Dank jequote:Op zondag 18 september 2005 10:14 schreef Chielus het volgende:
Je doe het best goed hoor. Maar als het nodig is zal ik wel het vervolg op DVD Apocalypce dr in gooien (tenminste als het me tijd technisch lukt)
Dat is dat lelijke plastik versie...quote:Op zondag 18 september 2005 10:34 schreef tonks het volgende:
BOB is nu 31,99 bij cdwow.. is dat duur
Neeuh..quote:Op zondag 18 september 2005 10:26 schreef Hare het volgende:
Ach joh, je hebt de hele zondag om erover na te denken
Nee, neem nou eens een keer geen avatar van BoB.quote:Op zondag 18 september 2005 10:21 schreef Dizer het volgende:
Ik moet een nieuwe avatar hebben. Eentje die ik lang han houden. Een leuke.
Uiteraard wel van BoB
Ik heb deze best lang gehad:
[afbeelding]
Maar ik ben toe aan een nieuwe. En wat ik nu heb is tijdelijk. Alhoewel die best stoer is.
Oh oh oh.. wat een dillema
Ja van wat dan? Toen ik Tom Cruise had, gingen jullie ook al zeuren in SCquote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, neem nou eens een keer geen avatar van BoB..
Dat je Buffy hebt gehad weet ik niet eens meerquote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja van wat dan? Toen ik Tom Cruise had, gingen jullie ook al zeuren in SC
Toen ik een avatar had van Buffy, gingen jullie ook al zeuren
Ik kom hier alleen om jou te stalken, voor als je weer eens weg blijft uit SCquote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens, Sven... word je nou een vaste DVD chat user??![]()
Die heb ik zelf verwijderd met de nodige scheurtjes die je gelukkig niet ziet tenzij je met 2 mm afstand gaat kijkenquote:Op zondag 18 september 2005 10:55 schreef Chielus het volgende:
Dizer, ik zie trouwens dat je in je collectie de ESOTSM 3 disc hebt zonder die lelijke sticker. Kun je die zo krijgen op heb je een potje stickerremover erop los gelaten?
Dat van Buffy, is hoe ik dus Bar_rel gek heb gemaakt om helemaal fan te worden. En is ook hoe ik Zhenar heb leren kennen en is me toen naar SC gevolgdquote:Op zondag 18 september 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je Buffy hebt gehad weet ik niet eens meer! En toen met Tom Cruise was ik geloof ik op vakantie
.
quote:Op zondag 18 september 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen om jou te stalken, voor als je weer eens weg blijft uit SC
quote:Op zondag 18 september 2005 11:12 schreef kinky_queen het volgende:
Ik wordt
Maar dan zijn ze straks weer duurderquote:Op zondag 18 september 2005 11:16 schreef Mike het volgende:
Je kunt ook rustigaan beginnen natuurlijk en er eerst 25 bestellen.
Wat is het?quote:Op zondag 18 september 2005 12:26 schreef MrX1982 het volgende:
Weer eens wat anders dan dvd's
Mijn eerste film merchandise komt eraan
[afbeelding]
Ik kan niet echt zien wat je voor avatar hebt nuquote:Op zondag 18 september 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat van Buffy, is hoe ik dus Bar_rel gek heb gemaakt om helemaal fan te worden. En is ook hoe ik Zhenar heb leren kennen en is me toen naar SC gevolgd
Dat van Tom Cruise is tjah.. een fase...
Maar hij blijft leuke films maken
Je kan naar a-film mailen die sturen er één zonder sticker naar je op. Tenminste dat was een tijdje terug nog zo.quote:Op zondag 18 september 2005 10:55 schreef Chielus het volgende:
Dizer, ik zie trouwens dat je in je collectie de ESOTSM 3 disc hebt zonder die lelijke sticker. Kun je die zo krijgen op heb je een potje stickerremover erop los gelaten?
Er staat Airbornequote:Op zondag 18 september 2005 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kan niet echt zien wat je voor avatar hebt nu.
Volgens mij is dat geen mogelijkheid daarquote:Op zondag 18 september 2005 11:26 schreef Mike het volgende:
Ik vind Dvdpacific trouwens niet zo'n handige search hebben. Hoe kan ik daar makkelijk zien wat er in de uitverkoop is? En dan zonder die hele troep bij 'Best Discounts' door te lopen...
Erg mooiquote:
wat is amon hen, is dat de plek waar boromir de ring van frodo probeert te bietsen?quote:Op zondag 18 september 2005 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ja hallo maak Amon Hen eens niet belachelijk
LOTR bashers![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 18 september 2005 20:32 schreef Mike het volgende:
Hare, werk jij bij de Lux in Nijmegen?
Wel in de buurt iig.quote:Op zondag 18 september 2005 20:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat is amon hen, is dat de plek waar boromir de ring van frodo probeert te bietsen?
Werkte je er vandaag?quote:
Vanmiddag tot 5 jaquote:
Nee, dat niet (denk ik). Wel minimaal 1 ex-mod, denk ik.quote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Vanmiddag tot 5 ja
Heb ik toevallig het genoegen gehad een mod een levende lijve te aanschouwen?![]()
tistat?quote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef Mike het volgende:
Nee, dat niet (denk ik). Wel minimaal 1 sex-mod, denk ik.
Ehm ja, en die is? En hoe kwam ie erbij dat ik ik was?quote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat niet (denk ik). Wel minimaal 1 ex-mod, denk ik.
Doe eens een wilde gok.quote:Op zondag 18 september 2005 21:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm ja, en die is? En hoe kwam ie erbij dat ik ik was?
Nouja, tweede kan ik nog bedenken. Omdat ik het waarschijnlijk hier wel eens heb laten vallen.quote:
Dat zijn geen ex-modsquote:Op zondag 18 september 2005 21:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, tweede kan ik nog bedenken. Omdat ik het waarschijnlijk hier wel eens heb laten vallen.
Eerste zou ik echt niet weten. Mike en Gorro zijn al sinds mensenheugenis mod hier en daarom ook de enige die ik 'ken'.
Ow, en jij natuurlijk![]()
Nee, maar als er hier nou eens wat verloop zou zijn zou ik misschien wat ex-mods kennenquote:
Kijk, zoiets is gewoon parate kennis. Ik vind dit toch wel een teken aan de wand, een gebrek aan respect voor FTR en zijn mods.quote:Op zondag 18 september 2005 21:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, maar als er hier nou eens wat verloop zou zijn zou ik misschien wat ex-mods kennen![]()
Waar kan ik de wall of fame vinden dan? Zal ik die eens aandachtig gaan bestuderen, want ik schaam me nu eigenlijk wel diepquote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kijk, zoiets is gewoon parate kennis. Ik vind dit toch wel een teken aan de wand, een gebrek aan respect voor FTR en zijn mods.
Toch wel kwetsend.
Ik begrijp nu ook waarom hij is gestoptquote:Op maandag 19 september 2005 00:09 schreef Svensational het volgende:
Tja, hij is net gestopt, dus de prijs zal omgoog gegaan zijn..
Heb je zin om te reizen naar Amsterdam? Kan je met photoshop en dreamweaver werken? Dan heb ik een leuke baan voor je waarvan je na een paar weken ook thuis mag werkenquote:Op maandag 19 september 2005 09:36 schreef RuneRose het volgende:
Even geen DVD's meer kopen voor mij. Ik ben ontslagen bij m'n werk, m'n contract liep af en niet verlengt omdat ik te oud ben.Nu moet ik het doen met 100 euro van m'n ouders en 50 studie financiering. En daar moet ik dus ook van uitgaan.
![]()
Iemand die werk voor me heeft?DVD Profilers invullen voor een 10tje per uur ofzo.
Heh, heb geen tijd om naar Amsterdam te reizen, zit ook nog 5 dagen in de week op school.quote:Op maandag 19 september 2005 09:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je zin om te reizen naar Amsterdam? Kan je met photoshop en dreamweaver werken? Dan heb ik een leuke baan voor je waarvan je na een paar weken ook thuis mag werken
Crew-historyquote:Op zondag 18 september 2005 22:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar kan ik de wall of fame vinden dan? Zal ik die eens aandachtig gaan bestuderen, want ik schaam me nu eigenlijk wel diep![]()
Je bent echt te goed!quote:Op maandag 19 september 2005 10:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Crew-history
Alles moet je voorkauwen
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef Hare het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn allemaal uitgenodigd
newbiequote:Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef Hare het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb je snel gedaanquote:Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef Hare het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar sommige mensen hebben geen PJR bonnen meerquote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kutactie
En sowieso... dit geldt in de winkel. Als je via internet besteld heb je die korting al dmv PJR, dus zo'n voordeel is het niet.
Bedoel je geen inch? Want 58 cm is kleinquote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef Sai het volgende:. Nieuwe TV gekocht.
.
Van 32 cm naar 58. Bijna een verdubbeling!.
Dat had ik ook gedaan. Ben van een 51 cm televisie naar een 72 cm breedbeeld gegaanquote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
FF een vraag: waarom ben je niet meteen voor een 70 cm breedbeeld gegaan?
Dat heb ik wel gedaan toen ik m'n oude tv zat was...
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 19 september 2005 21:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond 70 cm voor mijn nieuwe tv toen eignelijk al te klein, maar meer cm was meer euro's die ik toen niet had
Das inderdaad heerlijkquote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ging van 36 naar 70... heerlijk
Maar je hebt 600 dvd's en geen breedbeeld televisie...quote:Op maandag 19 september 2005 21:14 schreef Sai het volgende:
Op zich kijk ik toch alleen maar Poolse kamerdrama's, dus echt heel veel maakt het niet uit.
Ik ben zò uniek.quote:Op maandag 19 september 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar je hebt 600 dvd's en geen breedbeeld televisie...![]()
Ik ben sinds zaterdag van 82cm naar 133x74 gegaan (breedbeeld beamer + scherm)quote:Op maandag 19 september 2005 21:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ging van 36 naar 70... heerlijk
Hoe heb je je dvd speler dan aangesloten?quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb een tv zonder scart aansluiting.
Altijd baas boven baas
Beneden in de huiskamer maar kijk ook vaak dvd's op mijn pcquote:Op maandag 19 september 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
Hoe heb je je dvd speler dan aangesloten?
Haha, je bent al de zoveelste die er naartoe wilt. Is echt zeer veel vraag naar en alles is dan ook al uitverkocht. Ben ik ff blij dat ik al 8 kaartjes had gehaaldquote:Op maandag 19 september 2005 19:54 schreef Mikkie het volgende:
Hey Hare, jij werkt bij de Lux zag ik hè?
Weet jij toevallig of er nog kaarten liggen voor dat opvoedingsdebat dat volgende week maandag in de Lux is? Ik heb nog geen kaarten gehaald, maar wil er eigenlijk wel naartoe, dus als jij toevallig weet hoeveel kaarten er nog zijn, weet ik hoeveel haast ik moet maken
Dat had ik ook toen ik voor het eerst mijn beamer aansloot. Ik ben van 72CM 4:3 naar 170CM (horizontaal) gegaan. Wow!quote:Op maandag 19 september 2005 21:39 schreef AntiChrist het volgende:
Ik ben sinds zaterdag van 82cm naar 133x74 gegaan (breedbeeld beamer + scherm)
En ik moet zeggen dat ik sinds zaterdag niks anders meer doe dan spelletjes en films kijken op de Beamer(ben er ook achter dat component toch nog een stuk heerlijker beeld geeft dan RGB Scart) en sowieso is Army of Darkness in het Groot kijken 1 groot stuk geilheid
Al 3x gezienquote:Op maandag 19 september 2005 21:42 schreef Dizer het volgende:
WOW.... Serenity (Film van FireFly) gaaaaaat zoooo gaaaaaf worden![]()
![]()
24 ruledquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al 3x gezien![]()
Net eindelijk 24 Seizoen 2 gekregen van vriend
Bitch from hellquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan ook
Ik irriteer me er iig niet aan
Irriteer me eerder aan Mevrouw Palmer
Ken dat, wil je eigenlijk 1 of 2 dvd's loop je op een gegeven moment met 7 van die dingen in je handen, krijg je opeens een bepaald schuldgevoel en koop je toch maar heelmaal niks.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:46 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag alle dvd's die ik in mijn handen had, weer terug gelegd bij de Fame. Toch maar niks gekocht.... wel 115 euro aan kleding, maar das weer een andere verslaving
Ik zou altijd Regio 1 nemen...die heeft verreweg de mooiste extra's.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil graag Return of the Living Dead op DVD kopen. Welke versie kan ik het beste halen? De R1 ziet er wel goed uit.
de R2-UK heeft daarentegen meer van de originele soundtrack.. (geen van beiden hebben de volledige originele soundtrack wegens rechten...) maar ik zou ook voor de R1 gaan van MGM.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zou altijd Regio 1 nemen...die heeft verreweg de mooiste extra's.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:30 schreef Mike het volgende:
Ik zou altijd Regio 1 nemen...die heeft verreweg de mooiste extra's.
Bedankt heren. Heb inmiddels de R1 besteld.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:20 schreef AntiChrist het volgende:
de R2-UK heeft daarentegen meer van de originele soundtrack.. (geen van beiden hebben de volledige originele soundtrack wegens rechten...) maar ik zou ook voor de R1 gaan van MGM.
quote:Versus (2000)
Totally barmy Japanese action horror set in a mysterious forest which is one of the 666 doorways to hell (a motif that keeps popping up in zombie flicks). Trying to open the doorway is a ruthless local gangster. Trying to stay alive (and maybe shut the door if he can) is a vicious escaped convict who's been double-crossed by the gangster who, as it turns out, he's fated to fight for all eternity. Or something. Oh, and somewhere in the middle are dozens of zombies. Samurai zombies, that is. With guns. Mixing Evil Dead-style camerawork and gore with John Woo-esque gunplay and tons of wire-fu, Versus is totally and utterly demented, but one of the most enjoyable of the new breed of zombie films.
Het is echt erg gewoon. Ik had zo iets van... welke moet ik nou nemen.. ik kan niet kiezen. Toen had ik zo een gevoel van.. gjeez.. ik ga ze eigenlijk voorlopig toch niet kijken.. .heb al zo veel die ik nog moet zien... toen legde ik ze allemaal weer terugquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ken dat, wil je eigenlijk 1 of 2 dvd's loop je op een gegeven moment met 7 van die dingen in je handen, krijg je opeens een bepaald schuldgevoel en koop je toch maar heelmaal niks.
had je toendertijd wat minder moeten dromen over Elisa, daar krijg je van die plakzooi van......quote:Op woensdag 21 september 2005 00:03 schreef Shogo het volgende:
Ik dacht ik ga eens aflevering 1 kijken van 24 seizoen 1 (is alweer 3 jaar geleden). Pak de box en wil het kartonnetje eraf schuiven schuift dat kreng niet.Blijft hij plakken binnenin (slipcase met digipack) verdikkeme, nu moet ik een creatieve manier verzinnen om dat ding open te krijgen.
![]()
Tja tissues waren op...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:07 schreef Chielus het volgende:
[..]
had je toendertijd wat minder moeten dromen over Elisa, daar krijg je van die plakzooi van......
Ik vond hem een beetje te langdradig, maar hij is wel de moeite waard om minstens 1x te kijken.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Is deze film trouwens een aanrader in het Zombie-genre?
[..]
quote:Versus
Twee gevangen ontsnappen uit een zwaar bewaakte gevangenis en wacht om te worden opgepikt door een groep mannen. Wanneer een meningsverschil leidt tot een schietpartij, wordt één van de mannen dodelijk getroffen, maar komt enkele momenten later weer tot leven als zombie. Dan blijkt dat het bos waarin zij verblijven mensen weer tot leven kan brengen. Wanneer de gangsters bekennen dat het bos de plaats is waar ze met hun tegenstanders afrekenen, beginnen de problemen. Interessante zombie/martial arts-film die af en toe het lage budget best aardig weet te verhullen. Soms wat langdradig, maar met een leuke plottwist.
OF een zwaar leven OF tijd te veelquote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent een uur bezig geweest met het uit de verpakking halen van een dvd, en het is je uiteindelijk niet eens gelukt?
Mên, jij hebt een zwaar leven
Ik snap er niks vanquote:eder Artikel wird:
- einzeln verpackt
- einzeln verschickt
Sobald die Ware das Lager verlässt, erhalten Sie für jedes einzelne Produkt eine eigene Versandbestätigung per Email.
Nach Erhalt dieser Benachrichtigung rechnen Sie bitte für jeden Artikel mit einer Lieferzeit von:
Deutschland: 5 bis 7 Werktagen,
Rest der Welt: 7 bis 10 Werktagen,
Sie müssen die Lieferung nicht persönlich entgegennehmen, da jedes Produkt so verpackt ist, dass es in Ihren Briefkasten passt.
Bitte beachten Sie, dass es bei der Bestellung mehrerer Artikel möglich ist, dass diese nicht unbedingt am selben Tag bei Ihnen eintreffen.
Sollten Sie dennoch Fragen zu Ihrer Bestellung haben , wenden Sie sich bitte an unseren Kundenservice (Bitte geben Sie Ihre Bestellnummer an)
Echt wel vandaag de hele dag geen tijd gehad ervoor want tja moest stage lopen. Probeer ik het net weer blijft dat kreng nog steeds vastzitten, ik wordt echt accuut depressief hiervan.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent een uur bezig geweest met het uit de verpakking halen van een dvd, en het is je uiteindelijk niet eens gelukt?
Mên, jij hebt een zwaar leven
als je hem dan toch weggooit mag je hem ook naar mij toesturen (ik betaal je wel de verzendkosten oke?)quote:Op woensdag 21 september 2005 18:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Echt wel vandaag de hele dag geen tijd gehad ervoor want tja moest stage lopen. Probeer ik het net weer blijft dat kreng nog steeds vastzitten, ik wordt echt accuut depressief hiervan.![]()
To be continued... (of ik flikker die box het raam uit of ik kom in een dwangbuis te zitten![]()
Jahoor, maar druk met stage he.quote:
Wanneer kan ik dat komen doen?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Durbin het volgende:
Je collectie uitdunnen is eigenlijk ook best leuk werk.
Je bent nét te laat. Heb net al mijn L.E.'s en tins verkocht voor 100 euro.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wanneer kan ik dat komen doen?
Ligt eraan wie er werkt. Als degene werkt die denkt dat ik werk kan er misschien wel iets geregeld wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Shit
Maar hey, is er misschien iets te regelen met mij en die reservelijst?
Aangezien ik maandag om 17.00 nog in een belangrijk statistiekcollege zit waar ik niks van snap vrees ik dat het anders vrij lastig wordt. Zie jij mogelijkheden?
Met 7 dames op stap... dat doe je goedDat hoop ik in de aankomende maanden ook te gaan regelen
Zeg die 'The Great Escape' die je bij FRS hebt gekocht ligt voor 8 euro bij Mediamarkt Utrecht en ook met slipcase.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:15 schreef Dizer het volgende:Goedemorgen. Heerlijk zo een vrije dag. Vanavond Utrecht in met het vrouwtje
Lekker bij die ene DVD winkel langs.. DVD valley of zo
GVD en ik ga morgen naar de MediaMarktquote:Op donderdag 22 september 2005 12:38 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeg die 'The Great Escape' die je bij FRS hebt gekocht ligt voor 8 euro bij Mediamarkt Utrecht en ook met slipcase.
Heerlijk lekkere digitale tompoesen?quote:Op donderdag 22 september 2005 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En hoe dacht je dat uit te gaan voeren?
Ik dacht even dat je ons allemaal een mooie BoB versie ging toesturen....quote:Op donderdag 22 september 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
Woei.. 190 dvd's... nog even en dan wordt het trakteren geblazen
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja, er ligt nogal wat troep van me bij die klanten...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef Durbin het volgende:
Die van mij is vrijdag verstuurd en nog onderweg.
Gezien mijn ervaringen met de TPG de laatste tijd, krijg ik bij dit soort berichten al een lichte paniekaanval.
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:02 schreef pascalheister het volgende:
Kq wat stuurde je me gister nou weer voor een filmpje?
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:03 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Evil Dead 2 book of the dead edition Met schreeuwend boekals je in zn oog drukt
Nope een andere binnenkantquote:Op donderdag 22 september 2005 19:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
Is toch niet dezelfde binnenkant als de eerste eh?
Alsof jullie allemaal zo een Bob editie waard zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 15:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ons allemaal een mooie BoB versie ging toesturen....
Beetje tegenvaller, die tompoezen.
Ik ben tevreden met mn tinnen Blikkie hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alsof jullie allemaal zo een Bob editie waard zijn
Minimaal 6x.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:37 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mn tinnen Blikkie hoor![]()
Maar goed, wat zijn de voorwaarden, minimaal 4x de hele serie gezien hebben?
nee want strx gaat het over de DVD die toevallig een fokker vandaag gaat ophalen bij de MM, leest vervolgens hier en ben ik strx weer de lulquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:11 schreef Chielus het volgende:
en dan zijn wij heel benieuwd over welke dvd het gaat....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee want strx gaat het over de DVD die toevallig een fokker vandaag gaat ophalen bij de MM, leest vervolgens hier en ben ik strx weer de lul
het zal niet de eerste keer zijn dat ik gemept wordt nav uitlatingen op Fok
ik denk dat ie voorlopig out of print is, FRS heeft hem ook al niet meer online staan nl.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:20 schreef Chielus het volgende:
[..]Tja als je daar bang voor bent....
Als je nou sociaal bent zou ik zeggen Bel even naar MM en vertel anoniem dit verhaal en dat ze die DVD nog een x in de bestelling moeten zetten.
Eigenlijk vind ik het gewoon een trieste naaistreek.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hehe... op zich wel een strakke actie, maar wel vrij lullig voor degene van wie ie eigenlijk was
een brutaal mens heeft de halve wereldquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het gewoon een trieste naaistreek.![]()
True.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een brutaal mens heeft de halve wereld
Klootzakken bij de MediaMarktquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Zou je denkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Klootzakken bij de MediaMarkt
Volgens mij is dat de persoon wiens dvd nu foetsie is
Zonde, hij had zo mooi gestaan tussen de andere titels in deze collectie.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:57 schreef Zwaardvis het volgende:
[..]
Klootzakken bij de MediaMarkt
Volgens mij is dat de persoon wiens dvd nu foetsie is
Ik vind dat het personeel gewoon beter had moeten navragen of het wel de juiste persoon was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:34 schreef Durbin het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is er ook nog iets als goed fatsoen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vind dat het personeel gewoon beter had moeten navragen of het wel de juiste persoon was.
Wat heeft god ermee te maken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef kinky_queen het volgende:
O mijn god...
U riep?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:28 schreef kinky_queen het volgende:
O mijn god...
hadden ze geen Sweet September?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Heb ik gister binnengekregen en s'nachts nog bekeken.. vind het best een goede film![]()
(alleen jammer van de snapperuitvoering, had hem liever in een keepcase gezien).
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hadden ze geen Sweet September?
Sukkel.quote:
tss... jullie beetje pimpen met dvd's en dan mag ik dat niet doen.. waarvoor sta ik anders in de opquote:
Beetje ontopic gaan postenquote:
Sorry, zal weer offtopic gaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Beetje ontopic gaan posten.
Ongelijke strijd aangezien de DVD-installatie een mute-knopje heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
De bekende vraag is gesteld dus neem ik aan?
Je dvd's weg of ik weg
Nou, dan was de keuze wel heel makkelijk... vrouwtje weg. Vrouwtje is geen 5000 euro waardquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
De bekende vraag is gesteld dus neem ik aan?
Je dvd's weg of ik weg
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ongelijke strijd aangezien de DVD-installatie een mute-knopje heeft.
Hare enquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar een Russische film kijken (met dank aan Hare) en dan slapen... Weltrusten
Tijd om de policy te herschrijven danquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hare enin dezelfde zin gebruiken is tegen de policy
.
Aha, dus daarom is die hare-fan ook gebanned ofzo. Hij mag gewoon niet meer postenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hare enin dezelfde zin gebruiken is tegen de policy
.
Normaal gezien krijg je daar een ban en een lobotomie voor, maar dat tweede was niet meer nodig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Aha, dus daarom is die hare-fan ook gebanned ofzo. Hij mag gewoon niet meer posten
zoals?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef kinky_queen het volgende:
Sukkels
Eindelijk weer s wat wishlist spul kunnen bestellen
![]()
die had je ook al eens eerder besteld toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef kinky_queen het volgende:
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #13
Ow, hij was zelf al wat wijzer geworden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Normaal gezien krijg je daar een ban en een lobotomie voor, maar dat tweede was niet meer nodig.
Klopt, die liggen nu bij de TPGquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef pascalheister het volgende:
die had je ook al eens eerder besteld toch?
volgens mij hebben ze bij de tpg nog meer dvd's dan wij allemaal hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Klopt, die liggen nu bij de TPG
![]()
Ik wou Immortals halen, maar ik twijfelde enorm tussen de 1disc en de 2disc versie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:18 schreef kinky_queen het volgende:
Iets zegt me dat je ons ook laat weten wélke dvd
![]()
Als ze dat nou eens deden met Alfred J Kwak maar dan complete serie. En ook met Niels Holgerssonquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef pascalheister het volgende:
Teddy Ruxpin op dvd
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4169
Als CDWow aangeeft dat het pakketje verzonden is en dat jij 2 weken na dato nog niets hebt ontvangen, zou ik mij inderdaad zorgen moeten maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Shogo het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken als een pakje van cdwow na 2 weken nog niet binnen is? Krijg het normaal altijd wel zo rond de 5 a 7 dagen binnen.
jep die van mij ook. The Rules Of The Game (Criterion) is na 12 dagen nog niet binnen. M`n Aviator SE is ook nog steeds niet binnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze bij de tpg nog meer dvd's dan wij allemaal hier
Ik ga morgen kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef Timo20 het volgende:
Prijzencircus is trouwens weer bezig bij V&D. Vanmorgen weer 6 dvd`tjes mee genomen![]()
koopzondag daar??quote:
The good, the bad and the ugly collector's edition, 12 september verzonden. Maar het heeft nog nooit zo lang geduurd ook niet met boxsets vandaar mijn zorg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:53 schreef pascalheister het volgende:
waar wacht je op shogo?
Raar, zijn ze bij de TPG gewoon lui?quote:Op zondag 25 september 2005 00:31 schreef Timo20 het volgende:
Mijn "The Rules Of The Game (Criterion)" is ook sinds de 12e onderweg en nog steeds niet ontvangen. Toeval??
kan, maar denk eerder dat die gasten ook eens een keer een leuke film willen zienquote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef Shogo het volgende:
[..]
Raar, zijn ze bij de TPG gewoon lui?
daar is een oplossing voor: niet gaanquote:Op zondag 25 september 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:![]()
Ik ga zo Tennissen maar het regent en ik wil niet fietsen
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 10:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
daar is een oplossing voor: niet gaan
Neuh, ik vind AD VITAM niet echt slecht, maar je zat toch te twijfelen?quote:Op zondag 25 september 2005 19:45 schreef Dizer het volgende:
Maaruh.. hoezo.. is het zo een slechte film?
quote:Op zondag 25 september 2005 19:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Neuh, ik vind AD VITAM niet echt slecht, maar je zat toch te twijfelen?
Owh het bekende x-files seizoen 2 probleem waar op dvd.nl ook al de nodige topics over staan. Erg kut jah.quote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
Heb ik met een dvd van seizoen 2 van XFiles.. bij elke aflevering op die dvd hapert ie 3 minuten lang en moet ik hem een scene vooruitspoelen
En ik maar denken dat het aan mijn dvd lag. Dus het is een algemeen probleem!quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef Shogo het volgende:
[..]
Owh het bekende x-files seizoen 2 probleem waar op dvd.nl ook al de nodige topics over staan. Erg kut jah.![]()
ben blij dat ik nooit eraan begonnen ben
Thxquote:Op maandag 26 september 2005 11:46 schreef Shogo het volgende:
Ja er hebben idd meerdere mensen last van.
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=66735
Er is nog een uitgebreider topic van maar die kan ik even niet vinden.
Ach, heb ik binnenkort wat te verkopen op DVD.nl!quote:Op maandag 26 september 2005 18:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat ken ik... heb ik ook met genoeg films gehad. Beetje jammer is dat
Volgens mij moet het berg zijnquote:Signature: Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!
Uitleg: Een stukje uit een liedje die Easy Company (band of brothers) zongen terwijl ze een berg steeds op en af moesten lopen voor training. Currahee is de naam die ze hebben gegeven aan die brug: Het is Indiaans voor: Together We Stand Alone..
quote:Op maandag 26 september 2005 19:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hey Dizer, ik zag dit in je fotoboek staan
[..]
Volgens mij moet het berg zijn![]()
Heb ik voor je!quote:Op maandag 26 september 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
Eerst wil ik pronken met 200 DVD's in mijn dvd-profiler. Nog 6 tegaan![]()
Ja, erg leuke site. Mijn lievelingsfilmpje is de Dating Do's & Dont's uit '49. Naar verluid geschreven door Ed Wood.quote:Op maandag 26 september 2005 23:57 schreef furanku het volgende:
He.. heb ik net The Lost World uit 1925 gedownload, moet ik eerst weer powerdvd installeren om die te checkenbalen..
http://www.archive.org/details/feature_films
Best een leuk overzicht aan zeer oude films.. deze week ook nog even night of the living dead downloaden.. vond hem erg grappig op de bbc laatst, maar heb hem niet afgekeken.
Ooit van The Battle Of Algiers gehoord?? Om maar wat te noemen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:31 schreef Dizer het volgende:
Hebben ze trouwens ook leuke oorlogfilms in de criterion edities?
Zat ik ook aan te denken, maar kweet niet of ik dat echt oorlog zou noemen. Meer terrorisme...quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:14 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ooit van The Battle Of Algiers gehoord?? Om maar wat te noemen...![]()
http://www.tpgpost.nl/voo(...)ingskosten/index.jspquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:42 schreef BrainOverfloW het volgende:
Kun je die doane kosten trouwens ergens berekenen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:14 schreef fractalis het volgende:
[..]
Ooit van The Battle Of Algiers gehoord?? Om maar wat te noemen...![]()
Hmz. Is inderdaad niet echt een oorlogsfilm. Maar wel erg mooi zo te zien (trailer). Misschien wordt dat mijn eerste criterionquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar kweet niet of ik dat echt oorlog zou noemen. Meer terrorisme...
cdwow i.c.m. die 20% kortingslinkquote:Op woensdag 28 september 2005 09:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Hmz. Is inderdaad niet echt een oorlogsfilm. Maar wel erg mooi zo te zien (trailer). Misschien wordt dat mijn eerste criterion
Waar haal je het goedkoopst de criterion dvd's?
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
cdwow i.c.m. die 20% kortingslink
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=65766&highlight=quote:Op woensdag 28 september 2005 09:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Das waar ook.. 20% kortingslink
![]()
Even zoeken...waar is die kortingslink ook al weer...
Oh das de cd-wow.com versie. Dan kan je geen geld overmaken. Moet je met CC betalenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=65766&highlight=
volgens mij alleen .comquote:Op woensdag 28 september 2005 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh das de cd-wow.com versie. Dan kan je geen geld overmaken. Moet je met CC betalen
.net had er toch ook één?
Die heb ik alquote:Op woensdag 28 september 2005 10:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij alleen .com
wil je the deer hunter nog?
Tssk... wat denk je nou..quote:
Die grote stenen schoen?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:40 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag eens iets anders dan een dvd binnengehad.
Amon Hen van lotr is binnen
Ik heb wel ook wel eens gedroomd over m'n DVD's. Er werd bij me ingebroken door een DVD-verzamelaar en die stal al m'n DVD's. Om wraak te nemen heb ik toen bij hem ingebroken, en hij had allemaal giftsets (die ik in m'n droom had verzonnen, die dus helemaal niet bestonden) en die had ik allemaal gestolen. Later kreeg ik spijt en heb ik zijn dingen teruggebracht en m'n eigen dingen gehouden. Werd ik wakker, ik meteen naar m'n kastjes kijken. >.<'quote:Op woensdag 28 september 2005 10:33 schreef Dizer het volgende:
Ik had trouwens vannacht gedroomd dat ik de tinbox te paken had in mijn handen van X-files the movie. En hij koste 50 euro![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:43 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik heb wel ook wel eens gedroomd over m'n DVD's. Er werd bij me ingebroken door een DVD-verzamelaar en die stal al m'n DVD's. Om wraak te nemen heb ik toen bij hem ingebroken, en hij had allemaal giftsets (die ik in m'n droom had verzonnen, die dus helemaal niet bestonden) en die had ik allemaal gestolen. Later kreeg ik spijt en heb ik zijn dingen teruggebracht en m'n eigen dingen gehouden. Werd ik wakker, ik meteen naar m'n kastjes kijken. >.<'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |