en als ik nuquote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
ow ben jij ook een vrouw...![]()
Vrouwenexclusief alle toffe meiden
Ik wilde het daarbij laten eigenlijk, mag dat ook?quote:Op maandag 19 september 2005 20:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en als ik nuthanks zou zeggen zou jij weer zeggen ik heb niet gezegd dat JIJ een toffe meid bent blabla
zo nu heb ik t al voor je gedaan
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde het daarbij laten eigenlijk, mag dat ook?![]()
Jij hebt een zwak voor alles met een gleuf,quote:Op maandag 19 september 2005 20:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
SG is ook zo'n aandoenlijk type, ik heb er een zwak voor.![]()
ook voor de brievenbus?quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met een gleuf,.
Ik sla ff overquote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
in één keer goed... nu mag jij.9
jezus godt, houd jij al TC's exen bij ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je in!![]()
Straks ken je missbliss en Saaw ook al niet![]()
Nee hoor, er zijn zat dames waar ik geen zwak voor heb.quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
behalve voor mijquote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he, ik wist missbliss al niet meer te herinneren.quote:Op maandag 19 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
jezus godt, houd jij al TC's exen bij ofzo?
Je stond er toch niet bijquote:Op maandag 19 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
jezus godt, houd jij al TC's exen bij ofzo?
Precies, daar heb je een harde voor.quote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn zat dames waar ik geen zwak voor heb.![]()
quote:
Ah, dus de brievenbus wel.quote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn zat dames waar ik geen zwak voor heb.![]()
Kwam zelfs voorbij in de beste rellen van fok allertijden topicquote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he, ik wist missbliss al niet meer te herinneren.![]()
Nee dat ook niet, ik knuffel enkel. Ik heb seks afgezworen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies, daar heb je een harde voor.
Oh, in dat geval...quote:
linkje?quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kwam zelfs voorbij in de beste rellen van fok allertijden topic![]()
Wie had het gepost?quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik voel me bekekenquote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef zwartedoos het volgende:
candygirl zit je toevallig mee te lurken? kan niet reageren..kstuur je wel een meel ofzo![]()
Omaquote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef zwartedoos het volgende:
candygirl zit je toevallig mee te lurken? kan niet reageren..kstuur je wel een meel ofzo![]()
je naam is niet genoemd.quote:Op maandag 19 september 2005 21:05 schreef Una_Piedra het volgende:
Nog (interessante) dingen hier gebeurd vandaag?
quote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oma
Lees je toevallig mee? (lurken kent ze niet).
Weet je wat? Leg wel bloementje op je graf![]()
Leuk berichtjes naar mensen die misschien alleen lezen
Wat had je?quote:Op maandag 19 september 2005 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb weer een gezonde McDonalds maaltijd verorberd.
Dat is niets unieks...quote:
Hoorde andere verhalenquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oa PitaMac Chicken. Die dingen zijn nog aardig te eten.
ze was pissig op msn omdat ik niet reageerde ze zag nl dat ik wel op fok aant posten was vandaar...maar ach wat boeit t ook wat jij ervan denkt...doe de groeten aan je omaquote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oma
Lees je toevallig mee? (lurken kent ze niet).
Weet je wat? Leg wel bloementje op je graf![]()
Leuk berichtjes naar mensen die misschien alleen lezen
Je gaat het uitleggenquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ze was pissig op msn omdat ik niet reageerde ze zag nl dat ik wel op fok aant posten was vandaar...maar ach wat boeit t ook wat jij ervan denkt...doe de groeten aan je oma![]()
ja die neiging heb ik wel vaker bij arrogantemensen zoals jou tegen beter weten inquote:
Ik heb een heel topic doorgevlooid, maar ik zie het niet.quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Naieviteit is schattig.quote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja die neiging heb ik wel vaker bij arrogantemensen zoals jou tegen beter weten in![]()
Kan je beter iemand bellen die het wel wil horenquote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja die neiging heb ik wel vaker bij arrogantemensen zoals jou tegen beter weten in![]()
waarom jou irriteren is leuker je kan t toch niet laten om er weer op te reagerenquote:Op maandag 19 september 2005 21:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je beter iemand bellen die het wel wil horen
quote:
Irriteren?quote:Op maandag 19 september 2005 21:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
waarom jou irriteren is leuker je kan t toch niet laten om er weer op te reageren
quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Irriteren?
Dan moet je iets beter je best doen![]()
Al iets te veel kut newbies gezien om me om kut post gedrag druk te maken
daarom krijg jij ook dezequote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Tranceptor het volgende:
Hey, geen slecht woord over mij. Ik ben zwaar ok.
Ik erger me aan mensen die zeggen dat andere mensen fok te serieus nemen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Godlike02 het volgende:
Sommige mensen nemen fok echt te serieus![]()
Irriteren online![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
daarom krijg jij ook dezeerachter
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Godlike02 het volgende:
Sommige mensen nemen fok echt te serieus![]()
Irriteren online![]()
Aangesproken?quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die zeggen dat andere mensen fok te serieus nemen.![]()
Ik erger me aan mensen die vragen of ik me aangesproken voel als ik zeg dat ik me erger aan mensen die zeggen dat andere mensen fok! te serieus nemen.quote:
quote:
Ik citeer dan ook uit je eigen werkquote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die vragen of ik me aangesproken voel als ik zeg dat ik me erger aan mensen die zeggen dat andere mensen fok! te serieus nemen.![]()
Dan een pr?quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Tranceptor het volgende:
Fuck nog 11 posts...
Het beste werk al mag ik het zelf zeggen.quote:Op maandag 19 september 2005 21:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik citeer dan ook uit je eigen werk![]()
Magquote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het beste werk al mag ik het zelf zeggen.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 21:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je dat al grappig vind, dan staat je heel wat te wachten als je mij leert kennen.![]()
![]()
Knuffelenquote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |