quote:
Ik drink geen bierquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Christine het volgende:
Biertje, iemand?
Ooooooh... herken de user...quote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[Herken de user] - spelletje
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
[Herken de user] - spelletje
![]()
Die post hier niet meerquote:Op maandag 19 september 2005 20:50 schreef Tranceptor het volgende:
En ik kan zo zijn, maar soms ben ik gewoonen dan kan ik toch ook wel
zijn dan ik dan niet
ben, snappen jullie wel? Maar nu moet ik echt weg
Stom he die katten enzo, hoeze ook kunnen zijn en ook weer niet.
![]()
Nou ja ik ga neuken zo met mn mannetjeDagboeken?
Ik niet.
![]()
Dag Kitty.![]()
en als ik nuquote:Op maandag 19 september 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
ow ben jij ook een vrouw...![]()
Vrouwenexclusief alle toffe meiden
Ik wilde het daarbij laten eigenlijk, mag dat ook?quote:Op maandag 19 september 2005 20:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en als ik nuthanks zou zeggen zou jij weer zeggen ik heb niet gezegd dat JIJ een toffe meid bent blabla
zo nu heb ik t al voor je gedaan
![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde het daarbij laten eigenlijk, mag dat ook?![]()
Jij hebt een zwak voor alles met een gleuf,quote:Op maandag 19 september 2005 20:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
SG is ook zo'n aandoenlijk type, ik heb er een zwak voor.![]()
ook voor de brievenbus?quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij hebt een zwak voor alles met een gleuf,.
Ik sla ff overquote:Op maandag 19 september 2005 20:57 schreef Christine het volgende:
[..]
in één keer goed... nu mag jij.9
jezus godt, houd jij al TC's exen bij ofzo?quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je in!![]()
Straks ken je missbliss en Saaw ook al niet![]()
Nee hoor, er zijn zat dames waar ik geen zwak voor heb.quote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
behalve voor mijquote:Op maandag 19 september 2005 20:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he, ik wist missbliss al niet meer te herinneren.quote:Op maandag 19 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
jezus godt, houd jij al TC's exen bij ofzo?
Je stond er toch niet bijquote:Op maandag 19 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
jezus godt, houd jij al TC's exen bij ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |