Nee, dat niet (denk ik). Wel minimaal 1 ex-mod, denk ik.quote:Op zondag 18 september 2005 20:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Vanmiddag tot 5 ja
Heb ik toevallig het genoegen gehad een mod een levende lijve te aanschouwen?![]()
tistat?quote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef Mike het volgende:
Nee, dat niet (denk ik). Wel minimaal 1 sex-mod, denk ik.
Ehm ja, en die is? En hoe kwam ie erbij dat ik ik was?quote:Op zondag 18 september 2005 20:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat niet (denk ik). Wel minimaal 1 ex-mod, denk ik.
Doe eens een wilde gok.quote:Op zondag 18 september 2005 21:03 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm ja, en die is? En hoe kwam ie erbij dat ik ik was?
Nouja, tweede kan ik nog bedenken. Omdat ik het waarschijnlijk hier wel eens heb laten vallen.quote:
Dat zijn geen ex-modsquote:Op zondag 18 september 2005 21:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, tweede kan ik nog bedenken. Omdat ik het waarschijnlijk hier wel eens heb laten vallen.
Eerste zou ik echt niet weten. Mike en Gorro zijn al sinds mensenheugenis mod hier en daarom ook de enige die ik 'ken'.
Ow, en jij natuurlijk![]()
Nee, maar als er hier nou eens wat verloop zou zijn zou ik misschien wat ex-mods kennenquote:
Kijk, zoiets is gewoon parate kennis. Ik vind dit toch wel een teken aan de wand, een gebrek aan respect voor FTR en zijn mods.quote:Op zondag 18 september 2005 21:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, maar als er hier nou eens wat verloop zou zijn zou ik misschien wat ex-mods kennen![]()
Waar kan ik de wall of fame vinden dan? Zal ik die eens aandachtig gaan bestuderen, want ik schaam me nu eigenlijk wel diepquote:Op zondag 18 september 2005 22:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kijk, zoiets is gewoon parate kennis. Ik vind dit toch wel een teken aan de wand, een gebrek aan respect voor FTR en zijn mods.
Toch wel kwetsend.
Ik begrijp nu ook waarom hij is gestoptquote:Op maandag 19 september 2005 00:09 schreef Svensational het volgende:
Tja, hij is net gestopt, dus de prijs zal omgoog gegaan zijn..
Heb je zin om te reizen naar Amsterdam? Kan je met photoshop en dreamweaver werken? Dan heb ik een leuke baan voor je waarvan je na een paar weken ook thuis mag werkenquote:Op maandag 19 september 2005 09:36 schreef RuneRose het volgende:
Even geen DVD's meer kopen voor mij. Ik ben ontslagen bij m'n werk, m'n contract liep af en niet verlengt omdat ik te oud ben.Nu moet ik het doen met 100 euro van m'n ouders en 50 studie financiering. En daar moet ik dus ook van uitgaan.
![]()
Iemand die werk voor me heeft?DVD Profilers invullen voor een 10tje per uur ofzo.
Heh, heb geen tijd om naar Amsterdam te reizen, zit ook nog 5 dagen in de week op school.quote:Op maandag 19 september 2005 09:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je zin om te reizen naar Amsterdam? Kan je met photoshop en dreamweaver werken? Dan heb ik een leuke baan voor je waarvan je na een paar weken ook thuis mag werken
Crew-historyquote:Op zondag 18 september 2005 22:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar kan ik de wall of fame vinden dan? Zal ik die eens aandachtig gaan bestuderen, want ik schaam me nu eigenlijk wel diep![]()
Je bent echt te goed!quote:Op maandag 19 september 2005 10:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Crew-history
Alles moet je voorkauwen
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef Hare het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie zijn allemaal uitgenodigd
newbiequote:Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef Hare het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10000![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb je snel gedaanquote:Op maandag 19 september 2005 16:13 schreef Hare het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar sommige mensen hebben geen PJR bonnen meerquote:Op maandag 19 september 2005 21:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een kutactie
En sowieso... dit geldt in de winkel. Als je via internet besteld heb je die korting al dmv PJR, dus zo'n voordeel is het niet.
Bedoel je geen inch? Want 58 cm is kleinquote:Op maandag 19 september 2005 21:04 schreef Sai het volgende:. Nieuwe TV gekocht.
.
Van 32 cm naar 58. Bijna een verdubbeling!.
Dat had ik ook gedaan. Ben van een 51 cm televisie naar een 72 cm breedbeeld gegaanquote:Op maandag 19 september 2005 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
FF een vraag: waarom ben je niet meteen voor een 70 cm breedbeeld gegaan?
Dat heb ik wel gedaan toen ik m'n oude tv zat was...
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 19 september 2005 21:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond 70 cm voor mijn nieuwe tv toen eignelijk al te klein, maar meer cm was meer euro's die ik toen niet had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |