Uhm, ok...quote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef Breetai het volgende:
Ik ga zo weer eens fijn naar de aikido. Lekker rollebollen met z'n allen. Maar eerst nog fijn een stukje fietsen.
Het werk vandaag ging wel lekker. Vooral na afgelopen weekend. De videoavond op zondagavond wil wel eens uit de klouwen lopen qua whiskey consumptie.
Vraag 1: Heb je hier ooit gepost?quote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef Breetai het volgende:
Ik ga zo weer eens fijn naar de aikido. Lekker rollebollen met z'n allen. Maar eerst nog fijn een stukje fietsen.
Het werk vandaag ging wel lekker. Vooral na afgelopen weekend. De videoavond op zondagavond wil wel eens uit de klouwen lopen qua whiskey consumptie.
Neuk ze!quote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef Breetai het volgende:
Staan er meerdere op de blacklistquote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef zwartedoos het volgende:
he kan je hier eigenlijk alleen met een @home adres een gebruikersnaam maken? dat t niet met hotmail kan weet ik maar iets anders misschien?![]()
Hij was in de war met HVJJN.quote:Op maandag 19 september 2005 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vraag 1: Heb je hier ooit gepost?
Vraag 2: Waar heb je het over?![]()
Vraag 3: Rollebollen? (het woord alleen al) Met mannen?
Vraag 4: De link lekker werken? Na afgelopen weekend? Ik snap de link niet!
Vraag 5: Video ?? Waarom? We hebben dvd tegenwoordig![]()
alle meel adressen die door een provider afgegeven zijn en de niet gratis adressenquote:Op maandag 19 september 2005 19:22 schreef zwartedoos het volgende:
he kan je hier eigenlijk alleen met een @home adres een gebruikersnaam maken? dat t niet met hotmail kan weet ik maar iets anders misschien?![]()
Leuk als iedereen je kloon kent.quote:Op maandag 19 september 2005 19:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staan er meerdere op de blacklist
Mailen naar forum@fok.nl
Kunnen ze hem voor je aanmaken geloof ik
Nee jij hebt in ieder geval je gezonde verstand nog.quote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef Breetai het volgende:
Verkeerde topic kom ik net achter merk ik.
Je kan niet alles hebben.
of met r&p scquote:
tis niet voor mij hoor maar voor mn zusquote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk als iedereen je kloon kent.![]()
Iedereen?quote:Op maandag 19 september 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk als iedereen je kloon kent.![]()
Eentje uit de familie is echt niet genoeg?quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tis niet voor mij hoor maar voor mn zus
Dat zeggen alleenstaande dames ook als je op zaterdag als PTT-bezorghoer werkt en een wit pakje zonder verzendadres bezorgd bij hen.quote:Op maandag 19 september 2005 19:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tis niet voor mij hoor maar voor mn zus
Ey Ynsk, voel je je alweer een beetje beter?quote:
www.hooker.nlquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeggen alleenstaande dames ook als je op zaterdag als PTT-bezorghoer werkt en een wit pakje zonder verzendadres bezorgd bij hen.![]()
Hahaha, verkeerde topic schat, R&P SC is een paar deuren verderquote:Op maandag 19 september 2005 19:18 schreef Breetai het volgende:
dat zijn de leukste pakjesquote:Op maandag 19 september 2005 19:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zeggen alleenstaande dames ook als je op zaterdag als PTT-bezorghoer werkt en een wit pakje zonder verzendadres bezorgd bij hen.![]()
t gaat welquote:Op maandag 19 september 2005 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ey Ynsk, voel je je alweer een beetje beter?
Dat geloof ik graag en ik denk dat het schaamrood op de kaken aan de deur, eenmaal binnengekomen ook plaats maakt voor een andere gezichtsuitdrukking.quote:
Kon je nou jezelf maar masseren dan...quote:Op maandag 19 september 2005 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat wel
luchtwegen gaan weer open door de olie die ik aan t stoken ben
verders nu alleen nog last van mijn rug
quote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag en ik denk dat het schaamrood op de kaken aan de deur, eenmaal binnengekomen ook plaats maakt voor een andere gezichtsuitdrukking.
tja of een vent die t voor me wil doenquote:Op maandag 19 september 2005 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kon je nou jezelf maar masseren dan...
quote:Op maandag 19 september 2005 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja of een vent die t voor me wil doen
quote:
Waar kan ik me melden?quote:
Zeik eens niet zoquote:Op maandag 19 september 2005 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
Nog steeds die kut knuffel TT
je venderdinges is weer presentquote:
Daar kwam ik dus ook achter.quote:Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, verkeerde topic schat, R&P SC is een paar deuren verder
Welk ochtend humeur?quote:Op maandag 19 september 2005 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo![]()
Maandag is al bijna voorbij weetjewel, geen reden om nog langer dat ochtendhumeur te hebben![]()
Als zomers de deuren openstaan en het geluid van loslopend kindergespuis wegsterft in de vroege avond en haar verplichte burgerlijke maaltijd, hoor je nog weleens een vreemde zucht of kreun ergens ontsnappen. Dan is het zaak het geluid zo snel mogelijk te lokaliseren en even naar binnen te lopen en ter hulp te verschijnen.quote:
lekker hequote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als zomers de deuren openstaan en het geluid van loslopend kindergespuis wegsterft in de vroege avond en haar verplichte burgerlijke maaltijd, hoor je nog weleens een vreemde zucht of kreun ergens ontsnappen.
leer eens pi's lezenquote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welk ochtend humeur?![]()
Zal ik mijn mening maar niet meer uitspreken
Da's ook niet veel.quote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef fembol het volgende:
[..]
MIJN Venderhutsefluts??
![]()
Ik heb alleen een bouwvakker....
mijn redder in noodquote:Op maandag 19 september 2005 19:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als zomers de deuren openstaan en het geluid van loslopend kindergespuis wegsterft in de vroege avond en haar verplichte burgerlijke maaltijd, hoor je nog weleens een vreemde zucht of kreun ergens ontsnappen. Dan is het zaak het geluid zo snel mogelijk te lokaliseren en even naar binnen te lopen en ter hulp te verschijnen.
je vroeg toch naar hemquote:Op maandag 19 september 2005 19:49 schreef fembol het volgende:
[..]
MIJN Venderhutsefluts??
![]()
Ik heb alleen een bouwvakker....
Ja ik zag een half jaar terug een zwerver met een mobiel. Hoe ziek is de wereld aan het worden als een zwerver zijn sociale contacten al niet meer zwervend vol kan houden?quote:Op maandag 19 september 2005 19:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb zwervers met meer gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |