Ongelijke strijd aangezien de DVD-installatie een mute-knopje heeft.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
De bekende vraag is gesteld dus neem ik aan?
Je dvd's weg of ik weg
Nou, dan was de keuze wel heel makkelijk... vrouwtje weg. Vrouwtje is geen 5000 euro waardquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
De bekende vraag is gesteld dus neem ik aan?
Je dvd's weg of ik weg
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ongelijke strijd aangezien de DVD-installatie een mute-knopje heeft.
Hare enquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
Ik ga naar een Russische film kijken (met dank aan Hare) en dan slapen... Weltrusten
Tijd om de policy te herschrijven danquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hare enin dezelfde zin gebruiken is tegen de policy
.
Aha, dus daarom is die hare-fan ook gebanned ofzo. Hij mag gewoon niet meer postenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hare enin dezelfde zin gebruiken is tegen de policy
.
Normaal gezien krijg je daar een ban en een lobotomie voor, maar dat tweede was niet meer nodig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Aha, dus daarom is die hare-fan ook gebanned ofzo. Hij mag gewoon niet meer posten
zoals?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef kinky_queen het volgende:
Sukkels
Eindelijk weer s wat wishlist spul kunnen bestellen
![]()
die had je ook al eens eerder besteld toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef kinky_queen het volgende:
[DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #13
Ow, hij was zelf al wat wijzer geworden?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Normaal gezien krijg je daar een ban en een lobotomie voor, maar dat tweede was niet meer nodig.
Klopt, die liggen nu bij de TPGquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef pascalheister het volgende:
die had je ook al eens eerder besteld toch?
volgens mij hebben ze bij de tpg nog meer dvd's dan wij allemaal hierquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Klopt, die liggen nu bij de TPG
![]()
Ik wou Immortals halen, maar ik twijfelde enorm tussen de 1disc en de 2disc versie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:18 schreef kinky_queen het volgende:
Iets zegt me dat je ons ook laat weten wélke dvd
![]()
Als ze dat nou eens deden met Alfred J Kwak maar dan complete serie. En ook met Niels Holgerssonquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef pascalheister het volgende:
Teddy Ruxpin op dvd
http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=4169
Als CDWow aangeeft dat het pakketje verzonden is en dat jij 2 weken na dato nog niets hebt ontvangen, zou ik mij inderdaad zorgen moeten maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:52 schreef Shogo het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken als een pakje van cdwow na 2 weken nog niet binnen is? Krijg het normaal altijd wel zo rond de 5 a 7 dagen binnen.
jep die van mij ook. The Rules Of The Game (Criterion) is na 12 dagen nog niet binnen. M`n Aviator SE is ook nog steeds niet binnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze bij de tpg nog meer dvd's dan wij allemaal hier
Ik ga morgen kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef Timo20 het volgende:
Prijzencircus is trouwens weer bezig bij V&D. Vanmorgen weer 6 dvd`tjes mee genomen![]()
koopzondag daar??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |