Ook geen lekker zwaffeltje?quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Godlike02 het volgende:
[Singles] singles als een zwerver weer naar huis
Oh ja en zwervers krijgen NIKS van me
dus je wou zeggen dat jij er t liefst nu meteen overheen gaatquote:Op maandag 19 september 2005 20:08 schreef fembol het volgende:
[..]
Heej, dat ligt niet aan mij hoor!
![]()
Hij speelt de heilige onschuld!
quote:Op maandag 19 september 2005 20:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik deed het niet uit naieviteit, ik wist ook wel dat hij het niet aan zou nemen. Ik dacht ik neem de proef op de som, misschien zijn er echt mensen...
naief![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 20:07 schreef Frezer het volgende:
[..]
Stiekum je posts veranderen, jij schandaal,.
Ik wilde mijn eigen ongelijk aan proberen te tonen, wat is daar naief aan?quote:
Ik niet.quote:Op maandag 19 september 2005 20:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen, ownee ik neuk altijd al vrij snel.![]()
ben een beetje aant downenquote:Op maandag 19 september 2005 20:11 schreef Litpho het volgende:
En Mukie post weer door het slotje heen, het is goed om te zien dat sommige dingen nooit veranderen.
Ben je weleens gezwaffeld?quote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar als het aan mij lag zou er nu toch al lang een poging gedaan zijn....
wacht ffquote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik niet.
quote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wilde mijn eigen ongelijk aan proberen te tonen, wat is daar naief aan?
Enige wat naief irritant is dat ik denk dat ik uberhaupt ongelijk kan hebben.![]()
Klinkt als een manquote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht ff
voor zoenen ben je zo onzeker als de pest maar over neuken ben je veel gemakkelijker ?
owkeey
Neen, ben niet onzeker qua zoenen, was onzeker qua meneer. Wist niet of ie daar van gediend was, meneren zoenen over het algemeen mij ipv ik hun....quote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht ff
voor zoenen ben je zo onzeker als de pest maar over neuken ben je veel gemakkelijker ?
owkeey
Of als een hoer dame van lichte zeden...quote:
Wat houd je tegenquote:Op maandag 19 september 2005 20:12 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik niet.
Neuken ok, maar zoenen is wel heel persoonlijk hoor.quote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wacht ff
owkeey
Gewoon neertrekken die broek en open je mond ... is het meteen duidelijkquote:
sjit dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neuken ok, maar zoenen is wel heel persoonlijk hoor.![]()
quote:
Vandaar dat jij beter neukt dan zoent.quote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neuken ok, maar zoenen is wel heel persoonlijk hoor.![]()
ik noem jou irritant en jij noemt mij liefquote:
Vandaar dat je nooit neukt.quote:Op maandag 19 september 2005 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
sjit dat ik daar niet aan gedacht heb
het aloude trek hem aan de grond principe, dat hier in de achterhoek al jaren een beproefde techniek is!quote:Op maandag 19 september 2005 20:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon neertrekken die broek en open je mond ... is het meteen duidelijk
Krijg je weer een "waarom hebben we dat niet eerder gedaan"
Precies.quote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Vandaar dat jij beter neukt dan zoent.
Ik vind het schattig dat je tegen me in probeert te gaan, dat heeft iets naiefs aandoenlijks.quote:Op maandag 19 september 2005 20:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik noem jou irritant en jij noemt mij lief![]()
my kinda guy..![]()
nope eerste 3 datesquote:Op maandag 19 september 2005 20:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
, jij schreef toch eerst maanden?
quote:Op maandag 19 september 2005 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het schattig dat je tegen me in probeert te gaan, dat heeft iets naiefs aandoenlijks.
-5 arrogantquote:Op maandag 19 september 2005 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
dat heeft iets naiefs aandoenlijks.
quote:
Het laatste berichtje is anders voorlopig van jouw handquote:
ssst moet je m niet op wijzenquote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het laatste berichtje is anders voorlopig van jouw hand.
zeg dat ben ikquote:
Ja, wij tochquote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef Tranceptor het volgende:
En? Nog iemand geneukt?
quote:Op maandag 19 september 2005 20:35 schreef Tranceptor het volgende:
En? Nog iemand geneukt?
Stelde het zo weinig voor ja?quote:Op maandag 19 september 2005 20:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer herinneren anders.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |