Bij het benzinestationquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:35 schreef Tafkahs het volgende:
ik hoop dat Geer en Goor een tikkend pakketje moeten bezorgen en te laat op pad worden gestuurd
1:1 van talpa gekopieerd volgens mijquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
Auw, een gat in m'n vinger
- Nou, beter dan een vinger in je gat
Nou, ik zou er voor tekenen
*whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah-salvo*.
Aflevering was matig, maar Joling en Gordon was wel de beste sketch ooitquote:Op maandag 3 oktober 2005 08:38 schreef Burbo het volgende:
Toch wel de beste aflevering tot nu toe
Zeg, Goor de volgende keer doe je dat maar in de metro hoor. Relnichtquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Aflevering was matig, maar Joling en Gordon was wel de beste sketch ooit.
*scheet*
- ohhhh, een gifgasaanval
whahahahaha
Dat was vrijdag in 'Ons kent ons' in MAN BIJT HOND, ook erg leuk. (De poes is gevonden, langs de A27, plat en dood, net als die van jou!)quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef Kipman het volgende:
Hopen dat ze de volgende keer Thuis onder handen nemen
Terwijl dat het best bekeken nieuwe programma van Talpa isquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef Kipman het volgende:
Ook wel lachen, de imitatie-Gordon en Gerard Over De Vloer trekt dus meer kijkers dan het eigenlijke programma
Mijn God, is dat echt zo? Dat niemand die gasten even kopje onder in de gootsteen heeft laten doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Terwijl dat het best bekeken nieuwe programma van Talpa is.
Dacht het wel, ze scoren iets van 800k per keer. Andere programma's als De Wedstrijden en Big Brother scoren natuurlijk wel beter, maar die zijn niet nieuw.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mijn God, is dat echt zo? Dat niemand die gasten even kopje onder in de gootsteen heeft laten doen
Maar ja, dat mag je weer niet zeggen zeker?
Tering, wat is dat voor plantsoenendienstvolkquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Dacht het wel, ze scoren iets van 800k per keer. Andere programma's als De Wedstrijden en Big Brother scoren natuurlijk wel beter, maar die zijn niet nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |