nee is mijn ding ook niet...vooral teveel lopen en bijkomend feit dat er zoveel voertuigen zijn dat het squadgebeuren op een lager pitje staat...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef domolanglekker het volgende:
hmm 64 player maps speel ik voortaan wel op een 64 player server :\
Ik ben er ook geen fan van merk ik nu. Teveel voertuigen, teveel lopen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef domolanglekker het volgende:
hmm 64 player maps speel ik voortaan wel op een 64 player server :\
Ik had daar al 110 ingevuld zonder enig resultaat. Moet dus 1.1 zijn. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
"Field of view verhaal"
[..]
ik acht mij niet verantwoordelijk voor problemen bij het spel...![]()
moeten we ook niet meer doen... dan maken we er maar gewoon een urban night van ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van merk ik nu. Teveel voertuigen, teveel lopen.
Dat was dus dat verhaal dat ik hoorde over jequote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Spelen we net nog even Masthuur City. Spawn ik op het punt van de BH dus ik kijk even op de helipad zie ik daar 5 rode mannetjes lopen. Ik spring er tussen, gooi m'n C4 neer, spring weer terug, detonates. Boom, 5 kills including 2 of 3 BoFers
Mine, mine, mine, mine, mine, mine
Ow ja en daarna nog een keer een BH geboobytrapt. Kon die gozer ook niet zo om lachen
Haha ja klopt ik weet niet waar die C4 vandaan kwam maarre ken jij die dingen "speerwerpen" ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Spelen we net nog even Masthuur City. Spawn ik op het punt van de BH dus ik kijk even op de helipad zie ik daar 5 rode mannetjes lopen. Ik spring er tussen, gooi m'n C4 neer, spring weer terug, detonates. Boom, 5 kills including 2 of 3 BoFers
Ow ja en daarna nog een keer een BH geboobytrapt. Kon die gozer ook niet zo om lachen
commander is niet echt het leukste in het spel nee. ik doe het nog wel omdat ik de medals en ribbons wil hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
er ook ben rond 8 uurheb alleen de laatste tijd geen zin meer in commander
![]()
voor een clanwar vind ik het niet erg uiteraard dan gaat het om het colectief
was idd een fantastische actie, ik zag je net te laat! volgens mij heb ik een screenie gemaakt...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:22 schreef UnleashMitch het volgende:
Maar wel zeer effectief wanneer je squads ook luisteren om een battle te winnenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:11 schreef -Dries- het volgende:
Commander is stom. Totaal geen actie..
Ik eerst wel maar al m'n C4 kills waren alweer van t scherm verdwenenquote:Op donderdag 22 september 2005 09:26 schreef RudyCarell het volgende:
was idd een fantastische actie, ik zag je net te laat! volgens mij heb ik een screenie gemaakt...
Je kan ze idd "speerwerpen" als je springt en je gooit ze dan weg dan komen ze veel verder terecht. Ik sprong echter gewoon tussen jullie in, gooide m'n C4 neer. Sprong weer terug en *boom*quote:Op donderdag 22 september 2005 08:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
Haha ja klopt ik weet niet waar die C4 vandaan kwam maarre ken jij die dingen "speerwerpen" ofzo![]()
Geef je op!quote:Match: Band of Fok!kers versus Team Rivera
Status: Challenge accepted by Team Rivera
Date: Friday 23 September 19:00 (19:00 , 21:00 )
Levels: Mashtuur City - 16/Strike at Karkand - 16
Server: Yours
Players: 6 x 6
Ladder: BF2 CON - 16
Rules: Commander mode?: Allowed
Global weapon unlocks?: Not allowed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |