou de hele tijd in de verleiding brengen? Ik had het neuken afgezworen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maar wel een lieve(slijmslijm)![]()
ik doe mn best om het niet te doenquote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand single af?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Moet je me nou de hele tijd in de verleiding brengen? Ik had het neuken afgezworen.
Lukt het?quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik doe mn best om het niet te doen
Kijk dan naar het oormerk, volgens mij had je Bertha deze week.quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben zelfs vergeten welke het nou weer was.
welke van de 10?quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kijk dan naar het oormerk, volgens mij had je Bertha deze week.![]()
Heel goed zelfsquote:
Q moet zijn eigen administratie eens op orde gaan houden of een secretaresse inhuren. Vuile krent!quote:
Vrouwen?quote:
Zo weinig?quote:Op maandag 19 september 2005 21:40 schreef Tranceptor het volgende:
302.
Waar woonde je vriendin ook alweer?quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zoek even een vrouw om overheen te kotsen ofzo
Oekoeboekieland.quote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waar woonde je vriendin ook alweer?
Ik doe daarnaast ook nog een werkstuk schrijven, anders post ik wel meer.quote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo weinig?![]()
Mukie had in een ochtend meer
hihihi nee dank je, ik zoek het wat korter bij huis om niets mee te krijgenquote:
Waar gaat het over?quote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe daarnaast ook nog een werkstuk schrijven, anders post ik wel meer.![]()
Smoesjesquote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe daarnaast ook nog een werkstuk schrijven, anders post ik wel meer.![]()
Q verhuisd elke maandquote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi nee dank je, ik zoek het wat korter bij huis om niets mee te krijgen
ah, prachtig oord daarquote:
Absoluut.quote:Op maandag 19 september 2005 21:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
ah, prachtig oord daar
Zon en zee enzo
Verhuis jij eensquote:
Zon, zee en strandquote:Op maandag 19 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Verhuis jij eens
Al weet ik dat je dat toch niet doet
Waarom kloot je met een vriendin van een vriend?quote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef PhaE het volgende:
%@$#%)(%(
Vrouwen-waar-je-iets-mee-hebt-gedaan-die-eigenlijk-wel-niet-een-vriendje-hebben-waardoor-
het-vriendje-die-ook-jouw-vriend-was/is-niet-meer-met-je-wilt-praten-en-als-hij-dat-wel-wil-
en-je-net-een-goed-en-eerlijk-gesprek-hebt-en-zij-vervolgens-zich-ermee-gaat-bemoeien-
en-zijn-pc-uitdrukt
Vrouwen zijn lief en in het geheel niet manipulatief.quote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef PhaE het volgende:
%@$#%)(%(
Vrouwen-waar-je-iets-mee-hebt-gedaan-die-eigenlijk-wel-niet-een-vriendje-hebben-waardoor-
het-vriendje-die-ook-jouw-vriend-was/is-niet-meer-met-je-wilt-praten-en-als-hij-dat-wel-wil-
en-je-net-een-goed-en-eerlijk-gesprek-hebt-en-zij-vervolgens-zich-ermee-gaat-bemoeien-
en-zijn-pc-uitdrukt
Waarom niet?quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom kloot je met een vriendin van een vriend?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef Tranceptor het volgende:
Nou ik heb weer genoeg gepost voor vandaag.
* Tranceptor rekt zich uit
Trusten
Dat moet ik nog op een tegeltje hebbenquote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn lief en in het geheel niet manipulatief.
komt alleen maar gezeik vanquote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef PhaE het volgende:
%@$#%)(%(
en-zijn-pc-uitdrukt
Omdat je dan een poetsvrouw hebt die korterbij woontquote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zon, zee en strand
Waarom zou ik?![]()
trustequote:
Omdat ze toendertijd geen vriendje had.quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom kloot je met een vriendin van een vriend?
Fijn, loopt die soap ook nogquote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef PhaE het volgende:
Oftewel, vage situatie, en te lang verhaal om uit te leggen.
Sommigen hier weten hoe het zit, en da's genoeg
Bij Singles is het de reis die telt, niet de bestemmingquote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
Onderweg naar Singles.
Je vergeet het woordje 'eenzame' voor reisquote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij Singles is het de reis die telt, niet de bestemming.
Eenzaam, maar niet alleen...quote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je vergeet het woordje 'eenzame' voor reis
Nu jij er bent wel misschien...quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Mokster het volgende:
Hier nog iets te doen voor het slapen gaan?
Ik was al flink aan het denken om m'n warme bedje es op te zoeken. En daar is plaats genoeg voor twee!quote:
quote:
Ik ga Mukie d'r goeie voorbeeld volgen!quote:
Maar in je eentje kan je dwarsliggen!quote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef AirwiN het volgende:
En daar is plaats genoeg voor twee!
quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Mokster het volgende:
Hier nog iets te doen voor het slapen gaan?
Als Mokster kleiner is dan 1m80 dan kan dat sowieso wel...quote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar in je eentje kan je dwarsliggen!.
Gaat helemaal goedkomen!quote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Mokster kleiner is dan 1m80 dan kan dat sowieso wel...
Dat is ze wel, Moks, je hebt een uitnodiging!!quote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Mokster kleiner is dan 1m80 dan kan dat sowieso wel...
Dan ga ik nog even als de donder mijn bed verschonen voor je hier arriveert!quote:
Is wel lekker dicht bij mn werk dan morgenochtend!quote:Op maandag 19 september 2005 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik nog even als de donder mijn bed verschonen voor je hier arriveert!![]()
Doenquote:Op maandag 19 september 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is wel lekker dicht bij mn werk dan morgenochtend!
Neem je tandenborstel mee en een schone string. Dan kun je hier meteen intrekken!quote:Op maandag 19 september 2005 22:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is wel lekker dicht bij mn werk dan morgenochtend!
Oh, en dan durf je in enen wel...quote:
Ja, het is een wat veiliger idee als er een man bij is.quote:Op maandag 19 september 2005 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, en dan durf je in enen wel...![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem je tandenborstel mee en een schone string. Dan kun je hier meteen intrekken!![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, het is een wat veiliger idee als er een man bij is.
Voel ik daar een vlinder in mijn buik?quote:
Want in mn eentje ben ik heel eng enzoquote:Op maandag 19 september 2005 22:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, het is een wat veiliger idee als er een man bij is.
quote:Op maandag 19 september 2005 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voel ik daar een vlinder in mijn buik?![]()
quote:
Tot zo!!quote:Op maandag 19 september 2005 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Ik ga alvast liggen!
M.a.w. ik ben naar bed...
quote:Op maandag 19 september 2005 23:42 schreef Beach het volgende:
Hallo singleseindelijk unband na een week
En dan is dit het eerste topic waar je naartoe gaat?quote:Op maandag 19 september 2005 23:42 schreef Beach het volgende:
eindelijk unband na een week
Tuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 23:51 schreef broer het volgende:
[..]
En dan is dit het eerste topic waar je naartoe gaat?
Hij was ook degene die het topic na 35 minuten stilte weer tot leven wekte.quote:
Nou slaap lekker danquote:
Ik merk hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:23 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, zo'n dag gaat best nog wel snel
Het voordeel is wel dat het dan ook zo weer weekend is.quote:
En zo blijf je bezig. Slaap goed, de nacht is zo voorbijquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:31 schreef Light het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat het dan ook zo weer weekend is.
Nadeel is dan natuurlijk dat het weekend ook weer zo voorbij is
Awwquote:
Zo vroeg en zo positiefquote:Op dinsdag 20 september 2005 07:53 schreef QyRoZ het volgende:
'Middag. Nieuwe dag, nieuwe kansen. So they say.
Zo leuk dat ik te laat op m'n werk ga komen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:01 schreef Christine het volgende:
Arie & Sylvester waren leuk gister
Werk schmerk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo leuk dat ik te laat op m'n werk ga komen.
Kan ik ook hoor. Niemand die er moeilijk over doet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja lach jij maar... ach, dan begin ik een half uurtje later, geen man overboord.
Hier ook niet, het is de IND maar. Die hebben wel andere zorgen aan hun hoofd dan een te laat komende Christine.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kan ik ook hoor. Niemand die er moeilijk over doet.
goedenmorgen. Klopt, was een erg leuk optreden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:01 schreef Christine het volgende:
Arie & Sylvester waren leuk gister
Mogguh Yns.quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:09 schreef Ynske het volgende:
eeen hele goede morgen jongens en meisjes
Yns gaat laat slapen en is vroeg fris en fruitig
jah ben fruitigquote:
Heb je ook details vrij te geven?quote:Op dinsdag 20 september 2005 08:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ben fruitig
en heb mijn portie leedvermaak net weer gehad,
Yns kan er tegen vandaag
dat fruitig door een goede douche die ik nodig had vanmorgenquote:Op dinsdag 20 september 2005 08:24 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Heb je ook details vrij te geven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |