Ja iddquote:
quote:
Ze speelden bij deze aflevering wel een stuk meer in op de actualiteit, vooral dat kotsgebaar van Zalm tegenover Van Aartsen was geniaalquote:Op zondag 25 september 2005 22:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens mij kunnen ze zich beter bezig houden met het belachelijk maken van actualiteiten dan met eigen sketches. Vond het geen echt sterke aflevering
kennelijk heb ik wat gemistquote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Zalm was slecht nagedaan. Zalm is veel meer timide, stijf en zakelijk dan die Koefnoen-Zalm.
Hoe figuurtjes worden neergezet vind ik niet superbelangrijk, de grappen des te meerquote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef -DailaLama- het volgende:
Zalm was slecht nagedaan. Zalm is veel meer timide, stijf en zakelijk dan die Koefnoen-Zalm.
Radio 5 Dré 8quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef -DailaLama- het volgende:
- Burnout Barbie
- Dat Talpa-programma
- Rachel Hazes (Dré 66)
Rest was kut.
Beste deel idd!quote:
Vind ik juist het sterkste punt van hun. Die grappen zijn juist superflauw.quote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe figuurtjes worden neergezet vind ik niet superbelangrijk, de grappen des te meer.
En gelijk daarna, die vader:quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef -DailaLama- het volgende:
Ergens vond ik de boeren ook wel weer grappig.
"Het is het hoofd van onze Tubbing!"
"Zal toch niks met hem gebeurd zijn?"
Ik zag geeneens dat het een afhaalchinees was.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef Nepthys het volgende:
Magic Unlimited bij de afhaalchinees was ook leuk![]()
Goede typetjes zijn wel geniaal, maar zijn niet om te lachen. De combinatie is natuurlijk het grappigst, maar de grappen zijn om het lachen veel belangrijker dan de typetjes.quote:Op zondag 25 september 2005 22:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Vind ik juist het sterkste punt van hun. Die grappen zijn juist superflauw.
Die was compleet bagger, zat totaal geen verhaal in.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef Nepthys het volgende:
Magic Unlimited bij de afhaalchinees was ook leuk![]()
idd, en dat op het einde hun bestelling op 'magische' wijze van achter het keukenluikje tevoorschijn komtquote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef Kurk het volgende:
Het was juist grappig dat ze helemaal niks magisch deden
Op die barkruk met die hoepel
Die met die haarband
en dan met die hoepelquote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef Nepthys het volgende:
[..]
idd, en dat op het einde hun bestelling op 'magische' wijze van achter het keukenluikje tevoorschijn komt![]()
"Nederland verdient beter" is geen slogan van de overheid.quote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Die Heartbeat stukken waren wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |