hij heeft dezelfde fout gemaakt als ik een tijdje geleden.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:14 schreef JumperJack het volgende:
maar wrm krijg ik de tussenstand nie te zien???![]()
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
Animo check: Wie wil er NU vrijdag om 21:00 een clanwar spelen?
Als we nog 6 andere leden kunnen overhalen voor vrijdag dan accepteer ik de clanwar.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa
Zondag kan ik niet dus deze ben ik er zeker bij...
vraag is meer: komen zij wel??;)
ik niet.. dan ben ik aan t werkquote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
shit man hoe doe je dat, krijg geen eens de basic voor elkaarquote:Op woensdag 21 september 2005 14:11 schreef ViPeRII het volgende:
Me is Sergeant![]()
Ik heb gistewr.. ja jah.....
De veteran explosive badge gehaald!!!!!!!!
[afbeelding]
Uhm, ik weet dat ik nog nooit met jullie een war heb gespeeld, maar ik kan wel, mochten jullie regulars te weinig hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:02 schreef -Dries- het volgende:
Knife is simpelGewoon in knife-only servers spelen
Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:59 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
ff zo tussendoor Graag wat meer duidelijkheid als er weer iets van een CW opduikt,
is het gelijk ook wat helderder voor de rest ipv die enkele zinnen met alleen een kreet.
Dus wie is het,waarom, en waar en wat is de bedoeling en hoelaat etc etc...
EN:
Ik dacht dat we zondag as. al een grote CW hadden...![]()
nou als je echt niemand kunt vinden, wil ik eventueel wel invallen... bij hoge uitzonderingquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.
We zijn alweer door 3 clans uitgedaagd voor een war. Ik kan helaas niet verder plannen dan deze maand en het niet accepteren van de war gaat ons punten kosten. Een war op een andere dag als zondag is dus noodzakelijk. Vandaar de Animo check voor vrijdag.
Wie wil er vrijdag om 21:00 een clanwar spelen??
Wederom, zijn genoeg mensen...zeker 10 voor zondag als ik de mensen wat aanspreek via xfire zoals de vorige keerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Zondag is er idd een clanwar. Alleen geeft niemand zich op. Daarom check ik nu als mensen wel willen op andere dagen.
We zijn alweer door 3 clans uitgedaagd voor een war. Ik kan helaas niet verder plannen dan deze maand en het niet accepteren van de war gaat ons punten kosten. Een war op een andere dag als zondag is dus noodzakelijk. Vandaar de Animo check voor vrijdag.
Wie wil er vrijdag om 21:00 een clanwar spelen??
met TS?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nou als je echt niemand kunt vinden, wil ik eventueel wel invallen... bij hoge uitzondering![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |