Kwam jouw baan nou in het geding over een aantal jaar, volgens de prognoses?quote:Op zondag 18 september 2005 19:28 schreef George-Butters het volgende:
zozo.
Ja, dat is de conclusie die getrokken werd uit het feit dat er te weinig leraren zijn..quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kwam jouw baan nou in het geding over een aantal jaar, volgens de prognoses?
Maar jij geeft toch economie, een van die vakken die naar verwachting op de tocht komen te staan?quote:Op zondag 18 september 2005 19:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja, dat is de conclusie die getrokken werd uit het feit dat er te weinig leraren zijn..![]()
![]()
![]()
Beetje vreemde conclusie als je het mij vraagt.
ja en ook management en organisatie.quote:Op zondag 18 september 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar jij geeft toch economie, een van die vakken die naar verwachting op de tocht komen te staan?
Ze kunnen beter nieuwe verkiezingen houden ofzo.quote:Op zondag 18 september 2005 19:47 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een sisser, die Duitse verkiezingsuitslag...
What happened?quote:Op zondag 18 september 2005 19:47 schreef RichardQuest het volgende:
nee, rood-zwart moet het maar zijn, niet morren maar regeren!quote:Op zondag 18 september 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze kunnen beter nieuwe verkiezingen houden ofzo.
wieso?quote:Op zondag 18 september 2005 19:47 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat er in Duitsland behoefte is aan veranderingen....zo krijg je dat niet.quote:Op zondag 18 september 2005 19:54 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nee, rood-zwart moet het maar zijn, niet morren maar regeren!
met de vorige coaltie was dat haast niet mogelijk geweest, met de CDU in de Bondsraad dat besluiten kon blokkeren, dat kan veranderen als ze zelf meedoen in de regering en nu is de kans daarop erg groot, ik zie bv. SPD (en Gruenen) niet met de Linkpartei in een coalitie zitten, daarvoor is er teveel oud zeerquote:Op zondag 18 september 2005 20:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik denk dat er in Duitsland behoefte is aan veranderingen....zo krijg je dat niet.
Dat is idd uitgesloten. Ten eerste willen de Wessis echt niet met de SED PDS Linkspartei in één regering. Bovendien wil de SPD niet gaan regeren met lui die zich net van hun partij afgescheiden hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 20:38 schreef zakjapannertje het volgende:
ik zie bv. SPD (en Gruenen) niet met de Linkpartei in een coalitie zitten, daarvoor is er teveel oud zeer
Ja, maar hoe kunnen die twee nou ooit een beleid uitstippelen? Daar zullen geen revolutionaire ideologieën inzitten.....Dat wordt een beleid van vage belastingcompensaties, onderzoeken en commissiesquote:Op zondag 18 september 2005 20:38 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
met de vorige coaltie was dat haast niet mogelijk geweest, met de CDU in de Bondsraad dat besluiten kon blokkeren, dat kan veranderen als ze zelf meedoen in de regering en nu is de kans daarop erg groot, ik zie bv. SPD (en Gruenen) niet met de Linkpartei in een coalitie zitten, daarvoor is er teveel oud zeer
Omdat ze op deze manier blijven doormodderen.quote:Op zondag 18 september 2005 21:02 schreef Monidique het volgende:
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |