iddquote:Op maandag 19 september 2005 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
De OP mag wel eens geupdate worden.....deel 18 is de laatste
Hangt helemaal af van de snelheid van je geheugen en het type videokaart. cpu in mindere mate...quote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef trith het volgende:
Vraag: Als je alles op High wil spelen is een pc met de volgende specs dan voldoende:
- 2,7 gig hz
- 1024 mb
- 256 mb videokaart
duhquote:Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef -Dries- het volgende:
@trith,
Ik heb een videokaart met 128 MB en speel op med.
------------------
Dus er is geen PW voor de TS server? Ik kom ook wel even een keertje dan
Btw, over de Basic Air Defense award. Er staat dat je em kan halen door 15 min. een stinger te gebruiken. Is dat 15 min. achter elkaar of gewoon 15 minuten in totaal?
Hmm je zou zeggen totaal want er staan ook tijden van 250 uur, maar ik denk in dit geval achter elkaar anders had ik hem al moeten hebben.quote:Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef -Dries- het volgende:
@trith,
Ik heb een videokaart met 128 MB en speel op med.
------------------
Dus er is geen PW voor de TS server? Ik kom ook wel even een keertje dan
Btw, over de Basic Air Defense award. Er staat dat je em kan halen door 15 min. een stinger te gebruiken. Is dat 15 min. achter elkaar of gewoon 15 minuten in totaal?
staat in het vorige topic en in de openings post...gewoon server invullen: 85.92.128.91:8767quote:Op maandag 19 september 2005 15:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe werkt dat teamspeak nou, het lukt me niet echt.... :|
Waar moet ik t precies invullen, ken het ff niet zo snel vinden.
thnx
ik heb ook een laptop 2,6 gHz ook 1 gig een 128mb radeon 9600, en speel ook alles op medium, ook de textures... waarom staat jouwe op low dan?quote:Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik speel op 3,2 gHzHT, 1 gig traag, 265 mb ati radeon x600 mobility en ik speel alles op middel, zonder aa en textures op low. Verschil is wel dat ik op een laptop speel dus mijn HD stukje trager is
Je kan ook even de demo downloaden van Battlefield 2 en zo kijken of ie soepel draait,quote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef trith het volgende:
Vraag: Als je alles op High wil spelen is een pc met de volgende specs dan voldoende:
- 2,7 gig hz
- 1024 mb
- 256 mb videokaart
Ola!quote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef jpjedi het volgende:
En waar hangen deze vrienden uit? al lang niet meer gezien...![]()
Ash - - - Leenart
Razorback -- Razorback5000
Fillipe - - - FillipeNL
Whahahahhaquote:Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
staat in het vorige topic en in de openings post...gewoon server invullen: 85.92.128.91:8767
en ww: FOK!
verder niks....
ik vond trouwens nog gafe filmpjes:
http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3612
http://totalbf2.filecloud.com/files/file.php?user_file_id=44718
mooi!quote:Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef Ash het volgende:
[..]
Ola!
Ik kom weer terug hoor!![]()
Ben druk bezig met een videobewerking's klus en dat vergt nogal wat van me pc 12 GIG voor 1 uurtje film![]()
En ik zit midden in een zootie verjaardagen al 6 afgelopen en deze maand!![]()
Maar ik kom spoedig de FOK! server weer bevuiligen
tja het is het resultaat van eindeloos experimenteren wat wel en wat niet loopt...quote:Op maandag 19 september 2005 16:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb ook een laptop 2,6 gHz ook 1 gig een 128mb radeon 9600, en speel ook alles op medium, ook de textures... waarom staat jouwe op low dan?
Vieze Tweaker.....quote:Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tja het is het resultaat van eindeloos experimenteren wat wel en wat niet loopt...
Textures low was een hele verbetering...plus ik hou de nerds van GoT goed in de gaten. Daar kun je veel nuttige info vinden. Ze zijn nu aan het uitzoeken wat nu precies welke belasting levert op je systeem..
I
quote:
bij it is raining men lag ik echt dubbel hier!quote:Op maandag 19 september 2005 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whahahahha![]()
![]()
![]()
It's a raining men!!!!!!!The Lion King
![]()
Alle andere filmpjes op de site zijn ook geweldig trouwens, ff registreren en klaar!
Raad het iedereen aan![]()
Bij deze dan: Hoiquote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef jpjedi het volgende:
En waar hangen deze vrienden uit? al lang niet meer gezien...![]()
Ash - - - Leenart
Razorback -- Razorback5000
Fillipe - - - FillipeNL
Ja is echt heel tof gedaan!quote:Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef Sickert het volgende:
te hilarisch ik lag echt helemaal dubbel met dat stukje van i like to move it
tweakers gebruik ik voor de problemen wanneer die er zijn met hardware en software en fok voor de fun, is gewoon gezelligerquote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
ben ik al langer lid van dan fok....en deze week geleerd dat Escape dat ook heeft..
Shame on me?
![]()
Omdat we hoogstwaarschijnlijk alleen nog het Forum gaan gebruiken aangezien op de site veel te weinig wordt gekeken. Zou voor veel miscommunicatie kunnen zorgen bij Wars.quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef nlboy het volgende:
[..]
VET OUWE!![]()
![]()
Echt super...maar waarom redirect naar het forum en niet naar de BoF website?![]()
Oke.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat we hoogstwaarschijnlijk alleen nog het Forum gaan gebruiken aangezien op de site veel te weinig wordt gekeken. Zou voor veel miscommunicatie kunnen zorgen bij Wars.
ja ging met ups en downs...dan zit je er lekker in en gaat het super....toen kreeg ik telefoon en dan ben ik gelijk uit mijn ritme... heb meestal potje of 1-2 nodig om op volle kracht te kunnen gaan spelen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Sickert het volgende:
zo ging net echt zwaar klote... op 1 potje na dan zilver en Jedi goud
morgen ben ik er mischien..
iig tot later!
ja lachen he?quote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zo op Teamspeak is stukken gezelliger
Ik dacht zelf alleen dat ik nog wel ergens een microfoontje had liggen maar dat is dus niet zo. Vd week denk maar eentje aanschaffen. Ben er morgen weer
haha ja vooral vandaag heb je ons lekker horen mopperenquote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zo op Teamspeak is stukken gezelliger
Ik dacht zelf alleen dat ik nog wel ergens een microfoontje had liggen maar dat is dus niet zo. Vd week denk maar eentje aanschaffen. Ben er morgen weer
quote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef jpjedi het volgende:
Hehe zelfs een heftruck in bf2; special forces:
http://www.bf2.be/~nieuws/254/temp_page/
dat "mine" filmpje? die is zeker vet, maar ook die van monthy python is erg grappigquote:Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Sickert het volgende:
@ dat filmpje
omg zat net dat filmpje weer te kijken
dat is echt zo goed inelkaar gezet, echt die moet je kijken!![]()
ja en dan met 2 jetski's een boat afschieten, en civilian car is ook wel grappig.quote:Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Sickert het volgende:
wtf een jetski ?
cool als je daar dan met zn 2en op kan
Had je ook bij de mod van DesertCombat BF1942.quote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef jpjedi het volgende:
Hehe zelfs een heftruck in bf2; special forces:
http://www.bf2.be/~nieuws/254/temp_page/
jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding] Avond..
[[url=http://x7.putfile.com/9/26117514962.jpg]afbeelding][/url]
Een soort veredeld BF2 race-game met allerlei Mario Kart effecten erbij [afbeelding]
*burb*
Heej Frank, 't lukt me nog steeds niet om me aan te melden bij dr-clan forum. Ik krijg elke keer dit te zien:quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi Ferdi
Ga je nu het ledenbestand updaten?
Check: http://www.bandoffokkers.nl
quote:Please ensure that you complete all the fields fully, taking particular care over the password fields.
Welke usernaam wil je hebben op het Forum?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:37 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Heej Frank, 't lukt me nog steeds niet om me aan te melden bij dr-clan forum. Ik krijg elke keer dit te zien:
[..]
![]()
Heb je t al verstuurd want ik heb nog niets ontvangen?!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor mekaar.
Vergeet niet je wachtwoord te veranderen aangezien ik je een standaard wachtwoord heb gegeven.
You got mail!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Heb je t al verstuurd want ik heb nog niets ontvangen?!
volgens mij niet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:09 schreef ViPeRII het volgende:
Anyone?
Als commander zijnde, krijg je dan nou de arty kills als kit die je in je handen hebt of niet?
15 min. in 1 potje. Hoeft niet achter elkaar.quote:Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef -Dries- het volgende:
Komt volgens mij omdat de zomervakantie weer afgelopen is, er kan niet meer de hele dag gespeeld worden en zodra je server eenmaal leeg staat is het lastig om mensen er bij te krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef RudyCarell het volgende:
we moeten denk ik overdag onze servernaam veranderen en de maps, hij is bijna altijd leeg...
256 zegt helemaal niets!!quote:Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef trith het volgende:
- 2,7 gig hz
- 1024 mb
- 256 mb videokaart
6800GT werkt iig op alles high, als je dan AA op 2x zit dan schokt ie af en toe als het drukker wordt. AA uit en t werkt perfectquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:43 schreef nexhil het volgende:
256 zegt helemaal niets!!
als dat een fx5200 is dan heb je er geen reet aan
dus hij staat nu gecentreerd? ok en scheelt dat nog per resolutiequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Allign is opgelost. De server pakt gewoon spatiesWaar zie je dat nog tegenwoordig
Dat zal vast wel jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef RudyCarell het volgende:
dus hij staat nu gecentreerd? ok en scheelt dat nog per resolutie![]()
ik op 800x600... maakt mij niet uit waar het staat, ik pas sowiezo wel ff de servergraphic aan met www.bandoffokkers.nl erin...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat zal vast wel ja
maar goed ik speel op 1024 en dat is volgens mij wel de common resolution. We kunnen het ook weer terugzetten naar links
kan enkel op unranked servers...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef Timminater het volgende:
deeltje 34 al weer, het leek mi trouwens een leuk idee om een keer een custom maps night te houden, nog meer mensen die in zijn voor dit idee??? (als het mogelijk is dan:P). naja, zie jullie warschijnlijk vanavond wel weer op BF2
Topquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
ik pas sowiezo wel ff de servergraphic aan met www.bandoffokkers.nl erin...
maakt dat uit dan ????, 1 avondje unranked vind ik ook niet erg hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kan enkel op unranked servers...
Ik heb die specs, maar kan een 9800XT met 256mb het dan wel aan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:43 schreef nexhil het volgende:
[..]
256 zegt helemaal niets!!
als dat een fx5200 is dan heb je er geen reet aan
Ik zou zeggen: probeer het, loopt het niet soepel ken je je settings altijd lager zetten. Of wil je juist een pc die battlefield 2 af kan spelen met alles op high??quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik heb die specs, maar kan een 9800XT met 256mb het dan wel aan?
kijk dat is het verschil rudy met die low setting voor textures waar we het over gehad hebben,...ik speel op 1024 @ 60Hzquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik op 800x600... maakt mij niet uit waar het staat, ik pas sowiezo wel ff de servergraphic aan met www.bandoffokkers.nl erin...
Zou je die balk op het Forum nog wat breder kunnen maken want ik zie nog een heel stuk blauw. (1280 x 1024)quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik op 800x600... maakt mij niet uit waar het staat, ik pas sowiezo wel ff de servergraphic aan met www.bandoffokkers.nl erin...
pas ik ook ff aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou je die balk op het Forum nog wat breder kunnen maken want ik zie nog een heel stuk blauw. (1280 x 1024)
wellicht wijs om dan een sectie te maken met engelstalige server regels..samengevat, duidelijk en simpel. Bijvoorbeeld dat je op onze server mag basecampen als alle vlaggen in bezit zijn is niet overal...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:01 schreef UnleashMitch het volgende:
Huidige Server Message:
Welcome to the Official Band of Fok!kers Ranked Public Battlefield 2 Server!
We are a Dutch BF2 clan aimed at having fun.
You can visit our website at www.bandoffokkers.nl
Alleen dan gecentreerdKan vast nog creatiever maar goed.
6 november 2005.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:30 schreef Droopie het volgende:
MAARRE Wanneer loopt het contract af????????????????????? Voor de server dan
Die zit natuurlijk niet in de PCquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef Suikermais het volgende:
Wauw..een 19" geluidskaart. dat zal me daar een ding zijn
heb je ook een g5, of enkel de monitor?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:27 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe 20" speeltjeStaat leuk naast mijn 42" plasma.
Battlefield in 1680x1050 is mooooooi
Kep geen macje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
heb je ook een g5, of enkel de monitor?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
op me werk heb ik wel een g5 maar deze 21inch monitor
[afbeelding]
Mapgrootte moet je maar eens aan één van de admins vragen...sickert..rudycarell.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:32 schreef Almere-Dude het volgende:
Waarom draait de FoK server allemaal van die 64 player mappen?, het wordt er niet echt beter op en waarom mappen zoals daqing(ofzo) oilfields erin, de slechtste map van het spel.
quote:Dinsdag: BoF's Flight Day
- Dragon Valley 64
- Zatar Wetlands 64
- Daqing OilFields 64
- Dalian Plant 64
- Clean Sweep 64
Domo!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
net dikke ownerds!
posten jullie derest!
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/9567/alleenmaarfokkersaandetop2ky.th.jpg]afbeelding][/URL]
kijk maar uit voor ea...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
net dikke ownerds!
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/9567/alleenmaarfokkersaandetop2ky.th.jpg]afbeelding][/URL]
en ook deze maar![]()
[[url=http://img166.imageshack.us/img166/3234/woeij0vy.th.jpg]afbeelding][/URL]
787 !![]()
dikke respect en luve voor onze vliegenier !![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Domo!
* Dr_Crouton fires Scud missile to DoMo.
In dat tweede plaatje... die commander was ook blij met onsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
net dikke ownerds!
en ook deze maar![]()
[[url=http://img166.imageshack.us/img166/3234/woeij0vy.th.jpg]afbeelding][/URL]
787 !![]()
dikke respect en luve voor onze vliegenier !![]()
![]()
![]()
als t vijandelijke team goed samenwerkt.. de bh spot.. vervolgens de su de mig en de attack heli erop af gaan maak je met een BH geen schijn van kans... zelf met een volle bak met engineers.. als ze ook nog eens alle AA bemannen helemaal.. maar dat doen ze nooit omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn. Maar goed na de patch is t over met in air repairen en kan iedereen weer opgelucht ademhalenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef BMH het volgende:
Alles voor de puntjes..... Jullie rapen het plezier van de anderen imo.
tja als je ziet dat we maar een keer of 4 echt neergehaald zijn waarvan 2 x door een suicidequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
als t vijandelijke team goed samenwerkt.. de bh spot.. vervolgens de su de mig en de attack heli erop af gaan maak je met een BH geen schijn van kans... zelf met een volle bak met engineers.. als ze ook nog eens alle AA bemannen helemaal.. maar dat doen ze nooit omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn. Maar goed na de patch is t over met in air repairen en kan iedereen weer opgelucht ademhalen![]()
t was mijn eerste keer dat ik t op oman probeerde.. normaal is t daar levensgevaarlijk om dat met de blackhawk te proberen ..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
tja als je ziet dat we maar een keer of 4 echt neergehaald zijn waarvan 2 x door een suicide
en die gasten niet meer als 30 punten hebben ligt het toch echt aan hun
als het nu mashtuur was zeg ik ok maar in golf of oman moet je die BH echt makkelijk kunnen hebben....
Misschien dat dit helpt bij problemen:quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef domolanglekker het volgende:
jongens die neuzelen over videokaarten..
Als rechtgeaarde Mac-liefhebber zie ik graag je ff snel geschoten pic van je nieuwe opzet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 om 19:27 uur schreef 'BMH' het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe 20" speeltjeStaat leuk naast mijn 42" plasma.
Battlefield in 1680x1050 is mooooooi
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Keromane het volgende:
[..]
Misschien dat dit helpt bij problemen:
http://www.firingsquad.co(...)_optimization_guide/
inderdaad soms kun je met geluk 2 vlaggen cappen en dan ben je alweer doodquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
t was mijn eerste keer dat ik t op oman probeerde.. normaal is t daar levensgevaarlijk om dat met de blackhawk te proberen ..
Nounou, eerste pagina google.quote:
hehequote:Op woensdag 21 september 2005 02:18 schreef Keromane het volgende:
[..]
Nounou, eerste pagina google.
Nota bene gezocht op waarom je regelmatig niet kunt spawnen. Nog steeds geen antwoord daarop trouwens, 'select spawnpoint' is te zien, maar de map laat geen spawnpoints zien. Niet als private, niet als sergeant, niet als kolonel. Of welke drie rangen er bedacht zijn.
Een mooi moment: waarom kun je niet spawnen?
*van de partij is*quote:Op woensdag 21 september 2005 07:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Er zijn nog wel vlaggen neem ik aan ?
Wordt er vanavond nog een potje geschoten ? Heb wel zin in een avondje teamwork met Sickert als commander![]()
Waarschijnlijk omdat je in het verkeerde scherm kijkt. Er is een spawnscherm en er is een scherm waarin je de orders kan geven/zien (dit scherm roep je aan met CapsLock) hier in zie je dus wel de map, maar je ziet geen spawnpunten. Het andere scherm is het spawn scherm en die moet je oproepen om een spawn te selecteren.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:18 schreef Keromane het volgende:
[..]
Nounou, eerste pagina google.
Nota bene gezocht op waarom je regelmatig niet kunt spawnen. Nog steeds geen antwoord daarop trouwens, 'select spawnpoint' is te zien, maar de map laat geen spawnpoints zien. Niet als private, niet als sergeant, niet als kolonel. Of welke drie rangen er bedacht zijn.
Een mooi moment: waarom kun je niet spawnen?
Of als [FoD]-PoSTMaN in een T-90 bij de MECies had gezetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
als t vijandelijke team goed samenwerkt.. de bh spot.. vervolgens de su de mig en de attack heli erop af gaan maak je met een BH geen schijn van kans... zelf met een volle bak met engineers.. als ze ook nog eens alle AA bemannen helemaal.. maar dat doen ze nooit omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn. Maar goed na de patch is t over met in air repairen en kan iedereen weer opgelucht ademhalen![]()
hij heeft dezelfde fout gemaakt als ik een tijdje geleden.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:14 schreef JumperJack het volgende:
maar wrm krijg ik de tussenstand nie te zien???![]()
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
Animo check: Wie wil er NU vrijdag om 21:00 een clanwar spelen?
Als we nog 6 andere leden kunnen overhalen voor vrijdag dan accepteer ik de clanwar.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa
Zondag kan ik niet dus deze ben ik er zeker bij...
vraag is meer: komen zij wel??;)
ik niet.. dan ben ik aan t werkquote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
shit man hoe doe je dat, krijg geen eens de basic voor elkaarquote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef ViPeRII het volgende:
Me is Sergeant![]()
Ik heb gistewr.. ja jah.....
De veteran explosive badge gehaald!!!!!!!!
[afbeelding]
Uhm, ik weet dat ik nog nooit met jullie een war heb gespeeld, maar ik kan wel, mochten jullie regulars te weinig hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef -Dries- het volgende:
Knife is simpelGewoon in knife-only servers spelen
Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
ff zo tussendoor Graag wat meer duidelijkheid als er weer iets van een CW opduikt,
is het gelijk ook wat helderder voor de rest ipv die enkele zinnen met alleen een kreet.
Dus wie is het,waarom, en waar en wat is de bedoeling en hoelaat etc etc...
EN:
Ik dacht dat we zondag as. al een grote CW hadden...![]()
nou als je echt niemand kunt vinden, wil ik eventueel wel invallen... bij hoge uitzonderingquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.
We zijn alweer door 3 clans uitgedaagd voor een war. Ik kan helaas niet verder plannen dan deze maand en het niet accepteren van de war gaat ons punten kosten. Een war op een andere dag als zondag is dus noodzakelijk. Vandaar de Animo check voor vrijdag.
Wie wil er vrijdag om 21:00 een clanwar spelen??
Wederom, zijn genoeg mensen...zeker 10 voor zondag als ik de mensen wat aanspreek via xfire zoals de vorige keerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.
We zijn alweer door 3 clans uitgedaagd voor een war. Ik kan helaas niet verder plannen dan deze maand en het niet accepteren van de war gaat ons punten kosten. Een war op een andere dag als zondag is dus noodzakelijk. Vandaar de Animo check voor vrijdag.
Wie wil er vrijdag om 21:00 een clanwar spelen??
met TS?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nou als je echt niemand kunt vinden, wil ik eventueel wel invallen... bij hoge uitzondering![]()
die mac monitor is van me werk, thuis zit ik nog op me laptopquote:En een 20" apple cinema!
en TS hmm das waar... dat zien we wel als ik echt MOET warrenquote:met TS?
dat werkt toch gewoonquote:KLOTE EA! Maak een breedbeeld games!!
moet ik ook eens proberen dan...zit ook met breedbeeld schermquote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die mac monitor is van me werk, thuis zit ik nog op me laptop
[..]
en TS hmm das waar... dat zien we wel als ik echt MOET warren
[..]
dat werkt toch gewoon
C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx 1280 +szy 720
en je moet de field of view van 1.0 naar 1.1 gooien voor widescreens, staat ergens in de bf2 folder
op me tv werkte het, maar dat was bij de releasequote:Op woensdag 21 september 2005 17:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
moet ik ook eens proberen dan...zit ook met breedbeeld scherm
meld je aan op clanbase... wat houd je tegen??quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil vrijdag ook wel met jullie meedoen als het mag
Ja op clanbase heb ik mij in een ver verleden aangemeld..quote:Op woensdag 21 september 2005 17:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
meld je aan op clanbase... wat houd je tegen??![]()
BMH hanteert de regel dat van de mensen die op clanbase zijn aangemeld voorrang hebben en van de anderen is het wie het eerst komt wie het eerst maalt...dus zo vroeg mogelijk op TS...
ff kijken..war is om 21.00.. Als nu om 17.30 op TS bent zit je altijd goed!![]()
Geintje..als het doorgaat dus om half 9 op TS en dan zit je veilig. De ervaring leert dat op de dag zeflf toch maar genoeg mensen interesse hebben.
@ BMH:
De mensen die niet kunnen vijdag zijn zover ik nu weet:
DOMO
DrBravo
Timminater
Wel kunnen:
BMH?
Dries
Jedi
I-spy
Sickert ?
Johan?
Dickie?
Raffie?
etc
etc
En anders kan wellicht Postman nog wel invallen
Over postman gesproken, die heeft al aangeboden te trainen tegen FoD en ervaringen uit te wisselen. Zij hebben wat meer ervaring op dit vlak. Ik adviseer Dries om zo snel mogelijk TS te installeren en al een paar dagen zo met ons mee te gaan spelen in aanloop naar het weekend. Denk wel dat een traininkje op donderdag wenselijk is rond een uurtje 21.00.
Welke veldjes gaan we spelen BMH? Wanneer ik wat meer namen weet zal ik wel weer een opstelling in elkaar knopen waar jullie commentaar en taktiek over mogen gaan spuien!![]()
Barst los allen!!![]()
Ik ga de war nu accepteren. Op het [url=httphttp://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=35[/url] (dubtiel reclame maken) kun je een level kiezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
meld je aan op clanbase... wat houd je tegen??![]()
BMH hanteert de regel dat van de mensen die op clanbase zijn aangemeld voorrang hebben en van de anderen is het wie het eerst komt wie het eerst maalt...dus zo vroeg mogelijk op TS...
ff kijken..war is om 21.00.. Als nu om 17.30 op TS bent zit je altijd goed!![]()
Geintje..als het doorgaat dus om half 9 op TS en dan zit je veilig. De ervaring leert dat op de dag zeflf toch maar genoeg mensen interesse hebben.
@ BMH:
De mensen die niet kunnen vijdag zijn zover ik nu weet:
DOMO
DrBravo
Timminater
Wel kunnen:
BMH?
Dries
Jedi
I-spy
Sickert ?
Johan?
Dickie?
Raffie?
etc
etc
En anders kan wellicht Postman nog wel invallen
Over postman gesproken, die heeft al aangeboden te trainen tegen FoD en ervaringen uit te wisselen. Zij hebben wat meer ervaring op dit vlak. Ik adviseer Dries om zo snel mogelijk TS te installeren en al een paar dagen zo met ons mee te gaan spelen in aanloop naar het weekend. Denk wel dat een traininkje op donderdag wenselijk is rond een uurtje 21.00.
Welke veldjes gaan we spelen BMH? Wanneer ik wat meer namen weet zal ik wel weer een opstelling in elkaar knopen waar jullie commentaar en taktiek over mogen gaan spuien!![]()
Barst los allen!!![]()
lol, 2 zul je bedoelenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef CittaR het volgende:
der zit alweer 1 grapjas tussen bij de poll
uh mayby... is het goed als ik je het wat later op de avond laat weten?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
Jij durftquote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef Sickert het volgende:
VOTED!
lief he... en ik doe mischien mee dus dadelijk heb jullie avondje om zeep geholpen terwijl ik niet eens mee doequote:
D:\Games\Battlefield2\BF2.exe +menu 1 +widescreen 1 +szx1680 +szy1050quote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die mac monitor is van me werk, thuis zit ik nog op me laptop
[..]
en TS hmm das waar... dat zien we wel als ik echt MOET warren
[..]
dat werkt toch gewoon
C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx 1280 +szy 720
en je moet de field of view van 1.0 naar 1.1 gooien voor widescreens, staat ergens in de bf2 folder
er ook ben rond 8 uurquote:
Ik ben het ook steeds minder, het is alleen maar klikken klikken klikken, maar voor afwisseling is het zeker leuk.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
er ook ben rond 8 uurheb alleen de laatste tijd geen zin meer in commander
![]()
voor een clanwar vind ik het niet erg uiteraard dan gaat het om het colectief
Nog eventjes hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 20:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond Big Urban Night.
- Strike At Karkand 64
- Mashtuur City 64
- Sharqi Peninsula 64
- Dalian Plant 64
Ik ben er ook over een uurtje dus als je nog makkelijk kills wilt scoren...
quote:
ik acht mij niet verantwoordelijk voor problemen bij het spel...quote:So those that do, go into your 'Battlefield 2 Demo\mods\bf2\Settings\' directory and edit the 'VideoDefault.con'. Look for the line that reads 'renderer.fieldOfView 1' and change it to 'renderer.fieldOfView 1.1' and your FOV will be correct (higher the number = wider FOV, so you could even cheat a bit and make it 1.2 but it wouldn't be accurate, but would let you see a little more to the sides. The adverse affect of this is you will have a farther zoomed back regular view
Volgens mij is dit het. Hartelijk bedankt!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je in het verkeerde scherm kijkt.
nee is mijn ding ook niet...vooral teveel lopen en bijkomend feit dat er zoveel voertuigen zijn dat het squadgebeuren op een lager pitje staat...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef domolanglekker het volgende:
hmm 64 player maps speel ik voortaan wel op een 64 player server :\
Ik ben er ook geen fan van merk ik nu. Teveel voertuigen, teveel lopen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef domolanglekker het volgende:
hmm 64 player maps speel ik voortaan wel op een 64 player server :\
Ik had daar al 110 ingevuld zonder enig resultaat. Moet dus 1.1 zijn. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
"Field of view verhaal"
[..]
ik acht mij niet verantwoordelijk voor problemen bij het spel...![]()
moeten we ook niet meer doen... dan maken we er maar gewoon een urban night van ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van merk ik nu. Teveel voertuigen, teveel lopen.
Dat was dus dat verhaal dat ik hoorde over jequote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Spelen we net nog even Masthuur City. Spawn ik op het punt van de BH dus ik kijk even op de helipad zie ik daar 5 rode mannetjes lopen. Ik spring er tussen, gooi m'n C4 neer, spring weer terug, detonates. Boom, 5 kills including 2 of 3 BoFers
Mine, mine, mine, mine, mine, mine
Ow ja en daarna nog een keer een BH geboobytrapt. Kon die gozer ook niet zo om lachen
Haha ja klopt ik weet niet waar die C4 vandaan kwam maarre ken jij die dingen "speerwerpen" ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Spelen we net nog even Masthuur City. Spawn ik op het punt van de BH dus ik kijk even op de helipad zie ik daar 5 rode mannetjes lopen. Ik spring er tussen, gooi m'n C4 neer, spring weer terug, detonates. Boom, 5 kills including 2 of 3 BoFers
Ow ja en daarna nog een keer een BH geboobytrapt. Kon die gozer ook niet zo om lachen
commander is niet echt het leukste in het spel nee. ik doe het nog wel omdat ik de medals en ribbons wil hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
er ook ben rond 8 uurheb alleen de laatste tijd geen zin meer in commander
![]()
voor een clanwar vind ik het niet erg uiteraard dan gaat het om het colectief
was idd een fantastische actie, ik zag je net te laat! volgens mij heb ik een screenie gemaakt...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Maar wel zeer effectief wanneer je squads ook luisteren om een battle te winnenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:11 schreef -Dries- het volgende:
Commander is stom. Totaal geen actie..
Ik eerst wel maar al m'n C4 kills waren alweer van t scherm verdwenenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
was idd een fantastische actie, ik zag je net te laat! volgens mij heb ik een screenie gemaakt...
Je kan ze idd "speerwerpen" als je springt en je gooit ze dan weg dan komen ze veel verder terecht. Ik sprong echter gewoon tussen jullie in, gooide m'n C4 neer. Sprong weer terug en *boom*quote:Op donderdag 22 september 2005 08:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Haha ja klopt ik weet niet waar die C4 vandaan kwam maarre ken jij die dingen "speerwerpen" ofzo![]()
Geef je op!quote:Match: Band of Fok!kers versus Team Rivera
Status: Challenge accepted by Team Rivera
Date: Friday 23 September 19:00 (19:00 , 21:00 )
Levels: Mashtuur City - 16/Strike at Karkand - 16
Server: Yours
Players: 6 x 6
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed
Komt omdat er dan meer vlaggen gecapped kunnen worden en iedereen dus meer punten kan halen en jij dus ook.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
Op de een of andere manier gaat het op de 64 maps (met 32 spelers) toch altijd beter bij mij.
Zal het er even met Morpheus over hebben. Volgens mij moet Morpheus dat nml zelf toestaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb me geregged op jullie forum (gisteren), maar krijg geen mailtje???
Bij geen ruimte kan je altijd een admin aanspreken. Hier staat een lijstje. Je hebt ook m'n MSN nogquote:Vanavond ga ik ook met een aantal (weet nog niet hoeveel) FoD-ers online, als er genoeg plaats is komen we in jullie server.
Ja blik op oneindig en knallen maar!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Zijn we samen een partij![]()
Gaan we nog een beetje tactieken vanavond ?
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef -Dries- het volgende:
nog maar 530 punten en dan ben ik corporal!
btw, ik heb ook bijna 1000 meer kills dan deaths, hiep hiep hoera!
Is voor mekaar!quote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Zal het er even met Morpheus over hebben. Volgens mij moet Morpheus dat nml zelf toestaan.
[..]
Nu ? Dan wordt t erg rustigquote:Op donderdag 22 september 2005 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er is ook nog een squadje FoD-ers online, ik trek ze wel richting jullie server!
Ben je er vanavond ook ?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:47 schreef i-spy24 het volgende:
* ding *
Heb ff tijd te doden dus ik ga NU ff naar de server om te spelen.
*komt weer uit z'n put gekropen...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:52 schreef domolanglekker het volgende:
En dit keer mag iemand anders de BH besturen
explain...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
*komt weer uit z'n put gekropen...
Ik ga zo eens even testen met een Joystick, irritante is dat een Joystick geen geluid betekent
die link snap ik niet...of zit je nog op zo`n oude gamepoort oid??\quote:Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
*komt weer uit z'n put gekropen...
Ik ga zo eens even testen met een Joystick, irritante is dat een Joystick geen geluid betekent
Ik heb een oude Soundblaster Live, puur vanwege de gameport. Doe ik die er in dan beginnen de problemen.quote:
Waarom een joystick.. met een muis gaat t ook prima..quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb een oude Soundblaster Live, puur vanwege de gameport. Doe ik die er in dan beginnen de problemen.
- M'n PC springt meteen van "AC 97 audio" naar "Bluetooth audio" vanwege m'n Bluetooth desktop ofzo.
- Soundblaster drivers zijn niet te installeren omdat die 'geen soundblaster detecteren'.
- Herinstallen van m'n "AC 97 audio" heeft geen effect want het apparaat wordt gewoon niet meer herkend.
Kortom, een prachtig cirkeltje. Ga binnenkort wel even een gameport to USB kabeltje halen.
Kijken of dat makkelijker gaat. Daarnaast is het uieindelijk doel ook straaljagertje spelen en m'n joystick heeft een mooie throttle controlquote:Op donderdag 22 september 2005 16:24 schreef domolanglekker het volgende:
Waarom een joystick.. met een muis gaat t ook prima..
heb ik ook gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb een oude Soundblaster Live, puur vanwege de gameport. Doe ik die er in dan beginnen de problemen.
- M'n PC springt meteen van "AC 97 audio" naar "Bluetooth audio" vanwege m'n Bluetooth desktop ofzo.
- Soundblaster drivers zijn niet te installeren omdat die 'geen soundblaster detecteren'.
- Herinstallen van m'n "AC 97 audio" heeft geen effect want het apparaat wordt gewoon niet meer herkend.
Kortom, een prachtig cirkeltje. Ga binnenkort wel even een gameport to USB kabeltje halen.
Daar zit wat in maar buiten dat, ook het aantal kills is hoger.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Komt omdat er dan meer vlaggen gecapped kunnen worden en iedereen dus meer punten kan halen en jij dus ook.
Same herequote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja blik op oneindig en knallen maar!
En nog maar 3000 puntjes en dan ben ik corporal![]()
Dat is geen groot probleem denk ik. We vullen jullie gewoon bij met mensen die vrijdag bv zeker niet kunnen spelen zoals ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moeten we weer lenen...
Ow die van FJD [C4] [BoF]Beachquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ow die van FJD [C4] [BoF]Beach
Had je die screenshot nog Rudy ?
Hoe laat was dat gister?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog wel een paar mooie plaatjes van FoD-ers tegen jullie speelde![]()
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/31-07-2005/Small/31-07-2005%20Score%20List%20Small.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Score%20List%20Small.jpg]afbeelding][/url]
als ik er bij was geweest waren jullie nergens geweestquote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog wel een paar mooie plaatjes van FoD-ers tegen jullie speelde![]()
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/31-07-2005/Small/31-07-2005%20Score%20List%20Small.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Score%20List%20Small.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 22 september 2005 om 14:49 uur schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Ben je er vanavond ook ?
Wie weet, over het algemeen ben jij inderdaad aanzienlijk irritanterquote:Op donderdag 22 september 2005 18:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
als ik er bij was geweest waren jullie nergens geweest![]()
idd tijd niet gehoord of gezien...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef Steeven het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens spelen met jullie, heb er al zo lang geen tijd meer voor gehad.
.....quote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Mischien leuk als de 'oefening' voorbij is dat er hier op FOK een kort verslag komt
ondersteunt met wat pic's van Bof vs FOD...(2)
@ eigen ''ding''quote:Op donderdag 22 september 2005 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Kicks kunnen aangevraagd worden op TS of op Xfire, we zitten op de BoF server![]()
Die gasten waren m ernstig aan t irriteren, fijn dat ie ze teruggepakt heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het laatste potje op Dalian Plant was echt erg er vlogen alleen maar botsautootjes, hoe vaak ik DoMo wel niet tegen die MIT gasten aan heb zien vliegenDie gasten waren niet blij.
Fahrenheit heb ik ook net gekochtquote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow shit...helemaal BF2 vergeten te spelen.
Ik wordt echt opgezogen in het spel Fahrenheit dat ik BF2 helemaal vergeet
Sorry
op t level daarna vloog ik nogmaals tegen zon gast aan en toen ging ie maar wegquote:Op donderdag 22 september 2005 23:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die gasten waren m ernstig aan t irriteren, fijn dat ie ze teruggepakt heeft![]()
Zijn er zaterdagavond nog mensen aanwezig ?
Ja die MIT gasten waren er zuur van.. met vliegtuigen knal je nou eenmaal snel tegen choppers aan omdat t van die langzame krengen zijn.. maar als ik ze weer zie doe ik t expressquote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net leuk gespeeld.
We waren niet heel erg aanwezig, aangezien we het puur op de defense gooide. Dat vinden wij toch het mooist.
Vooral op sqarhi peninsuala (ofzo) de hele tijd verdedigen bij het water, heel af en toe raakte we hem kwijt, maar dan pakte we heb meteen weer terug.
We hebben heel erg voor het team gespeeld en eindigde daarom, eigenlijk nooit bovenin, maar we hebben een hoop lol gehad. Bedankt voor een top avond.
Het laatste potje op Dalian Plant was echt erg er vlogen alleen maar botsautootjes, hoe vaak ik DoMo wel niet tegen die MIT gasten aan heb zien vliegenDie gasten waren niet blij.
Laatste potje was voor ons ook een beetje oefenen met de TV-guided missile. Top had dat nog nooit gedaan, maar nu heeft hij toch mooi een BH vool MIT-ers neegeschoten en hij heeft mij en timminator over een hele grote afstand neergeschoten, jammer dat we in hetzelfde team zaten![]()
Was wel mooi om 1 team met alleen maar BoF en FoD te zien![]()
Als jullie morgen nog iemand nodig hebben dan hoor ik het wel.
Wat is de stand van zaken BMH?quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:33 schreef BMH het volgende:
Vanavond clanwar 6x6. Geef je op!
Ik heb me als aanwezig opgegeven. PUNT.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat is de stand van zaken BMH?
Hoeveel man heb je?
dat is de ware regel spirit..quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb me als aanwezig opgegeven. PUNT.![]()
Ik wil best meedoen maar dan moet ik wel vanavond een headset hebben die werkt want anders gaat het communicereren klote en dat is wel zo belangrijk. Oke, ik kan wel luisteren maar niet meepraten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dat is de ware regel spirit..![]()
Je kunt blijven zagen over dat clanbase...werkt niet voor Bof. helft is niet aangemeld en van de andere helft gebruiken het weer maar de helft van de mensen.
Jongens meldt even of je meedoet vanavond.
BMH
Jedi
Sickert
Postman
?
?
Wie o wie maakt ons los voor de eer van BoF!
De eerste echte WAR!!!!!!! (als nu eens de tegenstander komt opdagen..)
Eerst collegeverplichtingen en daarna vrouwverplichtingen. Morgenavond doe ik dus pas weer mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef RudyCarell het volgende:
of hebben jullie geen vrij vandaag...![]()
Ik zag het.. Geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Eerst collegeverplichtingen en daarna vrouwverplichtingen. Morgenavond doe ik dus pas weer mee.
Overigens BMH check je mail even, de warserver is al volgeboekt.
En anders gewoon meeluisteren joh... Dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen maar dan moet ik wel vanavond een headset hebben die werkt want anders gaat het communicereren klote en dat is wel zo belangrijk. Oke, ik kan wel luisteren maar niet meepraten.
Maargoed ik hoop dat ik er vanaaf wel eentje heb en ben dus sowieso van de partij.... ZEKER als er te weinig mensen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |