maar wel een lieve(slijmslijm)quote:Op maandag 19 september 2005 21:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben pas echt een lachertje.
Tuurlijk! Nog steeds!quote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand single af?
Moet je me nou de hele tijd in de verleiding brengen? Ik had het neuken afgezworen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maar wel een lieve(slijmslijm)![]()
ik doe mn best om het niet te doenquote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
En? Iemand single af?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Moet je me nou de hele tijd in de verleiding brengen? Ik had het neuken afgezworen.
Lukt het?quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik doe mn best om het niet te doen
Kijk dan naar het oormerk, volgens mij had je Bertha deze week.quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben zelfs vergeten welke het nou weer was.
welke van de 10?quote:Op maandag 19 september 2005 21:36 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kijk dan naar het oormerk, volgens mij had je Bertha deze week.![]()
Heel goed zelfsquote:
Q moet zijn eigen administratie eens op orde gaan houden of een secretaresse inhuren. Vuile krent!quote:
Vrouwen?quote:
Zo weinig?quote:Op maandag 19 september 2005 21:40 schreef Tranceptor het volgende:
302.
Waar woonde je vriendin ook alweer?quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zoek even een vrouw om overheen te kotsen ofzo
Oekoeboekieland.quote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waar woonde je vriendin ook alweer?
Ik doe daarnaast ook nog een werkstuk schrijven, anders post ik wel meer.quote:Op maandag 19 september 2005 21:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo weinig?![]()
Mukie had in een ochtend meer
hihihi nee dank je, ik zoek het wat korter bij huis om niets mee te krijgenquote:
Waar gaat het over?quote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe daarnaast ook nog een werkstuk schrijven, anders post ik wel meer.![]()
Smoesjesquote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe daarnaast ook nog een werkstuk schrijven, anders post ik wel meer.![]()
Q verhuisd elke maandquote:Op maandag 19 september 2005 21:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi nee dank je, ik zoek het wat korter bij huis om niets mee te krijgen
ah, prachtig oord daarquote:
Absoluut.quote:Op maandag 19 september 2005 21:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
ah, prachtig oord daar
Zon en zee enzo
Verhuis jij eensquote:
Zon, zee en strandquote:Op maandag 19 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Verhuis jij eens
Al weet ik dat je dat toch niet doet
Waarom kloot je met een vriendin van een vriend?quote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef PhaE het volgende:
%@$#%)(%(
Vrouwen-waar-je-iets-mee-hebt-gedaan-die-eigenlijk-wel-niet-een-vriendje-hebben-waardoor-
het-vriendje-die-ook-jouw-vriend-was/is-niet-meer-met-je-wilt-praten-en-als-hij-dat-wel-wil-
en-je-net-een-goed-en-eerlijk-gesprek-hebt-en-zij-vervolgens-zich-ermee-gaat-bemoeien-
en-zijn-pc-uitdrukt
Vrouwen zijn lief en in het geheel niet manipulatief.quote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef PhaE het volgende:
%@$#%)(%(
Vrouwen-waar-je-iets-mee-hebt-gedaan-die-eigenlijk-wel-niet-een-vriendje-hebben-waardoor-
het-vriendje-die-ook-jouw-vriend-was/is-niet-meer-met-je-wilt-praten-en-als-hij-dat-wel-wil-
en-je-net-een-goed-en-eerlijk-gesprek-hebt-en-zij-vervolgens-zich-ermee-gaat-bemoeien-
en-zijn-pc-uitdrukt
Waarom niet?quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom kloot je met een vriendin van een vriend?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:59 schreef Tranceptor het volgende:
Nou ik heb weer genoeg gepost voor vandaag.
* Tranceptor rekt zich uit
Trusten
Dat moet ik nog op een tegeltje hebbenquote:Op maandag 19 september 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen zijn lief en in het geheel niet manipulatief.
komt alleen maar gezeik vanquote:Op maandag 19 september 2005 21:54 schreef PhaE het volgende:
%@$#%)(%(
en-zijn-pc-uitdrukt
Omdat je dan een poetsvrouw hebt die korterbij woontquote:Op maandag 19 september 2005 21:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zon, zee en strand
Waarom zou ik?![]()
trustequote:
Omdat ze toendertijd geen vriendje had.quote:Op maandag 19 september 2005 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom kloot je met een vriendin van een vriend?
Fijn, loopt die soap ook nogquote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef PhaE het volgende:
Oftewel, vage situatie, en te lang verhaal om uit te leggen.
Sommigen hier weten hoe het zit, en da's genoeg
Bij Singles is het de reis die telt, niet de bestemmingquote:Op maandag 19 september 2005 22:20 schreef QyRoZ het volgende:
Onderweg naar Singles.
Je vergeet het woordje 'eenzame' voor reisquote:Op maandag 19 september 2005 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij Singles is het de reis die telt, niet de bestemming.
Eenzaam, maar niet alleen...quote:Op maandag 19 september 2005 22:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je vergeet het woordje 'eenzame' voor reis
Nu jij er bent wel misschien...quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Mokster het volgende:
Hier nog iets te doen voor het slapen gaan?
Ik was al flink aan het denken om m'n warme bedje es op te zoeken. En daar is plaats genoeg voor twee!quote:
quote:
Ik ga Mukie d'r goeie voorbeeld volgen!quote:
Maar in je eentje kan je dwarsliggen!quote:Op maandag 19 september 2005 22:34 schreef AirwiN het volgende:
En daar is plaats genoeg voor twee!
quote:Op maandag 19 september 2005 22:28 schreef Mokster het volgende:
Hier nog iets te doen voor het slapen gaan?
Als Mokster kleiner is dan 1m80 dan kan dat sowieso wel...quote:Op maandag 19 september 2005 22:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar in je eentje kan je dwarsliggen!.
Gaat helemaal goedkomen!quote:Op maandag 19 september 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als Mokster kleiner is dan 1m80 dan kan dat sowieso wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |