quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Natuurlijk, waarom zou dat niet kunnen? Je kan meteen zien of ze single is aan haar inkopen
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
"Zo, dat ziet er goedkoop uit."
*PETS*
""
Ik zou het ook niet weten...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar eh hoe begin je dan een gesprekje?
Hoi wat zijn de aardappels goedkoop ofzo![]()
Met of zonder saté saus?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten...
"Houdt u ook van warm roze vlees? "
"Weet jij of ze nog GGGeeile balle kaarsen verkope"?quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten...
"Houdt u ook van warm roze vlees? "
Nee en kratje pils halen en dan knipogen naar de vrouwtjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:28 schreef Prowl het volgende:
Aubergine + Vaseline kopen en dan knipogen naar de vrouwtje's; Succes Gegarandeerd![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:
"Zo, dat ziet er goedkoop uit."
*PETS*
""
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef Wojworshebn het volgende:
"Zoooo, de meloenen zijn in de aanbieding"
"gehehe"
"En trouwens waar liggen de condooms"
"gehehe"
"Koffie?"
En dan voor haar zo'n gratis kopje koffie inschenkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:15 schreef Wojworshebn het volgende:
"Zoooo, de meloenen zijn in de aanbieding"
"gehehe"
"En trouwens waar liggen de condooms"
"gehehe"
"Koffie?"
Hoe dan? stiekem in zijn broekzak stoppen? lolquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:42 schreef dady het volgende:
Waarom niet? Het is niet zoals in de stad dat je haar eerst moet zoenen, om haar echt versierd te hebben. Maar gewoon telefoonnummers scoren, of jij jouw nummer aan haar geven.
Nou, ik had het hier over vrouwen niet over mannen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe dan? stiekem in zijn broekzak stoppen? lol
Geen date, maar wel genoeg geflirt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:35 schreef Godshand het volgende:
iedereen wel hard roepen dat het kan, maar wie heeft er werkelijk een date gescoord? Al was het voor een nacht?
Maak jij die avatars nou zelf? (positief bedoeld trouwens)quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:26 schreef cerror het volgende:
De boodschappentas wilde niet.
ja hehe en ik heb het over mannen en niet over vrouwen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:50 schreef dady het volgende:
[..]
Nou, ik had het hier over vrouwen niet over mannen.
ik heb met een ex voor het eerst geflirt in de supermarktquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:35 schreef Godshand het volgende:
iedereen wel hard roepen dat het kan, maar wie heeft er werkelijk een date gescoord? Al was het voor een nacht?
Vraagjequote:Op zaterdag 17 september 2005 18:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Maar eh hoe begin je dan een gesprekje?
Hoi wat zijn de aardappels goedkoop ofzo![]()
Geef maar door aan mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:33 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben wel eens met een msn van een kassameisje naar huis gegaan maar het is verder bij wat kletsen geblevenik had kunnen weten dat kassameisjes per definitie <21 zijn
Ey, we hebben het hier wel over het lekkerste kassameisje van de gehele appie okquote:
Daarom.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ey, we hebben het hier wel over het lekkerste kassameisje van de gehele appie ok
Ja geinig en dat ze dan halfdood daar ligt..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:59 schreef DarkDancer het volgende:
ik wil mijn toekomstige vrouw wel leuk ontmoeten. niet dat standaard zinnetje: "we kwamen elkaar tegen in d kroeg/disco"
je vriendin ontmoeten doordat je haar aanrijdt lijkt me wel een leuke![]()
Je kunt ook gewoon even het portier opendoen, scheelt misschien weer een leven als kasplantje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:49 schreef zhe-devilll het volgende:
als vrouw ken je ook voor zijn auto springen natuurlijk!![]()
![]()
Als hij met z'n fiets aankomt bedoel je?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon even het portier opendoen, scheelt misschien weer een leven als kasplantje.
Goh, wat leuk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef innepin het volgende:
Zo hebben mijn moeder en stiefvader elkaar ontmoet: hij had (per ongeluk) haar wagentje gejat, en toen bood ie als excuses een kopje koffie aan
Homo's houden toch niet van rosbiefquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:57 schreef xman het volgende:
Ik had het er ooit met een vriend over en die zei dat het zijn toekomstige vriendje op een gewone plek zou willen ontmoeten. Gewoon bij de vleesafdeling in de supermarkt ofzo. En dat ze dan naast elkaar zouden staan en dan perongeluk tegelijk een rosbief zouden bestellen en daarna elkaar aankeken en zo in gesprek zouden raken en verder nog lang en gelukkig verder zouden gaan.
![]()
Gelukkig kan je dat inderdaad ook instellen op je navigatie-systeemquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef DarkDancer het volgende:
ik bedoel een aanrijding met materiele schade en niet iemand kapot rijden lullo's!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef innepin het volgende:Zo hebben mijn moeder en stiefvader elkaar ontmoet:
hij had (per ongeluk) haar wagentje gejat, en toen bood ie als excuses een kopje koffie aan
En hoe groot is de kans dat je iemand 2x achter elkaar in een supermarkt tegenkomt? Precies..quote:Op zondag 18 september 2005 00:46 schreef Nadine26 het volgende:
Ik ben een keer in de AH aangesproken door een jongen toen ik een fles wijn stond uit te zoeken. Hij schoot opeens tevoorschijn: "Mag ik je een tip geven? Ik heb toevallig een hele lekkere wijn ontdekt."
Ik was te verrast om 'nee' te zeggen, dus ik legde de door hem geselecteerde fles wijn braaf in mijn karretje, bedankte hem en wilde weer verder lopen. Toen vroeg hij: "Zullen we hem samen opdrinken?"
HAHAHA.
Ben snel doorgelopen, maar vanuit de rij voor de kassa kon ik zien hoe hij - met mij nog duidelijk in het zicht - een ander meisje aansprak, en hoe hij ook tegen haar een heel lang ouwehoerverhaal over wijnen begon op te hangen.
Later zag ik haar naar buiten komen: ALLEEN.
Moraal: het idee van die wijnen was op zichzelf niet slecht. (Beter in elk geval dan iemand adviseren bij de aankoop van een pot pindakaas). Hij had alleen een beetje teveel haast. Als ik hem nog eens was tegengekomen, en daarna nog eens, ja, dán had ik misschien wel overwogen om die fles met hem op te drinken... nou ja... héél misschien.
Nou... ook weer niet zó klein, toch? Is gewoon de buurt-AH, en trouwens, los daarvan en geheel terzijde: als hij zo graag wil, doet-ie ook maar wat beter z'n BEST! (En zorgt-ie gewoon dat we elkaar nog eens treffen)quote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef MouseOver het volgende:
En hoe groot is de kans dat je iemand 2x achter elkaar in een supermarkt tegenkomt? Precies..
Typisch vrouwelijke eigenschap: eigen onzekerheid projecteren op een vent die ze nog maar een keer hebben gezien.quote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat je iemand 2x achter elkaar in een supermarkt tegenkomt? Precies..
En je vergeet nog dat het de man is die nu net 4x per dag een pak koffie zou moeten gaan hopen in de hoop dat hij haar tegen zou komen zodat zij hem misschien na 3x een gunst zou verlenen door wat te gaan drinkenquote:Op zondag 18 september 2005 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Typisch vrouwelijke eigenschap: eigen onzekerheid projecteren op een vent die ze nog maar een keer hebben gezien.
So what? je kunt toch een praatje maken en een keer een telefoongesprek hebben. Bevalt het niet, dan scheiden de wegen weer. Zeikwijven! Je komt iemand niet 2/3 keer tegen in een supermarkt.
Ik had niet de indruk dat hij met de woorden "zullen wij de fles samen opdrinken?" doelde op een praatje maken of een telefoongesprek voeren... Sukkels!quote:Op zondag 18 september 2005 10:23 schreef Tranceptor het volgende:
So what? je kunt toch een praatje maken en een keer een telefoongesprek hebben. Bevalt het niet, dan scheiden de wegen weer. Zeikwijven!
Zeurpiet, wees blij dat iemand je aanspreekt. Jijzelf zou het natuurlijk zelf veel slimmer aanpakken.quote:Op zondag 18 september 2005 11:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat hij met de woorden "zullen wij de fles samen opdrinken?" doelde op een praatje maken of een telefoongesprek voeren... Sukkels!
Inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2005 11:15 schreef Tranceptor het volgende:
Zeurpiet, wees blij dat iemand je aanspreekt. Jijzelf zou het natuurlijk zelf veel slimmer aanpakken.![]()
Dan kon je na 'de fles te hebben opgedronken' nog altijd elk zijn eigen weg opgaan. Vrouwen kunnen toch moeilijk doen over een onedaystand. als hij er leuk uitziet en je hebt er zelf wel zin in laat je dan gewoon gaan en zet het verstand op nul zoals mannen.quote:Op zondag 18 september 2005 11:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat hij met de woorden "zullen wij de fles samen opdrinken?" doelde op een praatje maken of een telefoongesprek voeren... Sukkels!
That's the secret of my succes...quote:Op zondag 18 september 2005 11:18 schreef MouseOver het volgende:
Nou, laat maar eens komen dan, daar gaat dit topic tenslotte over.
It wasn't mequote:Op zondag 18 september 2005 03:30 schreef whosvegas het volgende:
Ik probeer ook altijd jogens te versieren in de supermarkt. Meestal willen ze niet meteen. Maar als ze zien dat ik bepaalde boodschappen doe dan komen ze toch wel mee.
Huhquote:Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef whosvegas het volgende:
Overigens als iemand zin heeft om wat af te spreken mijn e-mail staat in mijn profiel
quote:Op zondag 18 september 2005 11:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
That's the secret of my succes...![]()
ik denk dat je eerder een type bent dat dankbaar zou moeten zijn dat iemand je aanspreekt. Zelf durf je waarschijnlijk helemaal niks als je iemand ziet zitten, maar wel een grote bek over anderen.quote:
Het lijkt mij juist heel apart om ansluss in de supermarkt te krijgen!quote:Op zondag 18 september 2005 11:25 schreef UncleFunk het volgende:
Ik zou nooit iemand versieren in de supermarkt, zoals reeds eerder gezegd: je komt dan doorgaans over als een griezel.![]()
Je hebt in zo verre gelijk dat ik in de supermarkt niet zo snel zaken zou (proberen te) doen. Tenzij er natuurlijk een once in a lifetime opportunity rondloopt... dán zou ik wel cirkels gaan draaien met m'n karretje. En zo nodig een gesprek aanknopen. Want dat gaat wel makkelijk in de supermarkt. Gisteren had ik nog een goed gesprek in de nachtapotheek met een jongen die net als ik heel lang op z'n spullen moest wachten.quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
ik denk dat je eerder een type bent dat dankbaar zou moeten zijn dat iemand je aanspreekt. Zelf durf je waarschijnlijk helemaal niks als je iemand ziet zitten, maar wel een grote bek over anderen.![]()
ook in een mortuarium?........quote:Ik heb een keer een kassiere versierd en haar nummer geregeld en een aantal keer in de supermarkt geflirt en een korte sexrelatie daaraan overgehouden. Versieren is zo moeilijk niet en kan in principe overal.
quote:Op zondag 18 september 2005 11:22 schreef whosvegas het volgende:
[..]
It wasn't me
Voortaan als ik ga stappen toch maar uitloggen
Of je draagt een single armbandje om je pols of nek..quote:Op zondag 18 september 2005 12:23 schreef GF het volgende:
Gewoon bij de condooms rond gaan hangen. En met een geile blik je omgeving afspeuren.
Hahaquote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Of je draagt een single armbandje om je pols of nek..
Dat is wel erg direct he!quote:Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Barcelona het volgende:
Hee ik vind je leuk, mag ik je een keer bellen? Zoiets?
Die hebben wij ook bij de AH jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:46 schreef longinus het volgende:
Er zijn best leuke meisjes bij de kassa![]()
kassameisje tekent pinbon ivm bijpinnenquote:Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Barcelona het volgende:
Hee ik vind je leuk, mag ik je een keer bellen? Zoiets?
quote:Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
kassameisje tekent pinbon ivm bijpinnen
"ey! Moet je daar verplicht je handtekening zetten of zou je telnr/msn ook goed zijn?"
kassameisje:x 100
Ik eet nu net chips.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:01 schreef Godshand het volgende:
Ik heb welles in films gezien, en ook over gelzen dat er soms druk versierd wordt in de supermarkt. Maar ik kan me er niks bij voorstellen, het geeft me al een slappe om te moeten denken dat ik een meid tussen de chips scoor![]()
Iemand wel positieve ervaringen mee? Of vind je het ook niks?
Brand los!
Bummer!!!quote:Op zondag 18 september 2005 21:58 schreef googoodoll het volgende:
Ik heb wel eens een praatje gemaakt met het meisje achter de vleeswaren hier in de C1000. We hebben een paar keer gechat op msn, maar ik kreeg het wat drukker met andere dingen, en ze leek me verder ook niet heel interessant.
Nóg een bummer!quote:Op zondag 18 september 2005 22:04 schreef Frum het volgende:
tja...hij sprak me aan... flauw gesprekje over onze katten... daarna een relatie van een paar maanden...
In haar winkelwagentje zag hij een flesje haarspoeling, een potje kunstgebitreiniger, een pakje tampons, een pak toiletrollen, een deodorantroller, een tube ontharingshars ... een beginnende romance werd in de kiem gesmoord.quote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef Nadine26 het volgende:
Klinkt op de één of andere manier niet zo héél geweldig, die romances in de supermarkt...
Niemand verplicht je tot het voeren van zouteloze gesprekken over katten. Dat doen die twee zelf.quote:Op zondag 18 september 2005 22:18 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nóg een bummer!![]()
![]()
Klinkt op de één of andere manier niet zo héél geweldig, die romances in de supermarkt...
Zeker weten, krijg je geen verf op je handen als je een tag/piece zetquote:Op maandag 19 september 2005 00:53 schreef Kebab het volgende:
Dat versieren in de supermarkt zal mij nooit lukken. Er lopen genoeg mooie vrouwen rond in de supermarkt daar niet van. Altijd als ik naar de supermarkt ga zie ik er uit als een uitgehongerde zwerver. Ik ga ook pas naar de supermarkt als al het eten en drinken dagenlang op is. Ik ben echt zo lui. Met de kassameisjes zal het ook nooit klikken. Die kijken altijd zo raar als ik elke keer latex handschoentjes koop. Hey, die dingen zijn handig ok?!
Nou... dat moet je niet gelijk zeggen.quote:Op zondag 18 september 2005 00:51 schreef MouseOver het volgende:
Het zou natuurlijk al ideaal zijn als vrouwen een keer niet van al die sieraden om hun vingers proppen als ze vrijgezel zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Natuurlijk, waarom zou dat niet kunnen? Je kan meteen zien of ze single is aan haar inkopen
Je kunt vaak wel aan het type zien of ze iemand heeft of niet, maar het is inderdaad lastig.quote:Op maandag 19 september 2005 17:43 schreef misterikke het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk al ideaal zijn als vrouwen een keer niet van al die sieraden om hun vingers proppen als ze vrijgezel zijn![]()
ach je kan het ook vragenquote:Op maandag 19 september 2005 17:43 schreef misterikke het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk al ideaal zijn als vrouwen een keer niet van al die sieraden om hun vingers proppen als ze vrijgezel zijn![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 00:34 schreef Gajus het volgende:
[..]
In haar winkelwagentje zag hij een flesje haarspoeling, een potje kunstgebitreiniger, een pakje tampons, een pak toiletrollen, een deodorantroller, een tube ontharingshars ... een beginnende romance werd in de kiem gesmoord.![]()
Ofwel ... toon mij uw boodschappen, en ik weet wie u bent.
een hedendaagse variant op Brillat-Savarin's "zeg mij wat u eet, en ik zeg u wie u bent"
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hallo wat doen jullie voor ons?
Uitpuilende bierbuiken naar zweet ruftende ongetande poetste murfens enzo?
Verschil moet er wezen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als jij toch eens wist welk een moeite we doen voor jullie allemaal!
inlegkruizen in onze broeken, haren deruittrekken van den boven en onderlippen, tepelharen eruit laten branden, puisten laten uitzuigen door de muggenuitzuigtang, benen scheren , uitplukken, polijsten en schrubben...faciale puimsteenbehandelingen, kaalgeschoren poezen, nagellak zooi prut op den tengels,
badderschuimen en make up zooi...
oh ja e.v toekomstige baardharen epileren, in den ogen gepielde lenzen met alle gevaren van dien..
en wat zegt ie dannnnnnnnnn?????????![]()
en........ ''een beginnende romance werd in de kiem gesmoord.
'' Hallo wat doen jullie voor ons?
Uitpuilende bierbuiken naar zweet ruftende ongetande poetste murfens enzo?
In mijn lucide dromen ontbreken vrouwen met het uiterlijk van een jong meisje.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Nee maar ff serieus, als dit alles er niet was, hoe denk je dat de vrouw van je dromen de vrouw van jouw dromen had kunnen zijn?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:24 schreef baskabel4 het volgende:
ik denk wel dat het winkelpersoneel elkaar allemaal neukt.....
Oja?quote:Op maandag 19 september 2005 17:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt vaak wel aan het type zien of ze iemand heeft of niet
"Heb je interesse in een proefzakje?"quote:Op woensdag 21 september 2005 20:28 schreef Phate het volgende:
bij de supermarkt bij mij in de buurt staat ook een meisje achter de kassa van het type![]()
nu nog een goede 'openingszin'
Niet al het personeel neukt elkaar, hoewel ik toch een hoop mensen op mijn werk (in de supermarkt) kan bedenken die wat met elkaar hebben gehad, of met elkaar naar bed zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:24 schreef baskabel4 het volgende:
ik denk wel dat het winkelpersoneel elkaar allemaal neukt.....
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:01 schreef Godshand het volgende:
het geeft me al een slappe om te moeten denken dat ik een meid tussen de chips scoor![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:46 schreef Gajus het volgende:
[..]
In mijn lucide dromen ontbreken vrouwen met het uiterlijk van een jong meisje.
Daarentegen: http://pages.prodigy.net/akresich/images/mariaMEDIUM.jpg![]()
Ja en dan loopt ie achter je aan om te kijken waar je woont en dan is het meteen een vieze stalker.quote:Op zondag 18 september 2005 01:00 schreef Nadine26 het volgende:
Nou... ook weer niet zó klein, toch? Is gewoon de buurt-AH, en trouwens, los daarvan en geheel terzijde: als hij zo graag wil, doet-ie ook maar wat beter z'n BEST! (En zorgt-ie gewoon dat we elkaar nog eens treffen)![]()
Misschien had ie haar meteen grof tussen de chips moeten nemen...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:07 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Ja en dan loopt ie achter je aan om te kijken waar je woont en dan is het meteen een vieze stalker.
Of wil je soms dat ie 24 uur per dag voor de winkel blijft bivakkeren zodat hij je er de volgende keer weer treft??
Dus wat had jij dan in gedachten waarmee hij beter zijn best had kunnen doen? (Ik bedoel als jij al wat zoekt achter het gezamelijk soldaat maken van een flesje wijn.....)
Bedoel jij dat jij enige gelijkenis met Maria Schneider vertoont? Zo ja, dan heb jij al die camouflage-gimmicks niet nodig om mannen te doen stuiteren.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef zhe-devilll het volgende:
dat ben ik maar dat schaamhaar
![]()
Shit ja ik lijk best veel op haar...ken dat hele mens niet trouwens?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Bedoel jij dat jij enige gelijkenis met Maria Schneider vertoont? Zo ja, dan heb jij al die camouflage-gimmicks niet nodig om mannen te doen stuiteren.![]()
ik kick meer op een weelderig begroeide venusheuvel dan een 'blote billen' configuratie ... leve de natuurlijke vrouw.![]()
3 pagina's dit topic gaat hard..quote:Op donderdag 22 september 2005 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Shit ja ik lijk best veel op haar...ken dat hele mens niet trouwens?
Heb us zitte kijken op goog maar sjeeh zeg>
![]()
Ik durf te wedden dat je dan nog zou klagen omdat hij mogelijk een stalker zou kunnen zijn of in elk geval te wanhopig overkomt.quote:Op zondag 18 september 2005 01:00 schreef Nadine26 het volgende:
Nou... ook weer niet zó klein, toch? Is gewoon de buurt-AH, en trouwens, los daarvan en geheel terzijde: als hij zo graag wil, doet-ie ook maar wat beter z'n BEST! (En zorgt-ie gewoon dat we elkaar nog eens treffen)![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:04 schreef saaw het volgende:
werkt prima
versieren op een niet-standaard plek [dus niet cafe of discotheek ofzo] is veel leuker
Misschien een bonuswip...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef Terreros85 het volgende:
Ik hoop niet dat cassieres 's nachts ook om bonuskaarten vragen![]()
volgende keer maar ff wat zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:25 schreef suikerzoet het volgende:
Heb het wel eens gehad dat ik merkte dat iemand in de supermarkt met zijn karretje mijn gangen volgde (sowieso al omdat ik nooit de gebruikelijke route volg, als ik bijna klaar ben begin ik nog maar eens vooraan voor de spullen die ik vergeten ben, maar dat terzijde).
Hoewel het ook nog een 100% lekkere vent was, voelde ik me op deze manier toch wel redelijk gestalkt. Hij zei niks maar zocht wel steeds oogcontact en volgde dus maar. Maar geen woord, geen gesprek. Zelfs later in de auto reed hij nog achter me aan. Heb dus op een gegeven moment maar zonder richting aan te geven snel een zijstraatje genomen. Als hij nou gewoon meteen iets had gezegd dan had ik 't wel leuk gevonden, maar nu vond ik 't een freak.
en waarom heb jij niks tegen hem gezegt ???quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:25 schreef suikerzoet het volgende:
Heb het wel eens gehad dat ik merkte dat iemand in de supermarkt met zijn karretje mijn gangen volgde (sowieso al omdat ik nooit de gebruikelijke route volg, als ik bijna klaar ben begin ik nog maar eens vooraan voor de spullen die ik vergeten ben, maar dat terzijde).
Hoewel het ook nog een 100% lekkere vent was, voelde ik me op deze manier toch wel redelijk gestalkt. Hij zei niks maar zocht wel steeds oogcontact en volgde dus maar. Maar geen woord, geen gesprek. Zelfs later in de auto reed hij nog achter me aan. Heb dus op een gegeven moment maar zonder richting aan te geven snel een zijstraatje genomen. Als hij nou gewoon meteen iets had gezegd dan had ik 't wel leuk gevonden, maar nu vond ik 't een freak.
Kijk als je zoiets merkt dan ben je de eerste paar minuten wel gecharmeerd toch? Ik dacht dat hij me wel zou aanspreken ofzo. Maar toen dat niet gebeurde voelde ik me al te ongemakkelijk om nog iets te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:33 schreef Gompy58 het volgende:
[..]
en waarom heb jij niks tegen hem gezegt ???![]()
Neem volgende keer en vent van Fok! mee...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:35 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Kijk als je zoiets merkt dan ben je de eerste paar minuten wel gecharmeerd toch? Ik dacht dat hij me wel zou aanspreken ofzo. Maar toen dat niet gebeurde voelde ik me al te ongemakkelijk om nog iets te kunnen zeggen.
Kwam hem trouwens een paar maanden later wéér tegen in diezelfde supermarkt. Hij had gelijk zo'n blik van "há!" ik dacht wegwezen en ben gelijk naar de kassa gerend.
nou,,had ik je nou net willen vragen in die supermarkt bij jou in de buurt of je iets wat net te hoog staat,voor me wilde pakken..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:53 schreef Camplo het volgende:
Versieren in een supermarkt...
out of inspiration![]()
Over supermarkten gesproken...quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:25 schreef suikerzoet het volgende:
Heb het wel eens gehad dat ik merkte dat iemand in de supermarkt met zijn karretje mijn gangen volgde
Persoonlijk vind ik dat je op 't werk niet wat met elkaar moet hebben, als het een keer de soep in loopt heb je een probleemquote:Op zondag 8 januari 2006 00:25 schreef dirkdepenning het volgende:
Ik kan je zeggen dat er zeker veel wordt versierd in de supermarkt...
Vooral onder collega's... :-)
Ach bij mensen van 16 die gezamelijk bij de Appie vakken vullen...quote:Op zondag 8 januari 2006 03:01 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat je op 't werk niet wat met elkaar moet hebben, als het een keer de soep in loopt heb je een probleem
Ik denk dat de enige manier voor jou om te scoren bij sport is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:01 schreef Godshand het volgende:
... het geeft me al een slappe om te moeten denken dat ik een meid tussen de chips scoor![]()
je bent cool als je deze uitspraak ook kan onderbouwen...quote:Op maandag 9 januari 2006 23:53 schreef Bupagay het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige manier voor jou om te scoren bij sport is.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:27 schreef Wolter het volgende:
`Wat een leuk winkelwagentje heb jij. Staat je echt erg goed.`
Ik op de meid die ze uit 't schap haalde.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben wel eens verliefd geworden op een pak roze koeken in de AH!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:01 schreef rompompom het volgende:
Nu ben ik veel te oud voor die miepjes bij de C1000 hier
Volgens mij had ze gewoon geen intresse..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef CyberDwarf het volgende:
nou als dat geen hint is weet ik het ook niet
Leuk topic dit trouwens, ik werk zelf achter de kassa bij de AH en ben daar de enige jongen die cassiere isNee, ik ben geen homo, maar het is altijd leuk om met die kassa meiden te dollen, over dat ze een sjaaltje om moeten en ik niet enzo
maargoed, zo af en toe komen dr best leuke klanten langs, maar 1x pas heb ik een versierpoging gedaan. Een leuk meisje dat Engels praatte kwam weer es aan mn kassa, dus ik vroeg waar ze vandaan kwam, maar ik ben behoorlijk snel achter de kassa, en voor dat ik 2 zinnen had kunnen zeggen was ze al weer aan de andere kant van de kassaband hehe. Toen dach ik shit. En vroeg ik: Do you have phone number, beetje direct, en ze zei: no, waar werd wel knalrood:D
een andere keer iets later met dr gepraat en toen vroeg ik doe you have e-mail.
weer: No.
en nu heb ik dr al een tijd niet gezien, denk dat ze niet meer durft
maar wat ik zelf ook zit te denken, de klant moet bonnetje tekenen als ze extra pinnen, en dat bonnetje bewaar ik dan. Ik kan dan natuurlijk zeggen: Hey, je handtekening heb ik natuurlijk niets aan, schrijf maar ff je e-mail op:)
geen mail of telefoon, uit welke grot komt ze dan ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Breukink het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gewoon geen intresse..
of zij moet nou juist die ene procent zijn die geen mail of telefoon heeft......
hoe bedoel cyberdwarf![]()
Haha, mooi (sorry, én triest natuurlijk...)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
Ik zag hem zojuist over de broccoli heen, we keken elkaar aan![]()
Bij de wijn zag ik hem weer langslopen![]()
Vanaf de kaas zag ik hem bij de melk zijn vriendin zoenen![]()
Zuivel
Hehe, nou ik had dr al vaker gezien, en al een paar keer geholpen met wat dingen, en ze lacht lief en keek me altijd met van die zaadvragende oogjes aan, en daar val ik opquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:08 schreef Breukink het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gewoon geen intresse..
of zij moet nou juist die ene procent zijn die geen mail of telefoon heeft......
hoe bedoel cyberdwarf![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:34 schreef Ciscus het volgende:
Haha, mooi (sorry, én triest natuurlijk...)
nee, maar het is toch triest van die gast dat ie eerst met jou gaat sjansen en vervolgens in ene terugloopt naar z'n vriendin? onbetrouwbare eikel. Of ging het anders?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Je lacht me uit!!
Morgen ga ik weer, dan neem ik een karretje in plaats van een mandje en rijd ik haar klem tussen het bier en de potjes groente! Dan schaak ik hem, richting de pre-fab-maaltijden.
Of ik laat het los en zoek een hobby![]()
Of je gaat met allebei meequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Je lacht me uit!!
Morgen ga ik weer, dan neem ik een karretje in plaats van een mandje en rijd ik haar klem tussen het bier en de potjes groente! Dan schaak ik hem, richting de pre-fab-maaltijden.
Dat wil ik graagquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef Fokkedop het volgende:
nee, maar het is toch triest van die gast dat ie eerst met jou gaat sjansen en vervolgens in ene terugloopt naar z'n vriendin? onbetrouwbare eikel. Of ging het anders?
Nou bij de Appie wel ja, bij de Super de Boer of Bas vd Heijden zie ik altijd alleen de lelijke winkel en het vreselijke licht... alhoewel....nee, tót er wat boeiends voorbij komt lopenquote:
Dat doen er een hoopquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
nee, maar het is toch triest van die gast dat ie eerst met jou gaat sjansen en vervolgens in ene terugloopt naar z'n vriendin? onbetrouwbare eikel.
Als je snauwt "kun je het zien?" zie je meestal wel meteen of het zijn vriendin of zus isquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef -Delta- het volgende:
Dat doen er een hoopOf samen met de vriendin en het karretje voorbij lopen en je dan te lang van top tot teen aan staren, alsof het niks is...
![]()
Of misschien was het z'n zus![]()
Tussen het bier en de potjes groente? Daar zit gemiddeld zo'n 15 meter tussen hoor. Ik help je wel, ik kom dan van de andere kant aan met een pompwagen. Alles voor jouw geluk! (P&O'ers dienen elkaar te allen tijde te helpen, vooral als het gaat om supermarktliefdes)quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:31 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Je lacht me uit!!
Bij ons staan die tegenover elkaar in de schappenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:04 schreef Ciscus het volgende:
Tussen het bier en de potjes groente? Daar zit gemiddeld zo'n 15 meter tussen hoor. Ik help je wel, ik kom dan van de andere kant aan met een pompwagen. Alles voor jouw geluk! (P&O'ers dienen elkaar te allen tijde te helpen, vooral als het gaat om supermarktliefdes)
Hobby?...hmmquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:10 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Bij ons staan die tegenover elkaar in de schappen![]()
Maar inderdaad, ze had aan twee kanten kunnen ontsnappen, dus je had het goed ingeschat met je pompwagen.
Maar hij was er niet net, dus ik moet toch echt een hobby gaan zoeken![]()
Weet jij nog een leuke, niet supermarkt- en niet P&O-gebonden hobby?
ps ik waardeer je inzet, bedankt![]()
Of als je een blauw oog hebtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Als je snauwt "kun je het zien?" zie je meestal wel meteen of het zijn vriendin of zus is![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |