Ja ik zag een half jaar terug een zwerver met een mobiel. Hoe ziek is de wereld aan het worden als een zwerver zijn sociale contacten al niet meer zwervend vol kan houden?quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb zwervers met meer gezien![]()
Sterker nogquote:Op maandag 19 september 2005 19:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja ik zag een half jaar terug een zwerver met een mobiel. Hoe ziek is de wereld aan het worden als een zwerver zijn sociale contacten al niet meer zwervend vol kan houden?
'Waar ben jij aan het zwerven?'
'Vlak naast je lul'
'Owja, maar ik vind het zo leuk je te bellen'...
De meeste hebben hem weg gedaan des tijdsquote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van deze tijd, ik word te oud om dit nog te begrijpen.![]()
kloptquote:
Ik let op de kleintjes??/quote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je zou een goeie zijn voor de Albert Heijn![]()
Tjah, ben eenvoudig gebleven!!quote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe mensen genoegen kunnen nemen met weinig, petje af.![]()
![]()
Zwervers zijn toch al raar!quote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben niet meer van deze tijd, ik word te oud om dit nog te begrijpen.![]()
Is er al geneukt?quote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef fembol het volgende:
Ik heb alleen een bouwvakker....
quote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe mensen genoegen kunnen nemen met weinig,knuffelen petje af.![]()
![]()
Wie geeft er nou een zwerver een euro?quote:Op maandag 19 september 2005 19:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zwervers zijn toch al raar!
een zwerver in de gemiddelde winkelstraat.
Laten we zeggen dat ze de gemiddelde week aanhouden van winkelpersoneel.
Maandag t/m zaterdag.
Dan hebben ze zelf ruim voldoende vakantiedagen.
De gemiddelde winkkelstraat lopen honderden mensen.
Ze werken 5 en een halve dag
Als daarvan 250 mensen zo gek zijn om een euro te geven zitten ze al rond de 1500 euro netto in de week. Lijkt me een heel net salaris!! Geen belastingen. Geen sociale lasten!
Ik zie het probleem niet
interpreteren dan?quote:
Geef je een halve euroquote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef fembol het volgende:
[..]
Wie geeft er nou een zwerver een euro?
Die bouwvakker van je.quote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef fembol het volgende:
[..]
Bambiquote:
geloof je t zelfquote:
wilde het simpel houden enzoquote:Op maandag 19 september 2005 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kom je nu mee![]()
Ik half uur proberen te lezen![]()
Ben Dagobert niet.quote:Op maandag 19 september 2005 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geef je een halve euro![]()
750 euro netto dan![]()
Wist niet dat je dagobert was![]()
Ik geef zwervers uit principe niks
Hoe wete je nou welk principe ik hanteer?quote:Op maandag 19 september 2005 20:03 schreef fembol het volgende:
[..]
Ben Dagobert niet.
Maar geef zwervers uit hetzelfde principe niks.
Zwervers die willen kunnen best hun hoofd boven water houden!
Dat duurt nog zeker 3 datesquote:
Nee, maar van de mensen met wie ik wel met knikkers heb gespeeld weet ik niet welke principes ze hanteren...quote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe wete je nou welk principe ik hanteer?
Hebben we samen met knikkers gespeeld?
Ik geef ze niets, omdat de volgende keer ze weer achter je aankomenquote:Op maandag 19 september 2005 20:00 schreef fembol het volgende:
[..]
Wij wel.quote:Op maandag 19 september 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe wete je nou welk principe ik hanteer?
Hebben we samen met knikkers gespeeld?
quote:
Dat heb ik dus ook eens gedaan met frietjesquote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef Tranceptor het volgende:
Een zwerver sprak me eens aan dat hij honger had en wat wilde kopen. Dus ik denk nou goed, laat ik één keer in mijn leven aardig zijn. Ik geef hem een boterham, nee dat moest ie niet. Een andere boterham, dat lustte hij niet. Toen zei ik nog, dan gaan we ff naar broodjeszaak dan koop ik wel wat voor je. Toen liep ie weg.
tuurlijk, ze willen ook helemaal niet eten...maar blikje bier kopen (maar toch wel schattig naief)quote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef Tranceptor het volgende:
Een zwerver sprak me eens aan dat hij honger had en wat wilde kopen. Dus ik denk nou goed, laat ik één keer in mijn leven aardig zijn. Ik geef hem een boterham, nee dat moest ie niet. Een andere boterham, dat lustte hij niet. Toen zei ik nog, dan gaan we ff naar broodjeszaak dan koop ik wel wat voor je. Toen liep ie weg.
Den Heilige Maagd, hij zal wel gek worden bij de gedachte dat ie je gezicht vol met bud spuit. Maar ja geduld is geduld, eerst trouwen.quote:
Damn... Dat is balen voor je dat je het zelf ook al aangeeftquote:
Stiekum je posts veranderen, jij schandaal,quote:
Heej, dat ligt niet aan mij hoor!quote:Op maandag 19 september 2005 20:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Den Heilige Maagd, hij zal wel gek worden bij de gedachte dat ie je gezicht vol met bud spuit. Maar ja geduld is geduld, eerst trouwen.![]()
Ik deed het niet uit naieviteit, ik wist ook wel dat hij het niet aan zou nemen. Ik dacht ik neem de proef op de som, misschien zijn er echt mensen...quote:Op maandag 19 september 2005 20:06 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tuurlijk, ze willen ook helemaal niet eten...maar blikje bier kopen (maar toch wel schattig naief)
Dat zou ik ook zeggen, ownee ik neuk altijd al vrij snel.quote:Op maandag 19 september 2005 20:08 schreef fembol het volgende:
[..]
Heej, dat ligt niet aan mij hoor!
![]()
Hij speelt de heilige onschuld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |