quote:
bij it is raining men lag ik echt dubbel hier!quote:Op maandag 19 september 2005 18:23 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whahahahha![]()
![]()
![]()
It's a raining men!!!!!!!The Lion King
![]()
Alle andere filmpjes op de site zijn ook geweldig trouwens, ff registreren en klaar!
Raad het iedereen aan![]()
Bij deze dan: Hoiquote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef jpjedi het volgende:
En waar hangen deze vrienden uit? al lang niet meer gezien...![]()
Ash - - - Leenart
Razorback -- Razorback5000
Fillipe - - - FillipeNL
Ja is echt heel tof gedaan!quote:Op maandag 19 september 2005 19:31 schreef Sickert het volgende:
te hilarisch ik lag echt helemaal dubbel met dat stukje van i like to move it
tweakers gebruik ik voor de problemen wanneer die er zijn met hardware en software en fok voor de fun, is gewoon gezelligerquote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
ben ik al langer lid van dan fok....en deze week geleerd dat Escape dat ook heeft..
Shame on me?
![]()
Omdat we hoogstwaarschijnlijk alleen nog het Forum gaan gebruiken aangezien op de site veel te weinig wordt gekeken. Zou voor veel miscommunicatie kunnen zorgen bij Wars.quote:Op maandag 19 september 2005 21:20 schreef nlboy het volgende:
[..]
VET OUWE!![]()
![]()
Echt super...maar waarom redirect naar het forum en niet naar de BoF website?![]()
Oke.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat we hoogstwaarschijnlijk alleen nog het Forum gaan gebruiken aangezien op de site veel te weinig wordt gekeken. Zou voor veel miscommunicatie kunnen zorgen bij Wars.
ja ging met ups en downs...dan zit je er lekker in en gaat het super....toen kreeg ik telefoon en dan ben ik gelijk uit mijn ritme... heb meestal potje of 1-2 nodig om op volle kracht te kunnen gaan spelen.quote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Sickert het volgende:
zo ging net echt zwaar klote... op 1 potje na dan zilver en Jedi goud
morgen ben ik er mischien..
iig tot later!
ja lachen he?quote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zo op Teamspeak is stukken gezelliger
Ik dacht zelf alleen dat ik nog wel ergens een microfoontje had liggen maar dat is dus niet zo. Vd week denk maar eentje aanschaffen. Ben er morgen weer
haha ja vooral vandaag heb je ons lekker horen mopperenquote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zo op Teamspeak is stukken gezelliger
Ik dacht zelf alleen dat ik nog wel ergens een microfoontje had liggen maar dat is dus niet zo. Vd week denk maar eentje aanschaffen. Ben er morgen weer
quote:Op maandag 19 september 2005 23:31 schreef jpjedi het volgende:
Hehe zelfs een heftruck in bf2; special forces:
http://www.bf2.be/~nieuws/254/temp_page/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |