heb ik ook gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb een oude Soundblaster Live, puur vanwege de gameport. Doe ik die er in dan beginnen de problemen.
- M'n PC springt meteen van "AC 97 audio" naar "Bluetooth audio" vanwege m'n Bluetooth desktop ofzo.
- Soundblaster drivers zijn niet te installeren omdat die 'geen soundblaster detecteren'.
- Herinstallen van m'n "AC 97 audio" heeft geen effect want het apparaat wordt gewoon niet meer herkend.
Kortom, een prachtig cirkeltje. Ga binnenkort wel even een gameport to USB kabeltje halen.
Daar zit wat in maar buiten dat, ook het aantal kills is hoger.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Komt omdat er dan meer vlaggen gecapped kunnen worden en iedereen dus meer punten kan halen en jij dus ook.
Same herequote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja blik op oneindig en knallen maar!
En nog maar 3000 puntjes en dan ben ik corporal![]()
Dat is geen groot probleem denk ik. We vullen jullie gewoon bij met mensen die vrijdag bv zeker niet kunnen spelen zoals ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Moeten we weer lenen...
Ow die van FJD [C4] [BoF]Beachquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ow die van FJD [C4] [BoF]Beach
Had je die screenshot nog Rudy ?
Hoe laat was dat gister?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog wel een paar mooie plaatjes van FoD-ers tegen jullie speelde![]()
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/31-07-2005/Small/31-07-2005%20Score%20List%20Small.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Score%20List%20Small.jpg]afbeelding][/url]
als ik er bij was geweest waren jullie nergens geweestquote:Op donderdag 22 september 2005 18:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb nog wel een paar mooie plaatjes van FoD-ers tegen jullie speelde![]()
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/31-07-2005/Small/31-07-2005%20Score%20List%20Small.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://jm-postma.speedlinq.nl/03-09-2005/Small/03-09-2005%20Score%20List%20Small.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 22 september 2005 om 14:49 uur schreef 'UnleashMitch' het volgende:
Ben je er vanavond ook ?
Wie weet, over het algemeen ben jij inderdaad aanzienlijk irritanterquote:Op donderdag 22 september 2005 18:38 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
als ik er bij was geweest waren jullie nergens geweest![]()
idd tijd niet gehoord of gezien...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef Steeven het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens spelen met jullie, heb er al zo lang geen tijd meer voor gehad.
.....quote:Op donderdag 22 september 2005 21:21 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Mischien leuk als de 'oefening' voorbij is dat er hier op FOK een kort verslag komt
ondersteunt met wat pic's van Bof vs FOD...(2)
@ eigen ''ding''quote:Op donderdag 22 september 2005 20:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Kicks kunnen aangevraagd worden op TS of op Xfire, we zitten op de BoF server![]()
Die gasten waren m ernstig aan t irriteren, fijn dat ie ze teruggepakt heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het laatste potje op Dalian Plant was echt erg er vlogen alleen maar botsautootjes, hoe vaak ik DoMo wel niet tegen die MIT gasten aan heb zien vliegenDie gasten waren niet blij.
Fahrenheit heb ik ook net gekochtquote:Op donderdag 22 september 2005 23:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow shit...helemaal BF2 vergeten te spelen.
Ik wordt echt opgezogen in het spel Fahrenheit dat ik BF2 helemaal vergeet
Sorry
op t level daarna vloog ik nogmaals tegen zon gast aan en toen ging ie maar wegquote:Op donderdag 22 september 2005 23:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die gasten waren m ernstig aan t irriteren, fijn dat ie ze teruggepakt heeft![]()
Zijn er zaterdagavond nog mensen aanwezig ?
Ja die MIT gasten waren er zuur van.. met vliegtuigen knal je nou eenmaal snel tegen choppers aan omdat t van die langzame krengen zijn.. maar als ik ze weer zie doe ik t expressquote:Op donderdag 22 september 2005 23:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net leuk gespeeld.
We waren niet heel erg aanwezig, aangezien we het puur op de defense gooide. Dat vinden wij toch het mooist.
Vooral op sqarhi peninsuala (ofzo) de hele tijd verdedigen bij het water, heel af en toe raakte we hem kwijt, maar dan pakte we heb meteen weer terug.
We hebben heel erg voor het team gespeeld en eindigde daarom, eigenlijk nooit bovenin, maar we hebben een hoop lol gehad. Bedankt voor een top avond.
Het laatste potje op Dalian Plant was echt erg er vlogen alleen maar botsautootjes, hoe vaak ik DoMo wel niet tegen die MIT gasten aan heb zien vliegenDie gasten waren niet blij.
Laatste potje was voor ons ook een beetje oefenen met de TV-guided missile. Top had dat nog nooit gedaan, maar nu heeft hij toch mooi een BH vool MIT-ers neegeschoten en hij heeft mij en timminator over een hele grote afstand neergeschoten, jammer dat we in hetzelfde team zaten![]()
Was wel mooi om 1 team met alleen maar BoF en FoD te zien![]()
Als jullie morgen nog iemand nodig hebben dan hoor ik het wel.
Wat is de stand van zaken BMH?quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:33 schreef BMH het volgende:
Vanavond clanwar 6x6. Geef je op!
Ik heb me als aanwezig opgegeven. PUNT.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat is de stand van zaken BMH?
Hoeveel man heb je?
dat is de ware regel spirit..quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb me als aanwezig opgegeven. PUNT.![]()
Ik wil best meedoen maar dan moet ik wel vanavond een headset hebben die werkt want anders gaat het communicereren klote en dat is wel zo belangrijk. Oke, ik kan wel luisteren maar niet meepraten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dat is de ware regel spirit..![]()
Je kunt blijven zagen over dat clanbase...werkt niet voor Bof. helft is niet aangemeld en van de andere helft gebruiken het weer maar de helft van de mensen.
Jongens meldt even of je meedoet vanavond.
BMH
Jedi
Sickert
Postman
?
?
Wie o wie maakt ons los voor de eer van BoF!
De eerste echte WAR!!!!!!! (als nu eens de tegenstander komt opdagen..)
Eerst collegeverplichtingen en daarna vrouwverplichtingen. Morgenavond doe ik dus pas weer mee.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:25 schreef RudyCarell het volgende:
of hebben jullie geen vrij vandaag...![]()
Ik zag het.. Geweldig nieuwsquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:58 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Eerst collegeverplichtingen en daarna vrouwverplichtingen. Morgenavond doe ik dus pas weer mee.
Overigens BMH check je mail even, de warserver is al volgeboekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |