Ja iddquote:Op zondag 18 september 2005 22:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat boerengezin is gewéldig![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef Yildiz het volgende:
De échte minister Donner met een neppe Frits Wester!![]()
Donner keek er niet erg gelukkig bij in elk gevalquote:
Weet hij veel, hij dacht dat het een echte interviewer wasquote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Donner keek er niet erg gelukkig bij in elk geval
Ik bedenk mij nog steeds dat er ergens ver weg in de polders wel nog eens écht zo'n gezin zou kunnen leven ...quote:Op zondag 18 september 2005 22:59 schreef -DailaLama- het volgende:
Boer zoekt emotie wordt steeds vreemder
"Ik ben aal week'n niet in de daag'n geweest"
"Dan is er iets mis in de mool'n"
Mijn vader prakt ook altijd z'n eten op die Boer-zoekt-emotie-manier.quote:Op zondag 18 september 2005 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik bedenk mij nog steeds dat er ergens ver weg in de polders wel nog eens écht zo'n gezin zou kunnen leven ...![]()
www.uitzendinggemist.nl ?quote:Op maandag 19 september 2005 00:44 schreef Trein22 het volgende:
Staan de afleveringen echt nergens online?
Daar staan ze toch niet?quote:
Ik gok ook maar watquote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Daar staan ze toch niet?![]()
quote:De afleveringen van Koefnoen zijn vanwege beperkte uitzendrechten niet langer beschikbaar via uitzendinggemist.
Zo, en nou is het genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 23:07 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mijn vader prakt ook altijd z'n eten op die Boer-zoekt-emotie-manier.![]()
"Afleveringen van Koefnoen zijn na dinsdag enkele dagen terug te zien via onderstaande links."quote:
www.tvopjepc.nlquote:Op maandag 19 september 2005 00:44 schreef Trein22 het volgende:
Staan de afleveringen echt nergens online?
Die mevrouw van dat programma draagt écht zulke zuurstokkleren ...quote:Op maandag 19 september 2005 09:14 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vond De Wandeling juist wel grappig... die totale desinteresse
Sterk idd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Boris? Joris. Hoor'is
Nu geen tijd ff te kijken, maar toen ik maandag geloof ik keek deed ie het gewoonquote:Op woensdag 21 september 2005 13:17 schreef BigFurryMonster het volgende:
Weet iemand waarom tvopjepc het niet meer doet?
Als ik naar http://www.tvopjepc.nl/programma/217 ga en klik op BB dan krijg ik direct "stream stopped".
Kan Donner dan gelukkig kijken?quote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Donner keek er niet erg gelukkig bij in elk geval
Ja iddquote:
quote:
Ze speelden bij deze aflevering wel een stuk meer in op de actualiteit, vooral dat kotsgebaar van Zalm tegenover Van Aartsen was geniaalquote:Op zondag 25 september 2005 22:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens mij kunnen ze zich beter bezig houden met het belachelijk maken van actualiteiten dan met eigen sketches. Vond het geen echt sterke aflevering
kennelijk heb ik wat gemistquote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Zalm was slecht nagedaan. Zalm is veel meer timide, stijf en zakelijk dan die Koefnoen-Zalm.
Hoe figuurtjes worden neergezet vind ik niet superbelangrijk, de grappen des te meerquote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Zalm was slecht nagedaan. Zalm is veel meer timide, stijf en zakelijk dan die Koefnoen-Zalm.
Radio 5 Dré 8quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef -DailaLama- het volgende:
- Burnout Barbie
- Dat Talpa-programma
- Rachel Hazes (Dré 66)
Rest was kut.
Beste deel idd!quote:
Vind ik juist het sterkste punt van hun. Die grappen zijn juist superflauw.quote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe figuurtjes worden neergezet vind ik niet superbelangrijk, de grappen des te meer.
En gelijk daarna, die vader:quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef -DailaLama- het volgende:
Ergens vond ik de boeren ook wel weer grappig.
"Het is het hoofd van onze Tubbing!"
"Zal toch niks met hem gebeurd zijn?"
Ik zag geeneens dat het een afhaalchinees was.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef Nepthys het volgende:
Magic Unlimited bij de afhaalchinees was ook leuk![]()
Goede typetjes zijn wel geniaal, maar zijn niet om te lachen. De combinatie is natuurlijk het grappigst, maar de grappen zijn om het lachen veel belangrijker dan de typetjes.quote:Op zondag 25 september 2005 22:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Vind ik juist het sterkste punt van hun. Die grappen zijn juist superflauw.
Die was compleet bagger, zat totaal geen verhaal in.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef Nepthys het volgende:
Magic Unlimited bij de afhaalchinees was ook leuk![]()
idd, en dat op het einde hun bestelling op 'magische' wijze van achter het keukenluikje tevoorschijn komtquote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef Kurk het volgende:
Het was juist grappig dat ze helemaal niks magisch deden
Op die barkruk met die hoepel
Die met die haarband
en dan met die hoepelquote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef Nepthys het volgende:
[..]
idd, en dat op het einde hun bestelling op 'magische' wijze van achter het keukenluikje tevoorschijn komt![]()
"Nederland verdient beter" is geen slogan van de overheid.quote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Die Heartbeat stukken waren wel leuk.
quote:Op maandag 26 september 2005 15:55 schreef djstoffel het volgende:
Flauw. Het stukje van die barbie was flauw, inge de bruin was flauw, zalm was slecht, de tussenstukjes waren flauw. Niet veel aan.
denk eigenlijk de de meeste grappen niet helemaal tot je doordringen
bijv:- de burnout barbie als antwoord op het grappig bedoelde ken en barbie in de talkshow v linda en beau.
- rachel die op haar eigen manier misbruik maakt van het overlijden van hazes "het rouwproces moet natuurlijk wel leuk blijven"![]()
dreesland, dre 66, k dre , radio 5dre8![]()
Ja dus? Of mag je hier alleen maar reageren wanneer je koefnoen alleen jippie-jeu te leuk vindt? Ik ben echt niet vooraf al negatief gestemd over koefnoen. Ik vind het opzich erg jammer want kopspijkers bleek erg leuk te zijn met de immitaties. Het is teleurstelling wat hier spreekt, geen verwaandheid. En dit is een uitstekende plek om die teleurstelling te uiten.quote:Op maandag 26 september 2005 16:36 schreef MadGuy het volgende:
Wat een gezeik zeg. In humor heb je ook verschillende smaken...
quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef Kurk het volgende:
Zou er dan een complete misdaad-roman achter dat boerengezin zitten? (Tubbing verkracht vrouwtje, Tubbing wordt vermoord)...
Die afkorting klopte ook gewoon.quote:Op maandag 26 september 2005 18:03 schreef Toeps het volgende:
[..]Idd!
Verder vond ik het weer geniaal! Magic unlimited, en Talpa's QEWRSDGFHFHGJHKHFDFDCVVN.
Geen Jack Spijkerman, dat scheelt al een hoop.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:07 schreef djstoffel het volgende:
ik zie niet veel verschil met het niveau van de humor van kopspijkers en koefnoen dus je mening klinkt wel heel erg tegenstrijdig.....................
De herhaling is vanavond om 0.30.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef Zwansen het volgende:
Komt het nu niet? Ik dacht ff de herhaling te kunnen zien...
www.tvopjepc.nl , daar kijk ik het normaal gesprken altijd via. Dat deed het nu niet, dus zonet heb ik de aflevering via www.uitzendinggemist.nl bekeken. Deed het perfectquote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef BigFurryMonster het volgende:
Sorry dat ik 't weer vraag, maar weet iemand waar ik de afleveringen online kan terugkijken? Uitzending-gemist lijkt er mee te zijn opgehouden ivm uitzendrechten.
hier staat 'ie tot zondag als het goed is.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef BigFurryMonster het volgende:
Sorry dat ik 't weer vraag, maar weet iemand waar ik de afleveringen online kan terugkijken? Uitzending-gemist lijkt er mee te zijn opgehouden ivm uitzendrechten.
Ik verstond het dus wel goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:28 schreef Tafkahs het volgende:
jij zit toch ook in Mohammed B the musical? Ja, de langst lopende vrouw in scene 8![]()
Bij het benzinestationquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:35 schreef Tafkahs het volgende:
ik hoop dat Geer en Goor een tikkend pakketje moeten bezorgen en te laat op pad worden gestuurd
1:1 van talpa gekopieerd volgens mijquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Auw, een gat in m'n vinger
- Nou, beter dan een vinger in je gat
Nou, ik zou er voor tekenen
*whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah-salvo*.
Aflevering was matig, maar Joling en Gordon was wel de beste sketch ooitquote:Op maandag 3 oktober 2005 08:38 schreef Burbo het volgende:
Toch wel de beste aflevering tot nu toe
Zeg, Goor de volgende keer doe je dat maar in de metro hoor. Relnichtquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Aflevering was matig, maar Joling en Gordon was wel de beste sketch ooit.
*scheet*
- ohhhh, een gifgasaanval
whahahahaha
Dat was vrijdag in 'Ons kent ons' in MAN BIJT HOND, ook erg leuk. (De poes is gevonden, langs de A27, plat en dood, net als die van jou!)quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef Kipman het volgende:
Hopen dat ze de volgende keer Thuis onder handen nemen
Terwijl dat het best bekeken nieuwe programma van Talpa isquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef Kipman het volgende:
Ook wel lachen, de imitatie-Gordon en Gerard Over De Vloer trekt dus meer kijkers dan het eigenlijke programma
Mijn God, is dat echt zo? Dat niemand die gasten even kopje onder in de gootsteen heeft laten doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Terwijl dat het best bekeken nieuwe programma van Talpa is.
Dacht het wel, ze scoren iets van 800k per keer. Andere programma's als De Wedstrijden en Big Brother scoren natuurlijk wel beter, maar die zijn niet nieuw.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mijn God, is dat echt zo? Dat niemand die gasten even kopje onder in de gootsteen heeft laten doen
Maar ja, dat mag je weer niet zeggen zeker?
Tering, wat is dat voor plantsoenendienstvolkquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Dacht het wel, ze scoren iets van 800k per keer. Andere programma's als De Wedstrijden en Big Brother scoren natuurlijk wel beter, maar die zijn niet nieuw.
Geloof me ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:35 schreef Kipman het volgende:
Nou, zulke conversatieve boeren heb je tegenwoordig niet meer.
Sjeez, daar gaat het toch niet om? Ik heb toch niet vooraf al een insteek van 'ik vind het helemaal niks, maar ik ga toch kijken' ?? Ik hoop een leuke aflevering te zien, maar het valt mij gewoon tegen. Dat mag ik toch kenbaar maken? Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef djstoffel het volgende:
wat een azijnzeikers toch hier soms, als je niet van die humor houdt...kijk dan niet!!! Naar ajax kijken, dat is pas elke week een kutaflevering
Dat is juist het leukstequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraag me af of er eigenlijk iemand is die moet lachen om die scène met die boeren. Ik snap het nooit, of het is gewoon niet grappig. Echt een minder onderdeel.
maar dat doen die twee toch ook altijd, daarom vond ik het zo goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is juist het leukste
Maar ik heb zondag flink zitten irriteren aan Geer en Goor
Het duurde veeeeeeeeeeeeel te lang en dan lach van hun steeds
Zeer matig![]()
O ja, jij weet natuurlijk altijd van te voren al of het leuk is of niet. Handig, kan je misschien je geld nog wel mee gaan verdienen jongen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef djstoffel het volgende:
wat een azijnzeikers toch hier soms, als je niet van die humor houdt...kijk dan niet!!! Naar ajax kijken, dat is pas elke week een kutaflevering
Ja maar het werd op een gegeven moment echt irritantquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef maril het volgende:
[..]
maar dat doen die twee toch ook altijd, daarom vond ik het zo goed.
Liever in een grot dan op een forum... (uit dit topic: Parodie Gorden en Gerardquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
Goh, leven er toch nog mensen in grotten anno 2005.
"Dat zal je vriend leuke vinden Geer, 3 inches weg" "Hohohoho wat ben jij errug zeg"quote:
"Ik blijf nog even liggen Geer, ik heb een odol"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.avro.nl/v61_programmas/koefnoen.asp nog een keer geer en goor kijken
Patatje heilige oorlogquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:06 schreef Marseille het volgende:
![]()
hulde voor deze aflevering
"oochh god toch niet weer couscous?!"
"Hou je couscous toch!"
Ik kan nu al twee weken geen aflevering meer terugkijken van Koefnoen. Ik krijg iedere keer dat windows media player de extensie niet ondersteunt. Heb alle codecs geloof ik, en ik probeer het tussen woensdag en zondag, maar toch steeds een error, alsof de stream het gewoon niet doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.avro.nl/v61_programmas/koefnoen.asp nog een keer geer en goor kijken
quote:
laaat los!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef Roi het volgende:
ga maar moeder!
ik wilde precies hetzelfde typen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Geniaal die parodie op Veronica's Lekkerste![]()
![]()
Ik begin Koefnoen pas sinds kort te waarderen
Neeeeeeeej, Jobcoman..quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:38 schreef pekel het volgende:
De actiefilm met heel weinig actie en heel veel dialoog.
Ik zat al de hele tijd de wachten op een theereferentie.quote:
"Nou ja en de parabel van de grot en blablablabla schijnwerkelijkheid blablabla"quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:44 schreef heiden6 het volgende:
Die Job Cohen was echt goed. En dat stuk van Veronica's Lekkerste.
Die zijn ook top! Vooral Plien!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Alleen die vrouwen in 't programma zijn bagger
Op video/DVD ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb 'm net teruggekeken en ik moet zeggen: hij is goed.
Doe maar www.uitzendinggemist.nl hè...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:50 schreef Kipman het volgende:
Ja, gewoon de aflevering opnieuw bekijken op www.afleveringgemist.nl Daar staat ie ook op.
Staat woensdag pas online.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:26 schreef RaymanNL het volgende:
Hij staat nog niet online, ik heb de uitzending helaas moeten missen gisteren![]()
En dan steeds dat stapje naar achteren, wanneer die moeder vragend naar een hand grijpt ...quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:51 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu toch even moet bellen ...![]()
... en dan dat wegrennen als ze eindelijk heeft 'los gelaten'quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
En dan steeds dat stapje naar achteren, wanneer die moeder vragend naar een hand grijpt ...![]()
zoooooo schitterend!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:53 schreef -DailaLama- het volgende:
"HIER! Voorlichtingfolders! Ook in je eigen taal! Als je dat liever hebt!"
"NEEEE!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |