abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30726711

The award-winning Battlefield franchise invades the high tech frontlines of modern warfare in the new sequel, Battlefield 2. The game brings the intensity and excitement of Battlefield 1942 into the modern era with enhanced team play and the latest, most technologically advanced vehicles and weapons systems available to man.

In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, the Chinese, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 64 players in some of the largest online battles on the PC. Additionally, persistent character growth allows players to rise through the ranks and attain the ultimate rank of General.

An all-new game engine and physics system brings the modern battlefield to life like never before. The new material penetration feature measures weapons ability to fire through barriers based on their composition and players will need to know the difference between concealment and cover in order to survive.

Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle- to-player ratio and an optimized gameplay experience.

Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates.

Soldier kits now affect vehicles that players utilize on the battlefield. For instance, the medic kit can transform a vehicle into a mobile aid station and the support kit can make helicopters into flying ammo dumps.

Systeem eisen:

Windows XP (32-bit) with Admin rights
1.7 GHz Intel Celeron D / Pentium 4 or AMD Athlon XP/ Sempron or greater
512 MB of RAM or more
8x or faster CD/DVD drive
2.3 GB free hard drive space or more
DirectX 9.0c compatible (see video)
DirectX 9.0c compatible

Video card must have 128 MB or more memory and one of the following chipsets:

• NVIDIA GeForce FX 5700 or greater
  • ATI Radeon 8500 or greater

Screenshots:

Demo downloaden:

Mirror 1
    Mirror 2
    Mirror 3

Wat verhelpt de patch en waar kan ik hem downloaden?

Dit is de nieuwste patch, de vorige patch bleek een geheugenlek te bevatten. Deze patch verhelpt dit probleem en is dus raadzaam om te installeren.

Problemen met het installeren van de patch:

Misschien helpt dit.

Help, patch failed. Wat nu?

Probeer dit eerst!
    Dit kan ook helpen.

Leuk spel, maar de Singleplayer valt tegen! Speelt FOK! ook online?

Uiteraard!Op dit moment spelen 46 mensen van FOK! , Battlefield 2 online. De gamenamen van deze personen zijn:

Escape_nl, Steeven|FOKgames, Jack_Scagnetti, Misterfox, BMH, Gamedemon, System1983, [Fok]Raffie, Pharoahe, FillipeNL, [FOK]Jur, Johan5324, Sc2ptical, Lodz21, [FOK]SickMyDuck, Ursel_schie, [-SAT-]Dr.04, Woutey, DaMayan, Dr. Sphinx, sickert.nl, FJD, nol.nl, JafarX, Darth_Ash, Dries-NL, Nlboy, RudyCarell, [.:T.P.W:.]KOGELVOER, jedi05071977, Eurion, Jump[FOK], Vaal05, i-spy24, killerguy, 3k|Menace|, Boerenlater, Woutey, IM_Barney, Stojakovic, Morpheus2002, [NL]Gunner, <Razorback><NL>, Cyberrobin, Molofear & Lonewolf2003.

En zit er al een clan aan te komen?

Jazeker. Op dit moment heeft FOK! een echte Battlefield 2 clan. Het is een vrij los geheel, je speelt wanneer je zin hebt en anders niet. Verplichte clan wars zullen dan ook niet voorkomen. Uiteraard gaan we ons best doen om zo af en toe een clanwar te organiseren. Op dit moment draait de website al! De inhoud is nog lang niet klaar en op niet al te lange termijn zal er eigen hosting en een domeinnaam komen, suggesties zijn altijd welkom!

De uiteindelijk naam voor de clan is wel bekend. Na twee polls is de uiteindelijk naam geworden: Band of Fok!kers

Leuk! Maar ik wil toch echt wat FOK!ers afslachten:

Dat kan! We hebben reeds drie pogingen gedaan om met z'n allen te spelen maar die vielen steeds een beetje in het water. Doordat er teveel animo was kon niet iedereen op de server komen! De tweede keer omdat de server - die we mocht gebruiken van de Fight or Die clan - down was op het moment dat we wilde spelen. De derde keer kreeg EA het voor elkaar om de accountserver uit te schakelen zodat we niet meer konden inloggen.

Binnenkort komen er weer meer clanwars en trainingsavondjes op het programma. Houdt de website in iig goed in de gaten.

Hoe kan ik FOK!ers vinden als er geen war bezig is?

Soms wordt er een server gepost in dit topic. Echter wordt er gebruik gemaakt van Xfire . Dit is een programma wat zich het best laat omschrijven als MSN maar dan met de mogelijkheid om vrienden die al aan het spelen zijn te joinen. Zo kan je dus alle FOK!ers die aan het spelen zijn terug vinden! Xfire overzicht:

FOK! naam - - - Xfire naam

• UnleashMitch - - - Fjd
  • NLboy - - - Nlboy
  • Sickert.nl - - - Niveklaams
  • Silver_Shark - - - Foksilver
  • Ash - - - Leenart
  • Jazza - - - Rudycarell
  • Escape_nl - - - Escapenl
  • Morpheus2002 - - - Morpheus211983
  • BMH - - - Bmh
  • Kievit19 - - - Kievit1983
  • Cyberrobin -- Cyberrobin
  • Frenkyboy - - Sickmyduck76
  • PirE - - - Pejastojakovic
  • Razorback -- Razorback5000
  • Droopie - - - Johan5324
  • MarkXL - - - Markvanholstein
  • Fillipe - - - FillipeNL
  • Gunner - - - nlgunner
  • Molotov25 - - - molotov25
  • domolanglekker - - - domo666
  • jpjedi - - - Jedi05071977
  • N-E-R-D - - - 3kmenace
  • Lonewolf2003 - - - vaal

Enkele Xfire usernames zijn: Kogelvoer, Blinker1985, Dries1, Jafarx en Amp. Mocht je nog ontbreken, laat dan even een bericht achter in dit Topic.

Teamspeak?

Ook dat kan! Op de dagen dat we bijeenkomen om gezamenlijk te spelen, zullen we gebruik gaan maken van TeamSpeak. De reden hiervoor is dat je dan de gehele tijd kan spreken ipv alleen maar ingame, meer gezelligheid! De TeamSpeak server die we gaan gebruiken is: 85.92.128.89:8767. Dit kan uiteraard wijzigen dus check even de laatste posts in dit topic als de server niet werkt.
    Teamspeak is hier te downloaden!

Een eigen public ranked server?

Die komt eraan. Op dit moment wordt de bestelling verwerkt door i3d.nl. Vrijdag 5 augustus, vandaag dus, krijgen ze de nieuwe servers binnen waarna ze onze eigen server online gaan gooien. Allemaal duimen dus dat we vanavond kunnen spelen.

Daarna zullen we de server gaan gebruiken om met veel Fok!kers samen te spelen. We hopen zover te komen dat iedereen altijd als eerste de Band of Fok!kers server op gaat zoeken. Daarnaast zullen we op vaak op de server bijeenkomsten organiseren en zijn we druk bezig om clanwars te organiseren.

Wie is momenteel de beste van FOK!?

Op dit moment is dat Steeven|FOKgames Escape_nl. Op deze pagina wordt een ranglijst bijgehouden op basis van je global BF2 score. Deze global score kan je opkrikken door op ranked servers veel punten binnen te halen met kills, flag captures, revives etc.

Doordat we van een ranglijst gebaseerd op medailles overgestapt zijn op een ranglijst op basis van de global score heeft Steeven z'n koppositie af moeten staan aan Escape_nl. Steeven heerste de Fok! clan (en nu Band of Fok!kers) al sinds deeltje 9 maar aan alle goede dingen komt een eind dus ook aan de heerschappij van Steeven

Hoe kan ik de verschillende awards winnen en wanneer krijg ik een nieuwe rank?

Op deze website wordt geprobeerd om een complete gids aan te leggen.

De openingspost:

Die kan je hier vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door RudyCarell op 19-09-2005 15:01:56 ]
  •   maandag 19 september 2005 @ 14:57:48 #3
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30726769
    De OP mag wel eens geupdate worden.....deel 18 is de laatste
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_30726869
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
    De OP mag wel eens geupdate worden.....deel 18 is de laatste
    idd

nu niet meer
    pi_30727128
    Vraag: Als je alles op High wil spelen is een pc met de volgende specs dan voldoende:

- 2,7 gig hz
    - 1024 mb
    - 256 mb videokaart
      maandag 19 september 2005 @ 15:16:39 #6
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30727283

Moet lukken trith
    pi_30727294
    @trith,

Ik heb een videokaart met 128 MB en speel op med.

------------------

Dus er is geen PW voor de TS server? Ik kom ook wel even een keertje dan

Btw, over de Basic Air Defense award. Er staat dat je em kan halen door 15 min. een stinger te gebruiken. Is dat 15 min. achter elkaar of gewoon 15 minuten in totaal?
    pi_30727364
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:10 schreef trith het volgende:
    Vraag: Als je alles op High wil spelen is een pc met de volgende specs dan voldoende:

- 2,7 gig hz
    - 1024 mb
    - 256 mb videokaart
    Hangt helemaal af van de snelheid van je geheugen en het type videokaart. cpu in mindere mate...

Ik speel op 3,2 gHzHT, 1 gig traag, 265 mb ati radeon x600 mobility en ik speel alles op middel, zonder aa en textures op low. Verschil is wel dat ik op een laptop speel dus mijn HD stukje trager is

Het geluid op software of hardware zetten ipv aex wil ook veel problemen verhelpen evenals je antivirus uit zetten. (lag problemen). Wifi kan ook pakket loss veroorzaken en dus lag geven..

Een groot level met 64 players vraagt maximum 1,3 gig aan ram dus 1,5 is wel aan te raden als je echt high end wil gaan spelen. (en het verbeterd die fucking verifying client data wachttijd)
    pi_30727400
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:16 schreef -Dries- het volgende:
    @trith,

------------------

Btw, over de Basic Air Defense award. Er staat dat je em kan halen door 15 min. een stinger te gebruiken. Is dat 15 min. achter elkaar of gewoon 15 minuten in totaal?
    duh

"FOK! " is het ww
    pi_30728142
    quote:
    @trith,

------------------

Hmm je zou zeggen totaal want er staan ook tijden van 250 uur, maar ik denk in dit geval achter elkaar anders had ik hem al moeten hebben.
    BF2: Diamond3d
    pi_30728286
    Hoe werkt dat teamspeak nou, het lukt me niet echt.... :|
    Waar moet ik t precies invullen, ken het ff niet zo snel vinden.

thnx
    pi_30729077
    Thnx allemaal!!!
    pi_30729174
    Is de TS server altijd up of niet? Want nu kan is er geen host.
    pi_30729186
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Hoe werkt dat teamspeak nou, het lukt me niet echt.... :|
    Waar moet ik t precies invullen, ken het ff niet zo snel vinden.

thnx
    staat in het vorige topic en in de openings post...gewoon server invullen: 85.92.128.91:8767

en ww: FOK!

verder niks....

ik vond trouwens nog gafe filmpjes:

http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3612
    http://totalbf2.filecloud.com/files/file.php?user_file_id=44718
    pi_30730162
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]
    Ik speel op 3,2 gHzHT, 1 gig traag, 265 mb ati radeon x600 mobility en ik speel alles op middel, zonder aa en textures op low. Verschil is wel dat ik op een laptop speel dus mijn HD stukje trager is
    ik heb ook een laptop 2,6 gHz ook 1 gig een 128mb radeon 9600, en speel ook alles op medium, ook de textures... waarom staat jouwe op low dan?
    pi_30730358
      maandag 19 september 2005 @ 17:18:37 #18
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30731137
    quote:

- 2,7 gig hz
    - 1024 mb
    - 256 mb videokaart
    Je kan ook even de demo downloaden van Battlefield 2 en zo kijken of ie soepel draait,
    voordat je het echte spel gaat kopen. Veel succes.
      maandag 19 september 2005 @ 17:19:53 #19
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30731158
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:52 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]
    Uhhh ja....ik nu snappe.
      maandag 19 september 2005 @ 17:20:52 #20
    11449 Ash
    It's a trick. Get an axe!
    pi_30731187
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef jpjedi het volgende:

En waar hangen deze vrienden uit? al lang niet meer gezien...
    Ash - - - Leenart
    Razorback -- Razorback5000
    Fillipe - - - FillipeNL
    Ola!

Ik kom weer terug hoor!
    Ben druk bezig met een videobewerking's klus en dat vergt nogal wat van me pc 12 GIG voor 1 uurtje film
    En ik zit midden in een zootie verjaardagen al 6 afgelopen en deze maand!

Maar ik kom spoedig de FOK! server weer bevuiligen
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection
      maandag 19 september 2005 @ 17:45:04 #21
    36098 kievit19
    vlaai squad is no more
    pi_30731831
    ik kom vanavond ook nog wel even op de BOF server
    The sand is pouring through the hourglass
    To remind me of how precious time is
    Cause all I ever do
    Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
    pi_30732843
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:18 schreef jpjedi het volgende:

[..]

staat in het vorige topic en in de openings post...gewoon server invullen: 85.92.128.91:8767

en ww: FOK!

verder niks....

ik vond trouwens nog gafe filmpjes:

http://www.act-of-war.de/aow/download.php?view.3612
    http://totalbf2.filecloud.com/files/file.php?user_file_id=44718
    Whahahahha
    It's a raining men!!!!!!! The Lion King

Alle andere filmpjes op de site zijn ook geweldig trouwens, ff registreren en klaar!
    Raad het iedereen aan
    pi_30733035
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 17:20 schreef Ash het volgende:

[..]

Ola!

Ik kom weer terug hoor!
    Ben druk bezig met een videobewerking's klus en dat vergt nogal wat van me pc 12 GIG voor 1 uurtje film
    En ik zit midden in een zootie verjaardagen al 6 afgelopen en deze maand!

Maar ik kom spoedig de FOK! server weer bevuiligen
    mooi!

long time no see man..
    pi_30733123
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 16:46 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

ik heb ook een laptop 2,6 gHz ook 1 gig een 128mb radeon 9600, en speel ook alles op medium, ook de textures... waarom staat jouwe op low dan?
    tja het is het resultaat van eindeloos experimenteren wat wel en wat niet loopt...

Textures low was een hele verbetering...plus ik hou de nerds van GoT goed in de gaten. Daar kun je veel nuttige info vinden. Ze zijn nu aan het uitzoeken wat nu precies welke belasting levert op je systeem..
    I
    pi_30733253
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 18:32 schreef jpjedi het volgende:

[..]

tja het is het resultaat van eindeloos experimenteren wat wel en wat niet loopt...

Textures low was een hele verbetering...plus ik hou de nerds van GoT goed in de gaten. Daar kun je veel nuttige info vinden. Ze zijn nu aan het uitzoeken wat nu precies welke belasting levert op je systeem..
    I
    Vieze Tweaker.....
    Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
    pi_30733415
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 18:35 schreef Suikermais het volgende:

[..]

Vieze Tweaker.....

ben ik al langer lid van dan fok....en deze week geleerd dat Escape dat ook heeft..

Shame on me?
    pi_30733538
    Don't blame yourself..
    Ik sta daar ook nog ergens in 't archief. Maar ik geef toe. Je kunt er heel veel nuttige info weghalen.
    pi_30733995
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Whahahahha
    It's a raining men!!!!!!! The Lion King

Alle andere filmpjes op de site zijn ook geweldig trouwens, ff registreren en klaar!
    Raad het iedereen aan
    bij it is raining men lag ik echt dubbel hier!

En dan die Mine op het laatst.... Die tweede van Snoken is toch van "the good, the bad and the ugly"??

Mensen die eerste film is echt een superrrrr aanrader van de week. Als je hm niet download heb je echt wat gemist...

[ Bericht 6% gewijzigd door jpjedi op 19-09-2005 19:14:51 ]
    pi_30734237
    tvp
    Before all else, be armed.
    pi_30735187
    te hilarisch ik lag echt helemaal dubbel met dat stukje van i like to move it
    Narf!
    pi_30735466
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef jpjedi het volgende:
    En waar hangen deze vrienden uit? al lang niet meer gezien...
    Ash - - - Leenart
    Razorback -- Razorback5000
    Fillipe - - - FillipeNL
    Bij deze dan: Hoi
    Mijn behoefte aan Battlefield is gedaalt
    Misschien dat ik binnenkort weer een keertje terug keer maar dat kan ik niet beloven.
    pi_30736128
    Hoi
    Hell To The Liars
    pi_30736560
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef Sickert het volgende:
    te hilarisch ik lag echt helemaal dubbel met dat stukje van i like to move it
    Ja is echt heel tof gedaan!
    pi_30737638
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ben ik al langer lid van dan fok....en deze week geleerd dat Escape dat ook heeft..

Shame on me?
    tweakers gebruik ik voor de problemen wanneer die er zijn met hardware en software en fok voor de fun, is gewoon gezelliger
      maandag 19 september 2005 @ 21:12:17 #36
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30738609
      maandag 19 september 2005 @ 21:20:13 #37
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30738932
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
    http://www.bandoffokkers.nl
    VET OUWE!
    Echt super...maar waarom redirect naar het forum en niet naar de BoF website?
      maandag 19 september 2005 @ 21:23:04 #38
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30739058
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef nlboy het volgende:

[..]

VET OUWE!
    Echt super...maar waarom redirect naar het forum en niet naar de BoF website?
    Omdat we hoogstwaarschijnlijk alleen nog het Forum gaan gebruiken aangezien op de site veel te weinig wordt gekeken. Zou voor veel miscommunicatie kunnen zorgen bij Wars.
      maandag 19 september 2005 @ 21:26:28 #39
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30739213
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Omdat we hoogstwaarschijnlijk alleen nog het Forum gaan gebruiken aangezien op de site veel te weinig wordt gekeken. Zou voor veel miscommunicatie kunnen zorgen bij Wars.
    Oke.
    pi_30739843
    netjes morph
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_30741022
    zo ging net echt zwaar klote... op 1 potje na dan zilver en Jedi goud
    morgen ben ik er mischien..
    iig tot later!
    Narf!
    pi_30742628
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Sickert het volgende:
    zo ging net echt zwaar klote... op 1 potje na dan zilver en Jedi goud
    morgen ben ik er mischien..
    iig tot later!
    ja ging met ups en downs...dan zit je er lekker in en gaat het super....toen kreeg ik telefoon en dan ben ik gelijk uit mijn ritme... heb meestal potje of 1-2 nodig om op volle kracht te kunnen gaan spelen.

Zit ik gvd in een AA opstelling heb ik ineens -14 door die hittezoekende raketten. Ik wist dat het bestond maar niet dat het zo link was om TK`s te maken...

Die straaljagerhoeren zijn erg sterk zeg! Dat missen wij eigenlijk nog een straaljager hoer....niemand die wil gaan specialiseren?? Ik heb wel een joystick met twisthandle maar als ik die voor rudder gebruik krijg ik de vreemdste bewegingen. Misschien toch een gaan oefenen...Een goede throttlebeheersing is erg belangrijk om dat vliegen tot een succes te brengen is mijn indruk...

Maar goed was weer gezellig...toch weer man of 8 op TS!
    pi_30742648
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 21:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
    http://www.bandoffokkers.nl
    toppertje man!
    pi_30743283
    Zo op Teamspeak is stukken gezelliger
    Ik dacht zelf alleen dat ik nog wel ergens een microfoontje had liggen maar dat is dus niet zo. Vd week denk maar eentje aanschaffen. Ben er morgen weer
    pi_30743397
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Ik dacht zelf alleen dat ik nog wel ergens een microfoontje had liggen maar dat is dus niet zo. Vd week denk maar eentje aanschaffen. Ben er morgen weer
    ja lachen he?

Ervaring van de meesten is dat het wel veel meer plezier geeft bij bf2...

Als je het eenmaal met TS speelt mis je wat als je het niet beschikbaar hebt.. (Rudy.. )
    pi_30744097
    Ik TS vaak samen met een vriend, en tis idd veel leuker. Vooral wanneer je diegene kan uitlachen wanneer je em geowned hebt
    pi_30744215
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
    haha ja vooral vandaag heb je ons lekker horen mopperen
    welkom bij de ts *misterfox mode* Skuuwot!

hehehe

@ dat filmpje

omg zat net dat filmpje weer te kijken

dat is echt zo goed inelkaar gezet, echt die moet je kijken!

[ Bericht 13% gewijzigd door Sickert op 19-09-2005 23:35:02 ]
    Narf!
    pi_30744287
    Hehe zelfs een heftruck in bf2; special forces:

http://www.bf2.be/~nieuws/254/temp_page/
    pi_30744488
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef jpjedi het volgende:

pi_30744531
    vandaag was weer ff leuk knallen, laatste 2 uurtjes op bof server gespeeld
    met als hoogte punt:

goude medaille (me eerste volgens mij)
    goeie score op zich

paar leuke acties gemaakt.

een hummer vol gegooid met c4, ergens parkeren, en wachten tot iemand em pakt... ik terug naar eigen basis, en wachten maar. toevallig was het een vriend van mij die met het andere team speelde en em pakte. dat was natuurlijk ff lachen.

ik stond op een gebouw, net sniper afgemaakt, komt er een heli aanvliegen en die zag me niet. stond net te ver om c4 op te gooien, dus ik spring van dat gebouw af, gooi een c4 naar binnen, open me parachute, en voordat ik land blaas ik die helicopter op, zag er waarschijnlijk best spectaculair uit

en op het einde nog ff als chinees naar het amerikaanse schip gevlogen, en daar de mannetjes met bij de bootjes elke keer opblazen... beetje lullig ik weet het, maar het was wel grappig, aangezien ik daar met een vriend beetje zat te kloten

t spel wordt wel steeds vetter
    pi_30744615
    wtf een jetski ?

cool als je daar dan met zn 2en op kan

als er positieve reacties over zijn ga ik die ad on wel halen denk ik
    Narf!
    pi_30744618
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 23:28 schreef Sickert het volgende:
    @ dat filmpje

omg zat net dat filmpje weer te kijken

dat is echt zo goed inelkaar gezet, echt die moet je kijken!
    dat "mine" filmpje? die is zeker vet, maar ook die van monthy python is erg grappig
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 23:40 schreef Sickert het volgende:
    wtf een jetski ?

cool als je daar dan met zn 2en op kan
    ja en dan met 2 jetski's een boat afschieten, en civilian car is ook wel grappig.
    pi_30745286
    Je moet even the biggest and the best bekijken.. ziek wat een gast daar doet, dat kan nooit echt zijn;

Hij zit in een straaljager, vervolgens laat hij zich daaruit vallen, valt precies door 'een dam' heen (door die gaten), vervolgens is een andere kerel met een speedboot gearriveerd en terwijl die rijd/vaart valt dat mannetje uit die straaljager precies in die boot achter het geweer. . .

Whahaha Double Dash!! Hij is zeker leuk gedaan. Vooral de geluidjes erbij
    pi_30745776
    ik krijg geen beeld erbij
    pi_30746360
    ambush @ mashtur uber domo tour filmpje!
    Narf!
    pi_30746480
    Avond..

Een soort veredeld BF2 race-game met allerlei Pokamon effecten erbij

*burb*

[ Bericht 13% gewijzigd door i-spy24 op 20-09-2005 01:12:05 ]
      dinsdag 20 september 2005 @ 07:35:05 #58
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30748629
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef jpjedi het volgende:

Had je ook bij de mod van DesertCombat BF1942.
    Was wel lache.
    pi_30750447
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:54 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding] Avond..

[[url=http://x7.putfile.com/9/26117514962.jpg]afbeelding][/url]
    Een soort veredeld BF2 race-game met allerlei Mario Kart effecten erbij
    [afbeelding]

*burb*
    ja
    pi_30751322
    Goedemorgen allemaal Gisteravond lekker bij m'n vriendin geweest, opdrachten voor morgen zijn al af, Brugman is zojuist weer afgemaakt, dus eigenlijk heb ik wel een beetje vrije tijd vandaag

Vanavond weer allemaal spelen ? Overigens wil ik wel even kijken of ik me kan verdiepen in straaljager hoeren. Ik heb nog een Sidewinder liggen met een makkelijke thrust control. Moet m'n PC alleen m'n SB Live nog even herkennen
    Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
    84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
      dinsdag 20 september 2005 @ 10:36:39 #61
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30751368
    Hoi Ferdi

Ga je nu het ledenbestand updaten?

Check: http://www.bandoffokkers.nl
    pi_30751561
    Ledenbestand updaten ?

Had de URL al gezien Cool

-edit-
    Zoals iedereen wel heeft gezien hebben we voor de redirect naar dr-clan gekozen in plaats van dr-clan te wijzigen naar bandoffokkers. Dit heeft 1 simpele reden, het wijzigen van een URL kost 20,- per keer en dat zou Morpheus dus 2x 20,- kosten (1x naar bandoffokkers en weer terug) Deze optie was dus goedkoper

[ Bericht 50% gewijzigd door UnleashMitch op 20-09-2005 11:14:33 ]
      dinsdag 20 september 2005 @ 10:49:04 #63
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30751668
    Guyz, nog even een vraagje...
    Als commander zijnde, krijg je dan nou de arty kills als kit die je in je handen hebt of niet?
    Btw, ik heb gisteren mijn expert knife badge gehaald in gewone combat servers!
    Op strike at karland... achter mensen aan de trap op lopen, zei gaan liggen...
    ff kruipen...

hand in de nek, mes aan de zijkant... TJOK en die mannetjes maar balen
    -- ViPeRII --
    pi_30752811
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Hoi Ferdi

Ga je nu het ledenbestand updaten?

Check: http://www.bandoffokkers.nl
    Heej Frank, 't lukt me nog steeds niet om me aan te melden bij dr-clan forum. Ik krijg elke keer dit te zien:
    quote:
    Please ensure that you complete all the fields fully, taking particular care over the password fields.
    pi_30753188
    Morpheus zal je zo wel even manueel toevoegen. Ik had hetzelfde probleem
      dinsdag 20 september 2005 @ 11:57:39 #66
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30753363
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 11:37 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Heej Frank, 't lukt me nog steeds niet om me aan te melden bij dr-clan forum. Ik krijg elke keer dit te zien:
    [..]

Welke usernaam wil je hebben op het Forum?
    pi_30753440
    [BoF]JafarX ajb
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:04:27 #68
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30753542
    Ow en naar welk e-mailadres mag de uitnodiging?
    pi_30753564
    jafarx@hotmail.com
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:06:21 #70
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30753594
    Voor mekaar.

Vergeet niet je wachtwoord te veranderen aangezien ik je een standaard wachtwoord heb gegeven.
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:09:30 #71
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30753670
    Anyone?
    Als commander zijnde, krijg je dan nou de arty kills als kit die je in je handen hebt of niet?
    -- ViPeRII --
    pi_30753786
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Voor mekaar.

Vergeet niet je wachtwoord te veranderen aangezien ik je een standaard wachtwoord heb gegeven.
    Heb je t al verstuurd want ik heb nog niets ontvangen?!
      dinsdag 20 september 2005 @ 12:20:52 #73
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30753934
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:15 schreef Umm-Qasr het volgende:

[..]

Heb je t al verstuurd want ik heb nog niets ontvangen?!
    You got mail!
    pi_30754083
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

You got mail!
    Thanks a million ...
    pi_30754842
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 12:09 schreef ViPeRII het volgende:
    Anyone?
    volgens mij niet...
      dinsdag 20 september 2005 @ 13:16:42 #76
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30755485
    quote:
    15 min. in 1 potje. Hoeft niet achter elkaar.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_30755584
    dank je
    pi_30755700
    we moeten denk ik overdag onze servernaam veranderen en de maps, hij is bijna altijd leeg...
    pi_30756929
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef RudyCarell het volgende:
    we moeten denk ik overdag onze servernaam veranderen en de maps, hij is bijna altijd leeg...
    Komt volgens mij omdat de zomervakantie weer afgelopen is, er kan niet meer de hele dag gespeeld worden en zodra je server eenmaal leeg staat is het lastig om mensen er bij te krijgen.

Ik heb zojuist iig even de servernaam aangepast zodat ook onze website gespammed wordt

Overigens heeft iemand een idee over of ik de tekst op de server kan allignen ? Wil het in het midden hebben nml
    pi_30757165
    Ik ben er vanavond wel weer
    pi_30757199
    Allign is opgelost. De server pakt gewoon spaties Waar zie je dat nog tegenwoordig

Zou overigens nu niet op de server proberen te komen, servermessage wordt pas aangepast na een server reset dus de server reset nu om de vijf minuten.
    pi_30757314
    dan bespaar ik al me energie voor vanavond! Nu toch nog een aantal dingen te doen.

Voor de mensen die op teamspeak zitten, welke headset hebben jullie en is aan te raden?? Ik heb wel een los microfoontje maar dat ding is baggerkwaliteit. En ik wil microfoon en koptelefoon in één.
    Dus welke hebben jullie?? :)

Link toevallig?
    pi_30757424
    quote:

- 2,7 gig hz
    - 1024 mb
    - 256 mb videokaart
    256 zegt helemaal niets!!

als dat een fx5200 is dan heb je er geen reet aan
    pi_30758112
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 14:43 schreef nexhil het volgende:

6800GT werkt iig op alles high, als je dan AA op 2x zit dan schokt ie af en toe als het drukker wordt. AA uit en t werkt perfect
    pi_30758645
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef UnleashMitch het volgende:
    Allign is opgelost. De server pakt gewoon spaties Waar zie je dat nog tegenwoordig
    dus hij staat nu gecentreerd? ok en scheelt dat nog per resolutie
    pi_30759889
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 15:21 schreef RudyCarell het volgende:
    dus hij staat nu gecentreerd? ok en scheelt dat nog per resolutie
    Dat zal vast wel ja

maar goed ik speel op 1024 en dat is volgens mij wel de common resolution. We kunnen het ook weer terugzetten naar links
      dinsdag 20 september 2005 @ 16:02:32 #87
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30760090
    Ik wil ook nog wel langskomen vannavond
    -- ViPeRII --
    pi_30760254
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dat zal vast wel ja

maar goed ik speel op 1024 en dat is volgens mij wel de common resolution. We kunnen het ook weer terugzetten naar links
    ik op 800x600... maakt mij niet uit waar het staat, ik pas sowiezo wel ff de servergraphic aan met www.bandoffokkers.nl erin...
    pi_30760643
    deeltje 34 al weer, het leek mi trouwens een leuk idee om een keer een custom maps night te houden, nog meer mensen die in zijn voor dit idee??? (als het mogelijk is dan:P). naja, zie jullie warschijnlijk vanavond wel weer op BF2
    Ctrl + W
    Echte mannen eten geen honing. Die kauwen op bijen.
    pi_30760840
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:17 schreef Timminater het volgende:
    deeltje 34 al weer, het leek mi trouwens een leuk idee om een keer een custom maps night te houden, nog meer mensen die in zijn voor dit idee??? (als het mogelijk is dan:P). naja, zie jullie warschijnlijk vanavond wel weer op BF2
    kan enkel op unranked servers...
    pi_30760994
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:07 schreef RudyCarell het volgende:
    ik pas sowiezo wel ff de servergraphic aan met www.bandoffokkers.nl erin...

Tot vanavond ook ? Er lijken er wel een hoop te komen
    pi_30760999
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

kan enkel op unranked servers...
    maakt dat uit dan ????, 1 avondje unranked vind ik ook niet erg hoor
    Ctrl + W
    pi_30761260
    of een avondje mods, had er een aantal die me wel aanspraken, deze bijv.
    http://battlefield2.filef(...)_Nights_Client;46948

of een avondje jetpowered/back to the futur
    http://battlefield2.filefront.com/screenshots/File/44582/2
    http://battlefield2.filefront.com/screenshots/File/45923/3
    Ctrl + W
      dinsdag 20 september 2005 @ 16:51:10 #94
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_30761861
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 14:43 schreef nexhil het volgende:

[..]

Ik heb die specs, maar kan een 9800XT met 256mb het dan wel aan?
    The Internets, I needs it..
    pi_30761986
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:51 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik heb die specs, maar kan een 9800XT met 256mb het dan wel aan?
    Ik zou zeggen: probeer het, loopt het niet soepel ken je je settings altijd lager zetten. Of wil je juist een pc die battlefield 2 af kan spelen met alles op high??

Ik zelf heb alles op low (light en details na) maar als ik alles op medium zet loopt het spel denk ook soepel. Maarja zekere voor het onzekere, vind het prima zo.

Gameplay boven graphics (alhoewel het laatste ook belangrijk is natuurlijk)
    pi_30762059
    quote:

[..]

ik op 800x600... maakt mij niet uit waar het staat, ik pas sowiezo wel ff de servergraphic aan met www.bandoffokkers.nl erin...
    kijk dat is het verschil rudy met die low setting voor textures waar we het over gehad hebben,...ik speel op 1024 @ 60Hz
      dinsdag 20 september 2005 @ 16:59:56 #97
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30762165
    quote:

[..]

Zou je die balk op het Forum nog wat breder kunnen maken want ik zie nog een heel stuk blauw. (1280 x 1024)
    pi_30762238
    Huidige Server Message:

Welcome to the Official Band of Fok!kers Ranked Public Battlefield 2 Server!

We are a Dutch BF2 clan aimed at having fun.

You can visit our website at www.bandoffokkers.nl

Alleen dan gecentreerd Kan vast nog creatiever maar goed.
    pi_30762584
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 16:59 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Zou je die balk op het Forum nog wat breder kunnen maken want ik zie nog een heel stuk blauw. (1280 x 1024)
    pas ik ook ff aan
    pi_30763189
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 17:01 schreef UnleashMitch het volgende:
    Huidige Server Message:

Welcome to the Official Band of Fok!kers Ranked Public Battlefield 2 Server!

We are a Dutch BF2 clan aimed at having fun.

You can visit our website at www.bandoffokkers.nl

Alleen dan gecentreerd Kan vast nog creatiever maar goed.
    wellicht wijs om dan een sectie te maken met engelstalige server regels..samengevat, duidelijk en simpel. Bijvoorbeeld dat je op onze server mag basecampen als alle vlaggen in bezit zijn is niet overal...
    pi_30763405
    Zit idd wat in. Neem ik even mee naar achter want zoals je weet hadden we de vorige keer wat problemen om enkele gedeeltes van de server openbaar te maken voor iedereen.
    pi_30765407
    jongens die neuzelen over videokaarten.. ik heb een radeon 9600 XT met 128 MB en draait vrij goed op lage settings met AA op een laag pitje.. (en ik trap kont ermee) alle hogere kaarten trekken t dus met gemak
    pi_30765514
    Hé gasten, ben momenteel druk met de studie vandaar ik er de laatste tijd niet meer zoveel ben. Straks heb ik het weer lekker rustig en genoeg tijd om jullie te irriteren met mijn voortreffelijke headshots ahum*.

dinsdag 20 september 2005 @ 19:27:40 #104
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30766543

Mijn nieuwe 20" speeltje Staat leuk naast mijn 42" plasma.

Battlefield in 1680x1050 is mooooooi
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_30766658
    Bewijs willen we zien.

Ik ben nog gewoon trots op mijn zuurverdiende 17 inch iiyama lcd of tft weet ik veel.
    In ieder geval erg plat.

Dus veel plezier met je monitor, dat ie maar niet door schoonmaakster/
    vrouw/ vriendin/ kinderen gesloopt/laten vallen/ met hun vieze vingers
    je monitor verneuken!!!

MAARRE Wanneer loopt het contract af????????????????????? Voor de server dan

[ Bericht 23% gewijzigd door Droopie op 20-09-2005 19:38:57 ]
    Hell To The Liars
    pi_30766776
    Tja..ik kan hier ook wel foto's gaan posten van een dikke mercedes...maserati..en ga zo maar door
    Maar ja...ik ben simpel.Ik rij in een Citroën C2
    Oh ja...Di3ki3 draait BF2 nog gewoon op een dikke 19' crt. Een Flips 109P20
    pi_30766904
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:30 schreef Droopie het volgende:
    MAARRE Wanneer loopt het contract af????????????????????? Voor de server dan
    6 november 2005.

Ik ben ook ouderwets, CRT rules Puur uit noodzaak eigenlijk, een 21" LCD kan ik echt niet betalen en kleiner wil ik niet
    pi_30766957
    Puur persoonlijk vind ik de kleuren op een crt nog steeds stukken beter dan op een TFT'tje...
    pi_30767051
    Het is wel anders, maar beter??
    Het is wel wennen inderdaad en als je op de bank een filmpje
    ligt te kijken moet je soms je beeld naar beneden kantelen om
    een soort vreemde schaduw (twilight zone achtig) te vermijden.
    Hell To The Liars
      dinsdag 20 september 2005 @ 19:41:13 #110
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30767069
    Ik zal morgen foto's dumpen. Ik heb de foto's al gemaakt, maar ik heb nu niet de voorzieningen om de foto's te uppen naar me HDD.

Kunnen jullie ook mijn broers geluids installatie zien (lees: 19" geluidskaart, 8 boxen, 2 draaitafels, een virus b synthersyser, een touchscreen controlled dynamic audio controller en een flut keyboardje

Over CRT vs tft/lcd.. Deze apple cinema heeft een ongelofelijke contrast. Echt oog verblindend wit & pikzwart.
    pi_30767121
    Weten we meteen waar het geld zit in het geval we de server niet meer kunnen betalen
    pi_30767153
    Wauw..een 19" geluidskaart. dat zal me daar een ding zijn
      dinsdag 20 september 2005 @ 19:44:40 #113
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30767187
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef Suikermais het volgende:
    Wauw..een 19" geluidskaart. dat zal me daar een ding zijn
    Die zit natuurlijk niet in de PC .

[/patser mode uit]
    pi_30767601
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:27 schreef BMH het volgende:
    [afbeelding]

heb je ook een g5, of enkel de monitor?
      dinsdag 20 september 2005 @ 19:58:53 #115
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30767732
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

heb je ook een g5, of enkel de monitor?
    Kep geen macje.
    pi_30768116
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 19:58 schreef BMH het volgende:

[..]

Kep geen macje.
    op me werk heb ik wel een g5 maar deze 21inch monitor
      dinsdag 20 september 2005 @ 20:14:05 #117
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30768334
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

op me werk heb ik wel een g5 maar deze 21inch monitor
    [afbeelding]
    pi_30768804
    lol fucking pimps!!

dit hoort hier trouwens niet thuis maar op het BOF forum....

ennniewees ! ik ben blij met mn nieuwe Ilyama 17'' tft
    had liever ook groter gehad alleen dat vind ik dan weer te duur
    Narf!
    pi_30769081
    Waarom draait de FoK server allemaal van die 64 player mappen?, het wordt er niet echt beter op en waarom mappen zoals daqing(ofzo) oilfields erin, de slechtste map van het spel.
    pi_30769506
    Gister draaide er gewoon 32p maps op. Blijkbaar iemand die graag wil vliegen er zijn nml verschillende admins die t kunnen Thema-avonden staan nog op de kalender.
    pi_30769576
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 20:32 schreef Almere-Dude het volgende:
    Waarom draait de FoK server allemaal van die 64 player mappen?, het wordt er niet echt beter op en waarom mappen zoals daqing(ofzo) oilfields erin, de slechtste map van het spel.
    Mapgrootte moet je maar eens aan één van de admins vragen...sickert..rudycarell.
    Tja..en over die mappen. de één vindt Daging Oilfields leuk..de ander vindt 'm 3 x niks. Je kunt gewoon niet aan de wens van jan en alleman voldoen.
    pi_30770438
    Vandaag de mappen waar ik een hekel aan heb. Ik kom morgen wel dan ...
      dinsdag 20 september 2005 @ 21:18:04 #123
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30770730
    Ik ga 22:00 uur spelen!

Ik ga vast en zeker geen kont schoppen
    pi_30771041
    @Jafar, join ons (mij en Morpheus) gewoon om 22:00. Ik gooi de mappen zo weer om als meerdere het er mee eens zijn

Overigens nu op Veronica: Jackass the Movie, sommige stukken zijn echt geniaal
    pi_30772965
    ik heb niks gedaan met de mappen iig... en damn die domotours...
    pi_30773111
    en nog even over die maps, dit komt van ons forum
    quote:
    Dinsdag: BoF's Flight Day

- Dragon Valley 64
    - Zatar Wetlands 64
    - Daqing OilFields 64
    - Dalian Plant 64
    - Clean Sweep 64
    pi_30774525
    net dikke ownerds!

en ook deze maar

787 !

dikke respect en luve voor onze vliegenier !

[ Bericht 62% gewijzigd door Sickert op 20-09-2005 23:03:22 ]
    Narf!
      dinsdag 20 september 2005 @ 22:57:29 #128
    6290 Dr_Crouton
    pi_30774830
    quote:
    Domo!

* Dr_Crouton fires Scud missile to DoMo.
    pi_30775496
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
    net dikke ownerds!

[[url=http://img15.imageshack.us/img15/9567/alleenmaarfokkersaandetop2ky.th.jpg]afbeelding][/URL]

en ook deze maar

[[url=http://img166.imageshack.us/img166/3234/woeij0vy.th.jpg]afbeelding][/URL]

787 !

kijk maar uit voor ea...
    pi_30775579
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Domo!

* Dr_Crouton fires Scud missile to DoMo.
    desert combat nostalgie
    pi_30775632
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
    net dikke ownerds!

[[url=http://img15.imageshack.us/img15/9567/alleenmaarfokkersaandetop2ky.th.jpg]afbeelding][/URL]

en ook deze maar

[[url=http://img166.imageshack.us/img166/3234/woeij0vy.th.jpg]afbeelding][/URL]

787 !

In dat tweede plaatje... die commander was ook blij met ons
      dinsdag 20 september 2005 @ 23:21:58 #132
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30775917
    Alles voor de puntjes.....
    pi_30776059
    Hehe wie van de wereld evenaart dit???

Nu maar naar bed, morgen vroeg op om op school een project te maken :S
    pi_30776113
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef BMH het volgende:
    Alles voor de puntjes..... Jullie rapen het plezier van de anderen imo.
    als t vijandelijke team goed samenwerkt.. de bh spot.. vervolgens de su de mig en de attack heli erop af gaan maak je met een BH geen schijn van kans... zelf met een volle bak met engineers.. als ze ook nog eens alle AA bemannen helemaal.. maar dat doen ze nooit omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn. Maar goed na de patch is t over met in air repairen en kan iedereen weer opgelucht ademhalen
    pi_30776255
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

als t vijandelijke team goed samenwerkt.. de bh spot.. vervolgens de su de mig en de attack heli erop af gaan maak je met een BH geen schijn van kans... zelf met een volle bak met engineers.. als ze ook nog eens alle AA bemannen helemaal.. maar dat doen ze nooit omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn. Maar goed na de patch is t over met in air repairen en kan iedereen weer opgelucht ademhalen
    tja als je ziet dat we maar een keer of 4 echt neergehaald zijn waarvan 2 x door een suicide

en die gasten niet meer als 30 punten hebben ligt het toch echt aan hun
    als het nu mashtuur was zeg ik ok maar in golf of oman moet je die BH echt makkelijk kunnen hebben....
    Narf!
    pi_30776555
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:

[..]

tja als je ziet dat we maar een keer of 4 echt neergehaald zijn waarvan 2 x door een suicide

en die gasten niet meer als 30 punten hebben ligt het toch echt aan hun
    als het nu mashtuur was zeg ik ok maar in golf of oman moet je die BH echt makkelijk kunnen hebben....
    t was mijn eerste keer dat ik t op oman probeerde.. normaal is t daar levensgevaarlijk om dat met de blackhawk te proberen ..
    pi_30776779
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef domolanglekker het volgende:
    jongens die neuzelen over videokaarten..
    Misschien dat dit helpt bij problemen:
    http://www.firingsquad.co(...)_optimization_guide/
    pi_30777113
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 om 19:27 uur schreef 'BMH' het volgende:
    [afbeelding]

Als rechtgeaarde Mac-liefhebber zie ik graag je ff snel geschoten pic van je nieuwe opzet.
    zeker als je BF2 erop speelt aangezien een Wintel-bak aangesloten op deze display
    altijd iets anders is dan een Mac-computer erop.
    Dus ff snel je camera pakken van je telefoon of die digitale en ff schieten als het kan.
    reclame foto's hebben we weinig aan
      dinsdag 20 september 2005 @ 23:51:11 #139
    6290 Dr_Crouton
    pi_30777205
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Keromane het volgende:

[..]

Misschien dat dit helpt bij problemen:
    http://www.firingsquad.co(...)_optimization_guide/
    pi_30777788
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

t was mijn eerste keer dat ik t op oman probeerde.. normaal is t daar levensgevaarlijk om dat met de blackhawk te proberen ..
    inderdaad soms kun je met geluk 2 vlaggen cappen en dan ben je alweer dood
    Narf!
    pi_30780012
    t was vanavond weer leuk knallen op de BOF server..

voor het eerst commander uitgeprobeert, nog best grappig, maar je bent wel non-stop bezig...

kijk je op je kaart, klik je op scan... shit er zit er een vijand alleen bij die basis... hè wacht, dat is mijn basis, snel ff dat mannetje afknallen

elke keer minstens in de top 5 gekomen met commander, dus op zich ging het wel lekker....
    pi_30780597
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Nounou, eerste pagina google.

Nota bene gezocht op waarom je regelmatig niet kunt spawnen. Nog steeds geen antwoord daarop trouwens, 'select spawnpoint' is te zien, maar de map laat geen spawnpoints zien. Niet als private, niet als sergeant, niet als kolonel. Of welke drie rangen er bedacht zijn.

Een mooi moment: waarom kun je niet spawnen?
    pi_30781119
    Er zijn nog wel vlaggen neem ik aan ?

Wordt er vanavond nog een potje geschoten ? Heb wel zin in een avondje teamwork met Sickert als commander
    pi_30781566
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 02:18 schreef Keromane het volgende:

[..]

Nota bene gezocht op waarom je regelmatig niet kunt spawnen. Nog steeds geen antwoord daarop trouwens, 'select spawnpoint' is te zien, maar de map laat geen spawnpoints zien. Niet als private, niet als sergeant, niet als kolonel. Of welke drie rangen er bedacht zijn.

hehe

moeten wel vlaggen zijn idd...maar ik mag toch aannemen dat je dat toch wel door hebt?

@FJD:
    vanavond cursus.... Misschien dat ik er na 11 uur nog even ben...
    pi_30781749
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 07:09 schreef UnleashMitch het volgende:
    Er zijn nog wel vlaggen neem ik aan ?

Wordt er vanavond nog een potje geschoten ? Heb wel zin in een avondje teamwork met Sickert als commander
    *van de partij is*
    pi_30783253
    Damn, de support class ownt nog best wel! Je kan in tegenstelling tot de M16 en de AK's gewoon lang door blijven schieten zonder te reloaden. Ideeal als je tegenover 3 man komt
      woensdag 21 september 2005 @ 10:26:52 #147
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30783948
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 02:18 schreef Keromane het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je in het verkeerde scherm kijkt. Er is een spawnscherm en er is een scherm waarin je de orders kan geven/zien (dit scherm roep je aan met CapsLock) hier in zie je dus wel de map, maar je ziet geen spawnpunten. Het andere scherm is het spawn scherm en die moet je oproepen om een spawn te selecteren.

Als dit het niet is dan moet je iets duidelijker zijn. Wat doe je precies en wat zie je op je scherm als je niet kunt spawnen en wat zie je bijvoorbeeld als je wel kunt spawnen.

Ik ben er natuurlijk van uitgegaan dat je weet dat je alleen kunt spawnen bij je team vlaggetjes en niet bij de vijandelijke vlaggen of witte vlaggen.
    2de in de Tour de BoF!
      woensdag 21 september 2005 @ 10:29:58 #148
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30784030
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Of als [FoD]-PoSTMaN in een T-90 bij de MECies had gezeten

Ik zit heel vaak in zo'n team waar jullie tegen gespeeld hebben. Ik eindig dan geregeld bovenaan van mijn team, maar kom niet in de buurt van de tegenstanders.
    Niks is vervelender dan bij zo'n team zitten.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30785113
    heb ff geprobeerd een eigen poll te maken weet dat polls zuigen, maar ja, je moet alles een keer geprobeerd hebben

Welke rang [bf2] zijn jullie?
    » Private
    » Private First Class
    » Lance Corporal
    » Corporal
    » Sergeant
    » Staff Sergeant
    » Gunnery Sergeant
    » Master Sergeant
    » First Sergeant
    » Mstr Gunnery Sergeant
    » Sergeant Major
    » Sergeant M.o.t.C.

maak je eigen FOK! poll zelf!
    pi_30785151
    maar wrm krijg ik de tussenstand nie te zien???
      woensdag 21 september 2005 @ 11:18:14 #151
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30785269
    Gister avond voor het eerst met Domo meegevlogen op Mashtuur.... je kan goed vliegen!

Respect !
    Where law ends, tyrrany begins.
    pi_30786092
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 11:14 schreef JumperJack het volgende:
    maar wrm krijg ik de tussenstand nie te zien???
    hij heeft dezelfde fout gemaakt als ik een tijdje geleden.

Poll moet aangemaakt worden bij:
    http://poll.dezeserver.nl/index.cgi
      woensdag 21 september 2005 @ 13:02:12 #154
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30788438
    Animo check: Wie wil er NU vrijdag om 21:00 een clanwar spelen?
    pi_30789466
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
    jaaaaaaaaaaaaa
    Zondag kan ik niet dus deze ben ik er zeker bij...

vraag is meer: komen zij wel??;)
      woensdag 21 september 2005 @ 13:39:40 #156
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30789574
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef jpjedi het volgende:

[..]

jaaaaaaaaaaaaa
    Zondag kan ik niet dus deze ben ik er zeker bij...

vraag is meer: komen zij wel??;)
    Als we nog 6 andere leden kunnen overhalen voor vrijdag dan accepteer ik de clanwar.
    pi_30790452
    quote:
    ik niet.. dan ben ik aan t werk
      woensdag 21 september 2005 @ 14:11:52 #158
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30790585
    Me is Sergeant
    Ik heb gistewr.. ja jah.....

De veteran explosive badge gehaald!!!!!!!!
    -- ViPeRII --
    pi_30790589
    der zit alweer 1 grapjas tussen bij de poll
      woensdag 21 september 2005 @ 14:31:37 #160
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30791084
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef ViPeRII het volgende:
    Me is Sergeant
    Ik heb gistewr.. ja jah.....

De veteran explosive badge gehaald!!!!!!!!
    [afbeelding]
    shit man hoe doe je dat, krijg geen eens de basic voor elkaar
      woensdag 21 september 2005 @ 14:37:23 #161
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30791276
    Gewoon een beetje klooten
    Mis alleen nog mijn stinger badge een beetje... wel al eens gehaald, maar nooit geregistreerd :S Die andere (mec en usa service) krijg je volgens mij als je 250 uur gespeeld hebt?
    Zit nog maar op de 8 dagen en 16 uur, dus dat duurt nog een tijd :S
    Andere basics op de pistol en de knife na zijn lastiger.... de rest vond ik goed te doen, behalve de explosives badge, daar had ik ook moeite mee.

Pistol en knife moet je een beetje geluk mee hebben en soms even een eindje omlopen
    -- ViPeRII --
      woensdag 21 september 2005 @ 14:44:57 #162
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30791572
    Pistol (basic dan) is me wel gelukt, knife begin ik geen eens aan....
      woensdag 21 september 2005 @ 14:54:54 #163
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30791883
    -- ViPeRII --
    pi_30792030

ff zo tussendoor Graag wat meer duidelijkheid als er weer iets van een CW opduikt,
    is het gelijk ook wat helderder voor de rest ipv die enkele zinnen met alleen een kreet.
    Dus wie is het,waarom, en waar en wat is de bedoeling en hoelaat etc etc...

EN:

Ik dacht dat we zondag as. al een grote CW hadden...
    pi_30792094
    quote:
    Uhm, ik weet dat ik nog nooit met jullie een war heb gespeeld, maar ik kan wel, mochten jullie regulars te weinig hebben.
    pi_30792141
    Knife is simpel Gewoon in knife-only servers spelen
    pi_30792180
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef -Dries- het volgende:
    Knife is simpel Gewoon in knife-only servers spelen
    die zijn er niet meer
    pi_30792577
    Nee?, wel, das kut dan.
      woensdag 21 september 2005 @ 15:25:46 #169
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30792785
    Knife only servers worden geband door ea...
    en trouwens... dat vind ik niet echt fair
    Vind het leuker om achter iemand aan te kruipen en dan van achter zijn keel door te snijden...
    Dan zie je ze gewoon zitten te balen achter de pc
    -- ViPeRII --
      woensdag 21 september 2005 @ 16:28:51 #170
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30794563
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]

ff zo tussendoor Graag wat meer duidelijkheid als er weer iets van een CW opduikt,
    is het gelijk ook wat helderder voor de rest ipv die enkele zinnen met alleen een kreet.
    Dus wie is het,waarom, en waar en wat is de bedoeling en hoelaat etc etc...

EN:

Ik dacht dat we zondag as. al een grote CW hadden...
    Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.

We zijn alweer door 3 clans uitgedaagd voor een war. Ik kan helaas niet verder plannen dan deze maand en het niet accepteren van de war gaat ons punten kosten. Een war op een andere dag als zondag is dus noodzakelijk. Vandaar de Animo check voor vrijdag.

Wie wil er vrijdag om 21:00 een clanwar spelen??
    pi_30794754
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef BMH het volgende:

[..]

Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.

We zijn alweer door 3 clans uitgedaagd voor een war. Ik kan helaas niet verder plannen dan deze maand en het niet accepteren van de war gaat ons punten kosten. Een war op een andere dag als zondag is dus noodzakelijk. Vandaar de Animo check voor vrijdag.

nou als je echt niemand kunt vinden, wil ik eventueel wel invallen... bij hoge uitzondering
    pi_30795382
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef BMH het volgende:

[..]

Wederom, zijn genoeg mensen...zeker 10 voor zondag als ik de mensen wat aanspreek via xfire zoals de vorige keer ...dat is echt het probleem niet. Het probleem zit erin om ze zover te krijgen om zich aan te melden bij clanbase...

Als het onderwerp WAR weer gaat leven in aanloop naar de datum hier op het topic dan merk je vanzelf dat er weer mensen zijn en voor je het weet heb je er teveel.

pi_30795417
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

nou als je echt niemand kunt vinden, wil ik eventueel wel invallen... bij hoge uitzondering
    met TS?
      woensdag 21 september 2005 @ 16:56:44 #174
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30795460
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef jpjedi het volgende:

[..]

met TS?
    En een 20" apple cinema! KLOTE EA! Maak een breedbeeld games!!
    pi_30795551
    Ik wil vrijdag ook wel met jullie meedoen als het mag
      woensdag 21 september 2005 @ 16:58:54 #176
    52200 ViPeRII
    It's a good day to die
    pi_30795562
    je kan de res toch zo instellen of niet?
    -- ViPeRII --
    pi_30795748
    quote:
    En een 20" apple cinema!
    die mac monitor is van me werk, thuis zit ik nog op me laptop
    quote:
    met TS?
    en TS hmm das waar... dat zien we wel als ik echt MOET warren
    quote:
    KLOTE EA! Maak een breedbeeld games!!
    dat werkt toch gewoon
    C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx 1280 +szy 720

en je moet de field of view van 1.0 naar 1.1 gooien voor widescreens, staat ergens in de bf2 folder

[ Bericht 25% gewijzigd door RudyCarell op 21-09-2005 17:21:52 ]
    pi_30796347
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

[..]

[..]

dat werkt toch gewoon
    C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx 1280 +szy 720

en je moet de field of view van 1.0 naar 1.1 gooien voor widescreens, staat ergens in de bf2 folder
    moet ik ook eens proberen dan...zit ook met breedbeeld scherm
    pi_30796431
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 17:25 schreef jpjedi het volgende:

[..]

moet ik ook eens proberen dan...zit ook met breedbeeld scherm
    op me tv werkte het, maar dat was bij de release
    pi_30796498
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef -Dries- het volgende:
    Ik wil vrijdag ook wel met jullie meedoen als het mag
    meld je aan op clanbase... wat houd je tegen??

BMH hanteert de regel dat van de mensen die op clanbase zijn aangemeld voorrang hebben en van de anderen is het wie het eerst komt wie het eerst maalt...dus zo vroeg mogelijk op TS...

ff kijken..war is om 21.00.. Als nu om 17.30 op TS bent zit je altijd goed!

Geintje..als het doorgaat dus om half 9 op TS en dan zit je veilig. De ervaring leert dat op de dag zeflf toch maar genoeg mensen interesse hebben.

@ BMH:

De mensen die niet kunnen vijdag zijn zover ik nu weet:
    DOMO
    DrBravo
    Timminater

Wel kunnen:
    BMH?
    Dries
    Jedi
    I-spy
    Sickert ?
    Johan?
    Dickie?
    Raffie?

etc
    etc

En anders kan wellicht Postman nog wel invallen

Over postman gesproken, die heeft al aangeboden te trainen tegen FoD en ervaringen uit te wisselen. Zij hebben wat meer ervaring op dit vlak. Ik adviseer Dries om zo snel mogelijk TS te installeren en al een paar dagen zo met ons mee te gaan spelen in aanloop naar het weekend. Denk wel dat een traininkje op donderdag wenselijk is rond een uurtje 21.00.

Welke veldjes gaan we spelen BMH? Wanneer ik wat meer namen weet zal ik wel weer een opstelling in elkaar knopen waar jullie commentaar en taktiek over mogen gaan spuien!

Barst los allen!!
    pi_30796662
    jammer dat ik niet mee kan warren vrijdag, zou graag willen maar heb andere bezigheden op dat tijdstip. als de volgende niet op vrijdag is (of later op vrijdag) ben ik zeker weer van de partij.

@Domo: potje blackhawk gisteren in golf of oman ging echt perfect gisteren, ook respect voor de piloot (domo tours staat altijd garant voor veiligheid tijdens uw vlucht )
    Ctrl + W
    pi_30796905
    jullie waren bijna deze ingame screenshot vergeten van gisterenavond
    Ctrl + W
    pi_30796931
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 17:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]

BMH hanteert de regel dat van de mensen die op clanbase zijn aangemeld voorrang hebben en van de anderen is het wie het eerst komt wie het eerst maalt...dus zo vroeg mogelijk op TS...

Geintje..als het doorgaat dus om half 9 op TS en dan zit je veilig. De ervaring leert dat op de dag zeflf toch maar genoeg mensen interesse hebben.

@ BMH:

DOMO
    DrBravo
    Timminater

Wel kunnen:
    BMH?
    Dries
    Jedi
    I-spy
    Sickert ?
    Johan?
    Dickie?
    Raffie?

etc
    etc

Over postman gesproken, die heeft al aangeboden te trainen tegen FoD en ervaringen uit te wisselen. Zij hebben wat meer ervaring op dit vlak. Ik adviseer Dries om zo snel mogelijk TS te installeren en al een paar dagen zo met ons mee te gaan spelen in aanloop naar het weekend. Denk wel dat een traininkje op donderdag wenselijk is rond een uurtje 21.00.

Welke veldjes gaan we spelen BMH? Wanneer ik wat meer namen weet zal ik wel weer een opstelling in elkaar knopen waar jullie commentaar en taktiek over mogen gaan spuien!

Barst los allen!!
    Ja op clanbase heb ik mij in een ver verleden aangemeld..
      woensdag 21 september 2005 @ 18:13:26 #184
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30797637
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 17:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]

@ BMH:

DOMO
    DrBravo
    Timminater

Wel kunnen:
    BMH?
    Dries
    Jedi
    I-spy
    Sickert ?
    Johan?
    Dickie?
    Raffie?

etc
    etc

Barst los allen!!
    Ik ga de war nu accepteren. Op het [url=httphttp://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=35[/url] (dubtiel reclame maken) kun je een level kiezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door BMH op 21-09-2005 18:20:40 ]
    pi_30797638
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef CittaR het volgende:
    der zit alweer 1 grapjas tussen bij de poll
    lol, 2 zul je bedoelen ser. motc ben je pas bij 2500000 punten, de beste heeft er nu 130000... en dan nog dat er maar 1 iemand per week deze rang kan krijgen
    pi_30797722

'k heb ff een screendump gemaakt van de aanmeldingen tot dusver via de Clanbase en wie ons allemaal nu uitdaagt en uitzoeken wie of wat ze zijn als team zoals ik deed met de tortillas laat ik nu aan anderen over en wie er zich in welke hoedanigheid hiervoor beschikbaar hebben gesteld.

vrijdag 23 september 2005

zondag 25 september 2005

maandag 26 september 2005
    pi_30797723
    quote:
    uh mayby... is het goed als ik je het wat later op de avond laat weten?
    Narf!
      woensdag 21 september 2005 @ 18:21:00 #188
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30797854
    pi_30798008
    VOTED!
    Narf!
      woensdag 21 september 2005 @ 18:28:21 #190
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30798091
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef Sickert het volgende:
    VOTED!
    Jij durft
    pi_30798373
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:28 schreef BMH het volgende:

[..]

Jij durft
    lief he... en ik doe mischien mee dus dadelijk heb jullie avondje om zeep geholpen terwijl ik niet eens mee doe
    Narf!
      woensdag 21 september 2005 @ 18:45:56 #192
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30798612
    Mochten jullie nog iemand nodig hebben voor een war dan wil ik wel helpen, voorlopig kan ik toch niks anders doen dan thuis zitten. Me MSN staat in me profiel, dus je kan het altijd vragen.

Ik ga ook eens proberen om eens te kloten met die resolutie, heb ook nog wat breedbeeld spul hier in huis

Edit:
    Ook maar ff geregged op jullie forum.
    2de in de Tour de BoF!
      woensdag 21 september 2005 @ 18:46:54 #193
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30798639
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

[..]

[..]

dat werkt toch gewoon

D:\Games\Battlefield2\BF2.exe +menu 1 +widescreen 1 +szx1680 +szy1050

Ik kan field of view niet vinden
    pi_30798913
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 08:38 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

*van de partij is*
    er ook ben rond 8 uur heb alleen de laatste tijd geen zin meer in commander
    voor een clanwar vind ik het niet erg uiteraard dan gaat het om het colectief

[ Bericht 7% gewijzigd door Sickert op 21-09-2005 19:52:31 (barferdebarf!) ]
    Narf!
    pi_30801135
    Vanavond Big Urban Night.

- Strike At Karkand 64
    - Mashtuur City 64
    - Sharqi Peninsula 64
    - Dalian Plant 64

Ik ben er ook over een uurtje dus als je nog makkelijk kills wilt scoren...
    pi_30801443
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Sickert het volgende:

[..]

Ik ben het ook steeds minder, het is alleen maar klikken klikken klikken, maar voor afwisseling is het zeker leuk.

Ik ben er rond 9 uur denk ik...
    pi_30801984
    Wie weet kom ik ook vanavond (als me pa van de Game PC af is)
    pi_30803059
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 20:06 schreef UnleashMitch het volgende:
    Vanavond Big Urban Night.

- Strike At Karkand 64
    - Mashtuur City 64
    - Sharqi Peninsula 64
    - Dalian Plant 64

Ik ben er ook over een uurtje dus als je nog makkelijk kills wilt scoren...
    Nog eventjes hoor Ze schieten maar niet op met deze map Jongens schiet eens door man.
    pi_30803301
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:46 schreef BMH het volgende:

[..]
    Ik kan field of view niet vinden
    quote:
    So those that do, go into your 'Battlefield 2 Demo\mods\bf2\Settings\' directory and edit the 'VideoDefault.con'. Look for the line that reads 'renderer.fieldOfView 1' and change it to 'renderer.fieldOfView 1.1' and your FOV will be correct (higher the number = wider FOV, so you could even cheat a bit and make it 1.2 but it wouldn't be accurate, but would let you see a little more to the sides. The adverse affect of this is you will have a farther zoomed back regular view
    ik acht mij niet verantwoordelijk voor problemen bij het spel...
    pi_30803996
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je in het verkeerde scherm kijkt.
    Volgens mij is dit het. Hartelijk bedankt!
    pi_30807771
    Het is erg rustig vanavond, jammer.... toch net nog ff 121 puntjes behaald als commander.
    pi_30808418
    Oja, even een vraag voor de mensen die teamspeak gebruiken, welke headset hebben jullie, raden jullie aan?

Ze varieren nogal v an prijs.... maar ik moet niet zo'n goedkoop ding hebben dat ruist en weet ik veel wat.

Iemand tips
    pi_30808537
    Toch een kritiekpuntje over vanavond

Doordat we met 32 man speelden op een 64 spelers map waren er gewoon teveel voertuigen ten opzichte van infantrie. Van de 10 keer dat ik dood ging was dat 8x door een tank/APC..
    pi_30808670
    Ik spring in een helicopter bij iemand, net voor z'n vriendje die van de andere kant kwam. Dus die gozer begint heel blij te bunnyhoppen met z'n heli om mij er uit te krijgen. Ik blijf principieel zitten en sprong er toen uit (wel dood omdat m'n parachute maar niet werkte) daarna volgde ongeveer het volgende gesprek:

Ik: Why did you do that with the heli ?
    Hij: I wasn't waiting for you, lol
    Ik: Claiming helicopters is not done, I'll give you a last warning
    Hij: Well I don't care, you don't have that much power over me.
    Ik: I'm (one of the) admins of this server....

Nooit meer wat van gehoord

Owja, de 64playermaps heb ik er uit gegooid. Hopelijk wordt dit verholpen in de patch want dit schiet niet op.
    pi_30808951
    Op de een of andere manier gaat het op de 64 maps (met 32 spelers) toch altijd beter bij mij.
    Maargoed, de squads waren vanavond goed, op een gegevens moment hadden we 1 helft op strike at karkand en de tegenpartij de andere helft (duh). Het gedeelte over de brug... kortom de brug verdedigen en de andere kant waar ze over kunnen komen (dat stukkie water) en ze zijn dan nergens en dat werd goed gedaan ....totdat er een mannetje over was en een vlag veroverde.... toen werd het opeens weer spannend!
    pi_30809168
    hmm 64 player maps speel ik voortaan wel op een 64 player server :\
    pi_30809358
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef domolanglekker het volgende:
    nee is mijn ding ook niet...vooral teveel lopen en bijkomend feit dat er zoveel voertuigen zijn dat het squadgebeuren op een lager pitje staat...
    pi_30809452
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef domolanglekker het volgende:
    Ik ben er ook geen fan van merk ik nu. Teveel voertuigen, teveel lopen.
    pi_30809930
    DONDERDAG 21.00

WARTRAINING

details volgen nog
      woensdag 21 september 2005 @ 23:50:35 #210
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30810021
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 21:04 schreef RudyCarell het volgende:

[..]
    "Field of view verhaal"

[..]

ik acht mij niet verantwoordelijk voor problemen bij het spel...
    Ik had daar al 110 ingevuld zonder enig resultaat. Moet dus 1.1 zijn. Ben benieuwd!
    pi_30810767
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik ben er ook geen fan van merk ik nu. Teveel voertuigen, teveel lopen.
    moeten we ook niet meer doen... dan maken we er maar gewoon een urban night van ofzo
    Narf!
    pi_30810904
    Spelen we net nog even Masthuur City. Spawn ik op het punt van de BH dus ik kijk even op de helipad zie ik daar 5 rode mannetjes lopen. Ik spring er tussen, gooi m'n C4 neer, spring weer terug, detonates. Boom, 5 kills including 2 of 3 BoFers

Mine, mine, mine, mine, mine, mine

Ow ja en daarna nog een keer een BH geboobytrapt. Kon die gozer ook niet zo om lachen
    pi_30811958
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef UnleashMitch het volgende:
    Spelen we net nog even Masthuur City. Spawn ik op het punt van de BH dus ik kijk even op de helipad zie ik daar 5 rode mannetjes lopen. Ik spring er tussen, gooi m'n C4 neer, spring weer terug, detonates. Boom, 5 kills including 2 of 3 BoFers

Ow ja en daarna nog een keer een BH geboobytrapt. Kon die gozer ook niet zo om lachen
    Dat was dus dat verhaal dat ik hoorde over je nu weet ik wat je vanavond hebt gedaan
    ik ging maar weg van de server, helemaal geen fokkers meer en het was niet leuk meer
    maar toch een lekker avondje gehad op de server
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_30814065
    boobytraps zijn vet...
    ik had laatst een buggy vol met c4 op de weg gezet, komt er een tank langsrijden....
    pi_30814540
    quote:

Haha ja klopt ik weet niet waar die C4 vandaan kwam maarre ken jij die dingen "speerwerpen" ofzo
      donderdag 22 september 2005 @ 08:49:04 #216
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_30814698
    Ik kan helaas Vrijdag (morgen) niet de war spelen. (zie ook clanbase)
    Moet dan namelijk werken.
    pi_30815042
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Sickert het volgende:

[..]

commander is niet echt het leukste in het spel nee. ik doe het nog wel omdat ik de medals en ribbons wil hebben . voor de rest haat ik het wanneer ik artillery afvuur en mijn teammates niet op de radar kijken, -12 teampoints
    pi_30815121
    Commander is stom. Totaal geen actie..
    pi_30815440
    quote:

was idd een fantastische actie, ik zag je net te laat! volgens mij heb ik een screenie gemaakt...
    pi_30815474
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 09:11 schreef -Dries- het volgende:
    Commander is stom. Totaal geen actie..
    Maar wel zeer effectief wanneer je squads ook luisteren om een battle te winnen
      donderdag 22 september 2005 @ 09:28:45 #221
    9001 Gunner
    #teamkroegenlos
    pi_30815503
    Inderdaad; the key thing is dat ze luisteren. GIster op de BoF server op de Oilfields; ze luisterden niet, tot het eind maar toen was het al te laat
      donderdag 22 september 2005 @ 09:32:12 #222
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30815577
    Ik probeer morgen een 6x6 war te regelen. 8x8 is altijd iets te stressy als niemand zich opgeeft.
    pi_30816034
    En wie doen er allemaal mee? *hint hint*
    pi_30816078
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
    was idd een fantastische actie, ik zag je net te laat! volgens mij heb ik een screenie gemaakt...
    Ik eerst wel maar al m'n C4 kills waren alweer van t scherm verdwenen
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 08:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Haha ja klopt ik weet niet waar die C4 vandaan kwam maarre ken jij die dingen "speerwerpen" ofzo
    Je kan ze idd "speerwerpen" als je springt en je gooit ze dan weg dan komen ze veel verder terecht. Ik sprong echter gewoon tussen jullie in, gooide m'n C4 neer. Sprong weer terug en *boom*

Ik ben er trouwens vrijdag ook niet bij, helaas. Zondag moet ik even kijken, dat weet ik zaterdag pas.

[ Bericht 6% gewijzigd door UnleashMitch op 22-09-2005 10:00:52 ]
      donderdag 22 september 2005 @ 10:02:35 #225
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30816347
    MORGEN een clanwar om 19:00!
    quote:
    Match: Band of Fok!kers versus Team Rivera
    Status: Challenge accepted by Team Rivera
    Date: Friday 23 September 19:00 (19:00 , 21:00 )
    Levels: Mashtuur City - 16/Strike at Karkand - 16
    Server: Yours
    Players: 6 x 6
    Ladder: BF2 CON - 16
    Rules: Commander mode?: Allowed
    Global weapon unlocks?: Not allowed
    Geef je op!
    pi_30816563
    Doe ik asap
      donderdag 22 september 2005 @ 11:21:19 #227
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30818324
    quote:
    Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
    Op de een of andere manier gaat het op de 64 maps (met 32 spelers) toch altijd beter bij mij.
    Komt omdat er dan meer vlaggen gecapped kunnen worden en iedereen dus meer punten kan halen en jij dus ook.
    2de in de Tour de BoF!
      donderdag 22 september 2005 @ 11:23:46 #228
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30818370
    Ik heb me geregged op jullie forum (gisteren), maar krijg geen mailtje???

Mochten jullie nog iemand nodig hebben voor de ClanWar dan hoor ik het wel, zal morgen in ieder geval wel om 19:00 uur online zijn.

Vanavond ga ik ook met een aantal (weet nog niet hoeveel) FoD-ers online, als er genoeg plaats is komen we in jullie server.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30819970
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 11:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Ik heb me geregged op jullie forum (gisteren), maar krijg geen mailtje???
    Zal het er even met Morpheus over hebben. Volgens mij moet Morpheus dat nml zelf toestaan.
    quote:
    Vanavond ga ik ook met een aantal (weet nog niet hoeveel) FoD-ers online, als er genoeg plaats is komen we in jullie server.
    Bij geen ruimte kan je altijd een admin aanspreken. Hier staat een lijstje. Je hebt ook m'n MSN nog FoD krijgt uiteraard voorrang op onbekende en aangezien we echt geen 32BoFers op de server gaan krijgen is er wel ruimte voor jullie
    pi_30821071
    vanaaf weer knallen! wien doet er mee... een uurtje of 7/8... moet maar weer eens een BOF avond worden, iig een team met 16 boffers wil ik zien

[ Bericht 23% gewijzigd door RudyCarell op 22-09-2005 13:11:31 ]
    pi_30821111
    Ik ben vanavond van de partij!
    pi_30822277
    Ik ook !
    pi_30822384
    Samen van de partij zijn?
    pi_30822409
    Zijn we samen een partij

Gaan we nog een beetje tactieken vanavond ?

[ Bericht 23% gewijzigd door UnleashMitch op 22-09-2005 13:45:37 ]
      donderdag 22 september 2005 @ 13:58:42 #235
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30823059
    Er is ook nog een squadje FoD-ers online, ik trek ze wel richting jullie server!
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30823185
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 13:40 schreef UnleashMitch het volgende:
    Zijn we samen een partij

Gaan we nog een beetje tactieken vanavond ?
    Ja blik op oneindig en knallen maar!
    En nog maar 3000 puntjes en dan ben ik corporal
    pi_30823359
    nog maar 530 punten en dan ben ik corporal!

btw, ik heb ook bijna 1000 meer kills dan deaths, hiep hiep hoera!
    pi_30823411
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 14:06 schreef -Dries- het volgende:
    nog maar 530 punten en dan ben ik corporal!

btw, ik heb ook bijna 1000 meer kills dan deaths, hiep hiep hoera!
    bij mij is het andersom
      donderdag 22 september 2005 @ 14:18:51 #239
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30823760
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Zal het er even met Morpheus over hebben. Volgens mij moet Morpheus dat nml zelf toestaan.
    [..]
    Is voor mekaar!

Ik ben er vanavond ook!
    pi_30824072
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 13:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Er is ook nog een squadje FoD-ers online, ik trek ze wel richting jullie server!
    Nu ? Dan wordt t erg rustig
    pi_30824451
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 14:08 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

bij mij is het andersom
    Nog corporal punten en je bent 530?

(sorry)
    pi_30824752
    * ding *

Heb ff tijd te doden dus ik ga NU ff naar de server om te spelen.
    Is er niemand, dan zoek ik ff een buitenlandse server op
    pi_30824815
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 14:47 schreef i-spy24 het volgende:
    * ding *
    Heb ff tijd te doden dus ik ga NU ff naar de server om te spelen.
    Ben je er vanavond ook ?
    pi_30826733
    Vanaaf ben ik vanaf een uurtje of 19:00.. En dit keer mag iemand anders de BH besturen want ik moet me kill death ratio maar eens wat opkrikken :\ als je de bh bestuurd krijg je geen directe kills.
    pi_30826916
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 15:52 schreef domolanglekker het volgende:
    En dit keer mag iemand anders de BH besturen
    *komt weer uit z'n put gekropen...

Ik ga zo eens even testen met een Joystick, irritante is dat een Joystick geen geluid betekent
    pi_30827012
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik ga zo eens even testen met een Joystick, irritante is dat een Joystick geen geluid betekent
    explain...
    pi_30827578
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 15:57 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

die link snap ik niet...of zit je nog op zo`n oude gamepoort oid??\

maar goed ik ben er vanavond ook bij. Ik stel voor om 21.00 een war traininkje tegen een paar man van FoD.
    @postman: hoeveel man heb je? kunnen we dan even op jullie server?

En jongens meld je aan voor de war vrijdag!!
    pi_30827642
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 16:00 schreef RudyCarell het volgende:
    explain...
    Ik heb een oude Soundblaster Live, puur vanwege de gameport. Doe ik die er in dan beginnen de problemen.

- M'n PC springt meteen van "AC 97 audio" naar "Bluetooth audio" vanwege m'n Bluetooth desktop ofzo.
    - Soundblaster drivers zijn niet te installeren omdat die 'geen soundblaster detecteren'.
    - Herinstallen van m'n "AC 97 audio" heeft geen effect want het apparaat wordt gewoon niet meer herkend.

Kortom, een prachtig cirkeltje. Ga binnenkort wel even een gameport to USB kabeltje halen.
    pi_30827784
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik heb een oude Soundblaster Live, puur vanwege de gameport. Doe ik die er in dan beginnen de problemen.

- M'n PC springt meteen van "AC 97 audio" naar "Bluetooth audio" vanwege m'n Bluetooth desktop ofzo.
    - Soundblaster drivers zijn niet te installeren omdat die 'geen soundblaster detecteren'.
    - Herinstallen van m'n "AC 97 audio" heeft geen effect want het apparaat wordt gewoon niet meer herkend.

Kortom, een prachtig cirkeltje. Ga binnenkort wel even een gameport to USB kabeltje halen.
    Waarom een joystick.. met een muis gaat t ook prima..
    pi_30827918
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 16:24 schreef domolanglekker het volgende:
    Waarom een joystick.. met een muis gaat t ook prima..
    Kijken of dat makkelijker gaat. Daarnaast is het uieindelijk doel ook straaljagertje spelen en m'n joystick heeft een mooie throttle control
    pi_30828140
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

heb ik ook gehad

dat is KLOTEN!!! wil je niet weten....

toen snel usb stickie gekocht met twist...die joystick van Logitech pro nog wat..top dingetje
    pi_30828322
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Komt omdat er dan meer vlaggen gecapped kunnen worden en iedereen dus meer punten kan halen en jij dus ook.
    Daar zit wat in maar buiten dat, ook het aantal kills is hoger.
    Het zal wel komen doordat er ook meer voertuigen zijn etc.

Top dat je vanavond komt
    pi_30828375
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Ja blik op oneindig en knallen maar!
    En nog maar 3000 puntjes en dan ben ik corporal
    Same here

Ik ben er vanavond trouwens rond een uur of 21.30
      donderdag 22 september 2005 @ 16:43:09 #254
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30828469
    Voor de mensen die vanavond een traininkje willen tegen 3? mensen van FoD kunnen inloggen op de volgende server:
    Fight Or Die
    217.148.191.27
    Ik zet de volgende maps in de roulatie: Karkand - 16 en Mashuur - 16
    Ik hoorde van Jedi dat jullie om 21:00 willen trainen, ik weet niet of de FoD-ers het leuk vinden, maar ik denk dat ze wel tegen jullie willen knallen, ik hoop alleen dat er nog meer FoD-ers bij komen, aangezien 3 wel weinig is, moeten we weer lenen...
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30829688
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 16:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Moeten we weer lenen...
    Dat is geen groot probleem denk ik. We vullen jullie gewoon bij met mensen die vrijdag bv zeker niet kunnen spelen zoals ik.
    pi_30831242
    ik zal zien of ik langskom, ik ben tenslotte verslaafd aan tv kijken
    als het net zo wordt als gister kom ik rond 20.30 wel kijken
    oja ik ben [BoF]Beach
    pi_30831390
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 18:11 schreef Beach het volgende:
    oja ik ben [BoF]Beach
    Ow die van FJD [C4] [BoF]Beach

Had je die screenshot nog Rudy ?
    pi_30831547
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ow die van FJD [C4] [BoF]Beach

Had je die screenshot nog Rudy ?
    wasik ook door hem te pakken genomen?
      donderdag 22 september 2005 @ 18:28:17 #259
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30831671
    Ik heb nog wel een paar mooie plaatjes van FoD-ers tegen jullie speelde

2de in de Tour de BoF!
    pi_30831735
      donderdag 22 september 2005 @ 18:32:03 #261
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30831792
    De eerste is van 31-07
    De tweede van 03-09
    Oftewel van een tijdje terug...
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30832019
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 om 14:49 uur schreef 'UnleashMitch' het volgende:

Ben je er vanavond ook ?
    benik weer..

Neuh,ben er vanavond niet bij omdat ik belangrijkere zaken heb die even
    voorrang vragen.
    Heel mischien morgenavond maar dat is ook nogal onzeker.Mischien is dit het moment dat het
    basis-team(Domo/Sickert/Jedi,BMH,Moi e.d) wordt aangevuld met de backup spelers..)
      donderdag 22 september 2005 @ 19:10:09 #264
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30832826
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 18:38 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

als ik er bij was geweest waren jullie nergens geweest
    Wie weet, over het algemeen ben jij inderdaad aanzienlijk irritanter
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30833084
    ik kom niet en anders later
    zometeen aquarium leeghalen krijgen morgen een nieuwe die iets groter is
    en morgen ben ik er of heel laat of ook niet
    Narf!
    pi_30835326
    Kicks kunnen aangevraagd worden op TS of op Xfire, we zitten op de BoF server
    pi_30836353
    kom ook zo
    Narf!
    pi_30837532
    kwartiertje dan ben ik er
    met headset en joystick
    pi_30837848

Mischien leuk als de 'oefening' voorbij is dat er hier op FOK een kort verslag komt
    ondersteunt met wat pic's van Bof vs FOD...(2)
    pi_30839087
    Weet iemand trouwens of je al een keer met mij hebt gespeeld, sexylexy is mijn nick. Ik heb nu zon 7350 punten . (vekapte tvp)
    pi_30840092
    Net leuk gespeeld op de FOK server, één keer 4de en één keer 2de. En ook nog een nietsvermoedende DoMo opgeblazen met C4 terwijl ie door een poortje liep
    pi_30840291
    kwam net JMPoSTMaN nog tegen tidens een baantje trekken

pi_30840296
    Ik ga binnenkort weer eens spelen met jullie, heb er al zo lang geen tijd meer voor gehad .
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
    pi_30840369
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef Steeven het volgende:
    Ik ga binnenkort weer eens spelen met jullie, heb er al zo lang geen tijd meer voor gehad .
    idd tijd niet gehoord of gezien...
    pi_30840416
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef i-spy24 het volgende:
    [afbeelding]

Mischien leuk als de 'oefening' voorbij is dat er hier op FOK een kort verslag komt
    ondersteunt met wat pic's van Bof vs FOD...(2)
    .....
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
    Kicks kunnen aangevraagd worden op TS of op Xfire, we zitten op de BoF server
    @ eigen ''ding''

was net ff leuk 3 potjes mee gespeeld en een keer zilver gehaald
    tot later people
    Narf!
    pi_30840707
    Ging net weer lekker. Goed samen gespeeld, zoals t hoort ...
    pi_30840838
    o ik zie dat ik net ook een gouden plak heb gekregen
    pi_30841440
    gaan er nog mensen door hier met het online spel? want vele fokkers zie ik hier nu posten

dr sphinx is speaking
    En Vincent zag het koren
    En Einstein het getal
    En Zeppelin de Zeppelin
    En Johan zag de bal
    pi_30841521
    Allereerste potje was gelijk goed voor goud, daarna was het vaak "middenmotor" werk.
    Maar wat was het druk vanavond op TS Af en toe verstond je er niks van. En nadat Jedi weg was was het gelijk een stuk rustiger

Toch maar eens snel een headset halen, morgenavond eindelijk tijd (koopavond).. is wat makkelijker communiceren

-Domo en Timminator zeggen nu ook niet veel meer trouwens
    pi_30841808
    kut, vergeten op TS te komen
      donderdag 22 september 2005 @ 23:09:25 #281
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_30841971
    Net leuk gespeeld.
    We waren niet heel erg aanwezig, aangezien we het puur op de defense gooide. Dat vinden wij toch het mooist.
    Vooral op sqarhi peninsuala (ofzo) de hele tijd verdedigen bij het water, heel af en toe raakte we hem kwijt, maar dan pakte we heb meteen weer terug.

We hebben heel erg voor het team gespeeld en eindigde daarom, eigenlijk nooit bovenin, maar we hebben een hoop lol gehad. Bedankt voor een top avond.

Het laatste potje op Dalian Plant was echt erg er vlogen alleen maar botsautootjes, hoe vaak ik DoMo wel niet tegen die MIT gasten aan heb zien vliegen Die gasten waren niet blij.
    Laatste potje was voor ons ook een beetje oefenen met de TV-guided missile. Top had dat nog nooit gedaan, maar nu heeft hij toch mooi een BH vool MIT-ers neegeschoten en hij heeft mij en timminator over een hele grote afstand neergeschoten, jammer dat we in hetzelfde team zaten

Was wel mooi om 1 team met alleen maar BoF en FoD te zien

Als jullie morgen nog iemand nodig hebben dan hoor ik het wel.
    2de in de Tour de BoF!
    pi_30842406
    ik ga zo nog ff denk... ik zie jullie misschien og wel in het kruisje...
    pi_30842806
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Het laatste potje op Dalian Plant was echt erg er vlogen alleen maar botsautootjes, hoe vaak ik DoMo wel niet tegen die MIT gasten aan heb zien vliegen Die gasten waren niet blij.
    Die gasten waren m ernstig aan t irriteren, fijn dat ie ze teruggepakt heeft

Zijn er zaterdagavond nog mensen aanwezig ?
      donderdag 22 september 2005 @ 23:31:56 #284
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_30842844
    Ow shit...helemaal BF2 vergeten te spelen.

Ik wordt echt opgezogen in het spel Fahrenheit dat ik BF2 helemaal vergeet

Sorry
    pi_30846421
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Ow shit...helemaal BF2 vergeten te spelen.

Ik wordt echt opgezogen in het spel Fahrenheit dat ik BF2 helemaal vergeet

Sorry
    Fahrenheit heb ik ook net gekocht
    pi_30846681
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:30 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Die gasten waren m ernstig aan t irriteren, fijn dat ie ze teruggepakt heeft

Zijn er zaterdagavond nog mensen aanwezig ?
    op t level daarna vloog ik nogmaals tegen zon gast aan en toen ging ie maar weg
    pi_30846746
    trouwens nog een leuke domo tours gedraait met rudy en een hoop vreemden.. hadden wel een volle bak met goed teamwork ;P Eerst werd de blackhawk ingepikt door een gast die dacht dat ie wel kon vliegen.. maar na een paar rondjes is t ook een believer geworden

[ Bericht 37% gewijzigd door domolanglekker op 23-09-2005 01:48:16 ]
    pi_30847030
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Net leuk gespeeld.
    We waren niet heel erg aanwezig, aangezien we het puur op de defense gooide. Dat vinden wij toch het mooist.
    Vooral op sqarhi peninsuala (ofzo) de hele tijd verdedigen bij het water, heel af en toe raakte we hem kwijt, maar dan pakte we heb meteen weer terug.

We hebben heel erg voor het team gespeeld en eindigde daarom, eigenlijk nooit bovenin, maar we hebben een hoop lol gehad. Bedankt voor een top avond.

Laatste potje was voor ons ook een beetje oefenen met de TV-guided missile. Top had dat nog nooit gedaan, maar nu heeft hij toch mooi een BH vool MIT-ers neegeschoten en hij heeft mij en timminator over een hele grote afstand neergeschoten, jammer dat we in hetzelfde team zaten

Was wel mooi om 1 team met alleen maar BoF en FoD te zien

Als jullie morgen nog iemand nodig hebben dan hoor ik het wel.
    Ja die MIT gasten waren er zuur van.. met vliegtuigen knal je nou eenmaal snel tegen choppers aan omdat t van die langzame krengen zijn.. maar als ik ze weer zie doe ik t express
      vrijdag 23 september 2005 @ 07:33:30 #290
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30848516
    Vanavond clanwar 6x6. Geef je op!
    pi_30849667
    Ik kan helaas vanavond niet.
    pi_30849900
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 07:33 schreef BMH het volgende:
    Vanavond clanwar 6x6. Geef je op!
    Wat is de stand van zaken BMH?

Hoeveel man heb je?
      vrijdag 23 september 2005 @ 09:33:50 #293
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30849925
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 09:32 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Wat is de stand van zaken BMH?

Hoeveel man heb je?
    Ik heb me als aanwezig opgegeven. PUNT.
    pi_30851899
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb me als aanwezig opgegeven. PUNT.
    dat is de ware regel spirit..

Je kunt blijven zagen over dat clanbase...werkt niet voor Bof. helft is niet aangemeld en van de andere helft gebruiken het weer maar de helft van de mensen.

Jongens meldt even of je meedoet vanavond.

BMH
    Jedi
    Sickert ?
    Postman
    Jafarx ?
    Diamond
    ..
    Reserve: Rudy (bij uiterste, uiterste nood)

Liefst een andere reserve en alle vraagtekentjes wegwerken in de lijst. Dan maken we vanavond een opsteling met ons groepje.

Wie o wie maakt ons los voor de eer van BoF!

De eerste echte WAR!!!!!!! (als nu eens de tegenstander komt opdagen.. )

[ Bericht 21% gewijzigd door jpjedi op 23-09-2005 13:06:20 ]
    pi_30853939
    Ik wil best vanavond spelen alleen het tijdstip komt me erg verkeerd uit. Ik zal kijken wat ik kan doen maar beloof niets. Gister was t trouwens super ...
    pi_30854293
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef jpjedi het volgende:

[..]

dat is de ware regel spirit..

Je kunt blijven zagen over dat clanbase...werkt niet voor Bof. helft is niet aangemeld en van de andere helft gebruiken het weer maar de helft van de mensen.

Jongens meldt even of je meedoet vanavond.

BMH
    Jedi
    Sickert
    Postman
    ?
    ?

Wie o wie maakt ons los voor de eer van BoF!

De eerste echte WAR!!!!!!! (als nu eens de tegenstander komt opdagen.. )
    Ik wil best meedoen maar dan moet ik wel vanavond een headset hebben die werkt want anders gaat het communicereren klote en dat is wel zo belangrijk. Oke, ik kan wel luisteren maar niet meepraten.

Maargoed ik hoop dat ik er vanaaf wel eentje heb en ben dus sowieso van de partij.... ZEKER als er te weinig mensen zijn.
    pi_30854360
    gutmeuning...

wie speult er zo een lekkere pot mee... of hebben jullie geen vrij vandaag...
      vrijdag 23 september 2005 @ 12:53:05 #298
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_30855030
    600 euro bonus van de baas: enter nieuwe grafische kaart
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_30855183
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef RudyCarell het volgende:
    of hebben jullie geen vrij vandaag...
    Eerst collegeverplichtingen en daarna vrouwverplichtingen. Morgenavond doe ik dus pas weer mee.

Overigens BMH check je mail even, de warserver is al volgeboekt.
      vrijdag 23 september 2005 @ 12:59:42 #300
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30855232
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Eerst collegeverplichtingen en daarna vrouwverplichtingen. Morgenavond doe ik dus pas weer mee.

Overigens BMH check je mail even, de warserver is al volgeboekt.
    Ik zag het.. Geweldig nieuws
    pi_30855348
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 12:23 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ik wil best meedoen maar dan moet ik wel vanavond een headset hebben die werkt want anders gaat het communicereren klote en dat is wel zo belangrijk. Oke, ik kan wel luisteren maar niet meepraten.

Maargoed ik hoop dat ik er vanaaf wel eentje heb en ben dus sowieso van de partij.... ZEKER als er te weinig mensen zijn.
    En anders gewoon meeluisteren joh... Dat is het belangrijkste.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')