Geloof me ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:35 schreef Kipman het volgende:
Nou, zulke conversatieve boeren heb je tegenwoordig niet meer.
Sjeez, daar gaat het toch niet om? Ik heb toch niet vooraf al een insteek van 'ik vind het helemaal niks, maar ik ga toch kijken' ?? Ik hoop een leuke aflevering te zien, maar het valt mij gewoon tegen. Dat mag ik toch kenbaar maken? Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef djstoffel het volgende:
wat een azijnzeikers toch hier soms, als je niet van die humor houdt...kijk dan niet!!! Naar ajax kijken, dat is pas elke week een kutaflevering
Dat is juist het leukstequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraag me af of er eigenlijk iemand is die moet lachen om die scène met die boeren. Ik snap het nooit, of het is gewoon niet grappig. Echt een minder onderdeel.
maar dat doen die twee toch ook altijd, daarom vond ik het zo goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is juist het leukste
Maar ik heb zondag flink zitten irriteren aan Geer en Goor
Het duurde veeeeeeeeeeeeel te lang en dan lach van hun steeds
Zeer matig![]()
O ja, jij weet natuurlijk altijd van te voren al of het leuk is of niet. Handig, kan je misschien je geld nog wel mee gaan verdienen jongen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef djstoffel het volgende:
wat een azijnzeikers toch hier soms, als je niet van die humor houdt...kijk dan niet!!! Naar ajax kijken, dat is pas elke week een kutaflevering
Ja maar het werd op een gegeven moment echt irritantquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:09 schreef maril het volgende:
[..]
maar dat doen die twee toch ook altijd, daarom vond ik het zo goed.
Liever in een grot dan op een forum... (uit dit topic: Parodie Gorden en Gerardquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
Goh, leven er toch nog mensen in grotten anno 2005.
"Dat zal je vriend leuke vinden Geer, 3 inches weg" "Hohohoho wat ben jij errug zeg"quote:
"Ik blijf nog even liggen Geer, ik heb een odol"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.avro.nl/v61_programmas/koefnoen.asp nog een keer geer en goor kijken
Patatje heilige oorlogquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:06 schreef Marseille het volgende:
![]()
hulde voor deze aflevering
"oochh god toch niet weer couscous?!"
"Hou je couscous toch!"
Ik kan nu al twee weken geen aflevering meer terugkijken van Koefnoen. Ik krijg iedere keer dat windows media player de extensie niet ondersteunt. Heb alle codecs geloof ik, en ik probeer het tussen woensdag en zondag, maar toch steeds een error, alsof de stream het gewoon niet doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:36 schreef Steve.Porter het volgende:
http://www.avro.nl/v61_programmas/koefnoen.asp nog een keer geer en goor kijken
quote:
laaat los!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef Roi het volgende:
ga maar moeder!
ik wilde precies hetzelfde typen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Geniaal die parodie op Veronica's Lekkerste![]()
![]()
Ik begin Koefnoen pas sinds kort te waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |