quote:Op zondag 18 september 2005 17:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je houdt me toch niet voor het lapje he?
hihihihiquote:
Peter Andre (tienermeisjesidool eind '90) en Katie Price (grote tietenmodel UK).quote:
Wat doet dat in de POL sc? Kan een hoop hebben maar dit gaat wel ver hoorquote:Op zondag 18 september 2005 17:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Peter Andre (tienermeisjesidool eind '90) en Katie Price (grote tietenmodel UK).
quote:Op zondag 18 september 2005 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat doet dat in de POL sc? Kan een hoop hebben maar dit gaat wel ver hoor.
quote:Op zondag 18 september 2005 17:46 schreef du_ke het volgende:
Dat kind is adoptie neem ik aan?
Nee, dat kind is haar zoontje, en der vader is een neger.quote:Jordan: You Don't Even Know Me (2004) (TV) .... Herself
Hij heeft nog besprekingen gevoerd met Nawijn.quote:Op zondag 18 september 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
[..].
Peter Andre staat bekend om zijn extravagante politieke uitspraken.
quote:Op zondag 18 september 2005 17:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij heeft nog besprekingen gevoerd met Nawijn.
quote:Op zondag 18 september 2005 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat kind is haar zoontje, en der vader is een neger.
''Mysterious Girl'' is dan ook geschreven voor vrouwen in burqa.quote:Op zondag 18 september 2005 17:54 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor een denktank ja, dat klopt.
Hij's blind. En dik.quote:Op zondag 18 september 2005 17:55 schreef du_ke het volgende:
[..]Dacht even dat het een mongooltje was.
Bekijk "Lees" jij die bladen?quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef MrX1982 het volgende:
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/3598/keira18px.th.jpg]afbeelding][/URL]
Keira![]()
Zelfs haar wenkbrauwen zijn lelijk, al is het misschien positief te noemen dat er tenminste iets uitsteekt.quote:Op zondag 18 september 2005 18:07 schreef MrX1982 het volgende:
[[url=http://img381.imageshack.us/img381/3598/keira18px.th.jpg]afbeelding][/URL]
Keira![]()
Nee, gewoon de juiste fora bezoekenquote:Op zondag 18 september 2005 18:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bekijk "Lees" jij die bladen?
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 18 september 2005 18:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Zelfs haar wenkbrauwen zijn lelijk, al is het misschien positief te noemen dat er tenminste iets uitsteekt.
Mooi is ze zeker, maar ze is niet zo mooi als Natalie Portman, als we het hebben over vrouwen die niet beschikken over enig "volume".quote:
Hmm ik vind Keira wel mooier dan Natalie.quote:Op zondag 18 september 2005 18:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mooi is ze zeker, maar niet zo mooi als Natalie Portman, als we het hebben over vrouwen die niet beschikken over enig "volume".
see for yourself: http://www.peter-andre.net/pages/discography.htmquote:
Indrukwekkende discographyquote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Tafkahs het volgende:
see for yourself: http://www.peter-andre.net/pages/discography.htm
Ik hoop bitter op een Greatest Hits.quote:Op zondag 18 september 2005 18:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
see for yourself: http://www.peter-andre.net/pages/discography.htm
Ik ook, als verrassing bij een happy meal ofzoquote:Op zondag 18 september 2005 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop bitter op een Greatest Hits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
ben jij niet vergeten wat in te nemen?quote:Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef pberends het volgende:
Britney is echt zo'n domme snol die haar kut wel scheert, maar haar anus vergeet te scheren.
Volgens mij vergeten ze er een paar bij die laatste!quote:Country name:
conventional long form: Federal Republic of Germany
conventional short form: Germany
local long form: Bundesrepublik Deutschland
local short form: Deutschland
former: German Empire, German Republic, German Reich
Bron?quote:Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef pberends het volgende:
Britney is echt zo'n domme snol die haar kut wel scheert, maar haar anus vergeet te scheren.
Bron: chickswithdicks.comquote:
Zoals?quote:Op zondag 18 september 2005 19:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten ze er een paar bij die laatste!
Kwam jouw baan nou in het geding over een aantal jaar, volgens de prognoses?quote:Op zondag 18 september 2005 19:28 schreef George-Butters het volgende:
zozo.
Ja, dat is de conclusie die getrokken werd uit het feit dat er te weinig leraren zijn..quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kwam jouw baan nou in het geding over een aantal jaar, volgens de prognoses?
Maar jij geeft toch economie, een van die vakken die naar verwachting op de tocht komen te staan?quote:Op zondag 18 september 2005 19:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja, dat is de conclusie die getrokken werd uit het feit dat er te weinig leraren zijn..![]()
![]()
![]()
Beetje vreemde conclusie als je het mij vraagt.
ja en ook management en organisatie.quote:Op zondag 18 september 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar jij geeft toch economie, een van die vakken die naar verwachting op de tocht komen te staan?
Ze kunnen beter nieuwe verkiezingen houden ofzo.quote:Op zondag 18 september 2005 19:47 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een sisser, die Duitse verkiezingsuitslag...
What happened?quote:Op zondag 18 september 2005 19:47 schreef RichardQuest het volgende:
nee, rood-zwart moet het maar zijn, niet morren maar regeren!quote:Op zondag 18 september 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze kunnen beter nieuwe verkiezingen houden ofzo.
wieso?quote:Op zondag 18 september 2005 19:47 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat er in Duitsland behoefte is aan veranderingen....zo krijg je dat niet.quote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nee, rood-zwart moet het maar zijn, niet morren maar regeren!
met de vorige coaltie was dat haast niet mogelijk geweest, met de CDU in de Bondsraad dat besluiten kon blokkeren, dat kan veranderen als ze zelf meedoen in de regering en nu is de kans daarop erg groot, ik zie bv. SPD (en Gruenen) niet met de Linkpartei in een coalitie zitten, daarvoor is er teveel oud zeerquote:Op zondag 18 september 2005 20:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Duitsland behoefte is aan veranderingen....zo krijg je dat niet.
Dat is idd uitgesloten. Ten eerste willen de Wessis echt niet met de SED PDS Linkspartei in één regering. Bovendien wil de SPD niet gaan regeren met lui die zich net van hun partij afgescheiden hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 20:38 schreef zakjapannertje het volgende:
ik zie bv. SPD (en Gruenen) niet met de Linkpartei in een coalitie zitten, daarvoor is er teveel oud zeer
Ja, maar hoe kunnen die twee nou ooit een beleid uitstippelen? Daar zullen geen revolutionaire ideologieën inzitten.....Dat wordt een beleid van vage belastingcompensaties, onderzoeken en commissiesquote:Op zondag 18 september 2005 20:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
met de vorige coaltie was dat haast niet mogelijk geweest, met de CDU in de Bondsraad dat besluiten kon blokkeren, dat kan veranderen als ze zelf meedoen in de regering en nu is de kans daarop erg groot, ik zie bv. SPD (en Gruenen) niet met de Linkpartei in een coalitie zitten, daarvoor is er teveel oud zeer
Omdat ze op deze manier blijven doormodderen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:02 schreef Monidique het volgende:
Waarom?
Rechtse coalitie is niet de antwoord op een recessie. Gelul over links en rechts.quote:Op zondag 18 september 2005 21:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ze op deze manier blijven doormodderen.
Ze hebben duidelijk niet overtuigend gekozen voor een rechtse coalitie.
Natuurlijk heeft Schröder het uitermate slim gespeeld, dat moet gezegd worden.
Belangrijkste reden van Schröder om de verkiezingen zelf uit te lokken, zijn kabinet te laten vallen (wat in Duitsland een behoorlijke moeilijke procedure is) was de opkomst van WaSG (nu de Linkspartei, icm PDS) .... de eerste bijeenkomst van die partij was kort voor de verkiezingen van NRW, en Lafontaine gaf toen aaan een nieuwe linkse partij te vormen, die aan de linkerkant oppositie tegen de SPD ging voeren ...quote:Op zondag 18 september 2005 20:45 schreef freako het volgende:
[..]
Dat is idd uitgesloten. Ten eerste willen de Wessis echt niet met de SED PDS Linkspartei in één regering. Bovendien wil de SPD niet gaan regeren met lui die zich net van hun partij afgescheiden hebben.
quote:Schröder wil bondskanselier blijven
Gerhard Schröder van de SPD wil bondskanselier van Duitsland blijven.
Eerste reactie
Dat zei hij in een eerste reactie op de voorlopige uitslagen van de Bondsdagverkiezingen. Zijn SPD verliest volgens de prognoses bijna 4% en komt uit op 34,1%. Daarmee zouden de sociaal-democraten niet meer de grootste partij in de Bondsdag zijn.
'Winnaar'
Schröder werd in de partijcentrale van de SPD in Berlijn als een grote winnaar binnengehaald. Hij werd langdurig toegejuicht door zijn aanhangers. Schröder zei iets bereikt te hebben wat lang voor onmogelijk werd gehouden. Zijn partij lag in de peilingen lang op een grote achterstand op de CDU/CSU. “We hebben een hopeloos verloren zaak gekeerd”, zei hij.
wat dan? Hij was vanochtend te gast bij buitenhof.quote:Op zondag 18 september 2005 22:11 schreef pberends het volgende:
Ahhhhhh, een tegenvaller voor Maximepje Verhagen.
Dat christen Merkel niet gewonnen heeft. Hij noemde Schroder de meeste slechte kanselier van Duitsland na de 2e wereldoorlog.quote:Op zondag 18 september 2005 22:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat dan? Hij was vanochtend te gast bij buitenhof.
O ja, dat had ie gezegd he? Tja, erg slim van 'mquote:Op zondag 18 september 2005 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat christen Merkel niet gewonnen heeft. Hij noemde Schroder de meeste slechte kanselier van Duitsland na de 2e wereldoorlog.
wer ist Maxime Verhagen?quote:Op zondag 18 september 2005 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat christen Merkel niet gewonnen heeft. Hij noemde Schroder de meeste slechte kanselier van Duitsland na de 2e wereldoorlog.
Whehehe, en nu wordt 'ie misschien kanselier. Schroeder zal Balkenende nu wel met een scheef oog aankijken.quote:Op zondag 18 september 2005 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:
quote:Under My Thumb (Jagger/Richards)
Under my thumb
The girl who once had me down
Under my thumb
The girl who once pushed me around
It's down to me
The difference in the clothes she wears
Down to me, the change has come,
She's under my thumb
Ain't it the truth babe?
Under my thumb
The squirmin' dog who's just had her day
Under my thumb
A girl who has just changed her ways
It's down to me, yes it is
The way she does just what she's told
Down to me, the change has come
She's under my thumb
Ah, ah, say it's alright
Under my thumb
A siamese cat of a girl
Under my thumb
She's the sweetest, hmmm, pet in the world
It's down to me
The way she talks when she's spoken to
She's under my thumb
Ah, take it easy babe
Yeah
It's down to me, oh yeah
She's under my thumb
Yeah, it feels alright
Under my thumb
Her eyes are just kept to herself
Under my thumb, well I
I can still look at someone else
It's down to me, oh that's what I said
She's under my thumb
Say, it's alright
Say it's all...
Say it's all...
Take it easy babe
Take it easy babe
Feels alright
Take it, take it easy babe
quote:Op zondag 18 september 2005 22:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O ja, dat had ie gezegd he? Tja, erg slim van 'm
quote:Schröder: burenruzie moet af en toe kunnen
BERLIJN - Bondskanselier Gerhard Schröder vindt het 'geen probleem' dat Duitsland en Nederland af en toe van mening verschillen. 'Dat moet een vriendschappelijke verhouding kunnen hebben', zegt hij vandaag in de Volkskrant.
Schröder associeert Nederland 'met grote democratische openheid en tolerantie'. Donderdag houdt hij een toespraak aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en wordt hij ontvangen door koningin Beatrix en premier Balkenende.
De bondskanselier spreekt berichten tegen dat zijn contact met de laatste stroef verloopt. 'Ik waardeer hem als een betrouwbare partner. '
Schröder hekelt de kritiek van minister Zalm op de Duitse overschrijding van de 3 procentsnorm van het stabiliteitspact. 'Ik van mijn kant zal geen adviezen geven hoe je de situatie in ons geweldige buurland kunt oplossen. Dat weten de Nederlanders het beste.'
De kanselier heeft zich ook gestoord aan kritiek van Maxime Verhagen. De CDA-fractieleider schreef na een bezoek aan Schröders rivaal Stoiber in zijn weblog dat Schröder 'een van de minst succesvolle en indrukwekkende bondskanseliers sinds de Tweede Wereldoorlog' is. Schröder vindt dat geen stijl.
Schröder is de afgelopen jaren niet meer in Nederland geweest?quote:Schröder associeert Nederland 'met grote democratische openheid en tolerantie'.
en zo krijgt de Efteling nog de gestalte van een heus sprookjesparadijsquote:
Ik associëer Nederland daar ook een beetje mee, hoewel het woord 'associëren' misschien wat verkeerd is.quote:Op zondag 18 september 2005 23:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Schröder is de afgelopen jaren niet meer in Nederland geweest?
Ieder zijn eigen droomwereld natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2005 23:24 schreef Monidique het volgende:
Ik associëer Nederland daar ook een beetje mee, hoewel het woord 'associëren' misschien wat verkeerd is.
In duitsland is Rudi Carrell nog een grootheid, is Johannes Heesters recentelijk nog gehuldigd als een groot acteur, houdt men nog vast aan het Frau Antje beeld... denken ze nog dat het Nationale Elftal onder aanvoering van Marco van basten speelt ....quote:Op zondag 18 september 2005 23:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik associëer Nederland daar ook een beetje mee, hoewel het woord 'associëren' misschien wat verkeerd is.
In vergelijking met de rest van de wereld is Nederland inderdaad behoorlijk tolerant en de democratie is een van de betere op de aarde. Perfect? Nooit. Nederland is een mooi liberaal land waar uiteraard nog wel het een en ander aan te verbeteren is.quote:Op zondag 18 september 2005 23:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen droomwereld natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |