6 november 2005.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:30 schreef Droopie het volgende:
MAARRE Wanneer loopt het contract af????????????????????? Voor de server dan
Die zit natuurlijk niet in de PCquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:43 schreef Suikermais het volgende:
Wauw..een 19" geluidskaart. dat zal me daar een ding zijn
heb je ook een g5, of enkel de monitor?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:27 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe 20" speeltjeStaat leuk naast mijn 42" plasma.
Battlefield in 1680x1050 is mooooooi
Kep geen macje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
heb je ook een g5, of enkel de monitor?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
op me werk heb ik wel een g5 maar deze 21inch monitor
[afbeelding]
Mapgrootte moet je maar eens aan één van de admins vragen...sickert..rudycarell.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:32 schreef Almere-Dude het volgende:
Waarom draait de FoK server allemaal van die 64 player mappen?, het wordt er niet echt beter op en waarom mappen zoals daqing(ofzo) oilfields erin, de slechtste map van het spel.
quote:Dinsdag: BoF's Flight Day
- Dragon Valley 64
- Zatar Wetlands 64
- Daqing OilFields 64
- Dalian Plant 64
- Clean Sweep 64
Domo!quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
net dikke ownerds!
posten jullie derest!
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/9567/alleenmaarfokkersaandetop2ky.th.jpg]afbeelding][/URL]
kijk maar uit voor ea...quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
net dikke ownerds!
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/9567/alleenmaarfokkersaandetop2ky.th.jpg]afbeelding][/URL]
en ook deze maar![]()
[[url=http://img166.imageshack.us/img166/3234/woeij0vy.th.jpg]afbeelding][/URL]
787 !![]()
dikke respect en luve voor onze vliegenier !![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Domo!
* Dr_Crouton fires Scud missile to DoMo.
In dat tweede plaatje... die commander was ook blij met onsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sickert het volgende:
net dikke ownerds!
en ook deze maar![]()
[[url=http://img166.imageshack.us/img166/3234/woeij0vy.th.jpg]afbeelding][/URL]
787 !![]()
dikke respect en luve voor onze vliegenier !![]()
![]()
![]()
als t vijandelijke team goed samenwerkt.. de bh spot.. vervolgens de su de mig en de attack heli erop af gaan maak je met een BH geen schijn van kans... zelf met een volle bak met engineers.. als ze ook nog eens alle AA bemannen helemaal.. maar dat doen ze nooit omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn. Maar goed na de patch is t over met in air repairen en kan iedereen weer opgelucht ademhalenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef BMH het volgende:
Alles voor de puntjes..... Jullie rapen het plezier van de anderen imo.
tja als je ziet dat we maar een keer of 4 echt neergehaald zijn waarvan 2 x door een suicidequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
als t vijandelijke team goed samenwerkt.. de bh spot.. vervolgens de su de mig en de attack heli erop af gaan maak je met een BH geen schijn van kans... zelf met een volle bak met engineers.. als ze ook nog eens alle AA bemannen helemaal.. maar dat doen ze nooit omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn. Maar goed na de patch is t over met in air repairen en kan iedereen weer opgelucht ademhalen![]()
t was mijn eerste keer dat ik t op oman probeerde.. normaal is t daar levensgevaarlijk om dat met de blackhawk te proberen ..quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
tja als je ziet dat we maar een keer of 4 echt neergehaald zijn waarvan 2 x door een suicide
en die gasten niet meer als 30 punten hebben ligt het toch echt aan hun
als het nu mashtuur was zeg ik ok maar in golf of oman moet je die BH echt makkelijk kunnen hebben....
Misschien dat dit helpt bij problemen:quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:50 schreef domolanglekker het volgende:
jongens die neuzelen over videokaarten..
Als rechtgeaarde Mac-liefhebber zie ik graag je ff snel geschoten pic van je nieuwe opzet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 om 19:27 uur schreef 'BMH' het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe 20" speeltjeStaat leuk naast mijn 42" plasma.
Battlefield in 1680x1050 is mooooooi
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef Keromane het volgende:
[..]
Misschien dat dit helpt bij problemen:
http://www.firingsquad.co(...)_optimization_guide/
inderdaad soms kun je met geluk 2 vlaggen cappen en dan ben je alweer doodquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
t was mijn eerste keer dat ik t op oman probeerde.. normaal is t daar levensgevaarlijk om dat met de blackhawk te proberen ..
Nounou, eerste pagina google.quote:
hehequote:Op woensdag 21 september 2005 02:18 schreef Keromane het volgende:
[..]
Nounou, eerste pagina google.
Nota bene gezocht op waarom je regelmatig niet kunt spawnen. Nog steeds geen antwoord daarop trouwens, 'select spawnpoint' is te zien, maar de map laat geen spawnpoints zien. Niet als private, niet als sergeant, niet als kolonel. Of welke drie rangen er bedacht zijn.
Een mooi moment: waarom kun je niet spawnen?
*van de partij is*quote:Op woensdag 21 september 2005 07:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Er zijn nog wel vlaggen neem ik aan ?
Wordt er vanavond nog een potje geschoten ? Heb wel zin in een avondje teamwork met Sickert als commander![]()
Waarschijnlijk omdat je in het verkeerde scherm kijkt. Er is een spawnscherm en er is een scherm waarin je de orders kan geven/zien (dit scherm roep je aan met CapsLock) hier in zie je dus wel de map, maar je ziet geen spawnpunten. Het andere scherm is het spawn scherm en die moet je oproepen om een spawn te selecteren.quote:Op woensdag 21 september 2005 02:18 schreef Keromane het volgende:
[..]
Nounou, eerste pagina google.
Nota bene gezocht op waarom je regelmatig niet kunt spawnen. Nog steeds geen antwoord daarop trouwens, 'select spawnpoint' is te zien, maar de map laat geen spawnpoints zien. Niet als private, niet als sergeant, niet als kolonel. Of welke drie rangen er bedacht zijn.
Een mooi moment: waarom kun je niet spawnen?
Of als [FoD]-PoSTMaN in een T-90 bij de MECies had gezetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:26 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
als t vijandelijke team goed samenwerkt.. de bh spot.. vervolgens de su de mig en de attack heli erop af gaan maak je met een BH geen schijn van kans... zelf met een volle bak met engineers.. als ze ook nog eens alle AA bemannen helemaal.. maar dat doen ze nooit omdat ze alleen maar met zichzelf bezig zijn. Maar goed na de patch is t over met in air repairen en kan iedereen weer opgelucht ademhalen![]()
hij heeft dezelfde fout gemaakt als ik een tijdje geleden.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:14 schreef JumperJack het volgende:
maar wrm krijg ik de tussenstand nie te zien???![]()
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
Animo check: Wie wil er NU vrijdag om 21:00 een clanwar spelen?
Als we nog 6 andere leden kunnen overhalen voor vrijdag dan accepteer ik de clanwar.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa
Zondag kan ik niet dus deze ben ik er zeker bij...
vraag is meer: komen zij wel??;)
ik niet.. dan ben ik aan t werkquote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
shit man hoe doe je dat, krijg geen eens de basic voor elkaarquote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef ViPeRII het volgende:
Me is Sergeant![]()
Ik heb gistewr.. ja jah.....
De veteran explosive badge gehaald!!!!!!!!
[afbeelding]
Uhm, ik weet dat ik nog nooit met jullie een war heb gespeeld, maar ik kan wel, mochten jullie regulars te weinig hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef -Dries- het volgende:
Knife is simpelGewoon in knife-only servers spelen
Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
ff zo tussendoor Graag wat meer duidelijkheid als er weer iets van een CW opduikt,
is het gelijk ook wat helderder voor de rest ipv die enkele zinnen met alleen een kreet.
Dus wie is het,waarom, en waar en wat is de bedoeling en hoelaat etc etc...
EN:
Ik dacht dat we zondag as. al een grote CW hadden...![]()
nou als je echt niemand kunt vinden, wil ik eventueel wel invallen... bij hoge uitzonderingquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.
We zijn alweer door 3 clans uitgedaagd voor een war. Ik kan helaas niet verder plannen dan deze maand en het niet accepteren van de war gaat ons punten kosten. Een war op een andere dag als zondag is dus noodzakelijk. Vandaar de Animo check voor vrijdag.
Wie wil er vrijdag om 21:00 een clanwar spelen??
Wederom, zijn genoeg mensen...zeker 10 voor zondag als ik de mensen wat aanspreek via xfire zoals de vorige keerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.
We zijn alweer door 3 clans uitgedaagd voor een war. Ik kan helaas niet verder plannen dan deze maand en het niet accepteren van de war gaat ons punten kosten. Een war op een andere dag als zondag is dus noodzakelijk. Vandaar de Animo check voor vrijdag.
Wie wil er vrijdag om 21:00 een clanwar spelen??
met TS?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nou als je echt niemand kunt vinden, wil ik eventueel wel invallen... bij hoge uitzondering![]()
die mac monitor is van me werk, thuis zit ik nog op me laptopquote:En een 20" apple cinema!
en TS hmm das waar... dat zien we wel als ik echt MOET warrenquote:met TS?
dat werkt toch gewoonquote:KLOTE EA! Maak een breedbeeld games!!
moet ik ook eens proberen dan...zit ook met breedbeeld schermquote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die mac monitor is van me werk, thuis zit ik nog op me laptop
[..]
en TS hmm das waar... dat zien we wel als ik echt MOET warren
[..]
dat werkt toch gewoon
C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx 1280 +szy 720
en je moet de field of view van 1.0 naar 1.1 gooien voor widescreens, staat ergens in de bf2 folder
op me tv werkte het, maar dat was bij de releasequote:Op woensdag 21 september 2005 17:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
moet ik ook eens proberen dan...zit ook met breedbeeld scherm
meld je aan op clanbase... wat houd je tegen??quote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil vrijdag ook wel met jullie meedoen als het mag
Ja op clanbase heb ik mij in een ver verleden aangemeld..quote:Op woensdag 21 september 2005 17:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
meld je aan op clanbase... wat houd je tegen??![]()
BMH hanteert de regel dat van de mensen die op clanbase zijn aangemeld voorrang hebben en van de anderen is het wie het eerst komt wie het eerst maalt...dus zo vroeg mogelijk op TS...
ff kijken..war is om 21.00.. Als nu om 17.30 op TS bent zit je altijd goed!![]()
Geintje..als het doorgaat dus om half 9 op TS en dan zit je veilig. De ervaring leert dat op de dag zeflf toch maar genoeg mensen interesse hebben.
@ BMH:
De mensen die niet kunnen vijdag zijn zover ik nu weet:
DOMO
DrBravo
Timminater
Wel kunnen:
BMH?
Dries
Jedi
I-spy
Sickert ?
Johan?
Dickie?
Raffie?
etc
etc
En anders kan wellicht Postman nog wel invallen
Over postman gesproken, die heeft al aangeboden te trainen tegen FoD en ervaringen uit te wisselen. Zij hebben wat meer ervaring op dit vlak. Ik adviseer Dries om zo snel mogelijk TS te installeren en al een paar dagen zo met ons mee te gaan spelen in aanloop naar het weekend. Denk wel dat een traininkje op donderdag wenselijk is rond een uurtje 21.00.
Welke veldjes gaan we spelen BMH? Wanneer ik wat meer namen weet zal ik wel weer een opstelling in elkaar knopen waar jullie commentaar en taktiek over mogen gaan spuien!![]()
Barst los allen!!![]()
Ik ga de war nu accepteren. Op het [url=httphttp://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=35[/url] (dubtiel reclame maken) kun je een level kiezen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
meld je aan op clanbase... wat houd je tegen??![]()
BMH hanteert de regel dat van de mensen die op clanbase zijn aangemeld voorrang hebben en van de anderen is het wie het eerst komt wie het eerst maalt...dus zo vroeg mogelijk op TS...
ff kijken..war is om 21.00.. Als nu om 17.30 op TS bent zit je altijd goed!![]()
Geintje..als het doorgaat dus om half 9 op TS en dan zit je veilig. De ervaring leert dat op de dag zeflf toch maar genoeg mensen interesse hebben.
@ BMH:
De mensen die niet kunnen vijdag zijn zover ik nu weet:
DOMO
DrBravo
Timminater
Wel kunnen:
BMH?
Dries
Jedi
I-spy
Sickert ?
Johan?
Dickie?
Raffie?
etc
etc
En anders kan wellicht Postman nog wel invallen
Over postman gesproken, die heeft al aangeboden te trainen tegen FoD en ervaringen uit te wisselen. Zij hebben wat meer ervaring op dit vlak. Ik adviseer Dries om zo snel mogelijk TS te installeren en al een paar dagen zo met ons mee te gaan spelen in aanloop naar het weekend. Denk wel dat een traininkje op donderdag wenselijk is rond een uurtje 21.00.
Welke veldjes gaan we spelen BMH? Wanneer ik wat meer namen weet zal ik wel weer een opstelling in elkaar knopen waar jullie commentaar en taktiek over mogen gaan spuien!![]()
Barst los allen!!![]()
lol, 2 zul je bedoelenquote:Op woensdag 21 september 2005 14:12 schreef CittaR het volgende:
der zit alweer 1 grapjas tussen bij de poll
uh mayby... is het goed als ik je het wat later op de avond laat weten?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
Jij durftquote:Op woensdag 21 september 2005 18:25 schreef Sickert het volgende:
VOTED!
lief he... en ik doe mischien mee dus dadelijk heb jullie avondje om zeep geholpen terwijl ik niet eens mee doequote:
D:\Games\Battlefield2\BF2.exe +menu 1 +widescreen 1 +szx1680 +szy1050quote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
die mac monitor is van me werk, thuis zit ik nog op me laptop
[..]
en TS hmm das waar... dat zien we wel als ik echt MOET warren
[..]
dat werkt toch gewoon
C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +widescreen 1 +szx 1280 +szy 720
en je moet de field of view van 1.0 naar 1.1 gooien voor widescreens, staat ergens in de bf2 folder
er ook ben rond 8 uurquote:
Ik ben het ook steeds minder, het is alleen maar klikken klikken klikken, maar voor afwisseling is het zeker leuk.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
er ook ben rond 8 uurheb alleen de laatste tijd geen zin meer in commander
![]()
voor een clanwar vind ik het niet erg uiteraard dan gaat het om het colectief
Nog eventjes hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 20:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond Big Urban Night.
- Strike At Karkand 64
- Mashtuur City 64
- Sharqi Peninsula 64
- Dalian Plant 64
Ik ben er ook over een uurtje dus als je nog makkelijk kills wilt scoren...
quote:
ik acht mij niet verantwoordelijk voor problemen bij het spel...quote:So those that do, go into your 'Battlefield 2 Demo\mods\bf2\Settings\' directory and edit the 'VideoDefault.con'. Look for the line that reads 'renderer.fieldOfView 1' and change it to 'renderer.fieldOfView 1.1' and your FOV will be correct (higher the number = wider FOV, so you could even cheat a bit and make it 1.2 but it wouldn't be accurate, but would let you see a little more to the sides. The adverse affect of this is you will have a farther zoomed back regular view
Volgens mij is dit het. Hartelijk bedankt!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je in het verkeerde scherm kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |